bence bu hyosung beş para etmez bi makinaaa bende 100 ü geçtikten sonra zincir kırıyomuş diye duydummm hatta kırılan zincirrr arka tekere dolaşıyomuşşş bi kaç kişiyi patlatmışş öylee bidee kendi kendine ön teker kitliyomuşşşş titreşimde çokmuşşş azer bülbül ü bu hale getiren bu motormuşşş adam bi sene binmiş sonra düz yoldada yürürken bile titremeye başlamış hıı aklıma gelmişken yüksek hızlarda grenaj felanda düşüyomuşşş ani hızlanmalarda gidon yerinden çıkıyomuşşş bide çok hantalmışşş 2. vitesten 3. vitese geçmek için on km 10 km gitmen gerekiyomuşşş bu şartlarda bu motor bu fiyatla alınmaz bencee kimseee almasınnnn
Buarada 3000 ytl param var GTR sini satmak isteyen arkadaşlar bana özelden ulaşırlarsa sevinirim
ECEL KAPINI CALDIGINDA ORTALIGI TELASA VERME CUNKU O GELDIGINDE SEN COKTAN GİTMİS OLACAKSIN
valla ben bu makinayla anca bi tur yaptım gördüğüm tek problem alçak devirlerde hiçte iyi bi performansı yok vede boşa biraz zor geçiyo ama tecrubeli biri bunu üstesinden gelir.ama benim asıl takıldığım nokta ışıklarda neden viteste beklemek zorundayız bence iyi ve tecrubeli bi motorcu aslaa viteste beklemez bununda başlıca nedeni debryaj balatasının zamansız bitmesinin en önemli nedeni ve daha birçok neden var.
bugün bende gt 250 R kullandım , siyahından hemde boşa geçme zorluğunu bende yaşadım , birde rolanti sesi çok hoştu , tor tor torrrr biraz çapırımsı gibiydi yanlız şu düşüncede mutabıkım ;
bakımları aksatılmadan , motoru sıkıştırmadan kullanılırsa pek bir sorun çıkaracak gibi durmuyor...
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
benim şu an kullandığım cruiserda "boşa rahat geçmeme sorunu" yok.
250cc lik cruiser araken bende hyosung ve çinliler arasında çok zor seçim yaptım. 2 yıl kadar kullanıcağımı düşünerek sıfır almak istemiştim. Başlangıç motosikleti için hyosung a o kadar para vermek bana saçma gelmişti (biraz daha para verip 4 japondan biri alınabilirdi)
O yüzden ince eleyip sık dokuyarak suzuki türkiyenin getirdiği çinliyi almıştım. Gayette memnundum. Şartlarım beklkediğimden daha hızlı iyileşti ve 1 yıl sonra şu an kullandığım intruder/volusia c800/VL800 e kavuştum.
Kısaca özet geçtikten sonra bir çok insan kendi motosikletini alırken iyice incelemiş ve kendisine göre en güzel olanı almıştır. Bu sebeple herkes kendince en iyi motosikleti kullanıyordur. Bazıları ise bazen abartırlar motorunun sorunu varsa bile söylemezler (söyleyemezler) en iyi motor onun kullandığı motordur ki bu tipte insanlar kendileri 3 4 mesajda belli ederler. Hatta işi ilerletip marka fanatizimine bile götürebilirler.
Özellikle sıfır motosiklet alacaklara tavsiyem öncelikle tüm seçenekleri (varsa) showroomlara giderek görmeleri sonra yaşadıkları yerdeki servislerini incelemeleri kafasdına yatan seçenekler içinse motosiklet modelleri bölümünde yer alan tartışmalara 100 lerce sayfa olsada tek tek bakmalarıdır. Çünkü yaşanan her sorun, yapaılan her modifiye, kullanıcı yorumları için en güzel kaynak orasıdır.
Şu mu bu mu ben şöyle bişey duydum doğru mu şeklinde sorulan sorulara verilen cevaplar içinde yaşanan sorunları bulmak çok zordur. Ama genel anlamda modeller kısmında yaşanan tüm sorunlar üyeler tarafından belirtilmektedir.
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
bu konunun açılması iyi oldu. ben de sırf nette boşa geçme sorunu olduğunu duyduğum için ve gt250 den vazgeçmek zorunda kalmıştım halbuki fiyat/performans oranı çok iyi ama dedikodular hevesimi kaçırdı. Alıp da yollarda sürünmek işime gelmezdi.
Son olarak herkesin motoru kendine...
==============================
==============================
Bu motorun bu kadar sorunlu olacagına ihtimal veremem kullanan insanların anlattıklarına bakılırsa o konusmada gecen konular kullanıcının kendisinden kaynaklanan sıkıntısından ibarettir sanırım
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
bende 1 yıllık hyosung kullanıcısıyım.. motorumu satmayı düşünmüyorum o yuzden saklıyacak bir sey de gormuyorum.. ki su an 250 r imin ustune birde gt 650 r sahibi oldum.. ve hala gt 250 r ım duruyor ve o motordan ayri bir haz aliyorum..
1. sıkça bahsedilen boşa geçmeme problemi sadece yapilamamış debriyaj teli ayarındandır.. debriyaj muhtemelen tam ayirma yapamiyor kavramayi cok asagida tutuyorsunuzdur.. iyi bir ayardan sonra boyle bir sorun kalmıyor.. bosa gecmeme ya da zor gecme gibi bir kronik sorun soz konusu degil tikir tikir gecer..
2. 250r ımla max devir ile gaz kesmeden defalarca 300+ km yol yaptim ve hic hararet sorunu yasamadim yasayana rastlamadim..
3. 250r kesinlikle vibrasyonsuz gayet rahat kullanıma sahip.. ayni seyi 650r icin soyliyemeyecegim cunku 650r da biraz vibrasyon var..
4. 5.000ytl ye darbesiz hyosung satana da rastlamadim.. satmadigim motorumun taliplisinden gecilmiyor hatta.. 8.500 ytl degerinde 98 model uno teklif eden bile oldu ama ben ondan vazgecemedim..
5. tum bakımlarımda yag filtresi icin hic beklemedim bayii min elinde her zaman yag filtresi bulunuyor.. ki burasi Bolu.. sanirim istanbulda bulmak cok daha kolaydir.. hatta yag filtresini gectim ayna sinyal fren kolları.. bunlar bayiilerde elinde hazir bekleyen parcalar.. diger parcalar icinde kucuk bir arastirma yaptim va tum granaj parcalari dahil olmak uzre motorun neredeyse tum parcalari (%95 i ana bayiinin soyledigi) ana bayiinin elinde mevcut yani hangi parca olursa olsun Turkiyenin neresinde olursanız olun size ulasma suresi max 3 gun bu kadar iyi parca destegini iddia ediyorum ki hic bir markadan alamazsınız..
Eğer niyetliyseniz bu motoru gözünüz kapalı alabilirsiniz.. asla "ah" demezsiniz..
Gittikçe amacını aşıyor, çirkinleşmeden son verin bence artık.... Yılların kalitesi Honda'yla bir tutmayın şu aleti de.. Herkes motorunu sürsün, gerisine karışmasın... İsteyen istediği motora binmekte özgür..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
+1
bize düello tarzında değil, "LucasBishop" arkadşımızınki gibi tecrübeye dayalı ve bilgilendirici açıklamalar lazım. Karar verme aşamasındaki bir insanın aklı çok karışık olur bilirsiniz, o yüzden lehe ve aleyhe gelen her post tan etkileniyorum, fakat şunu da söylemeliyim ki kullananların yaptığı açıklamalar ışığında HYOSUNG ' un bir çok açıdan sorunsuz olduğunu anlıyorum, yorumlarınızı ve tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler. umarım atışma tarzında postlara daha çok rastlamayız.. iy forumlar
The World is yours...
yok abi yaaa bende hiç inanamadım tamamen gerçeğe yakın konuşma metinleri ufak tefek kelime hataları yapılmış gibi geldi bana. inanmıyorum. piyasada o kadar kullanıcı var boşu bulmaktan başka şikayet göremeedim.
kazasız sürüşler.
gt250 hyosung cbf250 de honda olduğuna göre bu honda ve hyosung kıyaslamasıdır..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Arkadaşlar, Hyosung kullanıcısı olarak her türlü eleştiriye açığım ve diğer Hyosung kullanan arkadaşlarımında bu konuda anlayışlı davranacağına ve eleştiriye açık olacaklarına eminim.
Fakat burada eleştiri yok, düpe düz saçmalık ve yalan var.Ben 1,5 aydır Hyosung kullanıyorum ve kullanmadan önce 9 ay boyunca bu firmayı araştırdım.Bu denli, bu markayı kötüleyen 2. kişi ile karşılaşıyorum.Diğer konuştuğum insanlar bana aylarca yalanmı atmışlar... Diyelimki yalan attılar, bende inandım ve aldım.Şuan 1250 km olan makinemde hiçbir sorun yok.Bu kadar insanın yalanı şimdi doğrumu çıktı.
Arkadaşlar, bu makineyi kötüleyen sadece 2 kişiye şahit oldum, bu 2 kişide GT250R alacak insanlara bu lafları söylüyorlar.Aynı kişiler gelsin Hyosung kullanıcıları ile konuşsun ve tartışsın bu forumda, sizlerde okuyun yazıları ve kararınızı verin.
Bugün Türkiyede GT250R taleb görüyorsa vede Türkiyede 250cc Race olarak tek makineyse, ben bu konuda Global motoru tebrik ederim.Yıllar sonra insanların beklentilerine cevap vermiş bir şirket var ortada.
Ben bu makineye ömür boyu binecek değilim.Bir aksilik olmazsa, ilerideki hedefim CBR600F olacak. Onun için bu makinenin vede bu markanın fanatikliğini yapma gereği duymam, belki bir daha hiç hyosung markası kullanmayacağım veya satın almayacağım.Ama şu gerçek her zaman var olacak, 2005 yılında Türkiye'ye gelmiş olan Hyosung firmasının ürettiği 250cc Race vede Naked motosikletleri, Türkiyedeki en güçlü ve en teknolojik makinelerdir.Belki yakın bir zamanda daha iyisi gelir ülkemize, ama şuan en iyisi bunlar.
Keşke Honda ve Yamaha'da aynı düzeyde yada daha iyi düzeyde 250cc motosiklet yapsa.Yapıyorsa da Türkiye'ye getirse.
Daha iyisi Türkiyeye gelene kadar, en iyi 250cc makine Tasarım, Güç, Teknoloji, Donanım olarak GT250R' dır...
Aksini iddaa eden varsa, GT250R'ın teknik ve donanım özelliklerini inceleyerek doğru söylediğimi görür.(Tabii motosikletten anlıyorsa )
Hepinize kazasız sürüşler dilerim...
dishy sende bırak allah için bu GT250-CBF250 karşılaştırmalarını...bu hyosung amigosu arkadaşlara ne desek boş...bizim insanımız sabit fikirli ne dersen de kendi bildiği en doğrusudur onun için...bu arkadaşlar Honda'ya binmeden anlayamazlar kalitesini dayanıklılığını sağlamlığını...gözünü açıpta ilk defa hyo'ya binenler Honda'nın Hyo'dan pahalı olduğunu bildikleri ve bunu içlerile sindiremedikleri için hyo'yu göklere çıkartanlarla aynı kişiler...ben boşverdim artık uğraşmıcam sende boşver...nasil biliyolarsa öyle olsun...bir musubet bin nasihatten iyiymiş derler...bir gün kendileride bir Honda sahibi olduklarında anca o zaman anlarlar ne demek istediğimizi...
boş yere tartışmaya kalp kırmaya gerek yok...sonuçta oda motosiklet buda...herkesin kendi seçimi...ben o adamı yeremem niye honda almadın diye oda beni yeremez...zevkler ve renkler tartışılmazmış...birde alırken motordan ne beklediğin önemli...ben çokda hıza meraklı olsaydım aprilia RS125 veya Derbi GPR125 alırdım...ama işte daha yeni yetme gözünü hyo'da açmış insanlara anlatamıyosun ne demek istediğini...sadece görmek istedikleri açıdan bakıyolar olaya...o yüzden sende boşver gitsin...klayve başında bunları yazarken harcadığımız zamana yazık.....
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)