Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

bir "hyosung gt 250r" sahibi ile yaşanan diyalog

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Aslında yazacak çok şey var ama gerek yok, çünkü komtan yazmış.

    İlk GT 250 R motoru ile 13 000 km yol yaptı, temiz kazasız motordu 7000 YTL ye ilana çıkardı ve bir hafta içinde küçük bir pazarlık payı ile sattı.

    İkinci motoru için planladığı ekonomik gelişmeler yolunda gitmediği için tekrar gitti yine aynı motordan aldı.

    Bu yeni motoruylada 7000 km yaptı ve Marmarise gitti geldi.


    keza BBRR kendisi 4-5 yıldır bir Hyosung RX 125 kullanıyor, hiçbirimiz Hyosungu duymamışken belkide. Ve motor 80.000 km de ve BBRR abimiz baya bir ağır siklet

    Şimdi önümüze iki şık var;

    1.) Markayı kötüleyen o adam motor kullanmayı bilmiyor, 250 cc motorun anasını ağlattı ve motorda ona huysuzluk yaptı.

    2.) O adam haklı BBRR ve Komtan salak (kendimi katmıyorum )

    GT 250 R sınıfında alınabilecek en iyi motordur Türkiy'de.

    Bilinen ve şikayetci olunan boş vitese zor geçme sorunu var evet, bunu ta başından beri her kullanıcı söylüyor. Niye saklasınlar yahu bu millet sadist mi

    Ama dediğim gibi "zor geçme" geçmeme değil yani

    Onunda genel olarak nedeni servislerde kullanılan kalitesiz motor yağlarıdır, hatta otomobil yağı koyanlar bile var.

    Birde motor seri kalksın diye debriyaj ayarını çok aşşağıda kullananlarda var bu sıkıntı. Adamın motoruna biniyorum bırakıyorum debriyajı 1 cm bırakmadan motor fırlıyor. Yani debriyaja basdığında tam ayırmıyorki kavrama

    edit: 26. Politik ve dini konularin konusulmasi, tartisilmasi yasaktir. (komtan)
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Mart 2006 Hyosung GT 250 Comet aldım Mart 2007 yılında sattım vitesin 1 geçmemesini bende ilk bir kaç km de yaşadım tamamen kullanıcı hatasıdır!!!Basma kuvvetini çok az vermeden kaynaklanıyor bayide doğru şeklini göstereceklerdir kendisine...Motosiklet şanzımanı bir çok motosiklette boşa geçmiyor bu konu zaten çok konuşuldu bilinen bir durum denildiği gibi kimileri çözüyor kimileri çözemiyor bir defa diyafram yırttım ikinci el sattığım arkadaşta aynı sıkıntıyı yaşadı...Ancak bunu hallettiler.Bazı motosikletlerde debriyaj teli kopabiliyor gelelim sonuca...Adam akıllı bakımları yapılırsa mantıklı ve doğru kullanılırsa rodaj kurallara uygun yapılırsa sınıfının en iyi motosikletidir doneleri ortada yağ soğutma 8 sübap çift silindir zincir tahrikli egzantrik çift mikuni karbüratör ve rulman yataklı krank bunu yaklaşık 1 yıl comet kullanmış ve satmış olan ben söylüyorum ...Yadsınamaz bir gerçeklik var bir çok arkadaşım görünüşü itibarı ile bu motosikletten 600 cc performansı bekleyip gereksiz asılıyor ve zorluyorlar doğru dürüst bir rodaj geçirmeyen motosikletten çok şey beklememek gerekiyor...Bu arada belirttiğim gibi ben motosikleti satalı 4 ay oldu...250 cc alacak olsam hiç düşünmem arkama bile bakmam yine gider Hyosung alırdım...

  3. #43
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    kesinlikle katılıyorum

    motosikletlere %20-30 vergiyi bindirmeseler millette ucuz ya alıp motosikletleri bu hale düşürmeyecekti

    Eee millet varığını yoğunu motora verince bırak yağı benzine para bulamıyor

  4. #44
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Arkadaşlar başlangıç motoru diyorsunuz ama eğer bu motor da vites geçişlerinde güçlük varsa (ki hyo kulllananlarda doğruluyor) bu çok zor bir durum... Ben vitesliyi Falcon da öğrendim ve boşa alırken çok zorlandım.. Düşünsenize yeniyim ve kırmızıda bekliyorum, kalkacağım vites değiştiremiyorum.. Bir de istop ederse seyredin siz komediyi.. Yani motoru kötülemiyorum, ama düşünülmesi gereken hususlar.. Kimse motoruna kötü demez... Kiiii adam da sattığı adama değil, alıcı olmayan adama patlamış... Sıkıyosa sattığı adama deseymiş. Bir kaç kişi dürüst demiş, yemişim ben onun dürüstlüğünü, sattığı adama da " abi tam başlangıç motoru, vites geçişleri yağ gibi, servis mükemmel " demiştir.... Bu mudur dürüstlük ?
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  5. #45
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Eskiden araç şanzımanları,senkromençsiz (halk dilinde kara şanzıman denir) olurdu .Şimdi hepsi senkromençli,motorların hemen hepsi kara şanzımandır.Bunu bilen ŞÖFÖR gibi sürücüler motorlarından şikayet etmeden hatta onun G noktalarını iyi tespit ederek sürerler ve zevk alırlar.Ancak kimi sürücüler bu gruba dahil olamamışlardır,bu biraz tecrübe ve meleke işidir,yeteneği bu kadardır.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  6. #46

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    Alıntı Syriana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence söylediklerinde doğruluk payı vardır mutlaka...yoksa adam sattığı ve bindiği motoru durduk yere niye kötülesinki...zaten çoğu kullanıcıda bu söylediklerini biliyo ve kabul ediyo...1.vitese geçmeme problemi kronik bildiğim kadarıyla...yedek parça konusuna biley diyemiyeceğim ama görüşünü itibariyle çoğu yeni başlayanların aklını çeldiğide su götürmez bi gerçek...adam dobra dobra söylemiş herşeyi...kendini bir motorcu olarak tebrik ediyorum...ama satmadan önce söylemezdim kimse piyasası düşmesin diye söylemiyo demiş ve gerçeyi itiraf etmiş...tebrikler arkadaşım herşeyden önce dürüst bi insan olduğun için...
    bilo en çok senin hoşuna gitmiştir bu yalan yanlış başlık ve konu
    malın kötü yönlerini satmadan önce söylemeyen birine DÜRÜST Bİ İNSAN diyecek kadar honda fanatiğisin.bence honda sana bi kıyak yapmalı böylesine fanatik olduğun için..
    benim motor 4300 km de tek bi defa bile sorun çıkarmadı.

    hyosung un vitesi problemli boşa geçmiyor dolu da tutmuyor.... diyenler işte yol işte motor

    HODRİ MEYDAN

  7. #47
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar başlangıç motoru diyorsunuz ama eğer bu motor da vites geçişlerinde güçlük varsa (ki hyo kulllananlarda doğruluyor) bu çok zor bir durum... Ben vitesliyi Falcon da öğrendim ve boşa alırken çok zorlandım.. Düşünsenize yeniyim ve kırmızıda bekliyorum, kalkacağım vites değiştiremiyorum.. Bir de istop ederse seyredin siz komediyi..
    Komedi mi ? esas komedi şudur arkadaşım ışıkta durdun , motor stop etti ve sadece vitesi boşa alınca çalışıyor , eh genelde de boşa geçmesi problemli ise sen komediyi seyret bırak kornaya abananları üstünden geçmeye kalkan bile cıkıyo
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  8. #48

    Üyelik
    21 Haziran 2007
    Alıntı orcunmavis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilo en çok senin hoşuna gitmiştir bu yalan yanlış başlık ve konu
    dostum hiç olmadı ama şimdi! sadece sizin gibi hyosung kullanıcılarının görüşlerinden ve tecrübelerinden faydalanmak için açtım bu topiği!


    konumuza dönecek olursak, motorun "boşa zor geçme" gibi her hyosung da rastlanmayan bir problemi olabilir, tamam bunun her motorda rastlanabilecek bir problem olduğu sonucuna varmak pek de yanlış olmaz. Aslında sohbet biraz kaymış olacak ama güzel bi sinerji yakaladığımız için burdan sormak isterim.. gt 250 r modelinin ağırlığı neredeyse 600 lük bir race kadar. peki bu ilk başlayanlarda ne gibi bir dezavantaj yaratır? bide malum aynı kiloda 2 motor düşünün biri 250 lik biri 650 lik..serilik konusunda büyük zorluklar yaşayacağını düşünüyorum. sonuçta aldıktan 2-3 ay sonra satmak gibi bir niyetim yok.kendimi ne zaman hazır hissedersem ve mali durumum ne zaman elverirse o zaman geçiş yaparım.bu süre 1 veya 2 senede olabilir.o yüzden ince eleyip sık dokuyorum, umarım anlayışla karşılarsınız
    The World is yours...

  9. #49

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    [QUOTE=big_malibu;742903]dostum hiç olmadı ama şimdi! sadece sizin gibi hyosung kullanıcılarının görüşlerinden ve tecrübelerinden faydalanmak için açtım bu topiği!


    hoş olmayan kısımların seninle bi ilgisi yok
    bu yazılanları kabul etmem ve tepkisiz kalmam mümkün değil.
    bu işler boş boş konuşmaklada olmadığına göre yukarıda da dedim şimdide tekrarlıyorum
    İŞTE YOL İŞTE MOTOR kim denemek istiyorsa 250cc nin en kral motoru burada

  10. #50
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı orcunmavis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilo en çok senin hoşuna gitmiştir bu yalan yanlış başlık ve konu
    malın kötü yönlerini satmadan önce söylemeyen birine DÜRÜST Bİ İNSAN diyecek kadar honda fanatiğisin.bence honda sana bi kıyak yapmalı böylesine fanatik olduğun için..
    benim motor 4300 km de tek bi defa bile sorun çıkarmadı.
    hyosung un vitesi problemli boşa geçmiyor dolu da tutmuyor.... diyenler işte yol işte motor

    HODRİ MEYDAN
    arkadaşım ben honda fanatiğiysem siz hyosung amigosusunuz o zaman...söylediğin lafa bak nerden çıkardın bu anlamı anlayamadım doğrusu...yazdığım o kadar şeyde bir tane bile honda şöyle böyle diye bir cümlemi gördün...hangi akla hizmet edip yazılanları hangi mantık çerçevesinde yorumluyosunuz anlamış değilim...

    ben marka fanatikliği yapmadım ama tüm GT250 kullanıcıları hyosung fanatikliği yapmış bakıyorumda...herkese bindiği motor en iyi motor olarak gelir kardeşim...ben GT250 kullanmadığım için bu makinayı yorumlayamam iyi veya kötüde diyemem bu marka hakkındaki söylemlerim sadece hyo kullanıcısı olan yakın arkadaşlarımın değerlendirmeleridir...

    geçen açılan bi topikte yazdıklarımdan bahsediyosan çağlayanda eski motor ustası olupda bu işleri bırakmış yeni air-brush işleriyle uğraşan bi arkadaşım yorumlarıydı...hatta bende çoğu zaman konuşmalarını bölerek bu kadarda olmaz kullanan bazı arkadaşlar bu yönlerde iyi olduğunundan bahsediyolar dediğimde ''kim diyosa onu getir bana'' dedi...yani kusura bakma ama motora yeni başlamış yada 3-5.000 km tecrübesi olan arkadaşların yorumlarındansa ben onun dediklerini dikkate alırım...bu arada kendisininde altında 18.000 km'de bi hyosung vardı ve satmaya çalışıyodu...

    bu arada dipnot:yamaha'nın modellerini honda'ya nazaran daha çok beğenirim...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!

  11. #51
    Kemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Şirinevler/İstanbul
    Motosikleti
    Motora veda etti :(
    Dokumnayın hyosung 'uma bir kaç ay içinde bende alacağım. Şaka bir yana ben cruiser alacağım. Bu vites problemi onlarda da var mı? Kafam karıştı bir kere. Amacım comet almaktı ama boyum kısa gözüm kesmiyor (168 cm). Madem kazanı burada kaynatıyorsunuz bir cevapta bana verin.

  12. #52
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Bi honda fanatiği varsa bu sitede, o da boy ve dishydir.. İnsanları üç beş mesajla yargılamayın....
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  13. #53
    madrabaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı Kemal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dokumnayın hyosung 'uma bir kaç ay içinde bende alacağım. Şaka bir yana ben cruiser alacağım. Bu vites problemi onlarda da var mı? Kafam karıştı bir kere. Amacım comet almaktı ama boyum kısa gözüm kesmiyor (168 cm). Madem kazanı burada kaynatıyorsunuz bir cevapta bana verin.
    İlk mesajda bahsedilen vites problemleri hiç bir modelde yok zaten, debraj ayarından kaynaklanan bir boşa geçmeme sorunu varki oda bilen biri tarafından 2dk. da düzeltiliyor. Bende GV 250 var ve bahsettiğim sorun dışında vitesle çok az sorunum oldu.

  14. #54
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı Kemal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dokumnayın hyosung 'uma bir kaç ay içinde bende alacağım. Şaka bir yana ben cruiser alacağım. Bu vites problemi onlarda da var mı? Kafam karıştı bir kere. Amacım comet almaktı ama boyum kısa gözüm kesmiyor (168 cm). Madem kazanı burada kaynatıyorsunuz bir cevapta bana verin.
    Vites problemi her markada var ya da yok. Örneğin Honda Shadow kullanan tüm tanıdıklarımda bu "boşa rahat geçmeme sorunu" var. Benzer şekilde Hyosung'da da var. Ama yukarıda da anlatıldığı gibi hem düzelebiliyor hem de bu sorun "hiç geçmeme sorunu" değil, "rahat geçmeme sorunu" zaten. Hepsi bu !

    Diğer yandan 250 cc cruiser sınıfında en çok satan ve rağbet gören motor zaten GV 250. Çünkü bu motor son sürat olarak bir Yamaha Dragstar ile kafa kafaya gidebildiği gibi, çok güzel bir dizaynı, komforlu bir kullanımı ve sorunsuz bir mekanik yapıya sahip.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  15. #55
    sokemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ...
    İzmirde bir sürücü kursunda eğitmenlik yapıyorum ve bu baglamda yine koskoca izmirde kurumsal hoca yok bunu baştan belirtip başlayayım


    8 tane farklı motosiklet kullanıyorum şu an 2 tanesi kendime ait diğer 6 sı ise eğitim motorlarımız...

    Kendime ait motosikletlerden biri hyo250gtr

    bununla ilgili yorumlarım sanırım diğerlerinden farklı olacaktır cunku eğitim sırasında R6 soından 600rr ına bir çok motoru kullanıyorum...

    250 klansmanıda bir motor için hakikaten dikkat cekici bir motor gt250r görünümü cok güzel izmirdeki ilk siyah makinanın bende olmasıda begendiğimin zaten göstergesidir..Motosiklet en başta hakikaten güzel 250 lik sınıfta da güçlü klasik bir boşa gecmeme sorunu benimkindede mevcut ama bu sorun yag ile çözülebiliyor servisim bunu jkolaylıkla halletti ufak birde debraj teli ayarı..........


    Fakat benim de sorunlarım var istanbuldan konusulanların arkasının gelmemesi sorunla ilgili karşılaştıgımda servis ile problemi bildirdiğimde eğer ben bir sonuc alamıyorsam o zaman ki,me guvenmeliyim sorusunu kendime sormaya başladım cunku motoru götürmeye başladıgım servis gecmiste götürdüğüm ve yine bir hyo servisi için bu motorun probleminin gecmisteki servisten kaynaklandıgını söylemesi beni acıkcası cok endişelendirdi...Araştırıcı olalım arkadaşlar sonucta birlik içinde olursak benim ilk motorumu ilk götürdüğüm gibi servislerden başkalarının canı yanmaz herkes işini iyi yapmalı ki biz motorun problemlerinden değil daha guvenli ansıl kullanabiliriz bunlardan konusmalıyızz...

    Şu anda hakikaten iyi bir servis buldum ve gözüm arkada değil benim bu servisi bulmam benim için büyük şans

    şu anda motorum hakikaten istediğim durumda ,umarım herkes için istedikleri gerçekleşir.....

    ben yine son noktayı koyayım

    şansa değil bilgiye guvenin
    *************cAgAtAy*************
    [I]Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur...1927[/I]
    Motosiklet sürüş teknikleri eğitmeni

  16. #56
    Kemal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    Şirinevler/İstanbul
    Motosikleti
    Motora veda etti :(
    @madrabaz ve @ledo
    GV250 zaten benimde sevdiğim ve gözaltında tuttuğum bir motor. Geçen yaz eşimle BBRR'yi ziyaret ettiğimizde cometi yeni almıştı. Ancak artçı için cidden rahatsız bir görüntü arz ediyordu. O yüzden GV250 benim için en azından boy ve artçı için avantajı var. Gönül cometten yana o başka. Benim kisi şartların zoru.

    Bu vites olayını BBRR'nin artçısıyken sesinden anlamıştım. Cart curt sesi var. Doğru servis ile sorunun çözüldüğü belli. Peki bu boy meselesi hakkında beni aydınlatacak birileri var mı?

  17. #57
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    arkadaşlarrrr vites geçişlerinde güçlükkk yokk halen yanlış anlaşılıyooo olayyy bangır bangır bağırıyoruz boşa geçme problemi var diyoruzzz hepimiz motorcuyuz kaçımızz trafikte boşa atma ihtiyacı duyuyoruz haa tutup birisi ben boşa atıyorum derse bende git motor eğitimi al derimmm motor hiç bi şekilde boşa atılmazzz trafiktteee eeee o zaman boşa geçme neden problem anlamıyorummm halen arkadaşlar diyokiii işte ışıklarda stop ettirirsen vteste de çalışmıyosa boşada geçmiyosa bakın siz komediye o komedi arkadaş boşa atmış beklerken arkadan gelen arabanın hızına ayarlayamıp üstüne çıktığında olur o yüzden herkes birinci viteste kalkışa hazır beklesin ve aynalarını kontrol etsin hı buarada hyo viteste çalışıyooo ama tabikiiii kırmızı ışıkta boşa atan adam çalıştırırkende debriyajı sıkmayı bilmeyebilir

  18. #58

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Alıntı Syriana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence söylediklerinde doğruluk payı vardır mutlaka...yoksa adam sattığı ve bindiği motoru durduk yere niye kötülesinki...zaten çoğu kullanıcıda bu söylediklerini biliyo ve kabul ediyo...1.vitese geçmeme problemi kronik bildiğim kadarıyla...yedek parça konusuna biley diyemiyeceğim ama görüşünü itibariyle çoğu yeni başlayanların aklını çeldiğide su götürmez bi gerçek...adam dobra dobra söylemiş herşeyi...kendini bir motorcu olarak tebrik ediyorum...ama satmadan önce söylemezdim kimse piyasası düşmesin diye söylemiyo demiş ve gerçeyi itiraf etmiş...tebrikler arkadaşım herşeyden önce dürüst bi insan olduğun için...
    Bülent kendine bir mazleme bulmuşsun yine dostum

    Bu elemanın titreşim dışında söylediği herşey yalan, titreşim olmasıda normal çünkü bu makine 2 silindirli.Madem bu kadar dobra birisi gelsin benimle tartışsın bakalım.Senin gibi hayatında hyo kullanmamış insanların aklını karıştırmak kolay gelsin bana söylesin hyo nun sorunlarını.

    Aldığım günden bu güne kadar ne vites problemi, ne soğutma problemi nede başka bir problemle karşılaştım.

    Ne vites problemi varmış bunda bende neden yok.Vitese geçerken ses yapıyor ve bu ses olayı 600 F te daha fazla.Çünkü kullandım buradan biliyorum.

    Bir tane çıkıyor motosikletten anlamayan, alıyor GT250R binemiyor,beceremiyor sonra mal kötü.Sen önce kullanmayı öğrende ondan sonra yorum yap.

    Bu makine Türkiyedeki en iyi 250cc, varsa aksini söyleyen gelir yanıma 250cc motosikletiyle, çıkarız otoyola, alırım boyunun ölçüsünü, ayrıca diğer problemlerinde olmadığını, bu makineyle ilgilenen tüm arkadaşlara gösteririm.

    Varsa aksini idda eden gelsin makineyi görsün.

    Bende dobrayım,lafımında arkasındayım.Makinem garajda gelin size hiç bir problem olmadığını göstereyim.

    Gelin gelinde Türkiyedeki en iyi 250cc makineyi gözlerinizle görün...

  19. #59

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    Alıntı Özer024 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bülent kendine bir mazleme bulmuşsun yine dostum

    Bu elemanın titreşim dışında söylediği herşey yalan, titreşim olmasıda normal çünkü bu makine 2 silindirli.Madem bu kadar dobra birisi gelsin benimle tartışsın bakalım.Senin gibi hayatında hyo kullanmamış insanların aklını karıştırmak kolay gelsin bana söylesin hyo nun sorunlarını.

    Aldığım günden bu güne kadar ne vites problemi, ne soğutma problemi nede başka bir problemle karşılaştım.

    Ne vites problemi varmış bunda bende neden yok.Vitese geçerken ses yapıyor ve bu ses olayı 600 F te daha fazla.Çünkü kullandım buradan biliyorum.

    Bir tane çıkıyor motosikletten anlamayan, alıyor GT250R binemiyor,beceremiyor sonra mal kötü.Sen önce kullanmayı öğrende ondan sonra yorum yap.

    Bu makine Türkiyedeki en iyi 250cc, varsa aksini söyleyen gelir yanıma 250cc motosikletiyle, çıkarız otoyola, alırım boyunun ölçüsünü, ayrıca diğer problemlerinde olmadığını, bu makineyle ilgilenen tüm arkadaşlara gösteririm.

    Varsa aksini idda eden gelsin makineyi görsün.

    Bende dobrayım,lafımında arkasındayım.Makinem garajda gelin size hiç bir problem olmadığını göstereyim.

    Gelin gelinde Türkiyedeki en iyi 250cc makineyi gözlerinizle görün...

    aynen katılıyorum
    en iyi 250cc nin naked versiyonunu görmek isteyenleride ben beklerim.
    gelin görün bizzat deneyin test edin
    --delinin biri kuyuya attı taşı......

  20. #60
    Syriana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2005
    Şehir
    IstanbuI Beylikdüzü
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Özer54 ve orcunmavis beyler bence siz birilerini bi yere davet etmeyi bir kenara bırakında bu işin aslını araştırın derim ben...arkadaşla aynı şehirdeyseniz bi gidin yanına konuşun bakalım neymiş derdi...delimiymiş akıllımıymış söylediklerinde bi art niyer varmıymış yokmuymuş ortaya çıkarın bakalım...
    Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)