arkadaşlar,
Benim fikrim konu hakkında birebir tecrübesi olanlar foruma yazsın.
benim arkadaşların motorlarını ben de kullandım, yok böyle bişiy
basıp giden bir motor ki kullandığım 8000 civarı Km si olan bir motordu.
Pazarlamacılığın ilginç tuzaklarına düşmeyelim deneyen bilen varsa yazsın
Poturdak
Ben ilk mart 2006 da aldım G250R 'ımı, 13000 km bindim, ihtiyaçtan sattım, durumum düzelince büyütmeyi düşünürken aynısından aldım gene çünkü şehir içinde oldukça işimi gören, beni tatmin eden bir model, yakıt tüketimine ve fiyatına oranla verdiği performans 250 cc ler içerisinde kendisini rakipsiz kılıyor bence.
Geçenlerde 3 günde 1600 km yol yaptım 40-45 derece sıcakta hararetin h sini görmedim, 1. vitese geçmeme değil boşa geçme gibi bir sorun var ve 2. motorumda bu sorunu hiç yaşamadım ben, kullanılan yağdan kaynaklandığını düşünüyorum. Bu arada değil yağ filtresi gibi bir parça için 1 ay beklemek hiç bir bakımda serviste 3 saatten fazlada beklememişimdir ki toplamda 20.000 km üzerinde GT250R tecrübem olduğunu hesaba katarsak toplamda 7 kere periyodik bakıma girdim.
Bu motoru 6500-7000 liradan satılık ilanı geçerken herkes arkadaşın 5000 liraya olan ilanına 3 ayda 1 talep çıkması çok ilginç geldi bana, çünkü ben 7000 liradan ilanımı verdikten sonraki 1 hafta içinde motorumu sattım ve 10 larca arayan olmuştu.
Gerçekten böyle kronik sorunlar olsa piyasa düşmesin diye ses edilmiyor olsa ya da ben markanın silahşörlüğünü yapıyor olsam bu motora atlayıpta Marmaris 'e gitmeye kalkmazdım en basiti
benim gibi hyosung almayı düşünenleri huylandırıyolar valla
huylanmaz mıyız ya bende gilera var (yanda yazıo ) satıp hyosung alıım dıodum.gercı hala dıyorum ama bakalım kullananların yorumlarına
Komtan arkadaşımız,
bence bitirmiştir konuyu.
zati diğer arkadaşımızın yazdıklarına itibar etmemiştim
Poturdak
ya daha ne yazacagiz, moderatorler yazmis, kullananlar yazmis. bi tane adam kotuledi diye marka kotu mu oldu yani?
neyse, yazalim bakalim!
1 yildir 250R kullaniyorum. bosa kolay gecmiyor, bunu herkes bilir. ama 1. vitese almama gibi bir sorun asla olmadi. cumlenin icinde "1. vites" geciyorsa bilin ki o adam cok feci kafadan atiyordur. az siparis edilen parcalar gec gelebilir belki ama yag filtresi gibi bozulmasa bile her 4000'de degistirilen parcayi beklemek olayi da bana baya bir atmasyon geldi. her serviste bundan onlarca var. arkadasin dediklerinden bir kismi dogru olabilir ama bu kesinlikle yanlis.
hyo'dan memnunum, sonraki motorum da 650R olacak.
[COLOR="Sienna"]Acta est fabula.[/COLOR]
arkadaşlar postlarınızı okudum, kısa bir gözden geçirmek gerekirse hararet olayında mutabığız sanırım, motor hararet yapmıyor. fakat vites sorununda da göze çarpan bir olay var; kimi motorda olan sorun kimisinde ortaya çıkmıyor. acaba motor alırkenki deneme sürecinde böyle bir sorun olmadığını görmek bizi bu dertten tamamen kurtarırmı?
bu arada serkan bey 50 li yaşlarda sonradan motor tutkusu oluşan bir bey ve diğer yaptığımız sohbetlere dayanarak bir pazarlama hilesi olmadığını söyleyebilirim, zira kendisinin bana motor satma gibi bir girişimi olmadı
The World is yours...
sorun olabilir, beş parmağın beşi de bir değilki.. şans işi bence biraz da....
Yağ filtresi için beklemek mi puaaaaaaaa
Suzuki An400 ile Hyosung GT250'nin yağ filtresi aynı...
Çamur at izi kalsından başka bir şey değil.
ya zaten soyledıgı problem mantıken teknık olarak bıraz sacma geldı bana...
motor ısındıgı zaman sanzuman dislileri bıraz daha rahat kavrayabilir durumda olurlar ama arkadasın problemı tam tersi boyutta aksettirmis
bubu®
kıyaslamalardada fikrimi defalarca söledim 250 kategorisinde hiç bi alet gt250 nin eline su dökemez..
güçleri yetmez.. bi kere 250 lilik motorunu getirip hyo gt nin yanına koyamaz.. bende cbf 250 de var yani her ikisi arasındaki farkları çok iyi biliyom cbf 250 kötü motormu hayır değil ..ama işte aması var hyo ile kıyaslanamaz .
kronik probnlem nedir.. aynı tip her motorda görülen aynı arıza değilmi. vites geçişlerinde hiç sorun olmadı demiş hemen hjemen her kullanıcı . Nerde ise %90 hatta daha yüksek oranda memnunlar.. Yalanmı atsınlar olmayan sorunlarını varmı desinler .. yağ filtresi yokmuş amanda aman sevsinler marmaris gibi bir yerde 10-20 tane var
isteyene buradan postalarım sorun değil.
Hyo almayı düşünenler. alın maddi durumunuz müsaitse tabiki .. memnun kalırsınız motor gibi motora binersiniz..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Bu yazılanları arkadaş değil karşısındaki söylemiş.....Onlar da onun fikri.....
Dikkat ettim yanlışlığı savunanlar hala hyo sahibi..... Ben olsam yanlışda olsa dikkate alırdım..... Nede olsa kullanıcı söylemiş bunları....(her ne kadar doğru bilinmez ama).....
Ben motoru aldığımda banada garip söylemlerde bulundular..... Kızdım hatta çok kızdım.....Ama şu an hep aklımın köşesinde..... Artıları eksileri..... Duruma göre uygulamaya çalışıyorum bir takım söylenenleri....
Pronun motoruna bir kaç kere binmiştim..... Aynı şey ondada vardı.....Boşa zor geçme ve ardından sarsıntılı 1 e geçme.....
Ama sonuçta devirli makineler.... Bunların olması olağan.... Asıl bunlar olmassa gariplik olur....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
bu hyoların grı renklı olanları varmı ya 1 kere nette gordum baska hıc gormedım grı rengı dıerlerıne gore sankı bıraz daha ıı 7 cıvarı bulursam grı renk alıyım dıyorum bı tane
big_malibu şu an kullandığım motor Rx125 hyosung 80000 km civarında aslanlar gibide gidiyo .. daha dün bi arkadaşım istedi verdim bindi scoterimi satıp aynısından alacam diyo.. düşün yani bu yaşında bu kmde hala insanların aklını çelebilecek durumda .. bana rağmen
Bide ben 1000 abkımından sonra bi video eklemiştim vites geçişlerini göstermek için hyo forumunda biyerlerdedir.. videoya bakın pamuk gibi geçiyo çıt çıt.. at birazda sahibine göre kişner.. Biri çıkar üstüne 10 m gidemez atar sırtından biri biner 4 nala koşturur şaha kaldırır..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
yahu neden kimse söylemesin sorunu anlamadım benim makina vitese zor geçiyodu fakat benim debriyaj teli koptu kopucaktı değiştirdim yag gibi.ısınma işine gelince ben motorla ve bir kaç arkadaşım ki bu insanlar bu siteden kalkıp şehitleri anma kortejinde suadiye otelinden beşiktaşa kadar neredeyse 1 . viteste gittik ve sorun hiç yaşamadık .ne hararet nede başka bişi .vides evet dogrudur bazen boşa geçmiyo ama bu yamahanın da bazı modellerinde yaşanan bi sorun motorun şanzomanının genel sorurnun degil karakteri durmadan al boşa .arkadaşa acayip sakat bi makina denk gelmiş.olabilir bu bir makina çünkü .sahibinden .com da bi amca neredeyse 1 yıldır bi r gv 250 satmaya çalışıyo sebep şanzıman yag akıtıyo .e bu makinadan bendede var tık yok ne desem boş eleman demişki takıl geç bi üst makinaya adamın motor zihniyeti bikere hatalı bu eleman tecrubeliyse ben de motor kompetanıyım .zırvalamış
ılk motor deneyımıme hyo gt250r yı secerek basladım
kesınlıkle pısman olmadım serwıste 1 ay parca beklemedım benım arka fren sıstemım 2 gunde degıstı parcada bekleme dıye bısı yasayan pek olmadı ayrıca bu motorda hararet yasamadım (durmadan 450 km yol yaptım) dururken 1 e atamama yasamadım bence o arkadasa arızalı bı motor gelmıstır we tuketıcı haklarını aramamıstır yada kendı hataları yuzunden bu markayı kotulemıs olabılır bız cogu hyo kullanıcısı ıle klupte konusmaktayız daha bole bısı duymadık bu motorda sdc bosa gecmeme sorunu war onuda cozen yerler war
motorsuz motorcu :(
yaklaşık 1 sene gt 250 ye bindim.4 4lük bir motor.şimdi 600rr ım var inan 600rr ın vibrasyonu bile hyosung dan fazla.bu işte bir komplo var bana göre.250 sınıfında hyo dan şaşma
Hyosung GT 250 R hiç kullanmadım ve de bilgim var desem yalan olur. Sadece Hyosung GT 650 R sahibi olarak motorumla ilgili tecrübelerimi kısmen de olsa paylaşayım.
Diğer 600 lük makinalarla kıyasladığımda benim motor şehiriçi çok fazla kullanmadıkça fan açmıyor, uzun yolda diğer motorlara göre ısınma yönünden çok daha iyi, bu benim kişisel gözlemim, 600 lük sahibi arkadaşlar katılmayabilirler.
Motorum yaklaşık 5000 km de şuan ve şuana kadar arka stop lambası dışında ciddi bir sorun yaşamadım, bu ise ne kadar ciddi bir sorun ona siz karar verin. Hyosung un diğer modellerini kullanan arkadaşlarımın herhangi bir parça için uzun süre beklediklerine tanık olmadım, benimse herhangi önemli bir parçaya gereksinimim olmadı, periyodik bakımlar dışında tabi.
Vites konusunda evet zaman zaman sorun yaşıyorum ama bu sorun çok düşük devirlerde ve şehir içinde oluyor. bu da böyle devirli bir makina için normal çünkü japon makinaları da az da olsa kullandım ve devirli olan her makina da vitesin düşük devirde geçmesi pek mümkün görünmedi bana.
1. vitese geçmeme olayını hiç yaşamadım ama boşa durduğu yerde geçmesi zor. Motor ısındığında ise vites geçişleri çok daha yumuşak ve kolay.
Kısacası ben motorumdan her yönüyle şimdiye kadarki tecrübemi göz önüne aldığımda çok memnunum. Masraf çıkarmayan güzel bir alet, buna sorun denir mi bilmem ama 4 silindirli makinaların sesini doğal olarak bu makinada alamıyorum. Hız konusunda ise 210 km yi çok rahat görüyor, yol şartlarına ve kullanıma göre 240 a kadar yolu var. Şimdilik bu hız bana yetiyor, ama insanoğlu hep daha fazlasını da ister, bu da ayrı bir gerçek. 280 ve üzerini merak etmiyorum desem yalan olur
Diğer 600 SS lerle kıyas edildiğinde eksi yanları elbette var fakat artı yanı onlar kadar masraflı olmayışı diyebilirim.
Bütün Hyosung kullanıcılarının aralarında anlaşmış gibi hiçbir sorundan bahsetmemesi iddiası bana biraz ilginç geldi. İnsanları hangi yönde olursa olsun yanlış yönlendirmek doğru bir şey değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)