bence anket te ekle bide gsx r bence
Honda 600 RR
Yamaha R6
Suzuki GSX-R600
Kawasaki ZX-6R
bence anket te ekle bide gsx r bence
600 RR doğru karar derim ben içlerinde parça servis bol honda kalitesi F konfordur rahattır daha çok touring tarzı bir racingdir aralarındaki hız farkıda oynasın oynasın 1 saniye bilemedin 2 saniye:D 0-100 kalkış filan honda cbr 600 rr mantıklı derim ben 2.elide rahat güzel bol
ZX6R niye yok bakayım burada
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
hepsi iyi . sen nekadar iyisin ?
aralarındaki farkı ancak profosyonel bir pilot farkedebilir.
bu sayıklarının hepsini belli zamanlar kullanmış profosyonel biri bu forumda oldugunu sanmıyorum.
her bir modelin + ve - leri oldugu yönleri vardır.
sitede bununla ilgili bir topik oldugunu hatırlıyorum. istersen bir araştır. kim ne yazmış çizmiş.
şahsi görüşüm 600 rr dır.
600f racing değil. tercihim 600rr olurdu
cbr F'in oturuşu diğerlerine göre biraz daha dik. uzun yolda daha az yakıyor ve konforlu.
gsx-r ın düşük devirlerdeki torku yüksek. ama amortisörler diğerlerine göre vasat.
cbr RR'ın yol tutuşu hepsinden iyi. motor - şasi - yürüyen aksam uyum içinde ve dengede.
r6 virajlarda hantal, arka lastik iyileştirilmezse frenleme gezinme yapabiliyor. oturuş çok dik - insanı çok yoruyor ve düşük hızlarda Cbr RR dan kötü.
bu bilgileri nereden mi biliyorum? Motor On sayı 45 + araştırmalarımın ürünü.
dergiyi tekrar inceledim bunu yazmak için inş. ben de 2 sene sonra CBR 600 RR alacağım. sana da şimdiden hayırlı olsun
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
gsxr600 performans konusunda iyidir...
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
bütçe önemliyse 600 rr alırdım
önemli deilse gsxr alırdım çünkü ses ve görüntü daha iyi bence
teknik detaylara takılmazdım
yzf yada 600f tercih etmezdim
cbr 600f sele düzdür rahattır yedek parcası servisi ve kalıtelıdır
cbr 600rr tam racıng tıpıdır performansı yedek parcası servisi ve kalıtelıdır
yzfr6 dedıgın zaman aklıma serilik gelir seri motordur yanı servis yedek parça fazla bılmıyorm yamahada
fakat gsxr6 ise ses performans müthiş paran varsa CBR 600RR veya GSXR6 DERIM
600 rr...............
Life is what happens when you are busy making plans
evet aralarında en torklu makina bu sert ve agresif çizgilerinden motoruna kadar
ama yorucu bir makina honda bu motorlar arasında nispeten çok daha yumuşak kullanıma elverişli yumuşak bir motor biraz tabi konfor olarakta biraz fark eder ama ss motorlarda çok aşırı bir konfor aranmasıda saçma üstünde aşırı teknik sürüşün ortaya konulduğu bir motorda zaten çok sabit duruyorsunuz denemez ki duruyorsanız bence bu bi hata
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
daytona 675 alırdım 600 e binicek olsa ve Türkiyede yaşamıyor olsaydım...
her şey performans değil, 3-5 beygir geride bırakmaz..
şöförlükle katılır bağzı şeyler..
GKN MOTORS
Nedeni basit Türkiye Distribütörü eskisi(Bknz. Sokakta ss'lere Kawasaki mi denmesi) gibi çalışmıyor da ondan, mesala Honda veya Yamaha gibi fanatik kitlesi yok denecek kadar azdır.
Türkiye dışında durum farklı, eğer ingilizcen varsa aşağıdaki forumları takip etmeni öneririm.
http://www.kawiforums.com
http://www.ninjette.org/
Hırçınlıktan kastım motorun aktardığı gücü zaptetmek
Saygılar.
rr la f i geç oraya bide zx6r ı koy zx6r la r6 arasında karar kıl zx6r 14 bin devir 130 beygir seni diger 600lüklerden 1 adım öne cıkarır gibi
Hırçın mırçın değil ya , kim demiş hırçın diye
Hatta bugün Mert, Zx6r la bir tur attıktan sonra, "ulen tam kız motoruymuş bu yumuşacık" dedi.
Daha motoru bugün ilk kez kullanabildim. 0 olduğundan ve pek huyunu suyunu bilmeidğimden 240'ı geçmedim. Bu aralıkta da pek bir hırçınlığını görmedim, hatta tam tersi çok söz dinleyen bir makine.
İnşallah böyle devam eder
Ama servis konusunda istanbulccc'ye katılıyorum. Tabiki Honda'nın yerini hiç bir marka tutamaz bencede.
Ayrıca başlıkların birleştirilmesini talep edeceğim. Burada da güzel paylaşımlar var.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...i-zx-6r-6.html
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
600f al tecrübe kazan sonra direk 1000cc ye geç
Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)