Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

YARIŞ motoru alacaklara

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mundar mundar .......
    lan keko. motorum süpersport değilse bile kendim ss çiyim, diğerleri datmin etmiyor.
    yeme bizi şimdi...SS motorun yoksa SS ciyim niye dersin...gt 250 r SS ten sayılmaz...


    Bizden değildir...binmek caizdir...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarış motoru olunca çamurdan olamıyor maalesef Sizin işiniz asfaltta bitiyor çünkü..
    o kullanıcıya göre değişir.R1 ile yeni yağmurdan sonra toprak araziye daldım,çıkamazsın,ön çamurluk tıkanır dediler ,motoru kaydıra kaydıra ama ayağımı yere değmeden karşi tarafa çıktım.imkansiz değildir,sadece biraz zorlaşir tuğba
    Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion

  3. #23
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    gt250r ye sadece sport motosiklet diyebiliriz elbette.
    ss ten tek farkı sürati. yapıları gereği hepsi bir bunların, cıbırla karıştırma. r6 pire gibi kalıyor yanında, hatırlatırım.
    süratlerinden ziyade kullanım şekilleri rahatsız, Türkiyeye gelmiyor.
    deli gibi sürat yapan çok makina var tipleri gereği ss demiyoruz.
    en ideali stritfaytır, hem performansı hem manevra kabiliyeti var

  4. #24
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    deli gibi sürat yapan çok makina var tipleri gereği ss demiyoruz.
    Fazer - Vfr 800 - Hornet 900 vs vs...

    Bir de küçük cc leri başlangıç motoru olarak nitelendiririz ya hep, şu RX 135 king / RX 115 ler 180 km/h yapıyor.. Aklıma geldi
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  5. #25
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    sadece küçük cc li olması yetmiyor, kalıp olarak ta küçük motorlarla başlamak icap ediyor.
    bu yüzden hep diyorum gt250r başlangıç motoru değil

  6. #26
    edy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece küçük cc li olması yetmiyor, kalıp olarak ta küçük motorlarla başlamak icap ediyor.
    bu yüzden hep diyorum gt250r başlangıç motoru değil
    avrupada ve bir çok ülkede başlangıç motoru olup olmadığı kilo başına düşen beygir sayısı ile belirleniyor. genelde yarış motorlarında 250cc bütün motorlar, (aprilia rs250 hariç) , chopperlarda 650 cc'ye kadar başlangıç motoru sayılıyor. enduroların 40 hp'ye kadar olanları. gt250 şu anda avusturalyada çok tutulan bir başlangıç motoru.
    If you spend all your time worrying about dying, living isn't going to be much fun.

  7. #27
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    ben ters taraftan bakıyorum olaya. gt250r kalıbına göre güçsüz. sürdün mü bilmiyorum ama agresif kullanmaya gelmiyor. yatırıp kaldırmalarda geç toparlanması sıkıntı oluşturuyor. motor gücü - kalıp uyumu iyi değil.
    bu da tecrübeli ve sakin kullanan bir sürücünün elinde olması gerektiği anlamına geliyor.
    rs 125 ölçülerinde olsa çok ideal bir motor olurdu; hem süratle işim olmaz diyen sport meraklıları için hem fazla sürüş tecrübesi olmayanlar için.

  8. #28
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Kimi insanın mekanik-motor (motosiklet değil makina anlamında) -elektrik melekesi olmuyor ne yazık ki,çalışan herhangi bir düzeneğin mantığını,sesini,titreşimini algılamakta zorluk çekiyor.
    Evin de atan otomatik sigortayı kaldıramayan,aracının debriyajını binlerce km sonra bile dengesiz bırakan,civatanın sökme takma yönünü dahi aklında canlandıramayan vs vs vs vs insanlar,gaza gelip,merak edip,havasına motor hatta SS motor alıyor.
    Bir çoğuda hayatını sonlandırıyor.

    İnsanoğlu kendisini çok iyi tanımalı,sınırlarını bilmeli-çizmeli yani kişiliği sağlam temellere oturmalı ki o kişilik o bedeni uzun yıllar korusun.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  9. #29
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    Ben Yarış Scoote rına geçiyom artıkın Beat tan sonra her motor racing hissi veriyo zati
    Poturdak

  10. #30
    songokhu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    Wilmersdorf Berlin Almanya
    Alıntı tkalfaoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birkaç tavsiye:

    1)Uzun yolda sizi yorar. Uzun yol yapmayı planlıyorsanız "touring" tarzı alın.
    Başlığı yarış motosikleti, scooter, cross, alacakların dikkatine diye değiştirelim. Bunların hepsi uzun yolda yormazmı.?
    2)Yarış motorları hafif olsun diye "sineğin yağı" bile %25 azaltılmış oluyor
    Yani ufak bir çarpmada bile şasiyi eğmek mümkün (geçen gün tamircide gördüm bunu.. ufak bir çarpmadan sonra motor iskeletinde, depo yakınında içeri çökme olmuş. )
    Bazen Hafif = Zayıf ne yazıkki.


    Sevgiler,
    -turgut
    Benim Today 80 kg 600f ~180 kg bu iş nasıl olacak??
    ÇÖKMEDİKÇE ÜSTÜMÜZE MAVİ GÖK GÖÇMEDİKÇE BASTIĞIMIZ TOPRAK TÜRK OĞLU TÜRK'ÜZ BİZ ATATÜRK'ÇÜYÜZ

  11. #31
    denizcimuzaffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Beat ve denizciforesight :))
    eyvah eyvah Songokhu arkadaş benden betermiş
    Poturdak

  12. #32
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    ne olursa olsun ama motorun biyerinde R olsun çamur felan ne gerek yaaa

  13. #33
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Konyada drag yarışcısı ölmüştü geçen sene malesef. 260 km/h ile arabaya arkadan vurmuştu. Motorun tek sağlam yeri şasesiydi. Nerdeyse eğiklik bile yoktu. Racing derken 600rr, r1 gibi yüksek teknoloji kullanan motorlar...
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  14. #34
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    ben basit bir kazadan sonra eğilmiş şasili bir yarış motoru gördüm.
    Tamirci ustanın dediğini yazdım sizlere. inanıp inanmamak size kalmış
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  15. #35
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    bende amcamın tamir hanesine gelen bir suzuki gsxr 1000 gördüm eski model 90-94 falandır motor yarışlarda kaza yapmış ve sonra satılmış getiren adam almış onuda şase de ön kolların(amörtisör) sağ taraftaki olanı deponun olduğu bölüme çarpmış ve eğilmişti içe çöküktü ayrıca disklerde lıngır lıngır oynuyordu sakattı açıkçası fakat gün geçtikçe daha çok sağlamlaşıyor ve belli oranlardada hafifliyorlar örnek vericek olursak titanyum çok hafif ve çelikten bile sağlam olan bir madde
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  16. #36
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Sapla saman birbirine karışmış.

    Biraz ayıklayalım.

    *Yarış motosikletleri şasileri en sağlam motosikletler arasındadır.
    Fakat bu kırılmayacağı anlamına gelmez.

    *Yarış motosikletleri Enduro tip motorlardan çok daha rahat ve konforlu yolculuk imkanı sunarlar.
    Enduro yol dışında yarışmak için tasarlanmış bir yarış motosikletidir ve sürüşün çoğu ayakta gerçekleştirilir.
    Enduro motosiklete konforlu diyebilmek, daha önce sadece yarış bisikleti deneyimine sahip olan biri için geçerlidir.
    Endurolar son derece konforsuz ve rahatsız motosikletlerdir.

    Karşılaştırmanız için bir enduro ve bir yarış motosikleti fotoğrafı asalım. Hangisi konforlu görünüyor?

    Tipik ve sınıfının en iyisi bir Enduro...



    Ortalama bir Yarış Motosikleti....



    *Forumda Endurocu olduğunu zanneden bir çok arkadaşımız var.
    Aslında Endurocu değiller.
    Bir kere kullansalar zaten hemen vazgeçerler.

    Endurocu arkadaşlarımız aslında birer Dual Sport'çular.
    Dual Sport motosikletler, hem arazide, hem de yolda ortalama bir konfor sağladıkları için çok tutulan ve sağlam motosikletlerdir. Nedense bu motosikletler halk arasında Enduro diye tabir edilirler.
    Tabii benziyorlar.

    Tipik bir Dual Sport...


    * Tüm motosikletlerin farklı kullanım amaçları ve kullanım tarzları vardır.
    Yarış motosikletleri bunların içerisinde kullanım tarzı olarak en çok risk üstlenmeniz gereken motosiklet türüdür. Bu nedenle acemi ellerde çok tehlikelidirler.
    Fakat çekici görüntüleri ile özellikle genç kuşağın çok ilgisini çeken ve bir gün bir tanesine sahip olma isteğinin bastırılamamasına neden olan bir türdür.
    Motosiklet kullanan herkes en azından bir defa da olsa bu motosiklet türüyle bir deneyim yaşamak ister.
    Bu son derece normal ve kabul edilebilir bir davranış biçimidir.

    Fakat bu forumlarda defalarca yazdığımız şeyi sürekli tekrar etmek zorunda kaldığımız bir motosiklet türüdür aynı zamanda.
    Kesinlikle acemi işi değildirler.
    Bir motosikleti kullanabilmek, vitese takıp hareket ettirmekten, ya da frene basıp durmaktan ibaret değildir.

    Trafikte binlerce değişik risk faktörü vardır.
    Deneyimsiz bir sürücü için,bu risklerden kurtulma oranı en düşük olan motosiklet türü işte bu yarış motosikletleridir.
    Fakat deneyimli bir sürücünün elinde bir çok riskten kolayca sıyrılmanıza olanak sağlayan tür yine bunlardır.

    Yanlış hatırlamıyorsam, Sayın Rahmi Barutçu'nun, bir benzetmesi vardı.
    "Motosiklet kullanmak Paraşütle atlamaya benzer. Eğitim almadan ikisi de olmaz."

    Buna yakın bir benzetmeydi.
    Tamamen katılıyorum ve kendi açılımımı eklemek istiyorum.

    Hiç eğitim almadan paraşütle atlayabilirsiniz.
    Kafanız çalışyorsa, paraşütü açmak için çekeceğiniz ipi bulur, şansınız varsa yere bir tarafınızı kırmadan inebilirsiniz.

    Ama her zaman böyle şanslı olmayadabilirsiniz.
    Karşılaşabileceğiniz bir aksilikte ne yapacağınızı bilmiyorsanız yere çakılırsınız.
    Oysa eğitim almış deneyimli bir paraşütçü, bu durumdan kolayca sıyrılabilir.

    Tabii bu deneyimli paraşütçünün asla yere çakılmayacağını garanti etmez.
    Deneyimli motosiklet sürücüsünün asla kaza yapmayacağının garantisi olmadığı gibi.....

    Saygı ve sevgilerimle......

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cbr-600rr '07
    valla 22 yaşında gencecik adamım ss tarzı bi motor kullanıoyrum trafik, otoban, dur-kalk beni hic bişi yoramaz...

    endurocuların yanından 180le gecerken keyfim, acımı unutturuo belki

  18. #38
    songokhu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    Wilmersdorf Berlin Almanya
    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvah eyvah Songokhu arkadaş benden betermiş
    Öyle deme todayi 600f ime değişmem bu trafikte hayat kurtarır valla

    Alıntı patriote adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sapla saman birbirine karışmış.

    Biraz ayıklayalım.

    *Yarış motosikletleri şasileri en sağlam motosikletler arasındadır.
    Fakat bu kırılmayacağı anlamına gelmez.

    *Yarış motosikletleri Enduro tip motorlardan çok daha rahat ve konforlu yolculuk imkanı sunarlar.
    Enduro yol dışında yarışmak için tasarlanmış bir yarış motosikletidir ve sürüşün çoğu ayakta gerçekleştirilir.
    Enduro motosiklete konforlu diyebilmek, daha önce sadece yarış bisikleti deneyimine sahip olan biri için geçerlidir.
    Endurolar son derece konforsuz ve rahatsız motosikletlerdir.

    Karşılaştırmanız için bir enduro ve bir yarış motosikleti fotoğrafı asalım. Hangisi konforlu görünüyor?

    Tipik ve sınıfının en iyisi bir Enduro...



    Ortalama bir Yarış Motosikleti....



    *Forumda Endurocu olduğunu zanneden bir çok arkadaşımız var.
    Aslında Endurocu değiller.
    Bir kere kullansalar zaten hemen vazgeçerler.

    Endurocu arkadaşlarımız aslında birer Dual Sport'çular.
    Dual Sport motosikletler, hem arazide, hem de yolda ortalama bir konfor sağladıkları için çok tutulan ve sağlam motosikletlerdir. Nedense bu motosikletler halk arasında Enduro diye tabir edilirler.
    Tabii benziyorlar.

    Tipik bir Dual Sport...


    * Tüm motosikletlerin farklı kullanım amaçları ve kullanım tarzları vardır.
    Yarış motosikletleri bunların içerisinde kullanım tarzı olarak en çok risk üstlenmeniz gereken motosiklet türüdür. Bu nedenle acemi ellerde çok tehlikelidirler.
    Fakat çekici görüntüleri ile özellikle genç kuşağın çok ilgisini çeken ve bir gün bir tanesine sahip olma isteğinin bastırılamamasına neden olan bir türdür.
    Motosiklet kullanan herkes en azından bir defa da olsa bu motosiklet türüyle bir deneyim yaşamak ister.
    Bu son derece normal ve kabul edilebilir bir davranış biçimidir.

    Fakat bu forumlarda defalarca yazdığımız şeyi sürekli tekrar etmek zorunda kaldığımız bir motosiklet türüdür aynı zamanda.
    Kesinlikle acemi işi değildirler.
    Bir motosikleti kullanabilmek, vitese takıp hareket ettirmekten, ya da frene basıp durmaktan ibaret değildir.

    Trafikte binlerce değişik risk faktörü vardır.
    Deneyimsiz bir sürücü için,bu risklerden kurtulma oranı en düşük olan motosiklet türü işte bu yarış motosikletleridir.
    Fakat deneyimli bir sürücünün elinde bir çok riskten kolayca sıyrılmanıza olanak sağlayan tür yine bunlardır.

    Yanlış hatırlamıyorsam, Sayın Rahmi Barutçu'nun, bir benzetmesi vardı.
    "Motosiklet kullanmak Paraşütle atlamaya benzer. Eğitim almadan ikisi de olmaz."

    Buna yakın bir benzetmeydi.
    Tamamen katılıyorum ve kendi açılımımı eklemek istiyorum.

    Hiç eğitim almadan paraşütle atlayabilirsiniz.
    Kafanız çalışyorsa, paraşütü açmak için çekeceğiniz ipi bulur, şansınız varsa yere bir tarafınızı kırmadan inebilirsiniz.

    Ama her zaman böyle şanslı olmayadabilirsiniz.
    Karşılaşabileceğiniz bir aksilikte ne yapacağınızı bilmiyorsanız yere çakılırsınız.
    Oysa eğitim almış deneyimli bir paraşütçü, bu durumdan kolayca sıyrılabilir.

    Tabii bu deneyimli paraşütçünün asla yere çakılmayacağını garanti etmez.
    Deneyimli motosiklet sürücüsünün asla kaza yapmayacağının garantisi olmadığı gibi.....

    Saygı ve sevgilerimle......
    Yazı budur abi, ss şöyledir böyledirle olmuyor.
    ÇÖKMEDİKÇE ÜSTÜMÜZE MAVİ GÖK GÖÇMEDİKÇE BASTIĞIMIZ TOPRAK TÜRK OĞLU TÜRK'ÜZ BİZ ATATÜRK'ÇÜYÜZ

  19. #39
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    Patriote gozumsun, super ozetlemissin olayi
    Oh be
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  20. #40
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı ERDEM860 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla 22 yaşında gencecik adamım ss tarzı bi motor kullanıoyrum trafik, otoban, dur-kalk beni hic bişi yoramaz...

    endurocuların yanından 180le gecerken keyfim, acımı unutturuo belki
    doğru söze ne denirkiiiii


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)