ACİL YARDIM LÜTFEN motorum otobanda arızalandı
Reklamlar
-
arkadaşlar bugün adazapazarı yönünden istanbula otobandan gelirken otoban çıkışından önceki son benzin istasyonu olan opet yakınlarındaa ( allahtan ki yakınlarında ) motorum arızalandı.ne olduğunu anlamadım ama sanırım piston patlattı.iterek motoru opette güvenli bir yere çektim ama servisler pazar günü kapalı oldukları için motoru orada bırakmak zorunda kaldım.sizden ricam yarın motoru almaya gittiğimde en yakın servise nasıl gideceğim.sanırım opetin olduğu bölge pendik ya kurtköy civarlarında bir yer oraya en yakın sanırım asyanın pendik damla motor oraya nasıl gidebilirim.
daha önce motoru yolda kalan ve servisle motoru çektiren var mı kaç para verdi. olmazsa motoru arabanın arkasına bağlayıp halatla çekeceğiz.
yardımlarınızı bekliyorum
MOTORUM asya 150 T1
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
Reklamlar
-
çok geçmiş olsun...üzüldüm...ama geçen topiğinide unutmuş değilim...iyiki daha ters bi yerde kalmadın...
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
Bu sözüm her fırsatta çin malı motorları karalayanlara ve çin malı motoru kullanıcılarınadır:
2 yıldır motor kullanıyorum ilk motorum çinli
asya 150 t1 motorumu hala kullanıyorum 12000 km yol yaptım.10 kez istanbul-sapanca arasında uzun yol yaptım.motorum bir kez beni yolda bırakmadı ufak tefek sorunlar dışında sorunlar çıkarmadı hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda şimdi motorumu yükseltmek ve tarzımı değiştirmek için 250lik bir chooper almak istiyorum ama çinli motorumu satmak hiç istemiyorum çinli motorum olmasaydı belki şu anda motorlar benim için sadece uzaktan izlediğim iki tekerlekli bir araç olacaktı.şimdi ise hayatımın önemli bir kısmını motor oluşturuyor.
bence çin motorlarını bu kadar karalamayalım.motora gerekli özen gösterilirse çinliler de uzun yıllar kullanılabilir.3-4 milyara japon maksiscooter vardı da biz mi almadık
http://www.motosiklet.net/forum/newr...reply&p=713801
o topikte sana destek veren Çin malı motor sahiplerine bir danış istersen...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
dostum benim yöntemi kullan... 3 4 kez denedim sorun olmuyor.şimdi hırdavatcıdan kalınbir ip al.motorunun ön amasörlerinden bagla ama ip araca tek ip halinde ve saglam olsun.araba söförü 2 vitesin yada max 3 ü gecmesin yavastan servise yolculuk başlasın ama dikkat et dönemeclerde teker kayacaktır ozamaan ayaklarını yere koy ve söförle irtibada gec o sürekli seni izlesin el işaretlerini filan eger bu şekilde yaparsan sorun olmaz.
-
daha önce 20-30 km motoru arabanın arkasından halatla çekmiştik.o sorun değil alıştım da fazla pahalı değilse daha emniyetli olması için servise de çağırmayı düşünüyorum ama ne kadar alıyorlar acaba bir de tabiki servisin yerini bilen bir arkadaşın tarifine ihtiyacım var.
bu arada [B]mete_han[B] 2 yıldır motorum hiç böyle bir arıza çıkarmamıştı kayış kopması dışında o yüzden motorumdan memnundum ama şimdi işler biraz değişti tabi insan başına gelmeyince anlamıyor artık çini savunacak değilim ama böyle bir sıkıntı japon mallarında yüzde yüz olmaz diyen var mı acaba
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
-
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
daha önce 20-30 km motoru arabanın arkasından halatla çekmiştik.o sorun değil alıştım da fazla pahalı değilse daha emniyetli olması için servise de çağırmayı düşünüyorum ama ne kadar alıyorlar acaba bir de tabiki servisin yerini bilen bir arkadaşın tarifine ihtiyacım var.
bu arada [B]mete_han[B] 2 yıldır motorum hiç böyle bir arıza çıkarmamıştı kayış kopması dışında o yüzden motorumdan memnundum ama şimdi işler biraz değişti tabi insan başına gelmeyince anlamıyor artık çini savunacak değilim ama böyle bir sıkıntı japon mallarında yüzde yüz olmaz diyen var mı acaba
bencede halatla bi arkadaşına çektir...motorun çok hafif zaten...servislere para kaptırma...sizin servislerdede zaten bi fiks fiyat yok...tuttuğuna ayrı fiyat çekiyorlar...inşallah kazıklamazlar...adamlar ne derse onu ödüyoruz...
Japonlarda babalar gibi yolda kalır...ben derim İleri Kul Teknolojisi bunlar...sanki arıza yapmaz diye bir şey yok...benim makina(cbf150)..12.000 de yolda bırakacak beni yemin ederim yaptırdıktan sonra anında ölü eşşek fiyatına satarım...benim derdim bu...bu ürünlerle yolda kalırsın...peki Nurgül...farzetki İl dışına çıktın...aktif bir insansın...kalabileceğin en uzak yerde kalsan ne yapardın...ıssız bi yerde tekledin ne olurdu gecenin bir saati farzet...yani bunlara güvenip şehir dışınada çıkma...12.000 bir motor için hiç bişey sayılmaz...inşallah ciddi bişey yoktur...geçmiş olsun...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
bu olayın 12000 kmde yapması kötü tabi ki çinle buraya kadarmış
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
-
tamam canım bu kadarda yapmayın birisi servisi tarıf etsınde yardımcı olsun yoksa kalacak motor orda
-
12000 km çok iyi dayanmış bence asyadan fazlasını heralde kimse beklemiyodur çinlilerle ilgili her olumsuz yazı yazdığımızda karşı çıkanlar buna da bi cevap verirlerse çok memnun olucam şimdiden teşekkürler cevabı mantıklı olan herkese
-
Geçmiş olsun arkadaşım batı mahallesi ankara cad.pendik damla motor servisi
tel:483-44-91(92) ara bir görüş istersen.
-
02 Temmuz 2007, 00:15
#10
ergunz adlı üyeden alıntı
12000 km çok iyi dayanmış bence asyadan fazlasını heralde kimse beklemiyodur çinlilerle ilgili her olumsuz yazı yazdığımızda karşı çıkanlar buna da bi cevap verirlerse çok memnun olucam şimdiden teşekkürler cevabı mantıklı olan herkese
arkadaşlar boşverin konuyu saptırmayalım bence...elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışalım arkadaşa...ne demişler bir musubet bin nasihatten iyidir...
karşıyı pek bilmediğim için yardımcı olamayacağım ama bence en mantıklısı servisin gelip bi çekiciyle alması...başka tür maceralara girmemenizi öneririm...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
02 Temmuz 2007, 13:02
#11
@nurguldemirbay;
geçmiş olsun. Hepimizin ve her markanın başına gelebilecek muhtemel bir arızadır eminim. Şansızlığın otobanda arızalanmış. Şu anda arıza belirlendi mi?
Ancak lütfen motosikletleri halat veya benzeri yardımcı aparatlarla çekmeyin. Hele hele 30km ve üzerinde.
Motosikletin gidonuna bağladığınız halatın bir anlık yön değiştirmesi çok üzücü bir kazaya sebep olabilir. Ayrıca siz öndeki trafik hakkında hiçbir bilgiye sahip olamayacağınız için kaza yapma olasılığınız çok fazla olacaktır.
-
02 Temmuz 2007, 13:54
#12
Bu saate kadar motosikletini götürmüşmüsündür bilmiyorum ama Kurtköy gişelerinden girdiğin zaman tersane yolunu takip et, kaynarca çıkışından 500 mt. sonra E5 yan yol üzerinde sağda en yakın motorcu görüceksin ERSİ motor senin sorununa çözüm bulurlar inşallah geçmiş olsun
-
03 Temmuz 2007, 10:46
#13
dedik anlaşılamıyoruzki çin malının nesine laf atmıcam adamlar baştan arıza ki motorlarıda böle dogaldır
-
03 Temmuz 2007, 10:49
#14
Geçmiş olsun Nurgül
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
03 Temmuz 2007, 11:46
#15
geçmiş olsun dileklerimle birlikte her türlü motorun arıza yaparak sizi her an yolda bırakabilkeceğini hatırlatırım.sakın üzüelme ve umutlarını kaybetme.sakın araba ile çektirmeye kalkma.at bir kamyonete götür servise
Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular
-
03 Temmuz 2007, 15:39
#16
arkadaşlar motorumu servise götürebildim.otobandan çıkana kadar arabanın arkasında çektik sonra allah razı olsun bir kamyonet sürücüsü bize servise kadar götürmeyi teklif etti tabi hemen kabul ettik.eğer kamyonet olmasaydı motoru sanırım çok çok zor götürürdük çünkü kamyonla bile 15-20 dakika yol gittik yolu da bulamazdık.çok karışık yollardan girdik.sonuçta herşey istediğim gibi gitti pendik damla motora geldik. motor 1,5-2 saatte servisten çıktı.
arıza şuymuş : varyatör kayışı kopartmış kayışta içerde artık nerelere sıkıştıysa motoru stop ettirmiş.hem varyatör hem de kayış değişti.japon kayış taktırdım. servis kendi servisimi suçladı böyle bir varyatöre hangi kayışa taksan zaten kayış kopardırdı varyatöre değiştirmeleir gerekirdi dedi.durum bundan ibaret.
ilginizden dolayı teşekkür ederim.
KARTAL GOL GOL GOL
54 SD 534 B RH+
-
03 Temmuz 2007, 16:19
#17
vurun çinliyeydi servisinmi çıktı suç...
-
03 Temmuz 2007, 16:19
#18
geçmiş olsun..
;Ayrıca Motora ip veya halat vs gibi şeyler bağlayıp çekmek çok tehlikelidir.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
03 Temmuz 2007, 16:27
#19
Geçmişler olsun,
Keyif almak için kullanılan bir araçla başımıza böyle keyifsiz şeyler gelince can sıkıyor gerçekten. Ben senin yazılarını asya motor topic inden hatırlıyorum ve seni taktir ediyorum, bu kadar aktif bir şekilde motor kullandığın için. Benim eşimde çok sağlam bir artçı ve yakında senin gibi kullanıcı olacak.
Bende motora 150 T-1 ile başladım. Fiyatına göre güzel motor gerçekten ama bazı arkadaşların söylemlerine de katılıyorum. Bu motorlara güvenip insan içinden pek uzaklaşmamak gerek. Elbette her makina arıza çıkarabilir ancak bu ucuz işçilikli ucuz maliyetli ürünlerde çok çok daha yüksek ihtimal. Sonuçta arabalarda kaza yapar uçaklarda ancak uçaklardaki hata ihtimalleri milyonda 3 ler civarına indirilmiştir ve bu yüzden hergün araba kazası haberi duyduğumuz gibi uçak kaza haberi almayız. Hatta uçak kazası olduğu zaman ana haberlerde 1 numara olur. Tıpkı bir Kawasaki, Suzuki, Honda, Bmw, Harley bozulduğu zaman ilgi çektiği gibi.
Ben 6000 km. çinli kullandıktan sonra Kawasaki aldım. Aradaki fark gerçekten büyük, arıza çıkarıyormu, her insan yapımı makinada olduğu gibi evet ama çoğu öngörülebilir ve normal bakım periyodları ile engellenebilir arızalar. Dolayısıyla iyi bakarsanız, gözünüz kapalı kıtalar arası yolculuklara bile çıkabilirsiniz.
-
03 Temmuz 2007, 16:38
#20
motoru halatla çekmek gerçekten tehlikeli. bi seferinde beraber yola çıktığımız arkadaşın benzini bitmişti diğer arkadaşın motorundan tutunarak 20-25km yol gitti. motoru olan bir arkadaşınızdan tutunup gitmek daha güvenli düz yol veya bayır aşağı da bulunca sallarsınız zaten
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)