arkadaşlar çok merak ediyorum:
600cc ve altı, sürüşü aşırı zor olmayan, manevra kabiliyeti yüksek
ne tarz motosikletler önerebilirsiniz?
chopper ya da super sport düşünmüyorum ama geriye ne kalıyor?
bir de naked bike nedir? nasıl bir türdür?
arkadaşlar çok merak ediyorum:
600cc ve altı, sürüşü aşırı zor olmayan, manevra kabiliyeti yüksek
ne tarz motosikletler önerebilirsiniz?
chopper ya da super sport düşünmüyorum ama geriye ne kalıyor?
bir de naked bike nedir? nasıl bir türdür?
Ülkemizde her ne kadar motosiklet kültürü yeni yeni keşfedilmeye başlansa da, bu konuda bizden pek ileri olan Avrupalı tüketicilerin yıllardır, favori motosikletleri arasındadır Honda'nın Hornet serisi. Hornet bir ‘‘naked bike’’. Yani ‘‘çıplak motor’’. Fotoğraftan da göreceğiniz üzere motosikletin motoru olduğu gibi açıkta. Eee yani bakanları sevaba sokmak amaçlı bir çıplaklık bu bence. Bir çoğunuzun ‘‘Kimdir, ne iş yapar, nerde doğmuş nerde yaşar bu Hornet?’’ dediğini duyar gibi oldum.. Tamam, peki burdan buyrun...
Kendine has stili, performans kriterleri ve diğer özellikleri sayesinde rakipleri arasında ışıldayan Hornet'ın geçmişi ilk olarak 1996 yılında Japonya pazarına sunulan Hornet 250'ye dayanıyor. Kendisine has gövde stili ve sınıfının en geniş lastikleriyle bu ilk Hornet, Avrupalı tüketicilerin de ilgisini çekmişti. Bu pazara yönelik özel olarak hazırlanan ilk versiyonsa Hornet 600. 250 modeli ile aynı şasi konfigürasyonu üzerinde kurulan bu motor, CBR 600F'nin ününe ün katan motorunun hafif değiştirilmiş versiyonuna sahipti. Hornet 600, yol ve yarış pistlerinde kullanım uygunluğuyla kısa sürede herkesin hayalindeki motosiklet haline gelmişti. Hey gidi günler hey.. Honda, son olarak Hornet serisinde Hornet 900'le karşımıza çıkıyor..
Önceki Hornet 250 ve Hornet 600 modeli gibi, yeni Hornet 900 de hem çekici hem de agresif bir görünüşe sahip. Yüksek sürat ve performans kriterleri, Honda'nın çıplak motosiklet serisindeki iddiasının kanıtı bence...
Honda mühendisleri Hornet'ın kolay manevra edilebilen bir motosiklet olması için hafif ve kompakt materyaller kullanmışlar. 194 kg olan toplam ağırlık bu durumu kanıtlıyor.. CBR 900RR FireBlade'den alınan 919 cc'lik motor Hornet için elden geçirilmiş. 9000 d/d'de 110 beygir güç üreten motorun 6500 d/d'de ürettiği torksa 92 Nm
[alıntı]
Ben ENDURO derim. Yoğun trafikte Kadıköy'den Mecidiyeköy'e en rahat gittiğim motor TT 600 idi. Bu arada naked (GS 500) ile de aynı yolu 1-2 ay kullandım, racingden rahattı tabii ama manevra kabiliyetini de düşünücek olursak TT 600 kadar rahat değildi. Bu arada yoğun trafik dışında İstanbul'un kaymak (!) gibi yollarını da hesaba katarsan en iyisi enduro benim kanaatimce.
GS 500 ü kullanırken neredeyse bütün tümsek ve çukurların yerini ezberlemiştim, onlara girince çıkar sesden resmen içim acıyordu. Enduro ile bu konuda da biraz daha rahat olabilirsin
en rahat motor enduro tabiki
sana freewind al derim çok rahat ve de sınıfına göre seri bi motor.
çok pahalıda diil üstelik
:bestmt:
fazer yakişir sana
Bence naked motorlarda oturuş rahattır.dik duruyorsun.
Harbidende hee 2004 de yazmıs:D:D
vay be 5 sene dile kolay ^^ xD
vay anasını yaaa:D
[B][B]HeYbEtİnİ GizLi TuT GidİşiN ÖlüMü KoRkuTuYoR...[/B][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)