çin mallarının uzun vadede geleceği var mı?(bence yok)
Reklamlar
-
Arkadaşlar Çin malı Asya Motor kullanıcısı olarak size bir tavsiyem hiç almayın, ilk motorum ucuz olsun diyen bile almasın son pişmanlık fayda etmez, Satamazsın, Servisten çıkamazsın, Yolda kalırsın ki ben 10 kere kaldım, Servis dandik, Parçalar dandik...
Daha fazla bir şey söylemiyorum, küfür edecek kadar gıcığım zor tutuyorum kendimi...
Reklamlar
-
arkadaşım yanlış anlamada gidiyorsunuz motoru servise sokuyorsunuz çinmalı kayış alıyorsunuz çinmalı buji çinmalı kalitesiz yağkoydurup 50 milyon verip bakım yaptırdım deyip bakımdan çıkıyorsunuz benim bir bakımda kullandığım yağın fiyatı sadece 100 milyon
bence en büyük sorun burda bazı çinmalı kullanan arkadaşlar bujisi kayışı yağı içindeki plastik boruları falan sorun çıkarttırmadan erkenden kaliteli avrupa japon parçalarla değiştiriyor yolda kalmıyor
bazıları zaten kalitesiz olan parçaları kalitesiz parçalarla değiştirip bakım yapdım diyor servisden çıkıyor köşeyi dönüyor motor bozuluyor sonra dandik motor dandik parçalar bence en büyük fark bu
zaten motorda sorun çıkartıcak parçalar beş parmağı geçmez bunlar kaliteli parçalarla değiştirildimi motor niye sorun çıkartsın
-
Yanlış anlamıyorum, tane tane açıklayayım, kullanıyormusun çin malı ?bilmiyorum ama bende olan aksaklıklar saysan bitmez... Genel yapısı ve ağırlık ve taşıyacağı yük iyi hesaplanmamış olan motordaki hatalar şunlar. Ne yapsan fayda etmez.
-Aküsü çin malı diye değiştirdim, Yuasa'nın en iyi jelli akülerinden aldım.
-En iyi yağı koydurdum. Hatta piyasadakinin en pahalısını...
-Bujisini için Çin malı olmasın diye söküp en iyisini taktım.
-Egzos sorunu için egzos'u değiştirttim. 220 tl verip yenisini aldım.
Olabilecek en kaliteli parçalarla değiştirdim, Avrupa ve Japon olanların hepsini koydum.
Fakat Benim asya motorun bence yapısından gelen o ağırlığa o boyda kayış kullanılmamalıydı diye düşüncem var. Sadece bu da değil. Bu benim 11 kere yolda kalmama neden oldu. Servis değiştirdim. En iyi ustaya gittim, o bile kar etmedi. Herşeyini değiştirdim, en sonunda motoruda değiştirmeyeyim dedim artık ve çürümeye bıraktım. Motorda sorun çıkartacak parçalar 5 parçayı geçer çünkü her parça sorunlu, o yüzden her parçayı değiştireceğime yeni bir motor almaya karar verdim. Çin malı ASYA MOTOR dandik diyorum, yapısı, gövde biçimi, kullanım fonksiyon bozuklukları, parça uyumları açısından sıfır üstünden sıfır. Almayın, aldıysanızda hemen satın. Boşuna yazmadım bu kadar yazıyı. 5 senelik kullanıcı değilim, 18 senelik motorcuyum, kendi aptallığımdan aldım Çin malı, birazda o zaman o kadar para vardı. Çin mallarını şuçluyorum EVET, kazıklandığını hissettiriyor insana. 150$'a getirilen motoru 2600 tl'ye satmaları ve elinde kalması insanı gıcık ediyor. O zamanın Çin malı övücülerini bulsam karşımda hesap sorucam, ayıplı mal diye. Dandik motor dandik parçalar hiç uğraşmayın üstüne 1000 tl daha koyun markalı alın başınız ağrımasın. Motor niye sorun çıkartsın lafına katılmıyorum, Sakın almayın diyorum.
-
Walla bencede Var yhani Çünkü pratik + hesaplı fiyata Yakında Tüm teknoloji çin yapıcak o bakımda :D
-
gurupow adlı üyeden alıntı
Yanlış anlamıyorum, tane tane açıklayayım, kullanıyormusun çin malı ?bilmiyorum ama bende olan aksaklıklar saysan bitmez... Genel yapısı ve ağırlık ve taşıyacağı yük iyi hesaplanmamış olan motordaki hatalar şunlar. Ne yapsan fayda etmez.
-Aküsü çin malı diye değiştirdim, Yuasa'nın en iyi jelli akülerinden aldım.
-En iyi yağı koydurdum. Hatta piyasadakinin en pahalısını...
-Bujisini için Çin malı olmasın diye söküp en iyisini taktım.
-Egzos sorunu için egzos'u değiştirttim. 220 tl verip yenisini aldım.
Olabilecek en kaliteli parçalarla değiştirdim, Avrupa ve Japon olanların hepsini koydum.
Fakat Benim asya motorun bence yapısından gelen o ağırlığa o boyda kayış kullanılmamalıydı diye düşüncem var. Sadece bu da değil. Bu benim 11 kere yolda kalmama neden oldu. Servis değiştirdim. En iyi ustaya gittim, o bile kar etmedi. Herşeyini değiştirdim, en sonunda motoruda değiştirmeyeyim dedim artık ve çürümeye bıraktım. Motorda sorun çıkartacak parçalar 5 parçayı geçer çünkü her parça sorunlu, o yüzden her parçayı değiştireceğime yeni bir motor almaya karar verdim. Çin malı ASYA MOTOR dandik diyorum, yapısı, gövde biçimi, kullanım fonksiyon bozuklukları, parça uyumları açısından sıfır üstünden sıfır. Almayın, aldıysanızda hemen satın. Boşuna yazmadım bu kadar yazıyı. 5 senelik kullanıcı değilim, 18 senelik motorcuyum, kendi aptallığımdan aldım Çin malı, birazda o zaman o kadar para vardı. Çin mallarını şuçluyorum EVET, kazıklandığını hissettiriyor insana. 150$'a getirilen motoru 2600 tl'ye satmaları ve elinde kalması insanı gıcık ediyor. O zamanın Çin malı övücülerini bulsam karşımda hesap sorucam, ayıplı mal diye. Dandik motor dandik parçalar hiç uğraşmayın üstüne 1000 tl daha koyun markalı alın başınız ağrımasın. Motor niye sorun çıkartsın lafına katılmıyorum, Sakın almayın diyorum.
Yazmak istemiyorum bu konuya ama yine duramıyorum.Neyse arkadasım sana bir teklifim var.Madem çürümeye bıraktın ben alıyım.Onu bana hediye et.Madem durdugu yerde çürüyecek bari ben bakarım.Cefasınıda, sefasınıda ben çekmeye razıyım.
Çin motorunu almak isteyen alır istemeyen almaz.Bu kadar basit.Bu konu bana göre okadar boş geliyorki anlatamam.Bir grup almayın diyor bir grup alın diyor.Bunun sonu yok.Dediğim gibi alana hayırlı olsun, parası olup daha iyisini alanada hayırlı olsun.Bune boyle.
-
Valla benım 2,5 yılı gectı 21.000 km de daha dokulen bı yerı yok..
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
arkadaşa belki defolu bir ürün denk gelmiş olabilir bende çinmalı yok ama çevremde çok çin malı olan arkadaş esnaf var biliyorum 30 bin km yapan var 20 bin yapan var
-
BOO_74 adlı üyeden alıntı
2004 zat150
5 yaşında
halen taş gibi
rutin bakımı yapılıyor ve biniliyior.
gayet de çinli, gayet de mondial.
parça sorunu yok-servis sorunu yok- sürüş konforu üst seviyede.
daha ne olsun?
2007 model,mondial zat 150...
14.650 km'de,2.ci sahibiyim...ben aldığımda 3.450km'deydi...tam 10 ay oldu alalı,2 ay kullanmadım...kaldı geri 8 ay...
8 ayda 11.200 km yol yapmışım,ayda 1.400km,günde 47 km yol eder...
benim motorumu ve beni bilenler bilir... zat'ıma bakarım... ister çin olsun,ister japon yada amerikan... ben malıma bakarım...
kaliteli mal ve marka kullanın,kaliteli ve işinin ehli servisle veya ustayla çalışın,motorunuza kibar binin (siz hiç racing'le kros yapan,merdivenden inip-çıkan,çukurlara girip-çıkan gördünüzmü?), her motosiklet amacı için ve limiti kadar kullanılmalıdır...
artık şu çin malı muhabbetlerinide açmayın... çin malı kullanıcısı olarak artık bu tür yazıları okumaktan ve cevaplamaktan sıkıldım... yazmadan da edemiyorum ama...
-
Ramzey motorlar TÜRKMALIDIR!!!!!!
-
türkmalı diye bir şey yok arkadaşım ne araba ne motor sektötüründe hatta elektronik sektöründe bile biz montajcıbir ülkeyiz o kadar sıfırdan ham maddeden ürettiğimiz hiç bir şey yok...
ramzey dediğin marka türkiyede montaj yapmakda o kadar türkyede sıfırdan yapdığı bir imalat yok her reklamda okuduğunuza gördüğünüze inanmayın biraz araştırın zaten ramzeyin ürünlerine bakarsanız çinlilerle aynı kasa aynı motor madem türk malı kendi tasarımcıları yok mu kendi özgün modelleri niye yok yada niye çin malı motor kullanıyorlar kendi ürettikleri motorları yokmu adamlar depo kiralamış iki tane montaj bandı kurmuş çinden malı alıp türkiyede montajlayıp türk malı diye yiyene yediriyorlar...
türkiyede anadol dışında %100 türk imalatı ürün hiç olmadı yıllarcana millete yedirtilen doğan şahin bile esasen fiatın 1980 lerde üretilen regata modelidir avrupada can güvenliği olmadığı için yasaklanmışdır ve türkiyeye postalanmış avrupada can güvenliği nedeni ile yasanlanmış araç türkiyede doğan şahin adıyla üretilip millete çakılmışdır... (Ne de olsa türklerin canı önemli değil) yani bizde hiç türkmalı olmadı bu kafaylada olmaz ancak çinlinin avrupalının mallarını alır burda montaj yapar vergiden kara geçeriz üstüne birde türkçe isim koyarız modele atmaca yırtmaca kartal kunduz doğan şahin diye isimler uydurur yerli malı diye kendi kendimizi kandırırız.....
türkiye artık çok globalleşdiği için internet ile tv lerle radyolarla artık her şeyden avrupa ile aynı anda haberimiz olduğu için eskisi gibi artık yediremiyceklerini biliyorlar eski bu tür oyunları o yüzden artık orjinal adlarıyla üretim yaptırıyorlar örnek veriyim yoksa fiat linea yı çokdan tofaş atmaca yada yeni doğan şahin adıyla görebilirdik
-
LOGARİTMA rumuzlu sevgili arkadaşım www.ramzey.com.tr adresine bak sonra bu yorumu yap dostum. ben bir ramzey kullanıcısıyım araştırdım ve aldım.
link adresi >>>> http://www.ramzey.com.tr/doc/index.htm
-
Arkadaşım kendimi kandırıyorsun benimi kandırmaya çalışıyorsun orda ne yazıyor 1965 de tarlabaşında bu işe başlamışlar gel bende sana 1960 yılından beri babadan oğula devir olmuş bisiklet ve motorsiklet tamircisi gösteriyim beşiktaşda...
nerde yüzde yüz türk üretimi türk tasarımı türk ürünü yazıyor adamlar tek şu kadar alanda şu kadar elemanla motorsiklet üretimi yapıyoruz diyor ne var bunda adamlar nerde yazmış imalatı ham madden tasarımından motoruna kadar her şeyi kendilerinin yapdıklarını yok çünkü öyle bir şey yazamazlar yazıcakları ancak o kadar olur işde şu kadar alanda şu kadar elemanla üretim yapıyoruz üretim dedikleri çinden parçalar geliyor ordaki elemanlar montaj yapıyor üretim dedikleri olay da bu...
sevgili arkadaşım buyur ben sena esas işin kaynağından gösteriyim Aşağıdaki linklere gir bak senin ramzeyinin bütün modelleri esas çinli üreticisinden var aşağıdaki linklerde
Artı türkiyeye bütün ithal edilen yada türk malı ayağına satılan bütün çin menşeyli motorsikletleri a dan z ye bula bilirsin hatta paran varsa sende bir kaç model beyenip ordaki üreticiyle anlaşıp parça parça getirtip tıpkı ramzey gibi burda toparlarsın cem_0707 made in turkey tamamen türk üretimidir diye çakarsın millete bizde kek çok yerler
http://jmqingqi.manufacturer.globals...149681/ALL.htm
http://www.made-in-china.com/Transpo...otorcycle.html
http://www.alibaba.com/countrysearch...otorcycle.html
http://www.eastmanmobikes.com/
http://www.yingangmotorcycle.com/
sen inanma öyle türk malıymışda oymuş buymuşda gerçi malını deli gibi savunanlar vardır şimdi dersin çinliler ramzeyi kopyalamışdır doğrudur ramzeyde öyle bir teknoloji arge varki çinlisi bmw mercedesi bile peşindeymiş hatta yakında uzaya mikik göndericekmiş ilk çakma çin parçalı türk yapımı uzay mekiği ile
-
Cem_0707
Ne yazıkki logaritma doğru söylüyor... Bu sizin motosikletiniz değil mi? En azından benzeri. Parçalar talebe göre değişebiliyor tabiki...
Fotograf üzerinde motosikletin gerçek firması yazıyor...
-
Ramzey motosiklet yedek parça üretiminden başlayan bilgi birikimi ile iş süreçlerini üretim odaklı yapılandırmıştır. Motosiklet yan sanayinin , bu sürede gerekli kalite ihtiyacını tam olarak karşılayamaması ve yaygın olmaması ramzeyin dış kaynak kullanımını azaltan en önemli faktör olmuştur. Üretimin dikey gelişimini sağlamıştır. Talaşlı imalat: 22 adet CNC torna, dik işleme ve işlem merkezi ile orta büyüklükte bir talaşlı imalat işletmesini bünyesinde barındıran Ramzey, motosiklet üretim ve yedek parça üretimindeki gücünü buradan almaktadır. Preshane: 400 ton - 2 ton aralığında 17 adet hidrolik ve eksantrik pres ve büküm atölyesini içermektedir. Şase olmadan motosiklet üretilemeyeceğine göre preshane de bir motosiklet üreticisinin olmazsa olmazıdır. Kaynakhane: Preshaneden ve talaşlı imalattan alınan parçalar burada birleştirilerek şaseyi ve diğer akşam parçaları oluşturmaktadır. Genelde gazaltı kaynak tekniği ile yapılan üretimde yoğun olarak otomatik kaynak makinaları kullanılmaktadır. Ramzey parçalara uygun otomatik kaynak makinelerini tasarlamakta ve bu makinelerin üretimini kendi kullanımı için gerçekleştirmektedir. Kaynakhanede birleştirilen ürünler boya işlemi öncesi kumlanarak boyaya uygun yüzey elde edilir. Plastik enjeksiyon: Günümüzde motosiklet üzerindeki plastik parça oranı giderek artmıştır. Motosikletin dış giydirme parçaları, lastik aksam 7 adet plastik enjeksiyon tezgahı ile üretilmektedir. Boyahane: Kaynakhaneden ve plastik enjeksiyondan alınan yarı mamuller istenen renk planına göre boyanarak montaj bandına verilir. 45 metre uzunluğunda askı sistemi ile parçalar boyanmakta ve kurutulmaktadır. Motor montaj: 144.000 adet moped motor montaj kapasitesine sahip ürem bandına sahiptir. Değişen pazar şartları bu kapasiteyi atıl bırakmış, 2007 yılı içinde 4 zamanlı benzin motoru üretim bandımızın kurulması planlanmıştır. Motosiklet Montaj: 1 adet 36 metre ve 2 adet 45 metre uzunluğunda 3 adet motosiklet üretim bandı ile yılda 10.000 adet moped ve 130.000 adet motosiklet üretebilecek kapasiteye sahiptir. Ramzey, motosiklet üretim üssü tanımını, motosiklet montajı olarak değil, motosikleti oluşturan aksamların da üretilebildiği yer olarak algılamaktadır.
BURADAKI TAKIMLARI VE TEZGAHLARI BU ADAMLAR MONTAJ ICINMI KULLANIYOR?
LİNK ADRESİ>>>> http://www.ramzey.com.tr/doc/uretim.asp
-
-
koptum be sevgili arkadaş konumuz benım ramzey degıl konumuz gercekler !!!! neden ramzey bu iddiayı verirken türkiyede satılan diğer motor firmaları bunu web sitelerine yazamıyor? ben bugun ramzeye binerim yarın bir başka şeye ayrıca konumuz kişisel degıl genel bir sorun çıkın artık her scooter çin malı düşüncesinden ben bu tezin peşindeyim....saygılar
Türk motosiklet üreticisi Ramzey, kontağı 1965’te İstanbul’da çevirmiş. Tarlabaşı’nda küçük bir imalathanede başlayan yolculukta 43 yılda birçok kilometre taşı geride bırakılmış. Ramzey’in son durağı ise Afrika!
Motosikletlerde yüzde 98’e varan yerlilik oranı tutturan Ramzey, Cezayir hükümetiyle ortak motosiklet üretme hazırlığında.
Ramzey’in kurucusu Engin Ramzey, İsviçre’de makine mühendisliği okumuş. Türkiye’ye dönünce 1965’te küçük atölyesinde bisiklet yedek parçası üretmeye başlamış. Daha sonra mopet ve motorsiklet yedek parçasına el atmış.
Uzun süre de yedek parçacı olarak kalmış. Fransızca bildiği için Afrika’ya mal satmaya başlamış. Adı hem Türkiye’de, hem de Afrika’da bilinir olmuş. İşler büyüyünce Bayrampaşa’da daha büyük bir atölyeye geçmiş. 1994’te ise mopet üretimine başlamış.
ŞİRKETE YENİ ORTAK GELDİ
Afrika’da tanındığı için yerli ortaklarla Fildişi Sahili, Burkina Faso ve Fas’ta montaj ve kısmi üretim fabrikaları kurmuş. 1999’a gelindiğinde ise üretimi 20 bin metrekarelik Tuzla fabrikasına taşımış. O dönemde ‘scooter furyası’ olarak bilinen Çin’den ucuz ithalat dönemi başlamış.
Ramzey de, üretiminin yanında, 2005’te 40 bin civarı scooter getirip, monte edip satmış. 2006’da ise motosiklet piyasası krize girmiş. Ramzey, Ege ve Akdeniz’de Koç, Zorlu ve Indesit gruplarının beyaz eşya dağıtıcılığını yapan Fevzi Lütfi Yalnız’ı şirkete yüzde 50 ortak almış.
YÜZDE 51 PAY
Bundan sonrasını Yalnız anlatıyor: “Çin’den ucuz ithalatla 2005’te 250 bin, 2006’da ise 640 bin motorsiklet Türkiye’ye girdi. Mart 2006’da hükümet, sektörün özel tüketim vergisini yüzde 8’den yüzde 23’e çıkardı. Piyasada çok sayıda motorsiklet varken pazar bir anda küçüldü. Piyasadaki bu 640 bin motorsiklet hâlâ erimedi.”
Ramzey iç piyasanın durumu nedeniyle üretiminin yüzde 70’ini sattığı Kuzey Afrika’ya yönelmiş. Kuzey Afrika pazarında ciddi bir pazar payı olan Ramzey’e Cezayir hükümetinden ortaklık teklifi gelmiş.
Cezayir’in Fuelma şehrindeki atıl durumdaki motosiklet fabrikasının yüzde 51’i Ramzey’e verilmiş. Yalnız, “Bakanın onayını bekliyoruz. Onlar binayı verecek, biz makine ve teknoloji götüreceğiz. Protokole göre ilk yıl 30 bin, ikinci yıl 50 bin üretim yapacağız” diyor.
Yıllık 148 bin üretim kapasitesi olan Ramzey, şu anda iç pazarda mevcut stokları eritmeye çalışıyor. Ramzey’de 200 kişi çalışıyor. Yalnız, “Benzin motoru üretmeyi çok istiyoruz. Bir de engelliler için özel araç üretme planımız var” diyor. liink adresi>>>>> http://kobi.milliyet.com.tr/haberdetay?nid=1629
buda başka bir scooter firmasına ait
UĞUR MONDİAL MOTOSİKLETTE DE SÖZ SAHİBİ OLDU
Aydın Valisi Mustafa Malay, Geçen Hafta Motor Montajı Yapmaya Başlayan Uğur Mondial Montoj Fabrikası'nı Ziyaret Etti.
Aydın Valisi Mustafa Malay, geçen hafta motor montajı yapmaya başlayan Uğur Mondial Montoj Fabrikası'nı ziyaret etti.
Aydın'ın Nazilli ilçesinde üretim yapan Uğur Mondial tesislerini ziyaret eden Vali Malay'a, Nazilli Belediye Başkanı Aytekin Kaplan, Uğur Şirketler Gurubu Yönetim Kurulu Başkanı Zeynel Abidin Takmaklı, Üretim Müdürü Ferhat Takmaklı ve Uğur Grubu Satış Koordinatörü Gültekin Kılınç eşlik etti.
Ziyarette üretim ve montaj çalışmalarıyla ilgili bilgi veren Uğur Mondial Üretim Müdürü Ferhat Takmaklı, 2005 yılında 68 bin 600, 2006 yılında 129 bin 800 adet motosiklet satışı gerçekleştirdiklerini söyledi.
Ferhat Takmaklı'nın verdiği bilgiye göre, günde üç vardiya olarak çalışan 50'şer kişilik üç ekip üç ayrı montaj bandında 7 dakikada bir modelin montajını gerçekleştiriyor. İlk montajın ardından her dakikada bir motosiklet montajı tamamlanıyor. Her vardiyada 750 motosiklet montajı yapılıyor. 24 saatte de 2 bin 250 adet motosikletin montajı gerçekleştiriliyor. Ön hazırlık aşamasında bir montaj bandında motor kısmının montajı yapılıyor. Montajı tamamlanan motosikletler sıkı bir testten geçtikten sonra
paketleme hattına giderek bayilere gönderilmek üzere hazır hale getiriliyor. 40 bin metrekaresi kapalı 60 bin metrekare alana kurulu montaj fabrikasında 300 işçi çalışıyor. İç ve dış piyasaya verilen motosikletleri Türkiye çapında 650 bayi satışını gerçekleştiriyor. 700 civarında da satış, servis ve yedek parça ekibi bulunuyor. LİNK ADRESİ>>>> http://www.haberler.com/ugur-mondial...i-oldu-haberi/
UMARIM 2 ALINTININ ARASINDAKİ ÜRETİM VE -MONTAJ İBARELERINI DIKKATLE OKURSUNUZ
-
anladımda arkadaşım gerçekler gerçekler diyorsunda sana senin ramzeyin gerçek çindeki üretim adreslerini fabrika adreslerini gösteriyoruz hangi gerçeklerden bahsediyorsun
gerçek türk malı olsa niye bizde çin diyelim ben sana aynı motorun çindeki orjinalini gösteriyorum sen neden anlamak istemiyorsun ben esas bunu anlamıyorum
senin ramzeyin bu gün pek çok modelini sen görmüyormusun yollarda başka markalar adı altında kangda sı asyası olarak hiç mi aklını kullanmıyorsun yaw bunlar çin malı benimki ile aynı motor aynı tasarım nasıl olur diye hiç mi düşünmüyorsun....
bizim bunları sana şurda yazmamız bile ayıp aslına ramzeycilerin %90 ı ramzeyin çin malı olduğunu bilir ama derlerki çinliler içinde en iyisi o başka...
ben sana yukarda bu motorların orjinal çindeki adreslerini vermişim sitenin admini vermiş hadi bizim gibi yılların motorcularını adamdan sayma sorun değil ama bari elin çinlisini adamdan say
motorların adresleri yukarda hayla hayla inatla türk malı diyorsun ve gösterdiğin linklerde en ufak bir türk malı ibaresi yok sen ya yanlış okuyorsun yada okuduğunu yanlış algılıyorsun
bana ilk yolladığın linkde en ufak bir türk malı türk tasarımı türk imalatı yazıyormu üretim yazıyor üretim çok izafi bir şey bu gün renault da üretim yapıyor fiat da türkiyede üretim yapıyor pek çok yabancı marka üretim yapıyor üretim yapmaları onları türk malı yapmaz....
ikinci linki yolluyorsun orda da en ufak türk imalıtı türk tasarımcılarımız türk hammedesi ile yapılmışdır gibi bir şey varmı adamlar üretim sürecini yazmışlar yani parçaların birleştirilme aşaması bol bol photoshoplanmış resimler koymuşlar o kadar
o birleştirdikleri parçalar nerde yapılıyor nerden geliyor onu sor bakiyim ?? git ramzeye telefon aç ??? paso zaten gösterdikleri şeyler üretim bandları işçiler makinalar falan filan esas o grenajlar farlar motorlar nerden geliyor yada parçaları.... tabiki çinn
hadi hayla ve hayla ve hayla inanmıyorsan gir google ramzey çin malı yaz da bak karşına çıkan binlerce linke
ramzey türkiyede banddan üretim yapan benim bildiğim tek firma adamlar türk malı dediklerini ben duymadım ama türk üretimi diyorlarsaki bence öyle diyebilirler bu doğru olanıdır...
zaten türk malı diye algılayan yada yayan bizim halkdır yada ramzeyi satan bayilerdir satış yapsınlar diye zaten pek çok çin işi satan bayi bile yiyene japon diye bile kakalıyor ramzeyinde bu hesabına geliyordur
türk üretimi türk montajı ona ok yiz hepimiz ama parçalar çin parçası anladın adamlar zaten reklamlarına bile bakarsan devamlı montaj bandlarını gösteriyorlar başkada bir şeyleri yok
hammede üretseler sıfırdan zaten niye gidip çinlinin motorunu kopyalasınlar delimiler tam aksine kendileri orjinal özgün tasarımlar yaparlar bizimde gururumuz olurlar ama öyle bir şey olsa zaten şu anki mevcut yerlerininde 5 misli büyük yer gerekirdi sıfırdan üretim çok zordur ....
-
Yahu Sen Bana çinde üretilen Scooterleri Gösterıyorsun Ramzey Göstermıyorsunkı Verıgın Linklerde Ayrıca Hıc Bır Tüzel Firma Kendi Sitesinde Yapmadıgı Halde üretim Yapıyoruz Dıyemez!!!!
-
haklısın ramzey türk malı halis mulis ben yukarda salladım hepsini boş ver sana türk malı motorunla bol keyifli sürüşler dilerim
-
Teşekkürler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)