Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

vl 1400 intruder suzuki hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl hesap yapılıyorki?
    xciting iniz sizin 12 lt alıyosa kmde 158 ykrş civarı yakıyor.
    vl 1400 ise açıklamalar doğru ise 214,50 ykrş civarı yakar kmde..
    vl 1400 ün tüketimi belki kabul edilebilir kendine göre..ama xciting 500 ün tüketimi bence yüksek..sorun olabilir.
    honda shadow 750 cc 1,36 ykrş tüketimi var. son zamla birlikte
    kesinlikle doğru....
    bakış açılarımızın çokluğu doğruyu daha çabuk bulmamızı sağlıyor. değil mi arkadaşlar?
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    xt660x
    sen bana 100km kac lire yaktığını sole sana hesap yapayım

  3. #23
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    hönk..
    allahın selameti başınıza olsun...
    tekerinize taş değmesin.yakıtınız bol olsun..
    amin..

  4. #24
    kalidor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    Atlanta / Peachtree
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    özellikle büyük hacimli motor alacaksanız eğer hava soğutmalı ise bir değil birkaç kez düşünün derim...

    ayrıca yazılanlarda bir hata var.. yağ soğutmalı sistem yoktur.
    hava soğutmaya yardımcı olması için bir yağ radyatörü eklenmiştir.bununda amacı aşırı ısınan motoru sabit bir ısıda tutabilmek için yağın sıcaklığına etki yapmasıdır..ama bunların hepsi su soğutmanın yerini asla tutamaz..
    ama soğuk iklimli ülkelerde tercih edilir.
    katılıyorum sana doğru yazmışsın...

  5. #25

    Üyelik
    24 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir / bornova / evka3
    Motosikleti
    2007 Suzuki İntruder C800 / Boulevard C50
    Alıntı Makine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba

    Bazı arkadaşlar motor hakkında uçuk rakamlar ve bilgiler vermiş. Bahsedilen motor VL 1400 Intruder veya VS 1400 Intruder olarak adlandırılır. Sanırım Amerika da farklı adlandırma seviliyor.



    Motor hakkında ayrıntılı bilgi için

    http://www.bikez.com/motorcycles/suz...ruder_1995.php

    1995 modelin teknik verilerine bakacak olursak; Silindir başına 3 subaplı V2 motor, 1360cc, 61HP güç, 115Nm tork, 5 ileri vites, 243kg ağırlığında bir motordur.

    Su soğutma Türkiye şartlarında kullanılan bir motosiklet için en uygun soğutma çözümüdür. Yağ soğutma sistemi hem sıvı soğutmalı motorlarda hemde hava soğutmalı motorlarda soğutma işleminin başarısını arttırmaya yönelik kullanılır. Yağ soğutma sulu soğutmadan bile iyidir demek çok iddialı konuşmadır. Varsa kaynak olarak bir test görmek isteriz.

    İyi günler.

    Makine

    1995 1994 yılları arasında kasa değişikliği varmıdır bilmem ama arkadaşın kullandığı makina en az 350 kg dı.
    [COLOR="Red"][B]TÜRK CHOPPER[/B][/COLOR]
    [B][COLOR="DarkRed"]Birlikteliğimiz Gücümüzdür[/COLOR][/B]

  6. #26
    berked - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Intruder 1400 & SYM joymax

    intruder 1400

    arkadaşlar ben intruder in 3 modeline bindim.birincisi 600 cc intruder su soğutmalı 4 sene hiç bir sıkıntı yaşamadım,ikincisi 1500 LC yağ soğutmalı 3 sene,şimdiki ise 1400 vs yağ soğutmalı...45 derece sıcaktada bindim 0 derecedede süper motorlarrrrrrrrr

  7. #27
    nmurataydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    arkadaşlar bende uzun zamandır intruder peşindeydim vede epey bir araştırmam oldu,sonunda 600 cc intruder aldım gayet memnunum,bütün intruderlar 600,800,1400 lerin depo hesapları 200 km ye göre yapılmıştır..yani hacmi ne olursa olsun 200 km gidiyor.(depolar hacime göre büyüyor)
    1400 cc ye gelince şehir içi şartlarında çok ağır ve yorucu
    bir makine,
    ayrıca Amerikalıların kabul edip bindikleri bir motor intruder...

  8. #28
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    Eski kasa Intruder (600 , 800 , 1400) kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşır , bize bildiklerini anlatırsa çok memnun olurum.

  9. #29
    Batis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Datça
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XTz 660 ZA - Kuba RX9
    Alıntı Batis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski kasa Intruder (600 , 800 , 1400) kullanan arkadaşlar tecrübelerini paylaşır , bize bildiklerini anlatırsa çok memnun olurum.
    Kimse yok mu Intruder kullanan?

  10. #30
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Sadece efsane diyorum custom yapmaya çok müsait.Ciddi bir torku var.Son hızı da 180-190 civarı.Yakıtı şehir içinde oldukça yüksek 30ykr civarında.uzun yolda arkadasım 17ykr yaktığını sölemişti km başına...Ama sesiyle görüntüsüyle cidden azımsanmayacak bir motor.Ayrıca temizini bulmak da çok zor.Arkadasımda 91model american versiyonu vardı 19bin milde almıştı masrafsız bir makina kesinlikle...
    AKIN FİDAN

  11. #31

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    HArley Davidson Softail Heritage Deluxe



    Genel Bilgiler
    Model: Suzuki VL 1500 LC Intruder
    Yıl: 1999
    Sınıfı: Custom / cruiser
    Rating: 70.8 out of 100. Show full rating and compare with other bikes

    Motor Ve Trasmisyon bölümü...

    Displacement: 1462.00 ccm (89.21 cubic inches)
    Motor Tipi: V2
    Stroke: 4
    Güç: 68.00 HP (49.6 kW)) @ 4800 RPM
    Tork: 114.00 Nm (11.6 kgf-m or 84.1 ft.lbs) @ 2300 RPM
    Sıkıştırma: 8.5:1
    Bore x stroke: 96.0 x 101.0 mm (3.8 x 4.0 inches)
    Silindir başına düşen Valf sayısı: 3
    Ateşleme: Elektronik
    Soğutma sistemi: Yağ & Hava
    Gearbox: 5-speed
    Transmission type
    final drive: Shaft drive (cardan)
    More details Consult a Suzuki repair manual.
    Physical measures
    Weight incl. oil, gas, etc: 310.0 kg (683.4 pounds)
    Front percentage of weight: 45.8
    Seat height: 700 mm (27.6 inches) If adjustable, lowest setting.
    Wheelbase: 1,700 mm (66.9 inches)
    Chassis and dimensions
    Front suspension travel: 140 mm (5.5 inches)
    Rear suspension travel: 118 mm (4.6 inches)
    Front tyre dimensions: 150/80-16
    Rear tyre dimensions: 180/70-15
    Front brakes: Single disc
    Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 275 mm (10.8 inches)
    Speed and acceleration
    Azami Hız: 180.0 km/h (111.8 mph)
    0-100 km/h (0-62 mph): 5.500 seconds
    60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 18.600 seconds
    Diğer bilgiler
    Benzin Depo kapasitesi: 15.50 litres (4.10 galon)
    Yakıt sarfiyatı: 10 km ' de (6.2 miles): 0.60 litre (0.16 galon)


    BİR DEPO benzin 'le 225 km gidiliyormuş...

  12. #32

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bizim riders ekibinde kemal abide var satıyordu canı çok yanmışdı motordan kullanmıyordu 6 aydır zaten canın yanmasının sebebi çok yakıyormuş öyle böyle değil arabası var ford fiesta ondan bile çok yakıyormuş motor..

  13. #33
    grafikertr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2005
    üzerinden baya geçmiş ama Suzuki VS 600 1995 intruder kullanıcısıyım. Motor hakkında verileri paylaşmak isterim... Öncelikle orjinal gidonuyla kullanmak oldukça rahatsızlık verici ve yorucu... Düz yada yüksek bir gidon tercih etmelisiniz ki ben düz gidon tercih ettim ve motora uygun olan da o açıkcası. Tork mükemmel üzeri... Yakıt; fethiye dalyandan aydna yaklaşık (205 km) 28 TL lik benzin yaktı verın gerisini siz hesaplayın (120-160km arası) maksimum hız ve maksimum hızdaki vibrasyon ve sürüş rahatlığıyla ilgili olarak maksimum 175 e kadar çıktım sanırım 180 km ibre var ve o hıza da ulaşıyor ama ben çıkmadım o kadar... (Yanımda gelen otomobille örçtük kilometreyi benim gösterge çalışmıyordu da ... Yüksek hızda titreşim yok denecek kadar az... Şaftlı olması en büyük avantajı makinanın... Özellikle zincir sesinin olmaması çok güzel çinliden transfer olunca bana öyle geliyor tabi... Oldukça seri emsalleriyle karşılaştırma fırsatım oldu. İnce bir yapıysa sahip... VT600 shadowla karşılarştırdım ve testini yaptım Suzuki bir adım daha önde... Yol tutuşu mükemmel diyebilirim. Motor adeta yolu kendisi gidiyor. Şİmdilik söyleyceklerim bu kadar...

  14. #34
    Rhodoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XV950-R
    Selamlar.
    97 model bir vs 1400 kullanıcısıyım. konu çok gerilerde kalmış, biraz hareketlenmesi dileğiyle...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

    Elinde bu makinanın kullanma klavuzu bulunan var mı?

  15. #35
    vdeger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Intruder C800
    Buyrun:
    https://www.manualslib.com/manual/946390/Suzuki-Vs1400.html

    Ayrıca parça ihtiyacı olursa:
    http://www.suzukipart.com/oemparts/l/suz/50d36e79f870021ee0216234/1997-intruder-vs1400glp-parts

  16. #36
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı vdeger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Linkleri düzenleyeyim dedim : ) Çok güzel bir motosiklete sahipsiniz Rhodoks. Keyfini sürmenizi dilerim.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  17. #37
    Rhodoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XV950-R
    eline sağlık vdeger
    hazzılhar: teşekkür ediyorum

  18. #38
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Alıntı Rhodoks adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar.
    97 model bir vs 1400 kullanıcısıyım. konu çok gerilerde kalmış, biraz hareketlenmesi dileğiyle...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

    Elinde bu makinanın kullanma klavuzu bulunan var mı?
    Benim de çok beğendiğim bir model. Bütçem olur ve temiz bir tane denk getirebilirsem ileride almak isterim.

    Kısaca bahseder misiniz duruşu, gidişi, yakıt tüketimi nasıldır?

    Bir de makinenin gidonu gerçekten enteresan, stock gidon ile kullanıyor iseniz virajlarda vs. sıkıntı yaratıyor mu?

  19. #39
    Rhodoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XV950-R
    Uzun yolda 100 km'de 6 litre benzin yaktı. Yakıt tasarrufu hesabındaysanız, daha hesaplı seçimler yapmalısınız.
    Duruşu, gidişi, sesi çok hoşuma gidiyor.
    Parça sıkıntısı çekiyorum. Ancak diğer marka ve modellerle uyumlu parçaları var, araştırılırsa işimiz biraz kolaylaşıyor.
    Yukarıda vdegerin paylaştığı linkte tüm parçalar var, biraz tuzlu
    Birçok ağır makinada olduğu gibi manevraları dikkatli yapmanız gerekiyor. T gidon var üzerinde. Alıştıktan sonra da hiçbir sıkıntı çekmezsiniz.
    Ben makinadan memnununm.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)