Kawasaki'ciler lütfen okuyun....
Reklamlar
-
Arkadaşlar Samsun Kawasaki Servisi (eski) 'nin yaptığı hırsızlığı ve Z-Moto'nun Kawasaki adına yakışır davranışını sizlerle paylaşmak istiyorum.
Samsun servisine er6-f imi 12.000 bakımına götürdüm ve başıma gelenler:
önce Z-Moto'ya gönderdiğim e maili aşağıya kopyalıyorum:
12.000 bakımı için Samsun Murat Demircioğlu Servisinize müraacat ettim. Motosikletin buji yağ vediğer gerekli işçiliklerini yaptılarve motorunu teslim aldım. Teslim alırken Yapılan işi ve değişen parçaları sorduğumda bujilerin değiştiğini söylediler.Kawasaki er6f de Irıdyum buji kullanıyor aynısıyla mı değiştiniz dediğimde evet aynı bujilerin yenisini taktık dediler ve benden sadece 2 adet buji 48 YTL aldılar.Irıdyum bujinin pahalı olduğunu forumlardan ve internet araştırmalarımdan biliyorum.Servisten sonra motor daha fazla benzin yakmaya ve ara sıra sıkıştırmalarda patlatmaya başladı..Bunun üzerine güvendiğim ancak servisiniz olmayan başka bir ustaya motorun bujilerini söktürdüğümde piyasada 5 liraya satılan çin malı skuterlerde kullanılan bujiler çıktı motorumdan.
İşte servis olarak yetki verdiğiniz kişinin yaptıkları. Servis mi hırsız mı siz karar verin.Motorun yağı için de 60 YTL aldılar. Değişilen yağın Castrol GPS olduğunu söyledi. ancak bunu da gerçek olduğunu sanmıyorum.Motorumun yağını değiştirdim hemen.
Sizden soracağım şu: Yeni çıkan yasa gereği Motora Samsun Honda Servisi KAROT da bakım yaptırsam garanti kapsamı devam eder mi?
Lütfen Kawasaki isminin gereğini yapınız.Servislik verdiğiniz kişilerin Ticaret ahlakını ölçecek durumda değilsiniz biliyorum ama bu tür yapaılan hırsızlıklara da müsaade etmeyiniz 220 YTL bakım için para verdim ve bunun karşılığını alamadım.
İlgileneceğinizi umarak iyi günler dilerim...[/I][/I]
Reklamlar
-
vay ahlaksız herifler ya,, işte bunun gibi olaylar kawazaki adını lekeliyor,,heee sadece kawasaki mi değil!! mercedes servisleri bile bazen aynı boku yiyor.
z-motodan cvp geldimi?
senin yapıcağın en güzel şey tüketici haklarına şikayet etmen, kesinlikle et,en kötü uğraştırırsın.
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
-
yukarıda ki e-mail den sonra z-moto'dan Burak bey aradı ve olayı tekrar sordu. Yetkili servisleri ile de görüşeceklerini ve gerekir se ödediğiniz ücreti iade edebileceklerini yada parasını ödemiş bulunduğum yedek parçaları ücretsiz gönderebileceklerini söylediler..Aynı zamanda bazı servisleri ile bu tür problemler yaşadıklarını ve yenibir yapılanmaya gittiklerini belirttiler..Servisle görüştükten sonra tekrar bana döneceklerini belirterek telefonlarımızı kapattık.
bir kaç gün bekledikten sonra aşağıya kopyaladığım 2. e-mailimi gönderdim:
Sn. Yetkili 08.05.2007 günü göndermiş olduğum e-maile istinaden Z-moto yetkililerince aranarak tel. görüşmesi yapıldı. İsmini hatırlayamadığım Servis bölümünden bir yetkili Samsun Servisimiz Murat Demircioğlu ile görüşeceklerini ve sonuçtan beri heberdar edeceklerini gerekirse haksız yere ödemiş olduğum servis parasını iade edebileceklerini veya Samsun servisiniz tarafından karşılanamayan orjinal parçaların ( 2 adet iridyum buji ve orjinal yağ filtresi) gönderebileceklerini belirtmişlerdi..
Sizlerden isteğim yapılan soruşturmaladan beni haberdar etmeniz ve hangi aşamada olduğunu bildirmeniz.
Bu konunun takipçisi olduğumu bildirerek işlerinizde başarılar dilerim..
-
bu servise ne desem bilmiyorum. adamlar bütün sözleri hak ediyor.
fakat böyle bir olay bütün firmaların başına gelebilir. z motonun kalitesini bundan sonra görecegiz. gerçekten sana cevap verip gereğini yaparsalar. bu ülkede kawasaki alınmaz diyen ön yargılı kişilerin teorileri çürür. yok seninle ilgilenmez mailine cevap vermezseler en büyük kaybedende kendileri olur.
-
benim e-maile gelen cevap:
İyi günler Mustafa bey,
Tarafımıza ulaştırmış olduğunuz şikayetiniz Servis bölümümüzden Burak bey tarafından değerlendirilmiş ve Motor hospital Murat Demircioğlu'nun geçen hafta itibariyle Kawasaki yetkili servisliği fesh edilmiştir. Murat Demircioğlu Kawasaki ailesi ile bir ilişkisi kalmamıştır ki web sitemizin haberler kısmında bu bilgiye ulaşabilirsiniz. Servis bölümümüzün yoğunluğundan tarafınıza bu bilgi aktarılamamıştır. Bunun için sizden özür dilemekteyiz. Servise yapmış olduğunuz ödeme konusunda size yardımcı olamayacağız ancak tarafımıza bir adres ulaştırdığınız takdirde sizleer 2 adet yağ filtresi, 2 adet buji ve 1 adet hava filtresini Z-Moto adına göndermek istemekteyiz. Adresinizi en kısa zamanda tarafımıza göndermeniz önemle rica olunur. İyi çalışmalar..
-
z-moto zaten adın çıkmış şu olayı tatlıya bağla da görelim büyüklüğünü.
==============================
==============================
-
Z-moto bahsettiği parçaları gönderdi ve yeni bir servisle anşlaşmak üzere olduklarını belirttiler.
Buradan Z-Moto yetkililerine tekrar teşekkür etmek istiyorum.
Kawasaki alırken biraz tedirgin oldum açıkcası..internetten ve forumlardan Z-Motonun iyi bir distribütör olmadığı izlenimi edinmiştim.
Bu başıma gelen olaydan sonra yanıldığımı veya en azından Z-Moto nun dolayısıyla Kawasaki isminin piyasada haksız yere lekelendiği görüşündeyim..
kawasaki honda yamaha suzuki bu motorların teknoloji ve kalite olarak birbirlerinden ek farkları yok.. Burada öne çıkan servis ve yedek parça hizmeti
Honda bu konuda bir adım önde.. İnanıyorum ki diğer markaların da rekabet için iyi servis yapılanmasına gitmeleri gerekiyor.Motosikleti sattıktan sonra iş bitmiyor esas bundan sonra başlıyor.
-
Servis, usta kazığı yemeyen yok gibidir. evde, işyerinde bir iş yaptırmaya kalksanız mutlaka bir arıza çıkar. hiç bir aksaklık olmasa verdikleri süreye uymazlar. ya da çevreye, iş yaptıkları yere zarar verirler. "ben servisten ustadan memnunum" diyen kişi sayısı o kadar azdır ki, insanın isyan edesi gelir. böyle olunca mitolojiden bir olay aktarmak istiyorum.
hoşgörünüze sığınarak.
Yunan mitolojisinde bir tanrı var. Adı Hephaistos. aşağıda kısa bilgisi yer alıyor. Bu tanrının en önemli özelliği zanatkarların ve hırsızların tanrısı olması. bir tek onda iki tanrı özelliği var. Homeros'un destanlarında, doğurduğu yaratığın çirkin olduğunu görerek kızan Hera'nın onu gökten fırlattığı ve Hephaistos'un yere düşüp bu nedenle topal kaldığı anlatılmaktadır.
Derlerki Hephaistos hem zanatkar, hem de hırsızların tanrısı olması nedeniyle ustalar biraz bu iki özelliği üzerlerinde taşır ve tüm şikayetlerin nedeni budur.
Hephaistos - Hırsız ve Sanatkarlık (alıntıda sanatkar diyor ama buradaki esas zanaatkar) Tanrısı. Bütün güzel kusursuz Tanrılar içinde en çirkini oydu. Homeros'un destanlarında, doğurduğu yaratığın çirkin olduğunu görerek kızan Hera'nın onu gökten fırlattığı ve Hephaistos'un yere düşüp bu nedenle topal kaldığı anlatılmaktadır. Yerde de, gökte de sevilen iyi yürekli bir Tanrıydı Hephaistos. Athena ile birlikte şehir hayatında büyük bir yeri vardı. İkisi de tarımı, uygarlığı, el sanatlarını korurlar, dokumacıları, demircileri severlerdi. Güzeller güzeli Afrodit topal ve çok fazla yakışıklı sayılmayacak bir görünüme sahip olan Hephaistos ile evlenmiş. Afrodit ve Hephaistos'la ilgili mit her ikisinin de temsil ettikleri sanat ve aşk kol kola olması gerektiğini vurgulamaktadır.
-
benim fikrime göre firmalar servis ve bakım konularında birbirleri ile yarışmalılar.motoru satmak sorun değil,mühim olan o motorun arkasında durabilmek,en ufak sorunda dahi müşteriyi üzmeden olayı tatlıya bağlamaktır.
ülkemizde ne yazıkki firmalar servis ve bakım konularına yeterince alaka göstermiyorlar.
z-moto nun parçaları göndermesi çok yerinde bir davranış,tebrikler.
-
Servis ismi vermiycem ama benim yetkili servise can kurban, cayimi icerim, motosikletin basinda neler yapiliyor teker teker gosterirler kafami karistiran bisey olursa bikmadan cevaplarlar, darisi herkezin basina
ÇÖKMEDİKÇE ÜSTÜMÜZE MAVİ GÖK GÖÇMEDİKÇE BASTIĞIMIZ TOPRAK TÜRK OĞLU TÜRK'ÜZ BİZ ATATÜRK'ÇÜYÜZ
-
burdizo adlı üyeden alıntı
benim e-maile gelen cevap:
İyi günler Mustafa bey,
Tarafımıza ulaştırmış olduğunuz şikayetiniz Servis bölümümüzden Burak bey tarafından değerlendirilmiş ve Motor hospital Murat Demircioğlu'nun geçen hafta itibariyle Kawasaki yetkili servisliği fesh edilmiştir. Murat Demircioğlu Kawasaki ailesi ile bir ilişkisi kalmamıştır ki web sitemizin haberler kısmında bu bilgiye ulaşabilirsiniz. Servis bölümümüzün yoğunluğundan tarafınıza bu bilgi aktarılamamıştır. Bunun için sizden özür dilemekteyiz. Servise yapmış olduğunuz ödeme konusunda size yardımcı olamayacağız ancak tarafımıza bir adres ulaştırdığınız takdirde sizleer 2 adet yağ filtresi, 2 adet buji ve 1 adet hava filtresini Z-Moto adına göndermek istemekteyiz. Adresinizi en kısa zamanda tarafımıza göndermeniz önemle rica olunur. İyi çalışmalar..
burdizo adlı üyeden alıntı
Z-moto bahsettiği parçaları gönderdi ve yeni bir servisle anşlaşmak üzere olduklarını belirttiler.
Buradan Z-Moto yetkililerine tekrar teşekkür etmek istiyorum.
Kawasaki alırken biraz tedirgin oldum açıkcası..internetten ve forumlardan Z-Motonun iyi bir distribütör olmadığı izlenimi edinmiştim.
Bu başıma gelen olaydan sonra yanıldığımı veya en azından Z-Moto nun dolayısıyla Kawasaki isminin piyasada haksız yere lekelendiği görüşündeyim..
kawasaki honda yamaha suzuki bu motorların teknoloji ve kalite olarak birbirlerinden ek farkları yok.. Burada öne çıkan servis ve yedek parça hizmeti
Honda bu konuda bir adım önde.. İnanıyorum ki diğer markaların da rekabet için iyi servis yapılanmasına gitmeleri gerekiyor.Motosikleti sattıktan sonra iş bitmiyor esas bundan sonra başlıyor.
z moto kendine yakışanı yapmış tebrikler..
-
Ben 110cc cup motorumun bile bakımında başında dururdum. Buji bosch marka bakardım takın derdim. Yağın da markasına mutlaka bakardım.
Siz siz olun motorunuzu servise bırakıp gitmeyin.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
2 tane dengesiz elemanın yaptığını servise mal etmemek veya servisin yaptığını kawasakiye mal etmemek lazım....
Her alanda bir çürük mutlaka çıkar...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
süper valla,, z-motoya helal olsun,, gözüm kapalı alırım kawasaki. email yolu ile iş çözüme kavuşuyor..
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
-
Way taktir ettim z-moto yu, z-moto calişsin ve z-moto turiyedeyken Kawasaki alinmaz olgusunu kaldirsin artik aklimizdan...
HONDA 600f -2008- >> Kawasaki Er6 N -2007->> Derbi 125 Nude -2006-
Artik No Kawasaki Yes Honda =)
-
Kötüyü her zaman eleştiriyoruz.
iyiyi de da alkışlamamız gerek.
bravo z-moto.
ilgi ve hassasiyetiniz için teşekkürler.
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
-
Z-Moto böyle çalışsın, canımızı yesin. Niye bir Kawasaki'ye hayır diyelim ki?
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
2 tane dengesiz elemanın yaptığını servise mal etmemek veya servisin yaptığını kawasakiye mal etmemek lazım....
Her alanda bir çürük mutlaka çıkar...
Bahsettiğim serviste zaten 2 kişi çalışıyor.Amacım Z-Motonun duyarlı davrandığını motorseverlerle paylaşmak, kötüyü yermek iyiyi
övmek..Sonuçta motor kullanılan yedek parçalar yüzünden seyir halindeyken arızada yapabilir. motor kitleyebilir..bu da benim veya artçımın canına mal olabilirdi..
-
Burak iyi bir arkadaş, ne derdiniz olsa yardımcı olur...Z-moto şu servis problemini çözerse Kawasaki Türkiye'de çok satar...
BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)
-
yaptıkları örnek bi davranış fakat piyasada oluşturdukları kötü izlenimi silmeleri için kesinlikle yeterli değil...daha çok çalışmaları lazım...
bi laf vardır tok misafir ağırlamak zordur diye...z-moto'da doymuş bi firma görüntüsü veriyo...bence servis olayında ciddi bi revizyona gidilmeli ve yeniden yapılandırılmalı...
yoksa daha çok 6.300 liraya ER5 alıcak benim gibi insanlar 6.000 liraya CBF250 tercih ederler servis sorunundan dolayı...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)