Kawasaki'ciler lütfen okuyun....
Reklamlar
-
01 Temmuz 2007, 14:43
#41
servislerin yaptıkları büyük hataları elbette distrubitörlere bağlamamk lazım. nede olsa bu insanlıkla kişsel özelliklerle alakalı. asıl iş bu yanlışın markaya bildirildikten sonra gereğinin yapılıp yapılmamış olması. evt yapımış ,b daha o üçkağıtçılar kimseyi kandıramayacak. ama neden diye de soruyor insan ,birinin canı yandıktan sonra mı değişecek tüğrkiyede herşey. neden su ekmek dağıtır gibi yapılıyor bu servis bayii dağıtım işleri kişilerin sadece satması değilde insanı özellikleri de değerlendirilmiyor. öte yandan Z-moto buralara takılıp insna ların emmnuniyetsiliğini duya duya belki dahada düzeltecek yapılanacak ..ancak hala motoru satarken iyi sattıktan sonra sorunlu bi marka imajı devam ediyor. bence hala da öyle.bide adım çıkmış 9 a inmez 8e..ide kardeim insanına değer ver biz hepimiz bir milletiz..adını çıkarma 9 a üç kuruş için ayaklara düşme..
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
Reklamlar
-
01 Temmuz 2007, 15:39
#42
kawasaki malına sahip çıkmış helal olsun
benimde başım bu servis muhabbetinden yanıcaktı az kalsın
çok şükür kaliteli bi servis buldum ufak bi arıza için gittim gayet memnunum.
bende teknik işlerle uğraştığım için bu konulara pek yabancı değilim
firma yada markanın servis olarak seçtiği kuruluşu çok sık denetlemesi lazım aslında. gereği yapılıyormu? marka adına yanlış bir davranışları varmı gibisinden.
markaların kalitesi tavan yapmış ama servislerin verdiği berbat hizmet yüzünden çoğu kimsenin o marka ya karşı bir tavır takındığı bilinen bir gerçektir.
ister motor olsun ister beyaz eşya farketmez.
Ama herkes hakkını arasın gerekirse mahkemeye versin.
sonuçta para verilip alınmış bir şey.
insanlar bu şekilde davranıp hakkını araması çok hoşuma gidiyor.
bu şekilde firma yada markalar kalitesini tekrar gözden geçirmek zorunda kalıyor ki buda istenilendir .....
Herkese Saygılar ....
-
02 Temmuz 2007, 16:29
#43
aslında bakımyorumda japonu olsun, italyanı olsun almanı olsun. adam markayapıyor dünya çapında satıyor, biz daha servis işini halledememişiz..nerede milli bilnç nerede marka yapmak ve dünyaya satmak. adam ufacık karların peşidne koşuyor oda haksız kazannçla ,halbuki müşteri memnuniyetini kazansa, müşteri sayısını arttırsa iyi ve doğru dürüst hizmet verse ben inanıyorum ki o servisde markalaşır ve kimbilir belki talep gelirse 2-3 şubeiy satışı pazarlamayı alarak büyür..ama noldu 1 kişiye kazık attın (belki 1000) eninde sonunda çıktı... çıkar zaten bu böledir yapanın yanına kalacak olsa biz eşkiya olurduk.
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
-
03 Temmuz 2007, 10:34
#44
servis önemli. verdin mi parasını max. 2 gün bilemedin 3 gün beklersin. arkadaşımın vn800 üne arkada kamyon çarptı çamurluk ve stop hasarlı. ama 1 ay oldu parça yok. Parası peşin verildiği halde 2000 ytl masraf çıkarmışlar ama parça yok ortalıkta. ama honda öyle değil bastırdın mı parayı alıp takıyorsun parçayı. bu önemli bir + 7000-10000 lira verip te bir parça yüzünden motoru yaz boyunca yatırmak çok akıl kârı değil bence
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
03 Temmuz 2007, 14:30
#45
ARBETUS adlı üyeden alıntı
servis önemli. verdin mi parasını max. 2 gün bilemedin 3 gün beklersin. arkadaşımın vn800 üne arkada kamyon çarptı çamurluk ve stop hasarlı. ama 1 ay oldu parça yok. Parası peşin verildiği halde 2000 ytl masraf çıkarmışlar ama parça yok ortalıkta. ama honda öyle değil bastırdın mı parayı alıp takıyorsun parçayı. bu önemli bir + 7000-10000 lira verip te bir parça yüzünden motoru yaz boyunca yatırmak çok akıl kârı değil bence
yanen katılıyorum dostum , işte o sebeple demiyorlarmı :" kawa al , al ammaa kaza yapma, motora hasar gelmmezse zaten sorunsuz binersin."
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
-
03 Temmuz 2007, 17:14
#46
al iste honda da parca sorunu yok diyorlar
turkiyede sayi olarak en fazla olan 600f arka balata icin 3 hafta zaman verdiler....
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
03 Temmuz 2007, 17:22
#47
çin i öldür hakkını yeme demişler heryerde bulunuyor ben şu ana kadara çok beklediğimi hatırlamıyorum. siparişi ver 3 iş günü sonra elinde. bulamadın mı parçayı başka bir markanınkini tak birebir uyuyor
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
19 Ağustos 2008, 22:37
#48
arkadaşlar bende z motoru takdir ettim herzaman ilgililer.brv derim. benimde küçük dişlim mail yoluyla netice taktım. tşkler z motora..
-
20 Ağustos 2008, 09:49
#49
kawasaki kullanıcısıyım , motosiklet imi alırken hiç tereddüt etmedim ,
bir şekilde lazım olabilecek herhangi bir parçayı bulabileceğime inanıyorum.
-
burdizo adlı üyeden alıntı
benim e-maile gelen cevap:
İyi günler Mustafa bey,
Tarafımıza ulaştırmış olduğunuz şikayetiniz Servis bölümümüzden Burak bey tarafından değerlendirilmiş ve Motor hospital Murat Demircioğlu'nun geçen hafta itibariyle Kawasaki yetkili servisliği fesh edilmiştir. Murat Demircioğlu Kawasaki ailesi ile bir ilişkisi kalmamıştır ki web sitemizin haberler kısmında bu bilgiye ulaşabilirsiniz. Servis bölümümüzün yoğunluğundan tarafınıza bu bilgi aktarılamamıştır. Bunun için sizden özür dilemekteyiz. Servise yapmış olduğunuz ödeme konusunda size yardımcı olamayacağız ancak tarafımıza bir adres ulaştırdığınız takdirde sizleer 2 adet yağ filtresi, 2 adet buji ve 1 adet hava filtresini Z-Moto adına göndermek istemekteyiz. Adresinizi en kısa zamanda tarafımıza göndermeniz önemle rica olunur. İyi çalışmalar..
Kawa servisliği iptal edilen şahıs şu an suzuki servisiymiş. Marka yapılanmasının ne kadar önemli olduğunu görüyoruz HONDA ile devam.
-
krd adlı üyeden alıntı
Kawa servisliği iptal edilen şahıs şu an suzuki servisiymiş. Marka yapılanmasının ne kadar önemli olduğunu görüyoruz HONDA ile devam.
Suzuki gider Honda gelir...
Bu teker böyle döner...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)