vay mehmet'cim helal olsun sana!! güveniyor başarılar diliyoruz sen yatırsan'da kaldırırsın bilirim senin dönüşlerini
vay mehmet'cim helal olsun sana!! güveniyor başarılar diliyoruz sen yatırsan'da kaldırırsın bilirim senin dönüşlerini
çocuklar hepimizin onları kucaklayalım.......
@kasabalı hasan
Ben Superbike B kategorisinde yarışıyorum. Bu sene ilk yılı olan bayağı fazla adam var. Lastiklerin hezimetine uğramaktan kastın ne? Problem lastiklerde değil arkadaşındadır çünkü gördüğün gibi lastikler olması gerekenden fazla performans gösterebiliyor.Hangi gruptaydın sen?Benim arkadaşımda bu yıl ilk defa pistte yarıştı.O da lastiklerin hezimetine uğradı ve viraj çıkışında yatırdı.
Senin arkadaşın hangisi?
SUPERSPORT C (YARIŞ DIŞI KALANLAR)
MURAT KARTAL
HAMZA BAŞOĞLU
ERBÜLENT BAKIRTAŞ
TUNA KURT
SEDAT SAĞLAM
KALİFİYE OLAMAYANLAR (YARIŞ DIŞI KALANLAR)
ERCAN ÖZER
HASAN KAYA ÖZCAN
ORHAN KARABAŞ
MEHMET YAKIŞIKLI
SEZGİN BURAK ARAT
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
dostum başarılarının devamını dilerim. ve bol şans. kazasız belasız sürüşler.
Evet hiç bekleme bende ilaç yollamam
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
selam dostum bence sen amortısor ayarlarınla bıraz oyna sertlestır bıraz daha ıstersen yada yukarı al ayarını bu kadar surtmemesı lazım korfezde dıkkat et kendıne guzel bı yarıstı basarılar
üssü var,üstü yok
sevgili boy başarıların devamını diliyorum,virajda yatırmaya hiç dayanamam,bugune kadar hep dik çıktım yatmaya devamm
Peglerin sürtünmesi normal.
Eğer sabit değillerse,
Çok da tehlikeli değil.
Bakınız benim motorun pegleri.
Bazen kendimizi kurtarabilmek için, mecburen iyice kapanıyoruz.
Peki neden tehlikeli değil?
Çünkü şöyle bir prensiple yapılmışlar.
Eğer ayağınızı kazık gibi bütün ağırlığınızla basmazsanız, kolay kolay düşmezsiniz.
Bu sistemin bir avantajı da düşecek kadar tehlikeli yattığınız da ayağınıza yaptığı basınçdan dolayı, karşı basınçla dengeyi sağlayabilmeniz.
Boy'un bu yatış açısındaki hatası ilk yarış tecrübesi olmasından dolayı nerede ne kadar yatacağını hesaplayamaması.
Yarış esnasında içe girme mecburiyeti hissedersem bu kadar yatarım.
Ya da viraja yüksek süratle girip, fren zamanını kaçırırsam.
Bir de boy dışa açılmam gerek diye yazmışsın.
Orasını anlamadım.
Virajın dışına açılmaktan mı bahsediyorsun, yoksa kalça hareketlerinden mi?
Bu fotoğrafları çekeyim derken benim fotoğraf makinesinin ilginç bir özelliğini keşfettim.
Rengi görüyomusunuz?
Çok sanatsal oldu.
İsteyerek yapmış değilim ha!
Fotoğrafçılığın Ulu bilgesi Ateş Hırsızı yorumlasın bu fotoğrafları..
@patriote
Peglerin yere sürtmesi normal değil aslında. Yani sürtmesi olası ama doğru birşey değil. O yüzden yarış pegleri satılıyor. Yarış pegleri orjinal pegler gibi yaylı hareketli de değil, sabit. Yarış peglerinin özelliği bağlantı yerlerinin ayarlanabiliyor olması ve normal peglere göre çok daha yukarıda olması. Motorun üzerindeki pegler normal yol kullanımı için üretildiğinden bunlarla yarışa girmek yanlış birşey. Zaten gördüğünüz gibi de sürte sürte bitiyor. Eğer normal birşey olsaydı, peglere zarar gelmezdi.Peglerin sürtünmesi normal. Eğer sabit değillerse, Çok da tehlikeli değil.
Pegler tamam, herkesin pegleri yere sürtüyor da şanzıman kapağının somununun ve hemen altındaki grenajın yere değmesine ne diyeceksin? Kabul ediyorum, bu tamamen benim hatam, motordan daha fazla dışa çıkıp motoru daha dik tutmam gerekiyordu ama ilk yarış tecrübem olduğundan başka şeylere konsantre oldum.Bakınız benim motorun pegleri.
Tabi ki viraj dışına açılmak değil. Kalçamı motorun daha fazla dışına atıp kendimi yola yatırmaktan bahsediyorum. Yani yanlış teknik yüzünden motor bu kadar yattı. Ama burada benim üzerinde durmak istediğim şey benim motoru ne kadar yatırabildiğim değil, bu motorların ne kadar yatabildiğidir.Bir de boy dışa açılmam gerek diye yazmışsın. Orasını anlamadım. Virajın dışına açılmaktan mı bahsediyorsun, yoksa kalça hareketlerinden mi?
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Mehmet abi kadar nasıl yatırdın yahu. Birde 125'le denesene oda o kadar yatacakmı bakalım . Ben denemye korkuyorumda Sence CBR'da bu kadar yatabilirmi ? CBR Cup'tada lastik ebatlarını aynı kullanıyorlar. Merak ettim.
Okan ACAR
@Carcharoth
Yatar yatar Lastikleri değiştirmek gerekebilir, daha yumuşak lastik takmak gerekebilir belki. Ama lastik kalınlığı ile oynanmamalı. Bu kadar yatırmanın esprisi yok. Önemli olan viraja en yüksek süratte girebilmek.Sence CBR'da bu kadar yatabilirmi ? CBR Cup'tada lastik ebatlarını aynı kullanıyorlar. Merak ettim.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Boy;
sabit peglerden kastım zaten bahsettiğin konuydu.
Bu peglerin sürtünmesi olası değil.
Zaten bunlar sürtünme için değil, dizlerin daha sıkı kavrayabilmesi için gerekli.
Fakat şanziman kapağının somununun aşınmasının yatmayla ilgisi yok bence.
Çünkü o açıdan motosikletin kalkması pek mümkün değil.
Yol kenarına filan sürttürmüş olabilirsin.
Bir de ilk yarışın olduğundan fazla rahat kullanamamışsındır.
Sıkma kendini.
Sıralamayı hedeflersen hata yapma oranın artar.
Bence ilk hedefin yarışı bitirmek olmalı.
Doğrusu ilk yarışında benim tek endişem, dereceye girmen değil, yarışı bitirip bitiremeyeceğinden dolayı olmuştu.
Anladığım kadarıyla motosikletinde fazla modifiye yok.
Bu durumda ki bir motorla senden yarış kazanmanı kimse beklememeli.
Zamanla, yavaş yavaş, tüm taşlar yerine oturacaktır.
Tekrar başarılar....
Boy, başarılarının devamını dilerim, siteden bir yarışçının çıkması gerekiyordu ve bundan gerçekten gurur duydum. Umarım ulusal yarışlarda sivrilip dışarıda Türkiye'nin adını duyurursun.
La memet ben arkandayken de yatır böyle de ben arkadan senin nerede kaldığını çekeyim ahahhaha
DBTYSG
başarılarından ötürü seni tebrik ediyorum seni daha iyi yerlerde görmek isteriz (moto gp ) bu yeteneklerin sağda solda zamana yenik düşmesi üzer doğrusu sponsor olabilecek firmalar araştırsa bence bişeyler çıkar selamlar
45km yol + 90km/h = 30dk. 45km yol 180km/h=15dk. kazancımız 15dk, peki kaybedeceklerimiz
Ben ne zamandır siteye giremiyorum. Hiçbişeyden haberim yok, mehmet abi ne zaman başladı yarışlara kaçıncı oldu bidahaki yarış ne zaman bilgi verir misiniz?
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
hll olsun gene göremedim pistte seni ama azimliyim mutlaka bir yarışın gelicem
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)