Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Gt250 R / Kw Zx6 R / Cbr 600 Rr

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Mayıs 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    NINJA ZX10R
    Arkadaslar herkese selamlar. ben arabıza yeni katıldım. bu yaz motor (race) alicam. bu konudada sizlerin degerli fikir tavsiye ve yorumlarinizi almak isterim. durmumdan kisaca bahsetmek gerekirse şoyle: şimdiye kadar scooter mobilet tarzı otomatik şanzıman küçük motorlara bindim. manule vitesli motor tecrubem yok. yani yok derken sağda solda binip kısa metrajlı ) turar attığım arkadaşların motorları oldu ama kendime ait sürekli bindiğim bi motorum olmadı. şimdi benim durumumdaki bi adamın alacağı makine nasıl bişey olmalı. benim kafamda Hyosung GT250 R var onla başlayım diyom. ama bi aklımda almışken kıy paraya 600 cc lik bi makine al diyo. onlardanda kafamda 2 model var biri kawasaki ZX6R diğeri Honda CBR 600 RR. bana bir yol gösterin sizce ne yapmalıyım. 250 cc iyimidir başlangıç için. yada direk 600 mü alıyım. eğer 250 cc iyi ise bu Hyosung nasıldir. yada ona alternatif başka bişeyler araştırayım mı.
    [COLOR="Blue"][B][I]The Axioma[/I][/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Shamyl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul \ Pendik
    Motosikleti
    BMW F800S
    Almışken 600'lük alayım dersen, paraya değil canına kıymış olursun. Sen bence almışken bir 250'lik al, ne paraya kıy ne de canına...
    BİR GÜN HERKES [B]ABS[/B]'Lİ OLACAK!!! [B]ABS[/B] SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN:)

  3. #3

    Üyelik
    03 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya/Alanya
    ben sürekli vitesli 125 kullanıyom ama 250 350 de kullanıyom onun için 600 almak istiyom ama snn için uygun olan 250 350 böle yani hyosung var 600 lüklerden yapı olarak hiç farkı yok.onun için 250 de alsan ii olur ama yani 250 yi kullandıktan sonra küfretme bize 600 lüğede gecebilirdim dicen ama hyosung 250 tam senlik yapıya hazırlanmış olursun.

  4. #4

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Bence paraya kıyma GT250R ile başla,kendine'de kıymamış olursun...
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  5. #5
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Arkadaslar herkese selamlar. ben arabıza yeni katıldım.
    arabıza hoşgeldin arkadaşım

    aşagıdaki yazının sana yardımcı olacağını düşünüyorum
    Alıntı:
    Duyarlı Olmak,
    Tarih: 14.12.2003 Saat: 19:20
    Konu: Her Turlu Duyurular


    Sevgili Arkadaşlar,

    Daha önceden de bu konu ile ilgili bir yazım olmuştu. Rahmetli Raif Ağabeyin vefaatinde içinde bulunduğum duyguların etkisiyle oldukça saldırgan bir yazı yazmıştım. O günden bugüne fikirlerim halen değişti mi, hayır.

    Motosiklet, hepimizin hayatında oldukça önemli bir yere sahip ve hatta birçoğumuzun hayatının çoğunluğunu kapsayan bir hobby. Kimimiz için artık hobby den çok bir ulaşım aracı. Ancak gördüğüm o ki, genç yaşlı demeden bir çoğumuzu da aramızdan alıp götüren ve bizlere büyük acılar bırakan bir hobby olmaya başladı. Bunda suçlu, acaba motosiklet denilen araç mı, yoksa bizler mi? Evet motosiklet tehlikeli bir araç. Ancak içinde bulunduğumuz şu ortamda yürümek de, alışveriş mağazasından alışveriş yapmakta, bankaya gitmek de tehlikeli. Diğer seçenekler de alternatifler yaratabiliyoruz. Suçu, kana susamış canilere atabiliyoruz. Ölenlere rahmet ediyor, kalanlara başsağlığı diliyoruz. Aynı motosiklette olduğu gibi. Ama motosiklet kazalarında ne hikmetse hiç motosikletlere suç bulmuyoruz. Bu aletlerin suçu yok mu? Bence var. Ama onların suç teşkil ettiği konuyu aslında bizler yaratıyoruz. Nasıl mı?

    Yeni bir motosiklet modeli çıkıyor. Çok hoş, çok güzel.

    "İşte hayatımın motosikleti, bundan mutlaka edinmem lazım. Bu sayede hem kendi egomu tatmin eder, hemde çevreme bol bol hava atarım.."

    Yada,

    "İşte benim almam gereken, bana yakışan motor bu. Bundan başkasını alırsam, çevremdekiler ne der sonra? Klasıma yakışmaz diğerleri!"

    Yada,

    "Hayat tehlikelerle dolu zaten. Olacağı varsa olacak. O yüzden alayım anasını sattığımın motorunu. Hem bana birşey olmaz. Koca camiada beni mi bulacak kaza?"

    Gibi birçok sebepler üretiyoruz kendi kendimize. Henüz yeni motorcular (lütfen kimse alınmasın yeni motorcu dediğim için ama biraz çuvaldızı kendimize batırmanın zamanı geldi.) ki bunlardan kastım sene itibarıyla değil, km itibarıyla söylüyorum, motosikletini hemen büyütmenin yollarını arar oldular. Soruyorsun,

    - 10000 km yol yaptım. Artık motorumu büyütmenin zamanı geldi, hem diğerlerinde büyük motosikletler varken benim ki onların yanında oyuncak kaldı, diyerek savunmalarını baştan hazırlıyorlar.

    Yada,

    - 16000 km oldu, biliyorum daha erken motorumu büyütmek için ama aklım o motorda işte. Aklımda kalacağına altımda yol alsın. Hem ben hız yapmam.

    Arkadaşlar, kabullenmesek de motosikletini büyütmenin en büyük sebeplerinden biri, çevremize atacağımız "HAVA" dır. Altımızdaki motosikleti de aynı otomobilimiz gibi gösterişlisinden, en pahalı olanından, en güçlü olanından seçiyoruz. Hadi otomobilde bir şansımız var. Peki motosiklette var mı?

    Henüz yeni motosiklet sahibi olan arkadaşlarla tanışma fırsatım oluyorlar. İlk motosikletleri büyük hacime sahip motorlar oluyor.

    - 600 cc lik aldım ama gidip 1000 cc lik almadım. Biraz tecrübelenince onlardan alacağım.

    Savunmaya bak!!!! Size kısaca bir teknik açıklama yapayım.

    600 cc lik bir Racing, Motor Gücü 100-125 hp arasında. Bu gücü 11500 rpm ile 13000 rpm (Rpm = Devir/dk.) da sağlıyor. Yani, krank dakikada 11500 rpm dönüyor. Saniyede 191 defa dönüyor. Biraz düşündürücü dimi? Ve bu motorların 0-100 km/h hızlanma değerleri ise 2,4 - 2,9 saniye gibi oluyor. Şimdi bu gücü kontrol etmek sizce kolay mı?

    Peki Racing değil de Enduro'dan bahsedelim. Aşağı kalır yanı mı var? Hayır.

    650 cc lik bir Enduro, Motor gücü 45-55 hp arasında. Bu gücü 7500 rpm - 8500 rpm de sağlıyor. Yani krank dakikada 7500 devir dönüyor. Saniyede 125 kez dönüyor. Ağırlıkları ise 180 kg civarında oynuyor. Bunlarında 0-100 km hızlanma değerleri 4,5 - 6 saniyeler arasında değişiyor. Yani yukarıdakilerden çok da aşağı kalır değil. Evet bu gücü kontrol etmek, yukarıdaki bir racing ten daha kolay. Ama yeni başlayan biri için mi? Değil... Yada henüz birkaç bin km yapmış insan için mi? Yine hayır. 1000 cc likleri söylemeye gerek görmüyorum bile.

    Avrupa'da yeni başlayan bir motosiklet sürücüsü, ilk olarak 50 - 200 cc arasındaki motosikletleri en az 2 sene kullanmak zorunda. Ondan sonra yeniden sınava girip, yeterlilik sağladığı takdirde 2 sene de 200 - 400 cc arasındaki hacimli motosikletleri kullanıyorlar. Ondan sonra seneye göre motosikletlerini büyütüyorlar. Ancak her seferinde yeterlilik sınavına tabi tutuluyorlar. Eğer bu sınavlardan başarısız olurlarsa, küçük cc li motosikletleri kullanmaya devam ediyorlar. Taa ki eğitmenlerini ikna edene kadar. Ancak maalesef ki ülkemizde bizler kendi kendimize yeterlilik veriyor ve en kısa zamanda daha büyük motosikletleri almaya çalışıyoruz. Sonuç "GERİDE ACILI BİR AİLE, ARKADAŞLAR, TEHLİKELİ İMAJ"

    Sevgili arkadaşlar, 10000 -15000 - 20000 km ler tecrübe kazandırmaz. Bu km'lerle sadece kullanmış olduğunuz motosiklete adapte olursunuz. Onunla bütünleşirsiniz. Ancak yeni bir motosiklete geçtiğinizde ki bu büyük bir motosikletse, siz çok acemisinizdir. Ne motorun özelliklerini, ne karakterini bilmiyorsunuzdur. O motosiklet, sizin için POTANSİYEL BİR TEHLİKE 'dir. Şunu sakın aklınızdan çıkarmayın, ister 4 teker, ister 2 teker olsun her aracın bir karakteristik sürüş tarzı vardır. Bu aynı marka, model olsun farketmez. Şöyle deneyin, aynı model, aynı km.lerde, aynı marka bir başka arkadaşınızın motosikletini kullanın, farklı gelecektir size. Yabancılık çekeceksiniz. Hareket ederken, viraja girerken, fren yaparken çok büyük farklılıklar hissedeceksiniz. İşte o size yabancı bir motosiklet. Ve siz ona alışıncaya kadar sizin katiliniz olmaya aday. O ana kadar yapmış olduğunuz km'ler, o an için tamamen resetlenmiş olacaktır. Siz artık acemi durumunda olacaksınız. Ne zaman ki yeni motosikletinizle birkaç bin km yaparsınız, o zaman alışacaksınız. Ha burda eğer sizin yapmış olduğunuz km, eğer 10 -15000 km değil de 25-30000 km olsaydı, alışma süreciniz daha kısa olurdu. Daha fazlası olsa çok daha kısa süreler olurdu. Dikkat edin, tehlikede olduğunuz süreden bahsediyorum.

    Geçtiğimiz sene Yunanistan'dan gelen motosikletli dostlarımızla yapmış olduğumuz konuşmalarda, aynı motosikletle 100000 km ler yapanlar, bunu aşanlar vardı. Onlar bu işi gerçekten hobby amaçlı yaptıklarından altlarındaki motosikletlerin büyük yada küçük olması, onlar için birşey ifade etmiyordu. Sonuçta yine iki teker üstünde hareket ediyorlar ve hobby lerini gerçekleştiriyorlardı. Onlar bizden daha mı az tecrübelilerdi peki? Tabii ki hayır. Ama onlar bilinçli kullanıcılardı ve motosikletin onlar için tehlikelerini bertaraf etmenin yolunu biliyorlardı.

    Şimdi büyük bir motosikletin tehlikesinden biraz bahsedelim.

    Her insanın içinde adrenalin duygusunu yaşamak vardır. Bunun çeşitli yollarını arar. Elimin altında güç olsun ama ben bunu kullanmam diyen yalan söyler. Mutlaka o gücü kullanır.

    - Ya, uzun yolda araç sollarken, düşük gücü olan bir motor beni tehlikeye sokuyor. Bastım mı geçmem lazım ki tehlikeden kaçayım.

    Geçme o zaman kardeşim. Yol boşalınca geç sende. Niye riske atıyorsun ki kendini? Güç olduğu sürece risklerini de artırıyorsun. Nasıl olsa geçerim düşüncesi ile ona göre yol almaya başlıyorsun. Bunu bilinç altından yapıyorsun. Oysa gücünü bildiğin bir motosiklet olsa altında, risklerini en aza indirmeye çalışıyorsun. Yol boşsa geçiyorsun, daha düşük limitlerde gidiyorsun, daha yavaş virajlara giriyorsun. Yani tehlikeleri otomatikman minimuma indirgiyorsun. Gideceğin yere daha rahat gidiyorsun, yorulmuyorsun, etrafını görme fırsatlarını kaçırmıyorsun. Süre olarakta hızlı gidenden çok az bir farkla ulaşıyorsun gideceğin yere.

    Bir diğer nokta ise tehlike anında, tehlikeden mi kaçayım, motorun gücünü mü kontrol edeyim derken kaza zaten oluşuyor. Sadece büyük hacimli motosiklet değil sorun, ebatsal olarak daha büyük, ağırlığı daha fazla motosikletler de tecrübesiz insanlar için büyük tehlike oluşturuyor. Altınızdaki kütle ne kadar büyük olursa, kontrol etmeniz de o kadar zorlaşıyor. Bunu en kolay kaygan bir yolda hissediyorsunuz. Kendi cüsseniz ile altınızdaki kütleyi kontrol etmenin ne denli zor olduğunu daha iyi anlıyorsunuz. Yarış amaçlı üretilen motosikletlere dikkat edelim. Genelde çok hafif olurlar. Bunun sebebi sadece daha az ağırlık, birim kütleye düşen daha yüksek beygir gücü değil, kontrolü daha kolay bir kütle, daha az harcanan enerji, daha az yorgunluk vs. vs... Görüyorum ki 50 kg. olan bir bayan, 180 kg lık kütleyi kontrol etmeye çalışıyor. Sizce ne derece başarılı olabilir? Yada 70 kg olan bir adam, 240 kg lık bir kütleyi kontrol etmeye çalışıyor. Şöyle bir hesap vardı yanlış hatırlamıyorsam, bir insan, ancak kendi ağırlığı kadar olan bir kütleyi zorlanmadan kaldırabilir. Bunun üstündeki ağırlıkları, insan üstü bir çaba ile yapar. Ancak limitlerdir ve çok çabuk yorulur. (Halterciler hariç)

    Bir de diğer bir konu sele yükseklikleri. Bacak boyu 75 cm olan bir kişi, 85 cm sele yüksekliği olan motosiklet kullanıyor. Tecrübesi ise zayıf. Ayaklarını yere koyma isteği sürekli var. Yavaşlamalarda hemen ayaklar yere iniyor. Yere değecek mi? Belki parmak uçlarında. Peki o kütleyi parmak uçlarında nasıl taşıyacak? Hasbelkader taşıyor. Ama en ufacık zorlanmada motosiklet yerde. Şanslı ise ayakları altında kalmaktan kurtuluyor. Diyeceksiniz ki Cross motosikletlerinde adamların ayakları bile yere değmiyor ama bu adamlar yarışıyor. Sizde de o tecrübe olsa, sizde binin. Adamların işleri. Yada uzun yıllardır artık motosikletin üstünde olduklarından, ayaklarını yere indirme gereğini pek duymuyorlar.

    İşte arkadaşlar, yukarıda saymış olduğum bir çok sebep, motosikletleri kana susamış katillerden farklı kılmıyor. Ama bu cansız kütleler mi suçlu? Hayır. Buna sebep veren insanlar, yani yine bizler suçluyuz. Bu masum hobby amaçlı araçlarımızı, kana susamış cani yapan bizleriz, onlar değil. 1992 yılından beri bu motosiklet kullanıyorum. Toplam yapmış olduğum km, 300.000'e merdiven dayadı. Ama halen 650 cc bir motosiklet kullanıyorum. Bundan sonra alacağım da 650 cc olacak. Lütfen bu duyarlılığı sizlerde gösterin. Gösterin ki, artık bu mail guruplarında kaza haberleri, kaza sonucu ölüm haberleri olmasın.

    Biliyorum yazı çok uzun oldu. Belki çok ukalaca bir yazı oldu. Ama eminim ki bir çoğunuz okuduğunda bana hak verecektir.

    KONTROL EDEBİLDİĞİN GÜÇ HER ZAMAN GÜLDÜRÜR, KONTROL EDEMEDİĞİN GÜÇ İSE BİRGÜN ÖLDÜRÜR.

    ÖLMEK İÇİN DEĞİL, ÖLENE KADAR MOTOSİKLETE BİNMEYİ DENEYİN.

    Vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.

    Sevgiler

    Zafer Yangın
    Suzuki XF650 Freewind
    İstanbul

  6. #6
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    off ya söyle söyle dilimiz de tüy bitti, hiç mi okumuyosunuz forumu, hiç mi mantık yürütmüyosunuz yaaaa
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  7. #7
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Bence de önce forumu bi oku derim... Yeni başlayanlar için birçok bilgi mevcut ustalardan.

    Motor konusuna gelince scooter tecrüben varsa, vitesli olarak 2.el bir honda cbf250 ya da gt250r al tecrübe edin. Tecrübe derken birkaç gün değil bence en az 10 bin km. Sonra race motorunu alırsın inşallah.

    Yeni başlamak zordur. Hava atıyım diye racing motorlara heveslenilirr önce.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  8. #8

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Valla arkadaşım, ben keeway superlight 150 aldım. 24 yaşında ilk kez motorla tanıştım. Bu motor bile baya bi hıza ulaşıyor 110 yaptım... 120-130 da yapar. ha bu iyi bişimi... Hayır. İnsan bastıkca basası geliyor yada kalkışta ok gibi fırlamak. Diğer motorlar seni geçtikce seninde daha güçlü motor alasın gelir. Heleki sendede fazla bi vitesli motor tecrübesi yok. Neyin 600 ü arkadaşım? Neyin 250 lisi. Hyosung dediğin motor 250lik çin malı çöplüklerden değil. Geçen bedrun arkadaşın motorla turladık 250 chopper Hyosung var onda benim makinanın 2 kat güçlüsü. Ki sen race almaktan bahsediyorsun... Sana ben cbr 125 öneririm. 1 senede olsa 5 ayda olsa öyle bi motor kullanmadan kesinlikle binme 350 ye 600 lük race e....

    Her ne alırsan al, kazasız dertsiz sürüşler dilerim.

  9. #9
    federal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul / Kızıltoprak
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S
    dostum kendine güveniyorsan ,
    yaparım diyosan istediğinide alırsın.
    bende senın gıbıydım önce 250 aliim dedim ama
    biliyordum ki 15 gun de alışıcam ve daha fazlasını isteyecem
    sonra da 250 liği satana kadar ugrasacagım v.s.
    dırek 650 cc aldım, ilk zamanlar zor oldu ama çok çok dikkatli ve özenli
    kullanınca alışıyosun, iyice kafanda ölç tart ve kararını ver ;)
    Tribünlerde, Hep Dillerde Bu Sevda Bitmez Gönüllerde
    Dar Ağacında Olsak Bile Son Sözümüz FENERBAHÇE !!!

  10. #10
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    600 cc super sport makine başlamak için cok risklidir. Ha dersen ki 600cc SS makine ile öğrenenler var hala yaşıyor, evet doğrudur. İlla kaza yaparsın, sakatlanırsın, ölürsün diye birşey yok. Ancak aldığın risk 250cc bir motora oranla misli misli fazla olacak + 600cc bir makine ile yapacağın hızlarda kaza riskine artı olarak ölüm ve sakatlık riskleri de artıyor. Hyosung GT250R başlamak için uygun bir makine. Tarz olarak SS en cok tecrube gerektiren motor tipi bence. Ha eğer cruiser, touring, enduro düşünse idin 250cc yerine 500-600 cc'yi de (kendine güveniyorsan ve trafik tecruben iyiyse) tavsiye edebilirdim. Ama madem SS diyorsun, o zaman sen GT250R'a bir süre bin, 10bin km. kadar bir kullan, ondan sonra 600'lük makineye geçersin.
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  11. #11
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı dishy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    off ya söyle söyle dilimiz de tüy bitti, hiç mi okumuyosunuz forumu, hiç mi mantık yürütmüyosunuz yaaaa
    Mantık değil de forumları okumuyor bunlar. Bunlar bir iki tanesini sallandıracaksın Konu Dışı'nda bak hiç oluyor mu bi daha böyle
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  12. #12
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Prometheus;

    Okuyanları da görüyoruz..Üzerinde ki iki mesaja bak...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  13. #13
    federal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul / Kızıltoprak
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S
    herkesin söylediği fikirler kendini bağlar,
    saygı duymak gerekir.
    Tribünlerde, Hep Dillerde Bu Sevda Bitmez Gönüllerde
    Dar Ağacında Olsak Bile Son Sözümüz FENERBAHÇE !!!

  14. #14
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Tuba sen de bilirkişi kesildin yani başımıza. Benim de Fedo'nun da söylediğinde kötü birşey yok. Herkes fikrini açıklamakta hür. Kötü birşey söylediğimizi de sanmıyorum.
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  15. #15
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Sana kötü bişey dedin diyen yok Cenk, ayrıca Tuğba...
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  16. #16

    Üyelik
    28 Ekim 2006
    Şehir
    burası neresi?
    Ben burayı fıkırlerın ozgurce paylasılıp tartısılabıldıgı bır forum olarak goruyorum. Dusuncelerını bızımle paylasan ınsanlara soyleyecek bır seyımız varsa bunun azarlamak yada kafanızı duvarlara vurarak degıl aynı paylasımcı uslupla yapmamız gerektıgını dusunuyorum. kaldıkıfıkırlerımızı kımseye kabul ettırme luksumuz yoktur.

  17. #17

    Üyelik
    03 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya/Alanya
    arkadaş sen al bi vitesli motor 10000 km bin ondan sonra 600 lük feelan al vitesli motoru kullanamazsan ne diyebilirim ölürsün.ilkönce al bi vitesli.

  18. #18
    excavator_zx6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2007
    Şehir
    sinop
    Motosikleti
    kawasaki zx-6r
    almışken 600lük alayım demekle,ölmüşken tam öleyim demek arasında bence bi fark yoktur..125cc ile başlamalısın.125cc daha eğitici daha öğreticidir.o affeder belki ama 600cc race affetmez inan bana.çünkü acemi sürücüyü sevmez
    zx-6r namı diğer 636...

  19. #19

    Üyelik
    03 Nisan 2007
    Şehir
    Antalya/Alanya
    Alıntı excavator_zx6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    almışken 600lük alayım demekle,ölmüşken tam öleyim demek arasında bence bi fark yoktur..125cc ile başlamalısın.125cc daha eğitici daha öğreticidir.o affeder belki ama 600cc race affetmez inan bana.çünkü acemi sürücüyü sevmez
    bendenmi bahsettin heh bende 125 250 cc leri fır fır kullanıyom şimdi bi 600 lük ss almak istiyom.r6 diye düşünüyom bakalım ama para biriktirmek lazım biraz.

  20. #20

    Üyelik
    03 Nisan 2006
    Arkadaşlar haklı 125 cc al bende 1.5 sene kullandım daha yenı 600 lük aldım ama genede bazen korkuyorum.tavsıyem 125 lık al cok yavaş dıyorsan al bır tane aprılıa veye derbı 2 zamanlı canavar gıbı ama sabırlı olmalı ve sınırlarını hemen zorlamamalısın .


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)