iyi günlerde kullanman dileğiyle.bnm motoru 3.000 km de aldım duro lastiklerle ama sanki yolda sabun varmış gibi kayıyor hatta yazın kuru asfaltta bile frene dokunmaya gelmiyor 1. viteste gaz verdiğimde temiz asfaltta teker sarıyor :( bir arkadaşımda motoruna sıfır duro aldı çok pişman oldu teker yapmak için gaz verince sarıyor :( demekki modele göre değişiyor fazer de yol tutuyorsa..
ya benım cg 125tede yeni duro lastik var ben almadım gerci aldıgımda vardı yenı alınmısdı adam ecza deposundakı cbf lere alınan lastık oldugunu ve cok iyi olmadıgını soyledı allahtan soyledıde yenı lasdık dıye yatmadık virajlara frenleyınce kayıyodu ama bugun ne oldugu ıyıce cıktı ortaya bugun ankra yagmurluydu benımde yola cıkmam gerekdı yokus yıkarı gazı bı verıyorum arka saga sola kayıyo :D hic memmun deılımmm eskı motorumda bitik lasdık vardı daha iyiydi demekki modelden modele farkedıyo kalıtesı hamuru yumusak ama yolu tutmuyo anlamadım vallahı deiştircem arkayı en kısa zamanda
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 PM ----------
valla gene cg 125lerımın bırınde markasını hatırlamıorum pek bılındık bı marka deıl yenı arka lasdık vardı hayatta ole lasdık gormedım ben 2 ay kullandım kaydıgını hatırlamılorum kaydırmak ıcın zorluyorum jıyyyyk dıe bı ses gelıo 20 cm kayıyo zınk yapısıo asfaltaa superdı valla
bu arada sitede hiçbirşey bulamadım :( bilgilendirme maili attım katalog istiyorum diye o bile gitmedi sitemizde arıza var telefon ile ulaşın dedi =/
cbf150 kullanıcısı olarak ve tüm cbf150 kullanıcıları gibi duro dan şikayetçi iken üstelik dandik sınıflandırması yaparken duro dan memnun olanları görmek şaşırttı. sanırım cbf150 üstünde gelen lastiği kötü duronun :D
B rh(+)
Aynada Herkesin Baktığı Yabancı
benim gibi öğrenci bütçelerini çeldirecek başlıklar bunlar, ne yapsam karar veremedim, sadece sezonda ve kuru havalarda sürüyorum ancak öngöremediğim anlarda yağmura yakalandığım oluyor da yine de çıkmamaya gayret ediyorum yağmurda.
duro mu alıyım yoksa dunlop mu? zira başka marka yok gibi ebatlarımda
arka: 130-90-15
ön: 110-80-16
yok mu diyecek birşeyi olan? yeni konu açmak istemiyorum bu soruyu sormak için.
duro nun taiwan ürünü lastiğini kullanıyorum, her türlü koşulda, yağmurda biraz daha dikkatli olmak koşulu ile bir sorun yaşamadım şimdiye kadar.Ama mümkün oldukca lastik satışı hareketli olan yerden temin etmeye çalış, ancak o zaman mümkün olan en yeni tarihli lastiğe ulaşabilirsin.
NEXAGON tarihini bilmeden lastik alma, ben de duro kullandım, memnun değildim, tipik cbf150 kullanıcısı
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
Arkadaşlar bırakın duroyu muroyu.O iki teker sayesinde hayata bağlıyız motor kullanırken.Sıkın kendinizi 3-5 lira fazla verip düzgün lastik alın.Ama yok abi olsa almazmıyız diyorsanızda her zaman kayacakmış gibi kullanın.Özellikle yeni başlayan yağışta sabun köpüğünde gidiyormuş hissi verir,aman diyeyim .
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
Ben de inatla michelin almayanlardandım.
Dunlop alırdım genelde fiyat perf. açısından. Metzeller prelli felan derken artık birgün en sonunda ipler koptu paraya kıyıp michelin taktırdım. Ve çektiğim sıkıntılara üzülüyorum şimdi aklıma geldikçe. Zoraki durabildiğim anlar aklıma gelip kendime kızıyorum.
Acımayın arkadaşlar. Bazen bakıyorum adamın motorunda hertürlü gereksiz aksesuar var ama nylon lastikle dolaşıyor. Şu lastiğe para vermeye kıyamamış ama böğür böğür eksoz la dolaşıyor.
Önde michelin arkada metzeller var. Hava soğudumu arkayı tutamıyorum. Ama önde hiç sapıtma yok. Arada 40 tl fark vardı alırken. Şimdi arkaya yine lastik alıcam. Sorsan ekonomi yaptım......
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Bu lastik konusunu biz anlatmaktan bıktık,ama bazı arkadaşar okumaya tenezzül etmedi.
Şimdi bu topiğin ilk mesajına bakıyorum.
Lastikeri 2004 yapımı,mesaj tarihi 2007.Lastik zaten ideal ömrünü tamamlamış.Dişi olsa dahi o lastik dönmekten başka bir işe yaramaz.
Lastik desenini çok beğendim demiş arkadaş,ama desen beğenmekle değil,lastik hamuru ile doğru orantılıdır lastik konusu,yoksa estetikle ancak dikiş nakış işleri olur.
Lastiğin kayması sakız gibi bir deyimdir.Önce bakarsın lastiğine,üretim tarihi neymiş?Kullanmadığın zamanlarda nerede muhafaza ettin,nasıl muhafaza ettin bu lastikleri?
Sonra o kaydığını iddia ettiğin lastikler doğru hava basıncında mıydı?
Hadi diyelim ki lastiklerin üretim tarihi yeni,lastiklerin ısınmışmıydı,hadi diyelim ki kış mevsimi lastikleri ısıtmak mümkün değil,motorun kaydığı anda,acaba hızın ne idi,sen mi duramadın da ani fren yaptın ve kaydın yoksa duracak kadar mesafen vardı da mı duramadın ve kaydın?Yoksa motorunun limitlerinin üzerinde bir durumda mı kaydında kendinde aramadığın yada aramak istemediğin kusuru lastiklere attın?
Duro lastikleri gördüğüm bildiğim ve kullandığım kadarı ile sadece cross ve enduro çeşitlerinde çok başarılı.
Bu arada her yeni yeniyken yenidir.Adı üzerinde ''yeni''.Kalite,sağlamlık ve dayanıklılık gibi kavramlar zaman içersinde çıkar.Diğer bir üreticinin lastiğini 1 kere de değiştirirken duro yada bir başka markanın lastiğini 2 kere değiştirmek ne kadar ucuz oluyor onu da anlamıyorum.Tipik bir eski kafa mantığı.
O kadar lastik devi varken,zaten iki tekere canımızı emanet etmişkten birde üzerine yol ile tek temasımızı sağlayan bu kauçuk kökenli materyalinde ucuzuna kaçmak bence %50 riski daha kontağı açarken üzerine almak demektir.Çok yanlış.Aynı yanlış milyarlarca para veripte aldığımız motorlara binmeden kaskı ucuz alıpta tasarruf yaptığımız anlayıştır..
Çok yanlış çok.Birisi bilgisizce yazıyor,ardından onu destekleyen daha bilgisizler çıkıyor
O kadar yazıyoruz,bir kerede okuyun artık.
Herkes hakettiğini yaşar.
[QUOTE=Potenza;2229664]Diğer bir üreticinin lastiğini 1 kere de değiştirirken duro yada bir başka markanın lastiğini 2 kere değiştirmek ne kadar ucuz oluyor onu da anlamıyorum.
Yazdığın diğer her şeye katılmakla burda bir şey belirtmek isterim,benim motosikletime uygun duro 90-100 tl iken kaliteli dediğimiz lastikler 300-360 tl aralığında aralığında bu durum ister istemez akıl karıştırıyor.Ancak yazıldığı üzere abidik gubidik birsürü şeye para harcayıp lasiği es geçmek olmaz ayrıca 250 cc den yukarı olan her makinaya elbetteki kaliteli lastik takmak gerekir.Sanırım bir konuyu es geçiyoruz hep, nekadar hızlı gittiğin kadar, nekadar çabuk ve stabil durabildiğinde önemli.
evet dediklerinize katılıyorum michelin almayı ben de çok istiyorum ama maalesef ebatlarıma uyan lastiği yok.
sadece dunlop var bakalım heralde dunlop alıcam.
arka: 130-90-15
ön: 110-80-16
kaptanpoyraz sanırım resim eklemede pek başarılı olamamışsın.
bu arda verdiğin bilgi için tşklr.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)