Ben 125 lik scooterla Kozyatağı-Levent arası 20 dk'da giderken 250 chopperla 30 dk' da gidiyorum.Şehir içinde scooter rulezzz....
Ben 125 lik scooterla Kozyatağı-Levent arası 20 dk'da giderken 250 chopperla 30 dk' da gidiyorum.Şehir içinde scooter rulezzz....
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
ben mecbur kalmadıkça aralara girmiyorum trafik akıyorsa girmiyorum ayağımı yere koyacak kadar durursam ve de hava sıcaksa girerim. çünkü deri takımım ve fullface kaskım var rüzgar olmasza yanıyorum da
sağlıcakla
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Bugün Soner hocadan ilk eğitimimi aldım. Ne kadar bilgisiz olduğumu gördüm. Hatta oraya kadar motorla gitmiştim. Soner hoca '' Şansın varmış ben seni eve bu halde motorla göndermem istersen git motorumu alıkoydu diye şikayet et '' dedi. Ve eğitimden sonra sağolsun arabası ile bizzat kendisi beni evime kadar bıraktı. Eğitim bundan sonra devam edecek...Doğru yolu bulduğumu düşünüyorum...Yardımcı olan herkese teşekkürler...
[COLOR="Blue"][B][/B][/COLOR]Gemiler limanda güvendedir ama liman için inşa edilmemişlerdir...
Eğitime başlamnıza sevindim... Umarım güzel günlerde tüm zevkiyle ve kazasız kullanırsınız...
SERTAC OZTURK
BMW F 650 GS/2006 *B Rh (+)*
bu soner hocaya nasıl ulaşabiliriz ki ?
harbiden bende önemli bişi ler öğreniriz diye tıkladım bşlığa ama fos çıktı malesef valla ilk motor gidip onu olmak büyük cesarat zamanla alışırsınız umarım
Arkadaşlar merhaba, Normal Şartlar Altında motor sürüşünüzde bir problem olmadığına emin olduğunuz takdirde trafiğe/yoğun trafiğe giriyor olmanız gerekir. Yoksa altınızdaki motor ya da sizin ebadınız bir problem olacağına düşünmüyorum. (daha ebatlı biri olarak)
Trafikte'de motoru illa "aralardan geçerek" kullanmak zorunda değiliz.
Trafikte motosiklet sürücüsü, başkalarının hatalarını kapatabilecek profesyonellikte olmalı. Dün İstanbulda yavaş akan bir yolda bir araçla beraber çok dik bir açıyla iki şerit değiştirmek zorunda kaldım. Aracın diğer yanına geçtiğimde (tabi korna çalıp, vs vs ) aracın sol tarafının vuruk ve sol da da dikiz aynasız olduğunu gördüm. Yani, tipik katil!
Trafikte en zor olacak modeller bir dönüş çapları çok yüksek olan SS motorlarla selesi 1200 GS Adv. gibi çok yüksek olanlar. Ki bunlarla da olmaz değil ilk katagorideki motorumla hergün trafikteyim.
Kolay gelsin...
Öneri, Motosiklet Teorisi kitabını edinin...
Sanırım sorun bazı motorlarda aynanın gidona bağlı olması. Gidonu çevirince görüşünüz de kayboluyor.. evet sanırım motora bağlı bu sorun. Aslında dış bükey olsa aynalarımız daha iyi olacak sanki. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Arkadaşlar merhaba, ben de sıkışık trafikte sorun yaşıyorum. daha geçen aralardan süzülürken önüme kıran bir arabanın aynasına çarptım. motoru da 4 aydır kullanıyorum. tavsiye edeceğiniz bir şey var mı? geçmeli mi aralardan geçmemeli mi? sağdan gitsem yine görmüyorlar beni. aralardan yaya çıkacak diye de korkuyorum. sizler nasıl kullanıyorsunuz sıkışık trafikte?
valla azrail ensemizde kullanıyoz işte.
akıcı trafikte şerit değiştirecek aracı tahmin edebilmek güç değil...aracın yanındaki şerit boşsa risk vardır...böyle zamanlarda korna işi çözebilir...motorunuzun farı da açık olmalı ki şerit değiştiren biri en azından çok kısa olsa da aynaya bakıyodur...yaya çıkma meselesi ise otobüs ve kamyon aralarından geçerken dikkat edilmesi gerek...otomobillerden yüksekte olduğunuz için bunu rahatlıkla görebilirsiniz...
Topic hortlamış :/.
Şerit arası çizgi üzerinden sürekli selektör yaparak ilerliyorum, hızım trafiğin hızından maks. 10-15 km/h fazla olacak şekilde. Gerektiğinde korna da lazım oluyor. Ama İstanbul trafiği durma noktasına gelince şerit falan kalmıyor, o zaman da duruma göre ne yapmak gerekiyorsa o :D.
Geçen köprü trafiği taa evimin önüne varmışken, aynaları kapadım, normalde iki aynanın da çarpacağı boşluklara da girecek şekilde ilerledim, çok korkunçtu ama yarım saatte falan çıktım o trafikten, araçlar için 2 saat min.
Size tavssiyem en sağ yada en sol şeridi kullanmanızdır... Genelde ülkemizdeki araç sürücülerinin şerit kabiliyeti olmadıgından dolayı her zaman kenarlarda motorlar için geçicek bi yol bırakırlar sağolsunlar ama 2 araç arasına asla girme derim ben... Ayrıcada sol işaret parmagın selektörde(motorunuzda mevcut ise) baş parmagınızda kornada olsun... Kazasız belasız sürüşler...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)