arkadaşlar ben bi tane ls650 aldım yalnız bi sorun var 5 dakika calişinca silindire el degmez oluyor cok fazla ısınıyor bu durum normalmidir kullanan arkadaşlar beni aydınlatırsa sevinirim hepinize teşekkürler
arkadaşlar ben bi tane ls650 aldım yalnız bi sorun var 5 dakika calişinca silindire el degmez oluyor cok fazla ısınıyor bu durum normalmidir kullanan arkadaşlar beni aydınlatırsa sevinirim hepinize teşekkürler
Motosikletsiz Hayat Bir Yanılgıdır
güncel... umarım soruyu soran arkadaşın sorunu cözülmüştür.
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
topic'in açılalı bayaa olmuş.almışsın bide satmışsın bile.bazı kişiler motor alıcakları zaman bi motora takıp ilaki almak istiyorlar.bak şimdi beğenmedin ve sattın.keşke almadan önce bu tarz bi sorun yapacağını bilseydin ve almasaydın sen için iyi olurdu.ama olsun.heri işte bir hayır vardır.hayırlısı olsun ne diyelim;)
KASKSIZ SÜRÜŞ MÜ? EVİNE DÖN EVLAT:bounce:
Boş ver, güzel makina; konu hortlamış oldu![]()
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
Madem hortladı konu çevrenizde bildiğiniz temiz satılık varsa ilgileniyorum.
Bazıları sesi çirkin demiş "neye göre kime göre". Bence şeklinden şemalinden ve teknolojisinden beklenen cok güzel sesi olan bir motor. Bir yerine bir şey olsa ne yazar: motorda her şey tek, tek buji, tek karbüratör, tek bobin; değiştir, temizle yola devam. Benim dört silindirlinin karbüratörüne çapak kaçsa düzeltene kadar göbek çatlatıyor. karbüratör senkronizasyonu zaten başa bela. Performansıda fena değil en azından benim kullanım tarzıma göre yeterli. Bence ne aradığını bilen için çok iyi bir motor.
Sesimi iyi değilmiş?
neye göre kime göre??
http://www.youtube.com/watch?v=UNgXj...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9_i8n...eature=related
Çok uzun bir süre sonra bir giriyim bakıyım neler var diye foruma girdim.Ana sayfaya bakarken baktım "suzuki ls 650 hakkında bilgi" başlığı.İçine girip baktığımda ise konunun seneler önce kendi açmış olduğum konu olduğunu gördüm ve dumur oldum.Uzun süre sonra Siteye girdiğimde ilk gördüğüm konunun bu olması mubarek ayda bu bir tesadüfmü yoksa ben seçilmiş insanmıyım ! yoksa gidip şans oyunu falanmı oynamalıyım)
Bu arada Motorou satalı çok oldu ancak yaşadığım eksoz patlaması dışında kullanımı çok zevkli ve harika bir tat bırakmış bende şimdi daha iyi anlıyorum.Mesela ondan sonra virago 535 sahibi oldum ancak
LS650 bana göre daha lezzetli bir motor.Tek sıkıntısı boyuma göre ufak olması
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Inanılmaz düşük devirlerde inanılmaz güçler üretebiliyor. Bu makineyi ya da EN500'ü düşünüyorum.
Savage ile ilgili olarak aklıma takılanlar;
Vites aralıkları çok kısa. Şehir içi kullanımda sık debriyaj kullanılmasına ve debriyaj balatalarının çabuk bitmesine neden olabilecek bir durum "gibi".
Yedek parça -en büyük çekimserliğim bu noktada- Örneğin hayati organı olan kayışı dün nette aradım Türkiyedde satışını göremedim
Tork olayında da siz bilirsiniz bir şey soracağım;
Maksimum hızın üretildiği bir devir devir var. Aynı şekilde maksimum torkunda üretildiği bir devir var. Örneğin Adana'dan Konya'ya geçerken Torosları aşıyorsunuz. bu tırmanış yolunda motosiklet iyi olan bir yolda (eğimli ama, bildiğin torosları aşacak), alabileceği maksimum hız; maksimum torku ürettiğindeki hızı mıdır? kullanıcıları var burada; tırmanış parkurunda, düşen hız nedeniyle (60-80 km/h arası) ya sabır çektiğiniz oldu mu?
Sesine gelince ZIPPIRMAN'ın de bahsettiği gibi kime göre, neye göre? Bence gayet hoş, 5. viteste yolda uzarken mırıltılı çok hoş ve tok bir ses çıkarıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------
Bu noktalarda aydınlatırsanız ciddi anlamda düşünüyorum bu makineyi. Maksimum hız olarak 130 km/h geçiyor... Olsun... Cruiser kullanıcısıyız. Seyrede seyrede giderizAma tırmanış yolları beni deli ediyor o ayrı.
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
düzce festivaline giderken 240 km kadar birlikte sürüş yaptığım arkadaşta 1995 modeli vardı,160 son hızı gördüğünü söyledi.kendi hatasından dolayı motor yemiş araç üst kapakta gitmiş...üst kapağı 800 tl'ye çok temiz bulduğunu ve komple motorun 1500 tl'ye sıfırladığını söylemişti.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
maks hız zaten motosikletin limitleri dahilinde yapabileceği hızdır diyerekten, ama makinanın 650'lik olduğunu eklersek bu hızın yapılması mantık sınırlarında kalabilir. Fakat, kullanıcılarının yorumları, 130 sonrası (limit sonrası) motorun aşırı vibrasyonunun başlamasıymış. Makineyi kullanırken zaten sesinden "ulan yeteeeerrr, ağzıma s*çtııın laaaaaaaaaaaannn" diye fereyanlarını motorunu seven adam duyar, anlar. O arkadaş gerçekten sevmemiş, tecavüz etmiş makinaya.
Yedek parça fiyatı olarak makul diyoruz o zaman? Ben şu an Cruiser 250'ye biniyorum. Virago makinası, her yerde var yedek parçası. Bu nedenle japon yedek parça piyasası ve fiyat konularına pek girmedim. 1500 TL'ye komple motorun sıfırlanması gerçekten çok iyi bir rakam-mış.
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
arkadaşlar elimde 2004 model ls650 var. yeni aldım ve çok memnunum. 120 ye rahat çıkıyor, 130 a çıkarken biraz isteksiz. he 160'a çıkmaz mı?(ibrede son hız) çıkar. çok zorlaman lazım motoru. ona da gerek yok 120 iyidir yeterlidir. sürat motoru değil zaten. zorlayan arkadaşlar bence racing alsın. ama seri makine. yokuş çıkarken hiç zorlanmıyor. trafikte rahat oluyor. özellikle sollamalarda. egzozu patlıyor ara sıra o da normal. buji patlaması deniliyor. ayrıca egzoz u açık değildi. scooter gibi ses çıkartıyordu. açtırdım. şimdi çok tatmin edici bir sesi var "pata pata pata" :D egzozdan arada bir alev çıkıyor özellikle kompresöre yüklenince. adapazarındayım, motoru amasyadan aldım(600 km-8 saat) 8 saatlik yolculuk yaptık. ilk 5 saatte tık yoktu. çok güzel gidiyordu. sonrası normal olarak yordu bizi. ama motorda tık yok. titreşim olur diye bekliyorduk halbuki gram titreşim yoktu. egzozu açtırınca biraz titreşim oldu ama o da zevk veriyor :D fiyatı da çok makuldu motorumun. aldığım adam fazla binmemiş. tertemiz motor. parlıyor resmen . çok memnunum motorumdan. hani bu kadar zevk vereceğini tahmin etmezdim. bi keresinde fazla gaz açtım patinaj çekti motor. biraz küçük motor ama ben çok memnunum. beni tek tatmin etmeyen yanı deposunun küçük olması. haliyle kapasitesi de düşük(10 lt.). uzun yolda dip gazla giderken benzin 2 saatte boşalıyor. gönül isterdi ki 3,5-4 saatte boşalsın ama yine de motoru dinlendirmemi sağlıyor iki saatte bir .
neyse çok konuştum. motorumu çok seviyorum alalı daha 4 gün oldu. millet öve öve bitiremiyor nazar değmez inşallah.![]()
merhaba arkadaşlar.bu motoru almayı düşünüyorum.ilandaki motor hakkında yorumlarınız nelerdir.ön maşa sorun çıkarırmı. sizce km si iyimidir.lütfen motordan anlayanlar cevap yazsın.yorumlarınız çok önemli benim için.teşekkürler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-custom-bobber-ozel-yapim-ls-650-2003-165020506/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:06 ----------
cevap yazıcak olan yokmu cidden ihyiyacım var acil
Bunun ls350si vardi babamda ben ilkokula giderken yani 10 sene oldu rahat. Calismamazlik etmezdi saglamdi. Atlardim babamin arkasina gezerdik beraber sakin sakin sesi falanda cok hoşuma giderdi. Ama babam yagindan falan parcalar bulurdu minik minik bide ilk marsta sak diye bi ses gelirdi hep babamin içine dertti hep rrolantiye alip dinleyip dertlenirdi. Satti sonra dr 350 almisti onunda silindir kapagi silikonlu falanmis hiç sağlam motor denk gelmedi der hep. Bacagim yanmisti inerken lsnin egzozunda anılarım canlandi be hey :D
merhaba ,
yaklaşık 6 aydır suzuki ls 650 kullanıyorum . şehir içinde scooter büyüklüğünde racing tepkilerinde bir makine diyebilirim. tek silindir olmasından dolayı daha titreşimli olmasını beklerdim ama 2bin devirden sonra hiç titreşim hissettirmiyor.benzin sarfiyatı ise şehir içi 4,3 şehir dışı 4,0 dolaylarında .bence 650cc bir cruiser için çok-çok iyi bir rakam. parça sorunu ise hiç yok çünki; motor 1986 dan beri üretilen bir model.2004 ten sonra suzuki s40 boulevard olarak devam etmiş.avrupa kaynaklı sitlerden parçalarınızı getirtebiliyorsunuz.hızı ve tepkileri ise ((cruiser)) kullandığını bilen sürücü için gayet başarılı.5bin devirde 34 hp güç üretmesinden dolayı tutulmamış türkiyede fakat 3bin devirde 50nm torque ürettiği gözden kaçmış bizim beygir hesabı ile motorun gücünü ölçen kaptanlar tarafından :D bu veriler ile 158kg lık ağırlığınıda birleştirince tam manası ile mermi gibi bir motor olmuş.
eksikleri düşününce ; sıvı soğutma olsaymış çok iyi olurmuş.başkada yok bence
ilk aklıma bunlar geldi.başkaca sormak istedikleriniz olursa cevaplarım
herkezin tekeri düz bassın
Merhaba ,
Ls 650 min yavas-yavas debriuaj balatasi kaydirmaya basladi ,degismesi gerek.
Suzuki nin sitesinden siparis versem ,Turk lirasinin son dpnemdeki hizli deger kaybindan dolayi , cok maliyetli olacak.
Kisaca ; LS 650 icin muadil debriyaj balata seti kullanan yada bilen varmi.
Tekeriniz duz bassin....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)