Bunların hepsini biraraya itinayla getirip güzelim ER-5'in sinyalini ve hız göstergesini kırdım, ayağımıda incittim...
Bunların hepsini biraraya itinayla getirip güzelim ER-5'in sinyalini ve hız göstergesini kırdım, ayağımıda incittim...
olayı daha detaylı anlatsan
ERASER WİLL COME BACK
doziz, Geçmiş olsun. Bence motosiklet sürüşünde en tehlikeli ve dikkat edilmesi gereken nokta yokuş aşağı ve virajlı yollar. Birde sen ıslak zemine yakalanmışsın.
Yokuş aşağı dikkat etmen gereken şeyleri bilgiğim ve kendi uyguladığım şekilde snaa anlatayım.
İlk önce iniş ve dönüş yapağın yere gelemeden uygun vites,hıza inmelisin. Viraja girdikten sonra fren yapmamaya calis mecbur kalırsın on ve arka freni co kaz sıkarak savasla aniden durman gorekiyorsa motor dik konuma getirmen sart yoksa buyuk ihtimalle devirirsin. yokus asagi inerken debrajı kesinlikle sıkma vistesde inmem gerekiyor debrajı sıkarsan motor birden hızlanacaktır bu acemilikle panik yapmana neden olabilir. Yokus asagi inerken motor frenini kullanırsan daha rahat yavaslarsın. yokus asagi virajı donerken virajı alamayacagini dusunup panik yapma viraj cıkısına bak ve motoru virajı donecek yeterli aciya yatırarak gav ve virajı don kontra viraj teknigi burda cok ise yarar.
Tekrar gecmis olsun
Çok teşekkürler...Gerçi ben yokuş yukarı çıkarken oldu olay...Durun anlatayım...(Etraf flulaşır tekrar netleştiğinde kaza günü ve yeri görünür ekranda)
Yanlış bir yola girmiştim...yeni yağmur yağmış 3 dakika olmuş yağalı yani en tehlikeli ortam hazır benim için...yolu bilmiyorum dik bir yokuş sağa doğru viraj...
yavaş yavaş 1. viteste çıkıyorum birden viraja grmiş bulundum ve gazı gerçekten de çok az açtım ama açmaz olaydım...Asena hesabı arkası bisağ bir sol derken sola yatırdım kasıtlı olarak kontrol edemeyeceğimi anlayıp...
Sol sinyal kırıldı bide hız göstergesinin arkası kırıldı..Allahtan alıralmaz koruma demiri takmıştım alete koruma demirinde biraz çizik var...Kask ve mont vardı zaten...Gerçi kafam değmedi yere...
İşte Böyle....
Geçmiş olsun ıslak zeminin tadına kawasakı ile olmasada bendee varmıştım.
***Mobilette_Volkan***
Geçmiş olsun
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
sağa virajda motoru nasıl sola yatırdın ben onu anlayamadım
BBRR +1
:D Sende çok acemiymişsinz doziz geçmiş olsun.doziz ama başlık süper abi görür görmez geçmiş olsun yazasım geldi
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
geçmiş olsun yokuş yukarı motoru kaydırıp yatman enteresan olmuş ama seninki daha zor olanı yapmak. tabi abi bu işin şakası ben de ne mallıklar yaptım iki kere durduktan sonra düşürmüştüm motoru o daha komik oluyo mesela 30 km yol yapmışsın artık son durağa gelmişsin kendi mekanındasın duruyosun ve bi an boş bulunuyosun ay ay ayy derken asfalttasın etraf sana bakıyo falan
ben islak zemin tadına hiç bakmadım iki kere kuruyu bi de taxiyi tattım islak nası oluyo iyimiydi
geçmiş olsun kardeşim
evet arkadaşlar bir örnek daha hala küçük motorla başlamaya gerek yok diyen varmı kardeşim naparsan yap acemiysen düşük cc li motorla başla er-5 biraz büyük galiba 2 silindir 500cc sen yinede ıslak yollarda fazla dolaşma
ayrıca gaz kolunu azıcık açtığını zannedersin ama eğer orda heyecanlıysan o azcık varya teker bile diker
saygılar...............
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
cuk_o kardeş...gerçi ben 125 daha sonra 250 CC en son 500 CC oldu...Keşke yokuşun dikliğini virajın derecesini, yolun kayganlığını görseydin...Ama yine de sana katılıyorum küçük CC ile başlayın...Acemi olduğumu yerde gökyüzüne bakarken hissettim
geçmiş olsun neyse tecrübe kazandın işte o yönden bak olaya
ıslak zemini bırakın bazen motorla su birintisinden geçerken bile kayıyor yada hissedebiliyorum yol tutuşunu dikkatli olalım
ERASER WİLL COME BACK
Her düşüş bir deneyimdir.Geçmiş olsun
gecmis olsun. ileride hatirlar, gülersin
Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Dostum geçmiş olsun.... Şükret sinyal yerine kolun da kırılabilirdi...
ama düşmeden de motorcu olunmaz ki yaw
hocam çok geçmiş olsun
bu arada bende er5 aldım pazartesi yollaradayım allah nasip ederse motordan memnun musun?
Ya biraz geç cevap oldu ama...
Evet memnunum gayet iyidi de düştüğümden beri binemiyorum bi ayaklanayım üstündeyim hemen...
gecmıs olsun doziz.bende yemıstım ıslak asfalt kazıgını.ama puch motorumla))) bıkac hasarla atlatman ıyı olmus.daha kotusude olabılırdı.
doziz geçmiş olsun
açıklamanı okurken o flulaşma bendede oldu sonra görüntü netleşti
daha bu sabah işe gelmek için saat 08:15 gibi ışıklarda durdum sola devam edeceğim ve yokuş çıkacağım ışık yandı taktım vitese yürüdüm 2 ye atıp gazı hafif açınca aman allahım bide ne göreyim aynen asena olayı arka taraf bi attı ama allahtan benim makina 150cc gazı kapatınca topladı kendini yani diyeceğim arkadaşlar her an bişeyler öğreniyorsunuz ve ne zaman ne olacağı belli olmuyor yani yokuş yukarıda kayar inanın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)