Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Islak zemin+Dik Yokuş+Keskin Viraj+Acemilik

    REKLAM ALANI
  1. #1
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Bunların hepsini biraraya itinayla getirip güzelim ER-5'in sinyalini ve hız göstergesini kırdım, ayağımıda incittim...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    olayı daha detaylı anlatsan
    ERASER WİLL COME BACK

  3. #3
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    doziz, Geçmiş olsun. Bence motosiklet sürüşünde en tehlikeli ve dikkat edilmesi gereken nokta yokuş aşağı ve virajlı yollar. Birde sen ıslak zemine yakalanmışsın.
    Yokuş aşağı dikkat etmen gereken şeyleri bilgiğim ve kendi uyguladığım şekilde snaa anlatayım.
    İlk önce iniş ve dönüş yapağın yere gelemeden uygun vites,hıza inmelisin. Viraja girdikten sonra fren yapmamaya calis mecbur kalırsın on ve arka freni co kaz sıkarak savasla aniden durman gorekiyorsa motor dik konuma getirmen sart yoksa buyuk ihtimalle devirirsin. yokus asagi inerken debrajı kesinlikle sıkma vistesde inmem gerekiyor debrajı sıkarsan motor birden hızlanacaktır bu acemilikle panik yapmana neden olabilir. Yokus asagi inerken motor frenini kullanırsan daha rahat yavaslarsın. yokus asagi virajı donerken virajı alamayacagini dusunup panik yapma viraj cıkısına bak ve motoru virajı donecek yeterli aciya yatırarak gav ve virajı don kontra viraj teknigi burda cok ise yarar.
    Tekrar gecmis olsun

  4. #4
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Çok teşekkürler...Gerçi ben yokuş yukarı çıkarken oldu olay...Durun anlatayım...(Etraf flulaşır tekrar netleştiğinde kaza günü ve yeri görünür ekranda)

    Yanlış bir yola girmiştim...yeni yağmur yağmış 3 dakika olmuş yağalı yani en tehlikeli ortam hazır benim için...yolu bilmiyorum dik bir yokuş sağa doğru viraj...
    yavaş yavaş 1. viteste çıkıyorum birden viraja grmiş bulundum ve gazı gerçekten de çok az açtım ama açmaz olaydım...Asena hesabı arkası bisağ bir sol derken sola yatırdım kasıtlı olarak kontrol edemeyeceğimi anlayıp...
    Sol sinyal kırıldı bide hız göstergesinin arkası kırıldı..Allahtan alıralmaz koruma demiri takmıştım alete koruma demirinde biraz çizik var...Kask ve mont vardı zaten...Gerçi kafam değmedi yere...

    İşte Böyle....

  5. #5

    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Mobilett
    Geçmiş olsun ıslak zeminin tadına kawasakı ile olmasada bendee varmıştım.
    ***Mobilette_Volkan***

  6. #6
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Geçmiş olsun
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  7. #7
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    sağa virajda motoru nasıl sola yatırdın ben onu anlayamadım

  8. #8
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    BBRR +1
    :D Sende çok acemiymişsinz doziz geçmiş olsun.doziz ama başlık süper abi görür görmez geçmiş olsun yazasım geldi
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.

  9. #9
    requiem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul
    geçmiş olsun yokuş yukarı motoru kaydırıp yatman enteresan olmuş ama seninki daha zor olanı yapmak. tabi abi bu işin şakası ben de ne mallıklar yaptım iki kere durduktan sonra düşürmüştüm motoru o daha komik oluyo mesela 30 km yol yapmışsın artık son durağa gelmişsin kendi mekanındasın duruyosun ve bi an boş bulunuyosun ay ay ayy derken asfalttasın etraf sana bakıyo falan
    ben islak zemin tadına hiç bakmadım iki kere kuruyu bi de taxiyi tattım islak nası oluyo iyimiydi

  10. #10
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    geçmiş olsun kardeşim
    evet arkadaşlar bir örnek daha hala küçük motorla başlamaya gerek yok diyen varmı kardeşim naparsan yap acemiysen düşük cc li motorla başla er-5 biraz büyük galiba 2 silindir 500cc sen yinede ıslak yollarda fazla dolaşma

    ayrıca gaz kolunu azıcık açtığını zannedersin ama eğer orda heyecanlıysan o azcık varya teker bile diker
    saygılar...............
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........

  11. #11
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    cuk_o kardeş...gerçi ben 125 daha sonra 250 CC en son 500 CC oldu...Keşke yokuşun dikliğini virajın derecesini, yolun kayganlığını görseydin...Ama yine de sana katılıyorum küçük CC ile başlayın...Acemi olduğumu yerde gökyüzüne bakarken hissettim

  12. #12
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    geçmiş olsun neyse tecrübe kazandın işte o yönden bak olaya
    ıslak zemini bırakın bazen motorla su birintisinden geçerken bile kayıyor yada hissedebiliyorum yol tutuşunu dikkatli olalım
    ERASER WİLL COME BACK

  13. #13

    Üyelik
    08 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mz fun301
    Her düşüş bir deneyimdir.Geçmiş olsun

  14. #14
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    gecmis olsun. ileride hatirlar, gülersin
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  15. #15

    Üyelik
    11 Nisan 2005
    Dostum geçmiş olsun.... Şükret sinyal yerine kolun da kırılabilirdi...

    ama düşmeden de motorcu olunmaz ki yaw

  16. #16
    scuba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    v strom 650
    hocam çok geçmiş olsun
    bu arada bende er5 aldım pazartesi yollaradayım allah nasip ederse motordan memnun musun?

  17. #17
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Ya biraz geç cevap oldu ama...

    Evet memnunum gayet iyidi de düştüğümden beri binemiyorum bi ayaklanayım üstündeyim hemen...

  18. #18
    tokanzi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    asya as125t
    geçmiş olsun...

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı _Si_BeMoL_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    MT - Eskişehir
    Motosikleti
    '91 Mz 251 ETZ
    gecmıs olsun doziz.bende yemıstım ıslak asfalt kazıgını.ama puch motorumla))) bıkac hasarla atlatman ıyı olmus.daha kotusude olabılırdı.

  20. #20
    motoman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda XL650V Transalp
    doziz geçmiş olsun
    açıklamanı okurken o flulaşma bendede oldu sonra görüntü netleşti
    daha bu sabah işe gelmek için saat 08:15 gibi ışıklarda durdum sola devam edeceğim ve yokuş çıkacağım ışık yandı taktım vitese yürüdüm 2 ye atıp gazı hafif açınca aman allahım bide ne göreyim aynen asena olayı arka taraf bi attı ama allahtan benim makina 150cc gazı kapatınca topladı kendini yani diyeceğim arkadaşlar her an bişeyler öğreniyorsunuz ve ne zaman ne olacağı belli olmuyor yani yokuş yukarıda kayar inanın


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler