kırmızı ile de işaretledim, belki görürsün.tigermbz adlı üyeden alıntı
150 ile gidecek makinam var hatta 170 i filan da geçebiliyor ama 140 bile yapsa yeterdi seninkinin hızını ölçmeyeBenım honda cbr 125 8.500km ve orjinal hiçbir eklentisi, modifiyesi vs.vs. yok. Ben sana diyorum gel ölcelim. tabi varsa 150 ile gidecek makinan.
ibreye bakıp aldanma arkadaşım. samsunda olsan hemen yanına gelir gerçekleri görmeni sağlardım. sırf bu yüzden bi cbr 125 i yakalayıp zorla son hızını görmeyi düşünmeye başladım şimdi.
neyse şu yaptığımız tartışmanın yeri burası değil.
----------
buradan sonrası copycat için yazılmıştır
konuya dönersek derbi gpr125 kaliteli bir makinadır ve daha önce bahsettiğim gibi en kötü ihtimalle 2 yılda 1 piston yatak değiştirmek ister okadar. masrafını da yazdım aşağı yukarı okadar olur.
diğer kötü yanları 2 zamanlı olmasından kaynaklanan motorlu testere gibi sesi ve 4 zamanlılara göre yaktığı fazladan yakıt, zaten arkadaş ta bunları önemsemiyordu sanırım.
geriye motorun kaç km de olduğu kalıyor ki bu önemli. 4-5000 km yi geçmemişse 5500 lira gibi bir para verilebilir.
3-4 bin aprilia liraya rs 125 ler de bulunabiliyor, bin lira masraf yapıp adam edilebilecek türden.
eğer sınırlandırılmış bir versiyonu değilse (yani 27 bg; avupada 15 bg de sınırlandırılıyor) kullanan arkadaşların yorumunu bilen biri olarak söylüyorum fazla hız merakı olmayan birini performans olarak tatmin edebilecek bir makina.
son olarak sormak istiyorum: illa sport bir motor mu almalısın. 6-7000 liraya temiz durumda aprilia pegaso 650 ler var. her manada ideal bir motor.