b uKanuni'nin olayı sanırım ilginç. Çünkü bazıları çok memnun bazılarıd müthiş sorunlu. Sonuç gösteriyorki üretimde yani montajda bir istikrarsızlık var.
b uKanuni'nin olayı sanırım ilginç. Çünkü bazıları çok memnun bazılarıd müthiş sorunlu. Sonuç gösteriyorki üretimde yani montajda bir istikrarsızlık var.
...Oytun...
..Ainador..
bende bir kanuni seyhan 100 cup motor kullanıcısıyım.. ve oldukça memnunum gerekli bakım ve kullanıma uygun davranışlar görterdiğin sürece bir problem olmadıgına inanıyorum.. şu anda 10.000 km. de çok şükür bi problem yaşamadım..
Biraz da şans işi ya, kimi alıyor sorun çıkmıyor memnun, kimine de piyango vuruyor. Ama kötü olan motora yeni başlıyorsa insan, motordan soğuyabiliyor, bir yıldız camiaya giremeden kayıyor.
Şimdilik SCOOTER ama büyüyünce TRANSALP olacak...
Artık piyasa da iyiye iyi diyen kötüye kötü diyen kalmadı.En kral dergi bizimki motorsiklet.net
Dergiye inanacaklarına bizim sitenin yazılarını okusalar daha iyi.
http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
http://twitter.com/bariskaykusuz
akıl var mantık var..dergi o modele kötü derse kanuni o dergiye reklam verirmi bir daha?tabi ki vermez..ee ne yapsın adamlar önlerine ne gelirse hepsine güzel diyorlar.bence ülkemizde adam gibi motorsiklet dergisi yok.(hepsini aldım uzun zaman inceledim)..hepsi hikaye..alıyorlar yurtdışında çıkan dergileri çeviriyorlar türkçeye al sana dergi.
cahil doluymuş burası bee..
13 aylık konuymuş...o dönemler çin malı pek yoktu tabi...yeni yeni tanınıyordu...kanuni bu arada o dönemler bayağı bir motor kitledi millete...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
arkadaşım dergi tabiki motoru övecek adamlar reklam aldıkları firmalardan para kazanıyolar , reklam karşılığı hizmet faturası kesip tahsil ediyo ve faaliyetlerini bu şekilde sürdürüyolar , zaten bilinçli bir insan sadece dergiye bakıpda motor almaz zannediyorum enine boyuna araştırır , ölçer tartar bildi edinir öyle alır....
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Benim şimdiye kadar ki izlenimim bu Çin mallarının sanki scooter olanları daha iyi çıkıyo gibi. Dikkat ediyorum vitesli ya da cruiser modelleri daha sorunlu gibi. Bilmiyorum belki de bana öyle geliyor.
Dergi olayına gelnce zaten herkes az çok yazmış, reklam ilan durumları var + bir dergiye ya da yazara para, indirim v.s. gibi imkanlar vererek de bu tip yazılar yazdırmanız kolaydır. Açıkçası ben motor hakkında yazı yazanın test sürüşü yaptığından bile şüpheliyim, az çok bu işler nasıl yürür bilirim. Bir de ilginç bir şey anlatayım: Bir tv programında Kanuniden bir yetkiliye Seyhan 250cc nin neden artık üretilmediği sorulunca "Bu modelin çok fazla taklidi çıktı piyasaya o yüzden bıraktık" demişti. Sanki modeli kendileri icat etmiş gibi. Motor dandik çıktı o yüzden vazgeçtik der mi adam.(Konu zaten hortlamıştı ben de daldım kafadan valla )
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
Dergilere hiç güvenmeyin,Türkiye'de ki çoğu motosiklet grubunun burjuva şımarıklığına ve yetersizliğine aynen sahipler.Örneğin Motor....-ki editörü falan düzgün adamlar aslında- dergisi nedense kapağa yazdığı motosiklet tanıtımlarından birini mutlaka koymayı unutuverir ;ki büyük ihtimalle siz zaten o tanıtım için almışsınızdır dergiyi.Tanıtımlar da yazarın genellikle motorun teknik verilerinden fiyatından ziyade motorun başlangıç için uygun olup olmadığı,insanların dikkatini çekip çekmediği konusundaki sıkıcı yorumlar ve Bebek'de kafelerin önünde -koca enduro motoru henüz Boğaz sahilllerinden çıkamamış- resimlerden ibarettir.Ne gerek var ya,kralı var sitemizde zaten
Kolpa Adamları
+ 1
Objektif yorum bulmak zor, mesela "+" ve "-" leri aynı anda yazan dergi tek tük. Keşke BBC'deki Top Gear tarzında bir motosiklet yayını olsa...
dergi konusu ile ilgili bir kaç şeyde ben söylecek olursam
1.5 yıldrı motor kullanıyorum bu arada çeşitli dergileri alıp inceleme
fırsatı buldum , iananın hepsi reklam aldığı motorları öve öve bitiremiyorlar
dergicilik bir yana sayfa doldurmak için dergi çıkarıyorlar bunun en son örneğide , motorsiklet adlı derginin ağustos 2006 sayısını aldım ve editörüne mail attım , ya motorların Türkiye çapındaki bayi ve srvislerine 6 sayfa ayırmışlar yani fasa fiso dergicilik anlayacağınız boşuna para verrip almamk en güzeli,
Motor işi kesinlikle dergide bitecek bir olay değil aslında ama yepyeni bir motoru hemen bir yakınımızın veya herhangi birinin altında göremediğimiz için dergilere sarılıyoruz. halbuki yazanında durumu bizden farksız..
en iyisimi varsa yanında yörende veya yolda rastladığın biri hemen yapışıp.nasıl, memnunmusun, kaç basıyoi kaç yakıyo felan fıstık gibi sıkıcı her türlü soruyu sorup bilgiyi kapmak lazım..
bütün bunların yanında kesinlikle biraz da şans işi. ben de motorumu yeni aldım. (1700 km.)bi baktık hararet göstergesi çalışmıyor. bir aydırda gelecek. buyur burdan yak..
[COLOR="Red"][B]vınnnnnnnnnn !!![/B][/COLOR]
Çoğu zaman medya tarafsız olmayı esirger.
Kanuni ; reklam yapması için para vermişse , mutlaka ; biraz daha fazla verip ; tavsiye etmesini de ister!
arkadaşlar her ay çıkan 4 motosiklet dergisinide alıyorum (motoron, motorbike, motosiklet dünyası ve motorize) motorbike ı 4 senedir takip ediyorum. Bu 4 dergide test yazılarında yetersiz. Motorize ve motoron arasıra sağlam testler yapıyor ama arasıra. motorbike testleri test diil model reklamı. forumda karşılaştırma topiklerinede yazıyorum dergilerimiz düzgün testler yapsada verileri ortaya koyarak tartışsak. Bu arada geçenlerde motor-on ingiliz bike dergisiyle anlaşma yaptı, çok güzel testleri ve yazıları türkçe yayınlıyor.
sürebiliyorum, öyleyse varım :)
[URL="www.bikepics.com/members/ice300"]www.bikepics.com/members/ice300[/URL]
ÇİN MALLARININ EN TEMİZ MASRAFSIZ KULLANIM YÖNTEMİAMBALAJ YAPIP YATAĞIN ALTINA KOYMAKTIR AKSİ HALDE TURLARDA YANINDA MUTLAKA DÜŞEN PARÇALARI TOPLAMAK İÇİN ARKADAŞIN,ONLARI YERİNE TAKMAK İÇİN 12-14 ANAHTARA İHTİYACIN OLACAKTIR.
katılıyorum, motor-on şimdilik kötüler içinde iyisi bana göre. ayrıca her ay bir konuyu işliyorlar (geçen ay kaza, bu ay tehlike), yazılar tercüme ama diğerlerinden iyidir. bu sitenin oldukça yol gösterici olduğuna inanıyorum. en azından herkes açık yüreklilik ile deneyimlerini ve düşüncelerini paylaşıyor.
"Kalkın ey ehl-i vatan" dediler. Kalktık... Onlar oturdu. Biz ayakta kaldık.
motorun kalıbına albenisine kapılmayın,emsalleri 8-10 milyara satılan motorları 3-4 milyara satıyolar,işte burda düşüneceksin nie die?dış görünüme aldanmayın,
ben bile 20 senedir motor kullanıyorum bilene danışmadan motor değiştirmiyorum,
motor dergileri işini yapıp aldığı reklama bakar,pacino nun motoru dandik çıkmış kimin umrunda
<%)))))))))))><<< ::pcgum:: ***ReBeL***::pcgum::
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)