Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 567

Çin malı motosikletler için güzel bir yazı..

    REKLAM ALANI
  1. #121
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    haa bu arada kymco agility ve piaggio fly 'da çin de yapılıyor.

    pejonun da çoğu parçası çinde yaptırılıyor.
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yazıyı çinliler ilk pazara girdiğinde yani 3 yıl önce yazsaydın seni topa tutardı çok bilmişler....



    3 yıl önce mondi zat150 almıştım, 1-2 yıl kullanır dağılırsa çöpe atarım diye..

    dandik activa'dan daha ucuza, üzerine gemi gibi gelmişti, konforu, seriliği, kullanışlığı, yol tutuşu, vb.

    bakımını aksatmadım, kayışını-yağını vaktinde değiştirdim, abuk sabuk zorlamadım, 3 yıl 10bin km bindim, dere tepe gezdim, hiç yolda kalmadım . şimdi de kardeşim biniyor ve motor taş gibi hala...

    kullandığım sürece "memnunum " dedim diye millet neler söylemişti, yok 1000km dayanmazmış, yok bisiklete binerlermiş daha iyiymiş, yok bir senede dağılırmış, vs., vs.

    mondial babamın oğlu değil, zat'ı da bedava almadım, buna rağmen kullandım ve kullandığım süre içinde memnun kaldım, parasının karşılığını fazlasıyla veriyor. kuzenim ve arkdaşım da tavsiyem üzerine aldı ve gayet memnunlar.

    özlü sözler:

    - at sahibine göre kişner,

    - ne kadar ekmek o kadar köfte

    kalın sağlıcakla...

    merhaba arkadaşım dediklerine katılıyorum bende uzun süredir zatçı kardeşlerimin konusunu takip ediyorum her kez çok memnun ufak tefek sıkıntılar her motorda olur..

    bende silverwing vardı 600 lük benzini servisi parça fiyatı artık ekonomik durumum kaldıramıyınca sattım zat 150 düşünüyorum sadece şehir içi belki ufak tefek uzun yolada çıkarım zat ın yanında birde 600 lük bir enduro düşünüyorum sadece uzun yol için..

    böyle bir kombinasyon düşünüyorum tüm parayı tek motora yatırıcağıma paranın birazıyla maxi scooter (şehir içi) geri kalanıylada enduro düşünüyorum..

    genelde bilmeden konuşuyorlar insanlar motorun m sini bilmeyen klavye motorcuları diyorum ben o arkadaşlara

    arkadaş güzel yazmış çin motorlarının parası belli o paraya verdiği kalite belli o kaliteyi dahada yükseltmek sizin elinizde bir 100 tl harcayıp kaliteli bir kayış kaliteli bir buji kaliteli bir yağ kullansanız üstüne kaliteli bir lastik atsanız zaten sorun çıkartıcak ilerde potansiyel büyük dertlerden kurtulursunuz..

    dikkat ediniz sorunlar hep aynıdır değişmez kayış kopar teker patlar buji ateşlemez benzin hortumu çatlar patlar artık her motorun kronik hastalıkları belli bunları alır almaz üç beş fazla harcayıp sorun çıkarmadan kalitelileriyle değiştirirseniz niye sıkıntı versin ilerde bir sorunda çıkartmaz..millet artık 40-50 binleri deviriyor çinlilerle...


    zaten bunu yapanlarla yapmayanlar ikiye ayrılıyor şimdi bizim motorcu kesmide buna bir yakıştırma bulmuş motorunu böyle elden geçirip sorunsuz onbinlerce km yapan lar var

    birde alır almaz motoru zorlayan hep ucuz olsun diye adi parçalar kullanan kalitesiz malzeme kullanan ve bu yüzden devamlı yollarda kalan sıkıntı çeken arkadaşlar var..

    bunların dediği modern lafda şimdi şu ee neymiş efendim bu çinlilerin içinden 10 tanesinden 2 tanesi iyi çıkıyormuş geri 8 tanesi kötüymüş..bu şans işiymiş..

    sanki manavdan karpuz alıyoruz sanki o 8 motor farklı bir evrende gezegende farklı parçalarla yapılıyor.. kimse kendine ben berbat motorcuyum motor bakmaya beceremiyorum bu alet o yüzden bu halde diyemiyor elin çinlisine çamur atıyor nede olsa uzakdalar duymazlar..


7. sayfa BirinciBirinci ... 567

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)