Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Çin malı motosikletler için güzel bir yazı..

    REKLAM ALANI
  1. #41
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    ybr 125,cbf 150 nereli acaba? Ayrıca ev ve iş yerlerinde kullandığınız elektronik aksamlar ne malı! Almanmı? italyanmı? Bu başlıklar artık tat vermiyor bir noktadan sonra,çinli sayesinde mt gurupları renklendi yaa arkadaşlar. Saygılarımla..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Kasım 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    350 beyaz cava....hemde stylee...
    yazdıklarınızda sonuna kadar haklısınız abıcım....ben bu ilk motor çin malı olayını bızzat yasadım....bos zamanlarımda hep tamırcının yanına gıderım....bıseyler ögrenmek ıcın...cok sey ögrendım....
    tamırcıye gunde hiç gelmıyorsa 2 tane çin motoru gelıyor....onlarda hep ilk motoru olanlar.....
    bide turkıyenın yollarını bılıyorsunuz..adam kasısten gecerken yavaslamıo (bende dahıl) ve kırıo dökuoo...kaldırımdan atlıo eksoz baglantılarını goparıoo...ulan altındakı motorun yere mesafesı neyde kaldırımdan atlıyonkı.....gercektende kullanmayı bılmıyorlar....

  3. #43
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr 125,cbf 150 nereli acaba? Ayrıca ev ve iş yerlerinde kullandığınız elektronik aksamlar ne malı! Almanmı? italyanmı? Bu başlıklar artık tat vermiyor bir noktadan sonra,çinli sayesinde mt gurupları renklendi yaa arkadaşlar. Saygılarımla..
    Yau ne kadar basitleştiriyorsun olayı. YBR 125 Japon malıdır, Çin'de üretilmiştir. Arkasında YAMAHA denilen köklü bir şirket vardır. Ayrıntılı bilgi için bkz. www.yamaha.com
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  4. #44

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    resmi gazeteyi o kadar aradım fakat bu yeni çıkan fon ile ilgili bir satır yazı bulamadım.
    bu fon yada adı başka ne ise bunun tam metnini nereden bulabiliriz?
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  5. #45
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    tebrikler arkadasım cok güzel bir yazı yazmıssın halkın gozunde cin kotu be sey gorunuyo ama adamlarında dediği gibi biz oyle mal istiyoruz. Şu anda pc parcalarının da tüm üretimleri cin de yapılıyo ama yıllarca sorunsuz bi sekilde calısıyor...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  6. #46
    seruven17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Motosikleti
    ybr
    Ben yazılan yazıya katılmıyorum....

    Neden?
    Çünki tecrübe ettim!!!
    Sorunlarım.... (Bakalım motor kullanmamayı bilmemek ile alakası var mı???)
    1-Arka tekerlek jantı üretimden atık çıktı, motor yolda sallama yapıyordu,değiştirelim dedik garantiye girmez miş!!!
    2-Hem devir göstergesi hem de km anlmasız hareketler yapıyordu, km bir an da 120 sonra bir den 80 ne düşüyordu, güvenilmez sapmalar yapıyorlardı aynı zamanda 100 km de yaklaşık 20 km nin üzerinde fazla hız gösteriyordu!!! Değiştirmek için çaba göstermedim...Aynı zamanda 2-3 kere arka stop gösterge aydınlatması ampullerini değiştirdim...
    3-Bir gün boş kaldığımda motor civatalarına bir bakayım dedim 1 i çıkmaz üzere nerede ise düşecek diğerleri de gevşek hepsini sıktım!!!! Kontol etmediğimi düşünseniz ya!!!
    4- Arka sele tutacak yer in civatası iki ayrıldı, yolda giderken!!!
    5-Yan kapak bağlantı civatasının kulağı kendiliğinden kırıldı!!!!
    6-Debriyaj sallamama problemi yaşadım...
    7-Frenler orjinalin de iyi tutmuyordu söktürüp elden geçittirdim!!!
    8-Koltuk ergonomik olmadığı için arkamda ki şahıs sürekli tepeme çıkıyordu!!!
    9-MOtor aşırı titriyordu, motor sürmek keyif değil eziyuet veriyor du,her tarafımız uyuşuıyor ve acıyordu 30 km de bir mola vermek zorunda kalıyorduk!!!
    Aynalar bu titremeden dolayı arkayı göstermiyordu!!!
    10-Motoru yaz sezonu kullanmama rağmen pas yapamaya başldı!!!

    Motorun markası kanuni 125 t idi... Bu motordan önce sırasıyla minsk,honda hero ve mz 251 kullandım!!! Ve 5500 km den fazla motora dayanamadım ve sattım!!! Şimdi ben bu kadar tecrübe yaşamışken birisi bana motorlar iyi ön yargılısın sen derse ona cevap bile vermem!!! Ayrıca Kanuni servisi benim arkadaşım inanın 1000 kmyi tamamlamayan motorlar bile söküldü.... scooter dan her modeline kadar....
    Yorum sizin....

  7. #47

    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    ARKADAŞLAR KEŞKE ALINTI YAPARKEN ALINTI YAPTIĞINIZ YERLERİ VE KİŞİLERİ DE BELİRTSENİZ? İYİ OLMAZ MI?

    METİN BENİM METNİMDİR. İLK KEZ DONANIM HABER SİTESİNİN FORUMUNDA YAYINLAMIŞTIM, AŞAĞIDAKİ LİNKTEN GİDİP 4. SAYFADA GÖREBİLİRSİNİZ:


    http://forum.donanimhaber.com/m_6299..._4/key_/tm.htm

    İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER ELBETTE.


    SAYGILARIMLA

    Can TURHAN

    Bu da yazıda konusu geçen kırmızı Mondial 125 ZN'm :

    http://img115.imageshack.us/my.php?i...sc00280ly6.jpg

  8. #48
    bbaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir - Bodrum
    Alıntı canturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR KEŞKE ALINTI YAPARKEN ALINTI YAPTIĞINIZ YERLERİ VE KİŞİLERİ DE BELİRTSENİZ? İYİ OLMAZ MI?

    METİN BENİM METNİMDİR. İLK KEZ DONANIM HABER SİTESİNİN FORUMUNDA YAYINLAMIŞTIM, AŞAĞIDAKİ LİNKTEN GİDİP 4. SAYFADA GÖREBİLİRSİNİZ:


    http://forum.donanimhaber.com/m_6299..._4/key_/tm.htm

    İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER ELBETTE.


    SAYGILARIMLA

    Can TURHAN

    Bu da yazıda konusu geçen kırmızı Mondial 125 ZN'm :

    http://img115.imageshack.us/my.php?i...sc00280ly6.jpg
    özelden yanıtladım attığınız mesajı Link adresini ekliyorum

  9. #49
    paradiseizmir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Pancar motoru
    Ne kadar ekmek o kadar köfte

  10. #50
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Bir otomobil dergisinin testinde Çin malı aynı model 4 arabadan 3'ünde üretim hatası bulunmuştu. Motosiklet sektöründe daha da kötüler.

  11. #51
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Çin malları o kadar iyi olsa şu yeni gelecek olan Çin malı araba NCAP'ten sınıfta kalmazdı. Lütfen kendinizi kandırmayın, şanslıymışsınız size iyisi denk gelmiş, sadece bu.[/QUOTE]
    cok dogru söyluyorsun arkadaşim

  12. #52
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Motorda kaporta kendinizsiniz NCAP ile ne alaka!!! Ayrıca motorun malzemesi (ciğeri) neki döküm kalitesimi acaba?? vidalarının kontrol edilmemiş olması test edilmediği anlamındaysa sıkıştırır da binersiniz çok zor değil yahu..

  13. #53

    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Metnim buraya kopyalandıktan sonra burayı da biraz takip ettim, donanımhaber forumlarını da...

    Yazıma haklı haksız pek çok eleştiri geldi. Bir cevap yazma zorunluluğu hissettim.

    "Yine biri alıntılamadan kendim buraya da ekleyeyim en temizi" dedim.

    Beri geliniz:

    Sevgili arkadaşlar, canciğer dostlar, motor sevdalıları,

    O kadar karışmaya başladı ki bu tartışma (ve yazımın kopyalandığı motosiklet.net forumundaki tartışma) bir açıklama yapmak istedim.

    Diyorsunuz ki bu motorlar Honda'larla, Aprilia'larla yarışamaz.

    "E oha" diyorum ben de! Yok bir de yarışsaydı, daha kaliteli olsaydı!

    O uzun yazıyı sonuna kadar önyargısız okudunuz mu bilmiyorum ama ben orada kesinlikle bu motorlar taş gibidir, Aprilia'ların, Piaggio'ların kalitesindedir demiyorum.

    Ben orada diyorum ki "bu motorlar öyle söylendiği gibi dökülmemektedir".

    Evet, bu böyle. Aprilia'lar, Yamaha'lar, Honda'lar benim pek tasvip etmediğim hoyratça kullanımlara nispeten dayanıklıdır. Dayanıklıdır derken de eklemek istiyorum ki "tam anlamıyla dökülmemektedir".

    Bazıları diyor ki "yok benim kullanışıma Çinliler karışamaz, ben basarım gaza, girerim lakaya...". Sonra da ekliyorlar ki "adam gibi kullanmak diye bir şey yok, bu tarz meselesi".

    Canım arkadaşlarım, güzel insanlar...

    Hayatta hemen her şey göreceli olmakla birlikte bazı evrensel görüşler vardır. "Adam gibi araç kullanma" eyleminin karşılığı bellidir:

    Hız limitlerine uyarak, kendisini ve çevresini tehlikeye atmadan, temkinli ve tedbirli vaziyette kullanma...

    Turkish Valentino Rossi'ler,

    Ülkemizde şehir içi hız sınırı 50 km/h'tir, şehirlerarasında motorlar için 80 km/h'tir. (yanlışım varsa düzeltin)

    Lakalara, kasislere altınızdaki Fred Çakmaktaş'ın arabasıymışçasına girmek de pek akıl karı değildir.

    Bu bilgiler ışığında ben diyorum ki:

    Siz bu scooter'ları "adam gibi kullanır", bakımlarını ihmal etmezseniz, ilk metindeki maddelere genel olarak uyarsanız bu scooter'lar için benim gördüğüm ömür minimum 60.000 km'dir. Yine tahminimce tam anlamıyla dökülmeye 80.000 ila 100.000 km arasında başlayacaklardır.

    Bu bence bu fiyata alınacak bir scooter için son derece normaldir.

    Sevgili ayar verme çabasındaki arkadaşlar,

    Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama ben Çin malı motorlardan ziyade Çin malı scooter'lar için konuşuyorum. Kesinlikle Çin malı arazi motorları, chopper'lar vs için konuşmuyorum.

    Lütfen hayal aleminde de yaşamayalım. 2000 - 3000$ a bir arazi motoru, bir chopper alabileceğini gerçekten düşünen varsa özel mesaj göndersin, bir buluşma ayarlayıp kendisinin alnını öpmek isterim.

    Muhteşem insanlar,

    Lütfen "sen ne bilirsin ki, ne anlarsın ki motordan" havalarında yazılar yazmayınız, terbiyesizlik yaparım.
    İlk bisikletimi 3, ilk scooter'ımı 12 yaşımdayken aldım.
    İlk scooter'ım 100 lük mavi bir Yamaha idi, ardından bir Aprilia Scarabeo aldım, ardından iki tane Aprilia SR 50 ve üç sene boyunca bir Aprilia Leonardo (150'lik) sahibi oldum. Tüm bunlar 12 - 17 yaş arası oluyor. 18 yaşımda ehliyet alınca Leonardo'mu sattım ve bir Mondial 125 ZN alana kadar otomobil kullandım.

    Bu arada da yine benim gibi çocukluktan beri motor kullanan babamın fıstık yeşili BMW F650'si ile de epey dolandım.

    Bırakın da konuşayım!

    Son söz olarak motoru nasıl olsa dayanıklı diye içine etmeye and içmiş olanlar,

    Diyorsunuz ki biz senin onaylamadığın tüm hareketleri scooterlarımızla yapıyoruz. Yeri geliyor tümsekte zıplıyoruz, yeri geliyor kıçını kaydırıyoruz, yeri geliyor uçurumdan aşağı atlıyoruz. Ne servis yolu biliriz ne kitapçığına uyarız.

    Yurdum teenage'leri,

    Nah buraya yazıyorum ki o dayanıklı scooter'larınızı adam gibi kullanın, şu anki durumlarından en az üç kat iyi durumda olacaklar. Motorlarınızın döküldüğüne anladığım kadarıyla ortadan ikiye kırıldıkları gün karar vereceksiniz. Böyle değil bu işler. Biraz bilgilenin.

    **********

    Bu kadar yazıyı okumaya üşenen tembeller,

    Kıssadan hisse şudur ki Çin malı scooter'lar Aprilia, Piaggio, Yamaha gibi markaların scooter'larının 1/2 kalitesindedir. Lakin adam gibi kullanırsanız iddia edildiği gibi asla dökülmemekte, sizi en az 60.000 km boyunca kırlarda, çayırlarda gezdirmekte, market poşetlerinizi üşenmeden taşımaktadırlar.

    Selamlar, sevgiler...

  14. #54
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı canturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ülkemizde şehir içi hız sınırı 50 km/h'tir, şehirlerarasında motorlar için 80 km/h'tir. (yanlışım varsa düzeltin)


    **********

    Bu kadar yazıyı okumaya üşenen tembeller,

    Kıssadan hisse şudur ki Çin malı scooter'lar Aprilia, Piaggio, Yamaha gibi markaların scooter'larının 1/2 kalitesindedir. Lakin adam gibi kullanırsanız iddia edildiği gibi asla dökülmemekte, sizi en az 60.000 km boyunca kırlarda, çayırlarda gezdirmekte, market poşetlerinizi üşenmeden taşımaktadırlar.

    Selamlar, sevgiler...
    Düzelttim; yanlışın var şehirlerarası hız limiti 90 km/h.

    Yine düzeltiyorum, bu başlıktakileri okursan adamakıllı kullandığı halde motoru dökülenlerin feryatlarını görebilirsin. Sanırım yazılanları okumayacak kadar tembel olan sensin

    Diğer yandan yazında takındığın tavır hoşuma gitmedi. Daha saygılı yazılar da görüşmek üzere.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  15. #55

    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    Bir ek daha yapmak istedim.

    Diyorlar ki "bu motorlar güvensiz, biz canımızı sokakta bulmadık".

    Evlatlar,

    Merak etmeyin. Biz de canımızı armut ağacından toplamadık. Trafik kazalarından, ölümden vs inanılmaz derecede korkan ben bu scooterlara biniyorsam, güvendiğim için biniyorum.

    Bir kere tam anlamıyla güvenli bir motor yoktur. Frenlemesi iyidir, güzel tepki verir, dengesi kusursuzdur vs vs.

    Lakin yere kapaklandığınız an altınızdaki motorun ne olduğunun pek önemi kalmaz.

    O yüzden diyorum ki "güvenli motor yoktur, güvenli kullanan motorcu vardır".

    Mondialler güvensiz, Aprilia'lar güvenli diyenler,

    Kuşadası'nda yaşayan var mı aranızda bilmem. Lisede Erman diye bir arkadaşım vardı. Bir tane Aprilia 125 SR almıştı.

    Dikkat ettiyseniz "-di li geçmiş zaman" ile anlatıyorum zira Erman'a "hadi görüşürüz" dediğim bir akşamın ertesinde yakamda "Seni unutmayacağız Erman" yazılı bir vesikalık fotokopisi iğneli idi...

    Ben ise size göre aşırı güvensiz, yolda tekeri fırlayan bir Mondial 125 Zn ile yaz başından beri it gibi dolanıyorum, lakin halen laptop'umu açıp yazı falan yazabiliyorum. Kol bacak yerinde...

    İnatla tekrarlıyorum:

    "Adam gibi" kullanın, bu scooter'lar ne tehlike yaratır, ne sorun çıkarır.

    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzelttim; yanlışın var şehirlerarası hız limiti 90 km/h.

    Yine düzeltiyorum, bu başlıktakileri okursan adamakıllı kullandığı halde motoru dökülenlerin feryatlarını görebilirsin. Sanırım yazılanları okumayacak kadar tembel olan sensin

    Diğer yandan yazında takındığın tavır hoşuma gitmedi. Daha saygılı yazılar da görüşmek üzere.

    İnternetten biraz bakındım. Hepimiz yanlış biliyor imişiz. Motosikletler için şehirlerarası yollarda hız limiti 70 km/h (+%10 gösterge kalibrasyon hataları için verilen pay) Kaynak: http://www.diyarbakir.pol.tr/trafik/hiz_siniri.htm


    Son metnimdeki üslup "alaycı" olarak nitelendirilebilir belki fakat kesinlikle "saygısızca" olduğunu düşünmüyorum.

    Bunun dışında merak etmeyin, bir şeyin tüm detaylarını okumadan / anlamadan yanıt vermem.

    Bunun dışında herkesin fikirlerini bekliyorum yine. Bu forumu sık takip etmeye başladım son zamanlarda, tartışma sürer ise bir ara yine toplu bir cevap yazarım.

    Saygılar, sevgiler.

  16. #56
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    kendi motorumuzda sorun yaşamadığımız için diğer motorlarda da sorun olmayacağını varsaymak ne derece doğru bilemiyorum.. fabrikasyon üretimde her zaman hata payı ve riski vardır.. çinli üreten yatırım yapılmamış düşük teknoloji bir fabrikanın malına denk gelir isek çin malı kötü deriz, aynı kötü ürün japon sa japon malı kötü deriz

  17. #57
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı canturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir ek daha yapmak istedim.

    Diyorlar ki "bu motorlar güvensiz, biz canımızı sokakta bulmadık".

    Evlatlar,

    Merak etmeyin. Biz de canımızı armut ağacından toplamadık. Trafik kazalarından, ölümden vs inanılmaz derecede korkan ben bu scooterlara biniyorsam, güvendiğim için biniyorum.

    Bir kere tam anlamıyla güvenli bir motor yoktur. Frenlemesi iyidir, güzel tepki verir, dengesi kusursuzdur vs vs.

    Lakin yere kapaklandığınız an altınızdaki motorun ne olduğunun pek önemi kalmaz.

    O yüzden diyorum ki "güvenli motor yoktur, güvenli kullanan motorcu vardır".

    Mondialler güvensiz, Aprilia'lar güvenli diyenler,

    Kuşadası'nda yaşayan var mı aranızda bilmem. Lisede Erman diye bir arkadaşım vardı. Bir tane Aprilia 125 SR almıştı.

    Dikkat ettiyseniz "-di li geçmiş zaman" ile anlatıyorum zira Erman'a "hadi görüşürüz" dediğim bir akşamın ertesinde yakamda "Seni unutmayacağız Erman" yazılı bir vesikalık fotokopisi iğneli idi...

    Ben ise size göre aşırı güvensiz, yolda tekeri fırlayan bir Mondial 125 Zn ile yaz başından beri it gibi dolanıyorum, lakin halen laptop'umu açıp yazı falan yazabiliyorum. Kol bacak yerinde...

    İnatla tekrarlıyorum:

    "Adam gibi" kullanın, bu scooter'lar ne tehlike yaratır, ne sorun çıkarır.




    İnternetten biraz bakındım. Ben doğru biliyor imişim. Motosikletler için şehirlerarası yollarda hız limiti 80 km/h (+%10 gösterge kalibrasyon hataları için verilen pay) Kaynak: http://www.diyarbakir.pol.tr/trafik/hiz_siniri.htm


    Son metnimdeki üslup "alaycı" olarak nitelendirilebilir belki fakat kesinlikle "saygısızca" olduğunu düşünmüyorum.

    Bunun dışında merak etmeyin, bir şeyin tüm detaylarını okumadan / anlamadan yanıt vermem.

    Bunun dışında herkesin fikirlerini bekliyorum yine. Bu forumu sık takip etmeye başladım son zamanlarda, tartışma sürer ise bir ara yine toplu bir cevap yazarım.

    Saygılar, sevgiler.
    Yazının tamamına baktığımızda "adam gibi kullanın" ile "vitrine koyun" arasında bir fark göremiyorum. Hız yapmayın, kasise girmeyin (ki ülkemizin yollarında ne mümkün bilemeyeceğim) vs. Oldu olacak motorun yanında bir tane de pick-up alalım. Atalım motoru ona

    Nasıl oldu bilmiyorum ancak sürücünün kazalarda etkisini anlatabilmişsiniz. Demek ki yazıda mantıklı bir şeylere de rastlamak mümkünmüş.

    Şimdi size hemen dakika bir gol bir olaraktan, sahip olduğunuz scooter'ınızın lastiklerinin markasını sormak istiyorum. Sonra da bu lastikteki karışım oranını verirseniz sevinirim. Aslında daha ben bu soruyu sorar sormaz hatanızı anlamış olmanız lazım ama, sizin için geçerli değil bu sanım
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  18. #58

    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    balıkesir edremit
    Motosikleti
    mondial mh 125 dirift
    zaten bu çin malı meretler maddi durumu iyi olanları tanıyo onun için sorun çıkarmıyor ama fakirin vay haline

  19. #59
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı canturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    İnternetten biraz bakındım. Hepimiz yanlış biliyor imişiz. Motosikletler için şehirlerarası yollarda hız limiti 70 km/h (+%10 gösterge kalibrasyon hataları için verilen pay) Kaynak: http://www.diyarbakir.pol.tr/trafik/hiz_siniri.htm
    Geçtiğimiz yaz geçen yasayla 4x4'ler ve motosikletlerde hız limiti 90 km/h'ye çıkarılmıştır. Bizzat 90 km/h ile radara girip kendim test ettim.

    Yanlışsam düzeltin diyorsunuz, düzeltince de aksini iddia ediyorsunuz. Bu ne lahana turşusu
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  20. #60

    Üyelik
    29 Temmuz 2006
    ********
    Şimdi size hemen dakika bir gol bir olaraktan, sahip olduğunuz scooter'ınızın lastiklerinin markasını sormak istiyorum. Sonra da bu lastikteki karışım oranını verirseniz sevinirim. Aslında daha ben bu soruyu sorar sormaz hatanızı anlamış olmanız lazım ama, sizin için geçerli değil bu sanım
    ********

    Pirelli lastik kullanıyorum, aldığımın ertesi günü üzerinde gelen abik - gubik lastikleri halen kullandığım Pirelli'ler ile değiştirmiştim.
    Karışım oranı hakkında pek bilgim yok, bulabilirsem faturasından modeline bakarım, onunla da internetten bulabilirim.

    Lastiklerin kalitesinin scooter'ın kalitesi ile ne ilgisi var anlayamadım? Babam Passat'ı 2007 model ile yeniledi geçenlerde, üzerinde Hoolin mi Hooski mi yine abik gubik bir lastik vardı. Aynı şekilde onu da Pirelli ile değiştirdik.

    Lastikle evlenmiyoruz ki? Değişiyor onlar..?

    Yasayı da şimdi hatırladım, (4 X 4 ler için olan değişikliği daha doğrusu, motosikletleri kapsadığını şimdi öğrendim) özür diliyorum.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)