motoorun egzozunu açtırmak/kapattırmak ve etkileri..
Reklamlar
-
siz bıde benım gara cavanım eksozunu görun kapalı halınde bıle nebıcım ses cıkıooo.bı defasında kopmle susturucuları cıkarmıstımda benı döveceklerdı sesten dolayııı...kapattım bıde içine bulasık telı koydum sesı kessın dıyeeee....bence herseyın orıjınalı guzeldır.....
Reklamlar
-
bende bugun yenı eksoz yaptırdım ama içime pek sinmedi usta içindeki elyaf yanıp eriyince asıl ses çıkıcak dedi bakalım ne kadar doğru merak ediyorum
-
sadece sesle nası mutlu oluyorsunuz benim beynim şişiyor
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Basit manada eksoz açılınca alt devirlerde çekiş düşer ancak üst devirlerde beygir artar, motosikletin devirlenmesi biraz daha çabuk olur.
Uzun yol çekilmez hale gelir, yakıt tüketimini direkt olarak arttırmaz ancak al devirlerde tork düştüğü için gaza biraz daha yüklenme ve ses çıksın diye üst evirlerde gidildiği için tüketim artabilir. Ayrıca açık aksozlu motorlarda sübapların uzun vadede problem çıkardığı rivayet edilir.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
egsozu açmaktan ziyade çıkışına matkapla bir kaç delik açmak daha iyi bence
-
Slm, motorlu taşıkların egzos gibi parçaları kendi sınıflarında motor uzerinde test edildikten sonra tasarlanır, eger bu standart malzemenin uzerinde herhangibir degişiklik yapılırsa karşımıza çıkacaklara katlanmak zorunda negatif veya pozitif, egsozun açık olması motordaki yani yanma odasındaki egzos gazının hızlı boşalması demek, dolasıylı devir yukseldiginde yanma odasındaki egzos gazı atmosfere daha hızlı transfer olacagından,içeri alınan yakıt/hava karışımı daha etkili bir yanma sağlayacaktır,dogal olarak performans degişikligini rahatlıkla hissedeceksindir ama yinede standartize edilmiş yedek parçaları tavsiye ederim.
[B][I][/I][/B]
[COLOR="Red"]AŞK[/COLOR] - [COLOR="Blue"]TUTKU [/COLOR]- [COLOR="Black"]ÖLÜM[/COLOR]
-
-
egzos açtırmak hem kullanıcı hem de motosiklet açısından iyi olabilir.yanlız çevreyi olumsuz etkiliyor.egzos emisyonları artıyor.herkez bu davranışı segilerse dünyanın hali nice olur arkadaşlar.küresel ısınma zaten etkisini göstermeye başladı.kışın ortasında yazı yaşar olduk.bir otomotiv bölümü öğrencisi olarak söyliyceğim şu ;
YAPMAYIN...
:bounce:[B][I][COLOR="Navy"]Sür ya da öl ...[/COLOR][/I][/B]:cat:
-
burak..01 adlı üyeden alıntı
egzos açtırmak hem kullanıcı hem de motosiklet açısından iyi olabilir.yanlız çevreyi olumsuz etkiliyor.egzos emisyonları artıyor.herkez bu davranışı segilerse dünyanın hali nice olur arkadaşlar.küresel ısınma zaten etkisini göstermeye başladı.kışın ortasında yazı yaşar olduk.bir otomotiv bölümü öğrencisi olarak söyliyceğim şu ;
YAPMAYIN...
dostum benim susturucumun içinde herhangi bir filtrasyon sistemi yok. yani otomobillerdeki gibi katalizatör. dolayısıyla işlem sadece sesi arttırdı. ayrıca bizim makinalarda egzost borusunun motordan çıkan ilk boğumdan sonra egzostumdan birer boru boru çıkıp filtremsi birşeyin içine giriyor. servis bunun katalizatör olduğunu söylemişti (!) ne kadar doğrudur bilinmez. ama dediğim gibi ben hiç filtrasyon sistemine rastlamadım susturucu tüpün içinde. bizden önce bu hassasiyeti göstermesi gerekn birçok termik santral, fabrika ve bir o kadar standart dışı araç varken varken.
Tamam kabul ben egzostumu açtım ama şunu biliyorum ki benim motorumun açık egsoztundan, Yamaha xvs1100 ün egzostundan çıkan gürültüden daha az çkıyor. egzostu komple söksem ancak denk gelir sanırım ki benim böyle bir gayem yok zaten .
tüm kardeşlerime kazasız sürüşler.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
bence orjinal eksozunu bul ve taktır adamlar o kadar ince hesap yapıyor boşunamı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)