Bu motoru test etme imkanım oldu, ama titresime rastlayamadım. Her motorun kendine özgü bir yapısı vardır. Yaşadığınız durumu bir anlatırsanız titreşim olup olmadığına karar verelim!
GT 650'yi test ettiysen tahminimce dört büyüklerden birisinin 600'lük motorlarından da kullandığın olmuştur.Ben ağırlıkla R6'yı kullandım.Daha önce küçük hacimli motorları kullanan ve ilk defa GT 650'ye binen birisi farketmeyebilir ama R6,CBR 600 F ya da benzeri bir 600'lük kullanmış ve az çok büyük motor tecrübesi olan motorcu hemen anlar bu durumu.
Ya tamamda anladığın nedir? Anlatırsan benimde anlatacak birşeylerim olacak. Yoksa boşuna konuşmayayım. Motor isimleri dışında, teknik olarak neler yaşadın, motora binince ne oldu, anlatta tanımı titreşimmidir değilmidir anlayalım!
Anladığım titreşim.Bunu daha farklı nasıl anlatayım?Motora bindim,gazı verdim ve titreşimi hissettim.GT 650’nin üzerine binip sürünce hemen anlıyorsun bunu.Mesela R6’ya bindiğin zaman tüm viteslerde,özellikle 1. viteste gaza yüklendiğin zaman motorun sesi inceldikçe inceliyor ve bir titreşim oluşmadan 100 Km süratin üzerine çıkabiliyorsun.Ama GT 650 ile 1.viteste gaza asıldın mı 60-70 Km’nin üzerine çıkınca başlıyor motor zangırdamaya.Bu titreşim değilse nedir?
Yatıyorum kalkıyorum son anda GT250 den vaz geçip Er-5 aldığıma dua ediyorum
http://www.motosiklet.net/forum/iste...3.html?t=26843
Hemde 6.000 lira
[CENTER][B]Çarp tamponuma kır farımı, Bedenime zarar verebilirsin ama RUHUMA ASLA...[/B][/CENTER]
[CENTER]:bounce:[/CENTER]
Sanırım ya senin bindiğin motorda bi sıkıntı var yada başka bişiy.Ki antalyada satmaması bu motoru farklı bi noktaya getirmez. Ki evet fiyatının motoru diyil hakveriyorum o konuda. Ben gv 650 ile arkamda 130 kg ark ım varken 200 e 10-12 saniyede çıktık ki bu 72 ps bi makine bende çok profesyonel bi binici diyilim ama vibrasyon konusunda katılmıyorum fzr de kullandım r1 de cbr 600f de ( test amaçlı arkadaşlarımın motorları) allah ne verdi gazladım ben bi fark hissedemedim hepsiylede r1 in çook feci gidişi dışında. Gv 650 de tam 240 yapıyor 10bin dvirde dişli açısından hesap edersen kesiciyi çıkardığında 270 yapmsı gayet doğal geliyo bana.Ki bunu cruser bi makine başarıyo.
BİNLERCE KİLOMETRE YÜZLERCE KADIN ....
Farklı bir motor değil zaten.Antalya motosiklet kullanımı olarak Türkiye'de İstanbul'dan sonra ikinci sırada,hatta belki de ilk sırada ki yer.Burada fazla göremediğime göre var bi şeyler demek ki.Hyo,Dört büyükler kadar kaliteli olmayan ama Çin malı motorlardan kaliteli olan bir motor sadece.İş GT 250 Comet'ten GT 650'ye şimdi de GV 650'ye geldi.Çok profesyonel binici değilim diyorsun,sonra da R1'in çok feci gidişinden bahsedip, R6 ya da CBR 600 F'den bi fark hissedemeyip GV 650'de arkandaki 130 kiloluk arkadaşınla farktan bahsediyorsun.Fazer'e, R1'e ve CBR 600 F'e bindikten sonra hala fark yok diyorsan da diyeceğim yok.
'Gv 650 de tam 240 yapıyor 10bin devirde dişli açısından hesap edersen kesiciyi çıkardığında 270 yapması gayet doğal geliyo bana' diyorsun ama kayış aktarmalı bir motorda hangi dişli açısından olayı hesapladın anlayamadım.Bence extra turbo ya da benzeri bir sistem olmadan kesinlikle 270'i göremez.240'ı da çok zor görür.Cruiser motorlar belirli bir hızın üzerine çıkınca direksiyon beton olur elinde zaten ve yola sığdıramamaya başlarsın,o süratte hiç bir motor hatayı affetmez ama cruiser bir motor da durum daha da vahim.
Sen en iyisi arkana 130 kiloluk arkadaşı almana gerek yok yalnız olarak şu yere göğe sığdıramadığın GV 650'nin (GT 650 ve GT 650 Comet'de olur.)ivmelenmesini,son hızını filan bi kameraya kaydet,ben de R6'yı kaydedeyim,koyalım buraya izlesin millet fark var mı yok mu anlaşılsın..
Arkadaşlar Herşeş şekilde Bitmiyor Kalite Herzaman şeklin önündedir Ayip Yav
arkadaşım anlamıyorum neyin tartışmasını yapıyorsun. yani mesele 4 buyuklerin en büyüğü olduğu ise buna diyedek birşeyimiz yok. Ancak hyosung'unda 4 buyuklerden kalır bir yanı yok. he şunu söyleyebilirsin "v-twin motora sahip bir race nasıl olur" bunu anlarım ancak son gunlerde artık 4 buyuklerde yarışlarda v.twin kullanımına geçeceklermiş.
iş kapışmaya gelince benim arkadaşımda gt650 comet vartı 240 ı görüyordu.
ve onuda bir arkadaşında cbf500 vardı ve kopıştıklarında hyo cbf'i geçiyordu ancak hacimlari olarak kıyaslamıyorum fiyatları olarak kıyaslama yapıyorum.
ve ben şahsen gidip 8 10 milyar verip 2. el bir makina alacağıma aynı fiyata ve 2. el fiyatına satılan 0 motor alıp rodajınıda kendim yapmayı tercih ederim.
Kazasız sürüşler dilerim.
Bence burada esas konunun oldukça dışına çıkıldı. Anladığım kadarı ile tanermavi kardeşimizin şikayetleri ile ilgileniliyor ve başlık amacına ulaştı gibi gözüküyor.
Eğer sorunu tam çözülemez veya başka bir konu olursa tanermavi buradan bize duyurur.
Sevgili garacava da arzu ederse eğer kendi kullandığı motoru ile ilgili olarak "en iyi 250 lik motor Honda CBF 250 dir" ya da "Neden Hyosung almamalı" gibi herhangi bir başlık açıp, oradan devam edebilir.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Garacava bende bindim fakat gazı verdim, titreşimi hissetmedim, hissettiğim şey 90 derece v-twin motorun güçlü bir torkla kalkış farkı yaratmasıydı. 1.viteste 75 – 80 km hıza uşatım, 2. vitese çıkınca motor daha rahatladı ve yaklaşık 110 kmye çıktım ve 3. vitese çıktım motor yaklaşık 140 km ye geldiğine 4. vitese aldım, 185 km hıza geldiğinde motor iyice rahatlamış ve hafiflemiştiki yol bitti. Sende niye böyle oldu anlayamadım. Benim hissetiğim yüksek torktu ve vites sayısı yükseldikçe motorda rahatlama düşük vitesi sevmiyordu motor.
Fikir verme açısından başka kullanan var mı?
ya tanemavi motoru ne oldu teslim aldınmı ?
tanermavi arkadaş motorunu teslim aldınmı, yoksa hala servistemi merka ettik doğrusu.
hyosung 1000lik cikarsa "250ye kadar r1 le ayni gidiyo" demeyin ama iyice absurdlesir olay
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
GT250R almalıydınız bence - ben çok memnunum, haftada en az birkaç kez 120km yol yapıyorum onunla. hafta sonlarını saymazsak
7500 km deyim ve hiçbir sorun çıkarmadı..
-t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Arkadaşlar, motorumu teslim aldım ve sorunlarım giderildi...
Hepinize çok teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığınız için
Zaten sorun'da Globalden değilmiş, yetkili bayinin vurdum duymazlığı biraz...
Sorun çözüldüğü için konu başlığını kilitliyorum.
Firma hakkında yanlış düşüncelere sebep olabieceği için konu bir süre sonra tamamen silinecektir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)