COK PAHALI YAA cok zengin olsamda o tur bir motor almazdım... Ama gerçekten cok güçlü...
COK PAHALI YAA cok zengin olsamda o tur bir motor almazdım... Ama gerçekten cok güçlü...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
Beygir kuvveti tam olarak 320 ve motoruda bell jet ranger 206b ile aynı
Motocross 4ever
dünyanın en pahalası değil bu ayrıca seri üretim değil belgesellerde ilk 3 e bile giremiyo bu motor çok daha iyiler var vede pahalılar buda 500.000 dolar değil ayrica
Valla tipi soğuk geldi bana, sevimsiz bir motosiklet...
...dunpa55...Geology Engineer & Profession of Engineering Management
...55VATAN41MEKAN...
bunun rodajıda yapılmaz kım soyle 1000 1500 km bınıpte bı son sınırı zorluyum motor kendıne gelsın dıyecek ve yapacak. Zor bır sey bide çirkin bu çirkin EK
Dört duvar arası kapanmazki sendeki özgür ruh. Ölünce parçalanmazki bendeki özgür ruh. Sevişe sevişe azalmazki tendeki özgür ruh. Kopyalayarak çoğalmazki gendeki özgür ruh... BABAZULA
4000 km cbr 125 tecrübem var. bir sonraki motorum olarak bu makineyi düşünüyorum. sizce uygun mudur?
tecrübeli arkadaşlar yardım lütfen...
bayram ustaya egsos'a delik açtırırsak daha iyi ses çıkarır
bi de plakayı alta yapıştırdık mı , oooh
farları da siyaha boya , jantlara da neon... of beee
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca, ama VFR bundan daha yakışıklı be
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
çinliler bunun aynısını kopyalamazsa gelin yanıma
arakadaş hakkında biraz bilgi veriyim size biryerlerden alıntıdır yazan üye Benim ve bide bildiğim kadarıyla 2 vites bi makina bu arkadaş yeni baslayanlar için ideal
Kişisel sitesi
SPECIFICATIONS:
Motor : Rolls Royce Allison 250 gas turbine
Güç 320 HP @52,000 rpm (286 HP @ rear wheel)
Output RPM: 6,000 rpm
Torque: 425 ft/lbs @ 2,000 rpm
Compressor Speed: 54,000 rpm
Yakıt : diesel, kerosene
Lubrication: dry-sump/3.5 quarts turbine oil
Transmission: 2 speed automatic or manual
Rear Mirrors: rear mounted camera with LCD color display plus rear view mirrors
Options: single or double seat, custom colors
Frame: aluminum alloy
Rake: 27 degrees
Weight: 500 lbs
Seat Height: 31.5 in
Wheel Base: 68 in
Wheels: 17" carbon fiber, Dymag
Tires: Front - 120 60ZR17, Pirelli; Rear 200 50ZR17, Pirelli
Front Forks: 55 mm inverted
Shocks: mono-shock adjustable oleopneumatic, Ohlins
Brakes: 3x320 mm floating system- 4 piston calipers, Brembo
Fuel Capacity: 8.5 gallons (34 liters)
Radar Detector: forward and rear-looking radar with laser scrambler, K40
discovery de seyretmiştim helikopter motoru takmışlar
adam kırmızı ışıkta duruyor arkadaki araba da motora bakmak için yaklaşmaya başlıyor
motosikletli adam durumu anlayınca ileri doğru gitmek istiyor ancak nafile trafikte sıkışınca arada biryerde bekliyor arkadaki arabada ısrarla yaklaşıyor meğer motosikletin eksozundan 600 derece sıcaklık veriyormuş yeşil işık yanınca motor basıp gidiyor motosikletli adam aynadan en son baktığında arabanın tanponunun eridiğini anlatmişti işte böylede bir olay dinledim sahibinin anlattıklarına göre adam anlatırken bayağı gülmüştüm fazla merak iyi değildir der atalarımız muhammet bururl erzurum
bu motoru bende internette inceledim sesi berbat bence motor kullandığını anlamaz insan sanki boeing 737 kullanıyo gibi meraklısı vardır tabii saygı duymak lazım gerçekten pahalı onun yerine bi hayabusa alıp modifiye edilebilir bence en azından eksozdan ses çıkar.
haklısınız zaten kullananlar onu motosiklet olarak görmüyor
Bunu alana bide petrol şirketi veriyolurmı acabaa
cok yakar.
özellikleri itibari ile hakkaten helikopter bi pervanesi yok
ama cok ÇİRKİİİİN
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)