kusura bakmayınn yenı bolum felan acmayı bılmıyorum ılgılenenler konu farklı dıye tasırlarsa tesekkur ederım sımdıden cup motorum var ben onu kendı zevkıme gore custom olcak sekılde kucuk teker felan takmak ıstıyorum trafıkte bı sorunum olabılırmı
arkadaşlar biz de de bölebi motor var çif eksoz yaptık baya rahatladı motor hızıda arttı yani
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:36 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:41 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:41 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 AM ----------
bizde arkiler kendi çapımızda yapıyoz bu motorları böle işte
Sıvı nitro kullan 30 km artar denedim çünkü 125 cup ta
Konu eski ama arkadaşlar bu cupları niye rengarenk yaparsınız anlamadım..
16 yaşımda olmama rağmen 100 le hiç viraja girmedim.orta 2 den beri kullanırım (akranlarım össye girecek bu sene)
özür dileyerek söylüyorum akıl yaşta değil baştadır.bu arada cup modeline extreme modifiye yapılır buda uçuk paralar ve kaliteli motor gerektirir.
örnek ;
yani sorunuzun cevabı Türkiye şartlarında "ayna sök , karbüratörle oyna" modelidir ki bunuda biz motosiklet sevdalıları önermiyoruz.
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
110 cc cup motor modifiyesini benim kadar araştıran yoktur buraya yazmaya kalksam destan olur :D 3 5 öneri vereyim karbüratörü 2 zamanlı karbüratör tak katalizörü sök debriyajın kuvetli olsun ön dişli büyüt arka küçült gerisine karışma gerisini sen yapamazsn zaten :D
bi tavsiyede benden susturucuyu sök eksoz cıkışına arabalara takılan başlıktan tak...şahsen ben scootera yaptım baya rahatladı 100 lük mondiallere kafa tutuyo.. ( presto 125 T7 )
bence ohız o motor ıcın cok az kardesım tehlıkelı dıolar ama yerden bıtme pejolarla bıle 160 170 yapan war dıkkate al cup motorları anlayan bırıne goturduunde 140 a 150 ye kadar yolu war aklında olsun
slm arkadaşım.bende de mondial 100kh var. 130 rampa aşağı düzde ise 100 yapıyor kendime göree ayar yaptım yoksa zeten 80i falan geçtiği yoook...Senin motora gelince:bizim motorlar hızlandıkça yare az basar.ön ve arka amörtisörleri indir ayarı var orda.sonra1. bi tane abart tak2.hava ayarını tam kapalı iken iki buçuk tur gevşet3.öne 16 dişli tak zinciri biraz bol tut4.subaplara bi baktır5.orjinal hava filtresini açık hava filtresiyle DEĞİŞTİRME
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 ----------
SONRA UZUN YOLA VUR MOTORU AMA ZORLAMADAN bi 40 la git bi süre d80 ile.sonra göreceksin ki motor ısındıkça akıyor işte o zaman 4. vitese kadar ii devir aldır sonra koyuver 110 yaptığını görürsün ha motorun yağı da önemli 15 e 40 koy sonra da bana dua et
orjınalını bozma derim nede olsa 110 cc lık bı motor yapabılecegın şeyler sınırlı eger illa hız istiyorsan git ne yap ne ett cbr 125 al derim
bizdede 110 cc mondial cup var orjinal hali hiç bi oynama yapmadık rampa aşağı 120 gidiyor düzde 2 kişi 100 km eğer azcık 2 kişi yatarsan 105 km gidiyoo.yatarak gittiğinde bayağı fark ediyo.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:01 ----------
arkadaşlar bu yaz motoru mu diğiştiricem 100'lük mondial cup alıcam biliyosunuz bunların 2 çeşiti var bitanesi ukh ikincisi km hangisini önerirsiniz hangisi daha sağlamdır.100 ukh nin maxsimum torku 100 km den daha fazla ama fark yaparmıı?
bende manisalıyım arkadaşlar bende cup 100 var bugun bi abi den akıl aldım manisada motor yarışlarını düzenleyen biri 3 fites te yarışıcak birini arıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:29 ----------
ayrıca modifiye fazla yok ama önümüzdeki günlerde güzel bişey olucak avatardaki hiç bişey yapılmamış hali sadece koltuk kılıfı değiştirdim kendim granajlara filan modifiye yaptırcam birkaç ufak bişeylr birde silindir piston filan işte
slm arkadaşlar yaklaşık olark 2 ay oldu motoru alalı...biraz modifiye düşünüyorum güzel bişey sizce bu motora ne gider ne yaparsam vay motora bak denilir hesabı :D biraz fikir sunabilirmisniz...işte benim siyah inci
sadece ön de yanak var diger herşey orjinal hali
arkadaslar ekonomı ve hızı bırarada arıyorr.ole bısey yok kardess 10 km ya bu motorlara bole yapılan modıfıyeye akıl sır erdıremıyorum cok ıstıyosan suratı al bır gılera runner yapsın ıstedıgın suratı.eger modıfıyeden sonra ıkı kat yakacaksa daha mantıklı bıraz daha fazla yakan ve daha suratlı bır motor almak dıye dusunuyorum
kardeşim bende asya 100 as cup vardı .
motoruma yamaha ybr yetişemiyorsu arkadaşım sinir oluyordu .
öncelikle motorunun ön dişlisi 14 senin onu 16 yada 15 yap bu senin daha az devirle daha hızlı gitmene yarıcak
sonra motorunun flitresini sök açık hava flitresi tak . buda 5-10 km daha hızlandrıcak .
ekzozunu biraz açtır buda motorunu daha çok rahatlatıcak .
motorun karbüratörünü değiştir . 125 lik bi karbüratör taktır yada kris karbüratör var ondan bulabilirsen tak ( bende ondan vardı )
motoru biraz yere bastır buda rüzgarın hızını kesmesini biraz daha zorlaştırıcak .
ince lastik almaya bak .
bujisini iridyum buji ile değiştir .
dahasını istiyorsan 125 lik yaptır motorunu .
(benim motorumu 125 lik yaptırdım 125 lik karbüratör taktım .
açık hava filtresi vardı .
ön dişlim 16 tıydı arka dişlimin sayısını hatırlamıyorum ama unuda orjinalinden ufak takmıştım .
yere basıktı çok fazla değildi ama .
iridyum buji vardı üzerinde .
performans el yapımı ekzoz vardı akisara gidip yaptırmıştım .
120 km yol gittim o ekzoz için .
bulabilirsen akdeniz ekzoz .
motorum 140 km hız yapıyordu düz yolda 120 ye kadar gayet iyi hızlanıodu .
ybr yanıma bile yaklaşamıodu .
ama bu motora binip hız yapmak bence delilik ben yaptım ama ozamanlar çok hevesliydim .
birgün motorla 140 km hızla giderlen yoldaki meşe büyüklüğündeki taş yüzünden nerdeyse düşüyordum . ondan sonra o motoru sattım honda cbr 125lik motor aldım buda 140 görüo ama çok sağlam gidiyor .
cuptaki gibi savrulma yapmıyor .
bence dikkat et .
bide yakıtı aşırı artıyor . 10 tlye fulleniodu 100 km gitmiodu . )
ama yinede cup tatilatı çok güzel kaldırıyor ve motorumu çok özledim ondaki hırçınlık cbrde yok :D
yine konu hortlamış :D
arkadaş motoru satıp çoktan 600 cc ye geçiş yapmıştır
Motorumun orjinalinde 14 ön 41 arka dişli vardı, 15 ön 36 arka dişli taktırdım, Mondial 100KH karbüratörü taktırdım. düz yolda son hız 85 den 100'e yokuş aşağı 97'den 110'a çıktı, yokuş yukarı çekişte hiç fark yok sadece 1 vites küçükte gidiyorum, 4'te gittiğim yerde 3'le, 3'le gittiğim yerde 2 ile, 2 ile gittiğim yerde 1 ile gidiyorum. motorun bu haliyle çok dik yokuşta kalkış da denedim sorun yok biraz gaz verip 3-4 saniye yarım debriyaj yapınca kalkıyor. orjinalinde 1. vites çok kısa 2. vites çok uzun gelirdi sık sık vites değişimi yapmak zorunda kalırdım aynı durum 2. ve 3. vites arasında da vardı, dişli değişiminden sonra çok rahatladım. düz yolda motor 4. viteste 50 den 100 e kadar akıyor resmen, vitesi unut gazı ver hızlansın.
10 km fazla yapsın diye motorun orasıyla burasıyla oynuyorlar sadece gülüyorum..sonrada motor döküldü diyede isyan ederler.bazende öle bir modifiye ediyorlarki sözde istemsiz tekteker fln yapıyor sanıyorlar..yazık yav alete
2020 'Tracer 900 İcon Blue
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)