Şimdi bir dergide okurken çok hoşuma giden bir yazıyla karşılaştım.Umarım hepsi kabul edilir.Kabul edilirse senelerce motosikletleri adam yerine-araç yerine- koymayan herkes belki daha bir farklı davranabilir.
1- Motosikletlerin hız limitlerinin otomobiller ile aynı seviyeye çıkması
2- Geçiş üstünlüğü sıralamasında motosikletlerin ilk sırayı alması
3- Her yıl trafik muayne zorunluğu olan motosikletler tıpkı arabalar gibi ilk alındığında 3 yıl;devamında her 2 yılda bir muayneye tabi tutulması
4- Motosikletlerin farlarının devamlı yanık olması ve kasklara standart getirilmesi
5- 50 cc motosikletlerin ehliyetsiz kullanılabilmesi,motosiklet ehliyetlerinin 125 cc ye kadar A1,125 cc üzeri A diye sınıflandırılması
6- A1 sınıfı küçük motosikletlerin araba ehliyeti ile kullanılabilmesi.
Daha önceden verildiyseki bende forumu artık devamlı takip ediyorum 1 2 madde ayrı ayrı verildi ama bu bütün verilmemişti.Silinebilir.
Şahsi fikrim kanunlardan evvel kafayı değiştirmek.Çok uzun yıllardır araba kullandığım halde motoruma bindiğimde potansiyel tehlikeler bir bir önüme çıkmakta.Araba tecrübem olmasa istanbulda cidden motor kullanmak zor.Kuryeler konusuna sıcak bakamıyorum.Sonuç itibariyle amatör motosiklet kullanıcılarının ben tüm kurallara uyduğunu çok iyi biliyorum. Motosikleti profesyonel olarak kullanan bazı arkadaşlarımızda trafik kaidelerine uyarsa tüm yasalar daha hızlı çıkacaktır.
Saygılar...