Racing motosikletler hakkında yardım eder misiniz?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaslar öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum ve aynı zamanda mübarek bayramımızıda... umarım 2007 yılında motosiklet kazalarınında hiç olmamasını dilerim. hepimizin yolu açık olur inşallah.
Arkadaşlar konuya gelirsek eğer aslında her zaman konusulan tartışılan ve kıyaslanan bir konu üzerinde 4 japon markası Kawasaki-Honda-Yamaha-Suzuki
diyelim ve bu markalardaki 1000 lik racing modellerin yani supersportta diyebiliriz hangisi diye sorucak olursam?
2007 model olarak düsünürsek
Yamaha R1
Kawasaki ZX10R
Honda 1000RR
Suzuki GSX R1000
Bu makinalardan birini kısmetse almayı düsünüyorum
özellikle yeni r1 cok ilgimi çekti ocak sonu gibi geleceğini söylediler.
herkesin yorumunu beklerim, kafamdaki ? lerini çözmek istiyorum.
bu 4 modeli önüme koysalar bir cok bakımdan R1 diyorum.
Reklamlar
-
wallaha 2001 model olmak şartı ile kawasaki ninja zx-12r al derim 2007 kasalarda güzel ama 2001 lerin karizması yeter yeşil siyah veya beyaz mavi renginde olanı da güzel
-
bence r1 ama hassas bi makına derler..
ben bu yaz 600 RR alıcam eger yaşarsam birdahaki yaz r1 inşallah..
[B][COLOR="Red"]insanlar gelecek için hayal kurar..kaderde buna gülermiş...[/COLOR][/B]
-
eğer kıyaslama bu dördü ile sınırlı ise, ben öncelikle R1 derim. daha bir çekiciliği var.
-
07 R1 kasası dıştan bakıldığında grenajdan baska bir deişiklik olmasa gibi gözüksede içini değistirdiklerini söylüyolardı teknolojik açıdan özellikle...
r1 in acaba diğerlerine oranla yol tutuşu ve yüksek süratlerde sarsıntı oranı diğerlerine göre nası. internette henüz göremedim kıyaslama durumu fakat gsx r1000 de baya merak edilen bi makina.
-
delta box dan şaşma rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
-
Yamaha R1 Teknik Özellikler
YZF R1 - Ayrıntılı Teknik Özellikler
Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 20 supap, su soğutmalı, EXUP
Silindir hacmi
Çap x Strok
Kompresyon oranı
Maks. gücü
Maks. Tork
Yağlama
Yakıt sistemi
Debriyaj tipi
Ateşleme
İlk Çalıştırma
Vites kutusu
Tahrik 998 cc
77 X 53.6mm.
12.4 : 1
183 HP-12.500 devirde
11.0 kg-m-10.500 devirde
Islak karter
Yakıt enjeksiyon
Islak, çok diskli
TCI (Dijital)
Elektrik marşlı
6 vites
Zincirli
Şase
Ön süspansiyon
Arka süspansiyon
Ön teker hareket mesafesi
Arka teker hareket mesafesi
Ön fren
Arka fren
Ön lastik
Arka lastik Teleskopik çatal
Maşa
120 mm.
135 mm.
Çift disk, f 320 mm.
Tek disk, f 220 mm.
120/70 ZR17M/C
190/50 ZR17M/C
Boyutlar
Boyutlar (UxGxY)
Sele yüksekliği
ki teker arası mesafe
Min. Yerden yükseklik
Ağırlık
Yakıt kapasitesi
Yağ kapasitesi
2.065 x 720 x 1.105 mm.
835mm
1,395mm
135 mm.
173 kg
18 litre (3.4 litre yedek)
3.8 litre
Daha ayrıntılı resimler için Tıklayın
Kawasaki içinse sitemizden bi topic Tıkla
Honda 1000 RR Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı, 16 sübaplı, DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 998
Silindir çapı& strok (mm) 75 x 56.5
Sıkıştırma oranı 12.2 : 1
Yakıt sistemi PGM-DSFI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (ps @ dev/dak) 172 / 11250
Max tork (Nm @ dev/dak) 114.5 / 10000
Ateşleme Elektrik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2030 x 720 x 1120
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1405
Sele yüksekliği (mm) 831
Yerden açıklık (mm) 130
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (4lt yedek dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 190 / 50 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön Kademesiz ön yükleme, sıkıştırma ve açılma ayarlı, 43 mm´lik ters HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 120 mm esneme aralığı
Arka 13 kademeli ön yükleme ve kademesiz sıkıştırma ve açılma ayarlı, gaz şarjlı HMAS amörtisörlü ünit pro link, 135 mm esneme aralığı
Frenler Ön 4 piston kaliperli 320x4,5 mm hidrolik çift disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5 mm hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 176 kg
Ayrıntılı resim için
Tıklayın
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
tesekkürler dishy fakat bunlar 2006 teknik verileri
2007 R1 de 12.500 devirde 189 beygir verdiğini söylüyo ama ne kadar doğru bilemicem yol şartlarından hava sartlarına kadar ve kullanıma göre deişibilir diye düsünüyorum. kısmetse insallah gelirse görücez bakalım.
-
glock adlı üyeden alıntı
tesekkürler dishy fakat bunlar 2006 teknik verileri
2007 R1 de 12.500 devirde 189 beygir verdiğini söylüyo ama ne kadar doğru bilemicem yol şartlarından hava sartlarına kadar ve kullanıma göre deişibilir diye düsünüyorum. kısmetse insallah gelirse görücez bakalım.
Evet 189 beygir güç veriyor
R1'den şaşma .... Hondacılar CBR1000RR diye bastırmaya devam bile etse bence R1 en iyisi .. Performans çok iyi yol tutuş çok iyi.. güzel alet
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
-
30 Aralık 2006, 14:29
#10
5-10 beygir farkı sana yaramaz... Sonuçta pistlere çıkan profesyonel bir yarışçı değilsin... Bunun için özellikle kullanım kolaylığı , ağırlık ve görünüş gibi etkenlere önem ver... En önemlisi de fiyat... Bu yukarıdaki 2 motor da birbirine eş motorlar cadde için...
-
30 Aralık 2006, 14:32
#11
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
-
30 Aralık 2006, 14:34
#12
Kawasaki iyidir hoştur distribütörü kötüdür.
Yamaha'lara ısınamadım ben bir türlü
Honda ve Suzuki derim. Yeni GSXR1000 hakkında olumlu bir yazı okumuştum. Honda da servis ve yedek parçada sağlam sonuçta
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
30 Aralık 2006, 14:49
#13
glock adlı üyeden alıntı
tesekkürler dishy fakat bunlar 2006 teknik verileri
Elimden gelenler..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
30 Aralık 2006, 14:50
#14
GSXR1000 de manyak 1 makine paran varsa hiç şaşma derim hele vites atmamnın zevkini yaşarsın bide R1 motorsiklet değilki F16 nin kara versiyonu diye biliyordum ben
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
-
30 Aralık 2006, 15:35
#15
Abi honda kullanıcı dostu yedek parça vs... görüntüsü de güzel sağlam alet buna lafım yok.. zaten japonlar kendi aralarında yarışıyor bunu herkes biliyor...
Ama R1'i bir kenara koydum ama gsx-r bence kesinlikle cbr1000rr yerine tercih edilmesi gereken bir motor.. servisi vs.. hondaya göre fazla gelişmemiş ama bence honda yerine alınması gerek motor kesinlikle
Prof. olmayan insan aradaki performansı anlayamaz sonuçta pistte yarışmayacaksınız hepsi aynı kategori motorlar ama bariz bir farkı var yamahanın ve suzukinin hondaya karşı
O hondayı geçer bu bunu yener gibi saçma sapan şeyler söylemiyorum aynı kategori ama yapılan test sonuçlarına göre bu motorlar hondaya göre üstün. her dergide değişiyor bu sonuçlar ama honda kesinlikle birinci olamıyor bu testlerde ... Bunu kullanan farkedebilir mi ? Bence fazla bir fark yaratmaz
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
-
30 Aralık 2006, 15:37
#16
evet gsx-r bencede superde cbr la arasında fiyat farkı var oda kalitenin ederi olsa
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
-
30 Aralık 2006, 15:55
#17
Bence 1000RR. evet 2007 r1 189hp ve 2007 gsxr 190 hp fakat hp herşey demek degil. servis, yedek parça , saglamlık, yol tutuşu konfor . bu kategorilerde honda lider.
20007 r1
Teknik özellikler
YZF-R1
Motor
Motor tipi
4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi
998 cc.
ÇapXStrok
77 X 53.6mm.
Kompresyon oranı
12.7 : 1
Maks. gücü
189 HP-12.500 devirde
Maks. Tork
12.1 kg-m-10.500 devirde
Yağlama
Islak karter
Yakıt sistemi
Yakıt enjeksiyon
Debriyaj tipi
Islak, çok diskli
Ateşleme
TCI
İlk çalıştırma
Elektrik marşlı
Vites kutusu
6 vites
Tahrik
Zincirli
Şase
Ön süspansiyon
Teleskopik çatal
Arka süspansiyon
Maşa
Ön teker hareket mesafesi
120 mm.
Arka teker hareket mesafesi
130 mm.
Ön fren
Çift disk, f 310 mm.
Arka fren
Tek disk, f 220 mm.
Ön lastik
120/70 ZR17M/C
Arka lastik
190/50 ZR17M/C
Boyutlar
Boyutlar (UxGxY)
2.060 x 720 x 1.110 mm.
Sele yüksekliği
835mm
İki teker arası mesafe
1,415mm
Min.Yerden yükseklik
135 mm.
Ağırlık
177 kg
Yakıt kapasitesi
18 litre (3.4 litre yedek)
Yağ kapasitesi
3.8 litre
-
30 Aralık 2006, 15:56
#18
Suzuki
Daha önce bu tür motosiklet kullanmadıysan alma derim.
Yine de alacaksan kendini öldürmekte en çok zorlanacağın model Suzuki.
Eğer tecrüben yoksa Suzuki al.
Daha sonra doğru motoru bulursun nasılsa.
-
30 Aralık 2006, 15:58
#19
Nerden buldun 2007 yi Gökhan.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
30 Aralık 2006, 16:03
#20
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler