Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Racing motosikletler hakkında yardım eder misiniz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı Nemrut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    insanları rencide etmek istemiyorum ama topigi açan arkadaşın da yanlış bilgilenmesini istemiyorum ; lütfen işkembeden sallamayalım arkadaşlar!!!
    işkembeden sallayan (bir kaç tane dogru yazan arkadaş var onlar üstüne alınmasın) arkadaşlar için konuşuyorum;
    yazdıklarınızdan belli ki bu konu ve türevlerini yeteri kadar araştırmamışsınız.
    kiminiz "bildigi kadarıyla" r1'in sınıfındaki diger racinglerde 1hp\1kg oranın olmadıgını soylemiş; yanlış söylemiş.
    kiminiz cbr diye başka honda modellerinin fotolarını koymuş (fotolarda V-motora sahip motorlar var. cbr'lar sıralı silindire sahip motorlardır)
    kiminiz en güçlü motorun R1 oldugunu soylemiş. 2007 R1, ram-air ile kranktan 189hp güç verir. 2007 suzuki gsx-r 1000 ise ram-air olmadan kranktan 189-191hp güç verir ki bu gücün ram-air ile kranktan 200hp civarlarında oldugu söylenmiş almanya motosiklet fuarında.
    başka birisi yeterli bir açıklama yapmadan deltabox'tan şaşma yazmış. vs. vs. vs. ...
    ayrıca yine işkembeden sallayan arkadaşlar için söylüyorum; yazdıklarınızı sadece glock nick'li arkadaş okumuyor, bu işlere meraklı bu konular hakkında bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar da okuyor.
    sizin yüzünüden onlar da yanlış bilgileniyor ve bu yanlış bilgilenen arkadaşlar bir gün bir yerde bilen insanların arasında sizin yazdıklarınızı kullanırlarsa haliyle diger bilgili insanların arasında gülünç, cahil vb. gibi olumsuz durumlara düşecekler. kim verecek bunun hesabını. yazık degil mi?

    neyse daha fazla uzatmanın bir alemi yok, yazdıklarım umarım gerekli yerlere gider.

    @ glock,
    madem piste girmeyeceksin, motoru limitlerinde kullanmaycaksın, sadece gezmek ve keyif amaçlı kullanacaksın o zaman en çok hangi motor hoşuna gidiyorsa onu al. seni mutlu edecegini düşündügün motoru al.

    ben motoru alırken satılabilirligine, güvenligine, saglamlıgına baktım. kısacası özelliklerine ve piyasadaki durumuna baktım. honda aldım. honda almamdaki en büyük etken elektronik direksiyon amortisörüdür. ama honda aldıgım zaman 2007 suzuki gsx-r 1000 olsaydı onu alırdım.
    çünkü;
    2007 suzuki gsx-r1000'de 3 kademeli güç kullanımı var. bu sayede motoru 120 hp civarlarında, 160hp civarlarında ve 190hp civarlarında ayrı ayrı olarak kullanabiliyorsunuz.
    ayrıca 2007 gsx-r 1000'de elektronik gidon amortisörü kullanıldı.
    kaydırmalı debriyaj zaten bir evvelki modelinden beri olan bir şey.
    kısacası bir honda kullanıcısı olarak ben olsam (şasesindeki problem giderildiyse) 2007 suzuki gsx-r 1000 alırım. ama dedigim gibi mutlu olacagını düşündügün motoru al. imkanların dogrultusunda hangi motor hoşuna gidiyorsa onu al.

    zx-10 ve R1'i çok yakından tanımıyorum ama şu anda bu motorlarda (2006 modellerinde) elektronik direksiyon amortisörü yok. zx-10'da standart olarak manuel(ayarı elle değiştirilebilen) direksiyon amortisörü var R1'de ise standart olarak sabit(ayarı sabit olan, elle değiştirilemeyen) direksiyon amortisörü var.

    vaktini verip yazdıklarımı okuyan herkese teşekkür ederim.
    Lütfen yanlış anlaşılmasın ama benim de düşündüklerim tam olarak bunlar... Güzel yazı teşekkür ederiz.. doğruya doğru...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Alıntı klasel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 RR dan şaşma derim
    Neden 1000RR ??
    Beğendiğiniz özellikleri veya bu motorun neden alınması gerektiğini söyler misiniz ?
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  3. #63
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı the_cayman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neden 1000RR ??
    Beğendiğiniz özellikleri veya bu motorun neden alınması gerektiğini söyler misiniz ?
    basınca gidiyomuş
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  4. #64
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    basınca gidiyomuş
    Hayır neden honda onu demek istiyorum

    Mesela kimi servis der kimi yedek parça der kimi sağlamlık der

    Neden honda istiyor onu bilmek istiyorum sadece

    Bence Honda 1000RR'ın değişme vakti geldi. İlk HESD sistemini kullandılar ama artık HESD'den öte sistemler çıktı bence honda yenilenmezse diğerlerinin gölgesinde kalacak.. 2007 R1'e mükemmel özellikler eklenmiş bu arada . HESD olmasa bile yol tutuş çok güçlendirilmiş

    Suzukide HESD zaten var

    Yamaha açıklamış en çok hangi sistemin üstünde durduğunu. Her zaman derdim Honda HESD kullanıyor diyenlere ; her marka kendini farklı kategoride geliştirir . İşte buna örnek yamahanın çiple kontrol sistemi ... Bu da yol tutuşa bir örnektir ani gaz tepkimelerinde ya da hafif tepkimelerde motor elin verdiği güce göre gaz verir kendini ona göre ayarlar .. Fakat gaz teli olan bir motorda bunu belirli noktaları vardır . Sen az gaz verdiğini düşünürken motor çok gaz alır . Bu da sürücü için pek iyi olmaz ...

    Tabi kullanıcıdan kullanıcıya değişir ..
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  5. #65
    kraljames - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2006
    Şehir
    TÜRKİYE
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor büyük ihtimalle V motora sahip. Radyatörün yerinden belli.

    Biliyoruz tabi ki ben görünüş olarak ekledim pro
    [ ELAZIĞ-MT ]

  6. #66
    freshpide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    K. Almanya
    Motosikleti
    Yamaha R1
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...
    Yamaha R1
    Kawasaki ZX10R
    Honda 1000RR
    Suzuki GSX R1000
    abi bence siralamana diyecek yok... :D
    Too much Too soon means you get hurt.

  7. #67
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2007 gsxr1000 suzukinin bence en büyük handikapı olan tip konusunda büyük ilerleme katettiğini gösteriyor. sert bir makina olmuş gerçekten.
    ayrıca egzostu gayet güzel:
    tiger bu resimde bir oynama var. resime göre hem koltugun altında hemde yanda eksoz var görünüyor ama bildigim kadarıyla suzukinin sadece yanlarda eksozu var koltugun altına almadı.

  8. #68
    ogulcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    istanbullllll
    Motosikleti
    honda cbx 250 twister HONDA hayat ONDA
    bnce 1000 rr cunku dıreksıyon amortısoru war we hıza gore kendı sertlıgını ayarlıyor suzukı gsx r1000 de war ama o daha pahalı paran warsa suzukı yoksa 1000 lıklerden kesınlıkle honda 1000 rr
    [i][u][b]''''GERCEKCI OL İMKANSIZ OLANI İSTE'''' 34 AZ 3637 TEK ASKIMM MOTORUM HERSEYIMMM.
    AMA MALESEF SATIYORUM.....[/b][/u][/i]
    [b]Denize ve Özgürlüğe[/b]

  9. #69

    Üyelik
    27 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yok :(
    arkadaşlar okudum okudum ağzım açık kaldı

    ben daha 125 le başlıcam kısmetse gidim de bi 40 fırın ekmek yiyim geliyim

  10. #70
    firtina110 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Şehir
    Adapazarı/erenler
    Motosikleti
    pejo-to-kat-layan
    ah ah!

    Hangi birini sana tavsiye edeyim arkadaş

    hepsi birbirinden kalite ve asla birbirirlerinden düşük özellikleri yok.Sen bak hangisinin rengi hoşuna giderse onu al

    HONDA;KAWASAKI;SUZUKI;YAMAHA made in japan!
    itina ile kaza yapılır

  11. #71
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    r1 diyorum kısmetse şubat sonu fakat gsx-r da cok güzel

  12. #72

    Üyelik
    02 Aralık 2006
    Şehir
    9 Ay Ankara 3 Ay istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600f Hemde Gümüş...
    gecen gun yabanci bi derginin eski sayisini okuyodum bi yerde elime gecti bu 4 motoru karsilastirmişlar r1 ve hondanin eski modelleri. Suzuki GSX R1000 bi cok yonden testin 1. olmustu hondada sonuncusu. Racing motorlar ilgi alanim degil ama tip acisindan R1 cok hos(alsak olsam tercihim o olurdu) fakat beldeyama R1 ve R6 fiyatlarini iyice abartmis...
    HONDA 600f -2008- >> Kawasaki Er6 N -2007->> Derbi 125 Nude -2006-

    Artik No Kawasaki Yes Honda =)

  13. #73
    freshpide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    K. Almanya
    Motosikleti
    Yamaha R1
    @ scorp

    fiyatlarini abartmis dedinde... kacaki türkiyede bir 2oo6 kasa R1 ? bide bununla kiyasliyabilmek icin biri suzuki gixxer ve 1000rr in fiyatini bi yazsa suraya da bir buradaki fiyatlarla karsilastirabilsek diyorum..
    Too much Too soon means you get hurt.

  14. #74
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Alıntı scorp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gecen gun yabanci bi derginin eski sayisini okuyodum bi yerde elime gecti bu 4 motoru karsilastirmişlar r1 ve hondanin eski modelleri. Suzuki GSX R1000 bi cok yonden testin 1. olmustu hondada sonuncusu. Racing motorlar ilgi alanim degil ama tip acisindan R1 cok hos(alsak olsam tercihim o olurdu) fakat beldeyama R1 ve R6 fiyatlarini iyice abartmis...
    Zaten problem de bu dergilerin yaptıkları testler sonucunda , normal kullanıcıların bu sonuçlara birebir sadık kalarak yaptıkları yorumlardan oluyor.

    bir kere o dergilerde motorları test eden insanlar profesyonel sürücüler. Yani bizim gibi 2 sene 125 lik kullan sonra 250 ye geç iki sene onu kullan sonra bi 600 F al daha sonra gerçek racinglere geçiş yap diye kendi kendinin doktoru olmak zorunda bırakılan tiplerden değiller.

    Bu insanlar binbir türlü motor eğitimlerini almış ,ileri sürücülük konusunda kırk fırın ekmek yemiş insanlar.

    Bu insanların yaptıkları testlerde kullandıkları motorlar arasındaki sürüş karakteristik farklarını bu site nüfusuna aynı şartlarda kullandırın bu motorları, neredeyse % 70 i o sürücülerin dedikleri + ve - faktörleri anlayamaz. Çünkü bunlar çok ince detaylardır.

    O nedenle yabancı motor dergilerinin yaptığı karşılaştırmalı testler motor alacak yurdum insanın sadece fikir vermeli.

    Yoksa ; Vaaayyy bak Bıke dergisi XYZ 1000 ZZ yi birinci seçmiş tercihi ondan yana kullanalım fikri pek sağlıklı gelmiyor bana...

    Çünkü alacağın Xyz yi o pistlerde ve o pilotlar gibi hep limitte kullanamyacağın için sonuç hüsran olabilir....
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  15. #75
    muyago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    gercekten beygir gucu hersey demek degil, onemli olan daha bisuru ozellik var, mesela fiyat, satis sonrasi servis veya parca bekleme sorunu olup olmamasi ve bunun gibi daha bircok sey var, bu konuda en iyi marka honda, bende su siralar motor alacagim nasip olursa ve 600 cc lerde honda dan baska motor bakmiyorum suan icin. bir 1000 RR da elektronik gidon damperi var, ki bu italyan motorlari haric hic bir motorda standart olarak yok, hatta italyan motorlarindakilerde manuel....

  16. #76

    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    -
    bencede honda:herşey ondda:D:D

  17. #77

    Üyelik
    09 Kasım 2007
    hmm..dostuk kalıte ve saglamlık dersen hondas hatta teknolojı dersen de honda..fren dersende honda denge dersende honda..ama yok eger ben devır cevırmek ıstıyorum dersende zx10 srad yada r1..
    bıraz acayım sana ben olayı ben cok arastırdım bu mereklerı 600 cc almak ıcın ve kawada karar kıldım..kawasakı ınsanı met eder buyuyler ucurur sesıne hasta olursun bence en ıyı ses onda,denge ve fren harıkadır,torku her devırde hıssettırı..ancak oda r1 de srad da dusuk devırlerde gucsuzdurler ama 100rr ole deıldır her dervırde gaz kolu kalbını hoplatır..ve saglamdır eıyete gelır,kasası dolgundur ve cok ama cok teknolojıkdır he dersen kı madem ole neden ucuz sebebı cok basıt kolay bı kasa ıscılıgı var gerek srad gerekse r1 bu konuda ınce tasarıma sahıp oldukları ıcın fıyatları yuksekdır..
    srad1000 e gelınce eger ben makınemı hırpalamam guzel surerım dersen srad1000 ın uzerıne tanımam benımde hayalımdekı makına srad1000,,suzuki cılgındır ozel suruculerın makınesıdır ve cıkdıgı ılk gunden berı tartısmaszı en ıyı cadde motorlarını suzukı uretmısdır..

  18. #78
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Her yeni gelen bir topic hortlatıyor hadi bakalım...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler