vn1600 ün yakıt tuketimi hakkında bi bilgisi olan varmııı?
vn1600 ün yakıt tuketimi hakkında bi bilgisi olan varmııı?
1600 cc cok yakar oyle bir motoru alacaksan yakiti dusunmek bence yanlis. Ferrari alirken bu cok yakarmi diye sormak gibi bir sey bence.
Engine type
Liquid-cooled, 4-stroke V-Twin
Displacement
1,552 cm³
Bore x stroke
102 x 95 mm
Compression ratio
9.0:1
Valve/Induction system
SOHC, 8 valves
Fuel supply/Carburettor
Fuel injection: ø 36 mm x 2
Ignition
Digital
Starting
Electric
Transmission
5-speed, return
Frame type
Double-cradle, high-tensile steel
Rake/Trail
32° / 184 mm
Suspension, front
43 mm telescopic fork
Suspension, rear
Swingarm with twin air-assisted shocks, 4-way rebound damping.
Wheel travel, front
150 mm
Wheel travel, rear
99 mm
Tyre, front
150/80-16M/C (71H)
Tyre, rear
170/70B16M/C (75H)
Brakes, front
Dual 300 mm discs, Dual twin-piston caliper.
Brakes, rear
Single 300 mm disc, Twin-piston caliper.
Steering angle, left / right
35° / 35°
Wheelbase
1,685 mm
Seat height
705 mm
Fuel capacity
20 litres
Automatic Headlights On (AHO)
Yes
Complies to EU emission limit
EURO 2
Sanirim bu bilgiyi boyle verir isek daha yardimci olacaktir.Motor pahali bir zevktir ve buyuk motor kullancak isen yakiti pek dusunme derim .Yoksa her yola cikisinda motorun sesini dinleyecegine gozun hep yakit ibresinde olur.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
yok alıcak oldugum ıcın sormadıım bır ıddaa meselesııı oldudaaa
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)