race motorcuların sonu bu mu ???
-
19 Aralık 2006, 01:40
#41
Motor her zaman tehlike.Bu tartışılamaz.Birinci nedeni türkiyede sürücü olmak.ikinci nedeni ise yolllar ve motora saygı.Bide buna sürücülerin gaza gelme ve hataları eklenince sonuçlar maalesef çok kötü oluyor arkadaşlar.Tabi birazda kader kısmet meselesi.
Reklamlar
-
19 Aralık 2006, 13:49
#42
Bencede bilmeden kullanmak tecrübesizlik race ile vahim kazalara yol açıyor hatta düşmesini bile bilmek gerek kaza anında chopper kullanıyorum bayadır geçen arkadaşın CBR 1000 kullanayım dedim neyse biraz kullandım E-5 de gidiyorum hızım 120 130 civarı 3. vitesde biraz gaz verim dedim hafif aşırıya kaçarak motorun arkası sallandı şaşırdım 3. vitesde motor lastik yakacak o hızda neredeyse böyle bi güç ile başa çıkmak tecrübe ve dikkat istiyor (:
-
19 Aralık 2006, 13:52
#43
At sahibine göre kişner, olay kişide biter ...
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
-
19 Aralık 2006, 14:47
#44
Kişide de tecrübe yoksa sonu hüsranla biter...
-
20 Aralık 2006, 15:27
#45
Yazmayacaktım ama dayanamadım. Çoğu arkadaşın da belirttiği gibi donkişotluk yapmaya gerek yok. Önce eğitim al. Sonra tecrübe kazan, daha sonra keyfini çıkar. Bu işi ciddiye alıyorsan öncelikle bunu ailene ispat etmek durumundasın. Bizimkiler de izin vermiyordu ama Honda'nın güvenli sürüş kurlarına gittim. Sonra kıyafetleri aldım. En sonunda da motoru aldım.
İlk motorum CBR 600 F. 8 ayda 12.000 km yol yaptım. İyi tecrübe kazandığımı düşünüyorum.Ama yeter mi?Yetmez.Yola devam...Tüm motorculara selam
https://www.youtube.com/watch?v=tjYwTfIGjik
-
20 Aralık 2006, 15:30
#46
karabere adlı üyeden alıntı
Yazmayacaktım ama dayanamadım. Çoğu arkadaşın da belirttiği gibi donkişotluk yapmaya gerek yok. Önce eğitim al. Sonra tecrübe kazan, daha sonra keyfini çıkar. Bu işi ciddiye alıyorsan öncelikle bunu ailene ispat etmek durumundasın. Bizimkiler de izin vermiyordu ama Honda'nın güvenli sürüş kurlarına gittim. Sonra kıyafetleri aldım. En sonunda da motoru aldım.
İlk motorum CBR 600 F. 8 ayda 12.000 km yol yaptım. İyi tecrübe kazandığımı düşünüyorum.Ama yeter mi?Yetmez.Yola devam...Tüm motorculara selam
a.s.
katılıyorum sana
[CENTER][B][COLOR="Red"]*** THE WEBMASTER[/COLOR] BY_KANUNSUZ[COLOR="Red"] ***[/COLOR][/B]
::evil::[/CENTER]
-
20 Aralık 2006, 15:43
#47
Race makinayı her an fırlatmaya hazır bir roket gibi düşünüp binersen hiç birşey olmaz.Akıllı gideceksin gerektiginde yavaş gerektiginde hızlı gözün yolda olacak benim bi gözüm yolla yapışık oldu artık.
Race makina hava atma aracı degildir.Bir tercihtir.Allah hepimize kazasız belasız sürüşler gezmeler nasip etsin.
1 St Class Warrior.Hardware Master.
-
20 Aralık 2006, 21:47
#48
raceninja adlı üyeden alıntı
yıllardır motor hayali kuran biriyim öğrencilik yılları malum motor alacak maddi gücüm yok bi de zaten ailem kesinlikle bırak motor için para vermeyi motor konuşulması bile yasak... neyse yıllar geçti iş hayatına atıldım şimdi motor hayallerim gerçek olmak üzereydi artık geceleri hayallerini kurduğum motora kavuşmama çok az zaman kalmıştı ailem de bu fikre eskisi kadar katı değilllerdi hemen bir motosiklet kursuna yazıldım bu arada da nerdeyse her hafta sonu motor bakıyodum kendime ,benim için bakmak bile büyük bir keyifti motorlara...düşünsenize yıllardır hayallerini kurduğum motorlara sahip olmama artık çok az kalmıştı.motor benim için yıllardır hayalini kurduğum özgürlüğüme kavuşmamdı. bu arada her gün dua ediyorum ailemin fikri değişmesin şu motoru alana kadar diye. dün akşam haberleri izliyoruz bir anda bütün dünyam karardı haberde iki gencin cansız bedenleri yerde yatıyodu az ileride ise honda nın race bir motoru yatıyodu bir anda bütün motor hayallerime büyük bir darbe inmişti. o görüntülerden sonra zaten karşı çıkan ailemi razı etmek ne yazıkki artık mümkün değildi doğruyu söylemek gerekirse bende çok irkilmiştim görüntülerden şu anda çok kararsızım belkide artık sadece hayallerimle yaşayacağım. race motor kullanan arkadaşlar bu kadar çok mu tehlikeli bu motorlar.
Arkadaşım bende aynen senin durumundayım.Bir motor sevdasıdır ki sorma.Benimde ailem ikna olmak üzere.O haber sırasında biz masada yemek yiyorduk.Allahtan kumanda benim yanımdaydı.Kanalı nasıl değiştirdim.Ben bile bilmiyorum.Herhalde saniyenin onda biri mertebesinde bir hızla değiştirdim.Bizimkilerde çakmadılar tabiki
-
20 Aralık 2006, 22:06
#49
-
20 Aralık 2006, 22:18
#50
bencede biliçsiz kullanım dan olur hepsi ben daha şu 2 vites li kanuni 60 cc kullanıyorum.yakında Allah kısmet ederise 100cc ramzey almayı düşünüyorum benim ailem e den de onay aldım.benim yaş 17 o sebeple 60 cc lik motor yavaş yavaş yükseltiyorum işte.....
-
21 Aralık 2006, 01:45
#51
Caner bence cok da abartmamak lazim. 60 cc makina bence 250 cc lerden daha guvenli degil. Onune cikan bir arabayi sollamak icin sen 4 - 5 saniye harcarken daha guclu makinalar cok daha cabuk olasi tehlikelerden kurtulacaklar. Kas yapalim derken gozde cikartmayalim Benim ilk motorum 125 lik yamaha dtr di sonra Suzuki TS. Simdide sky team SM 200. Performans egzosuyla ortalama 17 hp. Hem yeterli gucu var hem de kontrol edilebilir bir guc. Bence cok da gucsuz makinalar kullanmamak lazim. Turkiye trafigi malum...
-
21 Aralık 2006, 02:45
#52
sana kısa ve net bişi sölim
bi yerde okumuştum sanırım bunlar race tipi motorla yapılan bi araştırmaydı
40 km hızla giderken eğer düşersen havada kalan taraftaki bacağın kırılır
60 km hızla duran bi cisme çarparsan (duvar ağaç araba vb) ölürsün
eğer bunlar olmazsa ya çok şanslısındır yada hız ibren arızalıdır
zaten kimse tehlikesiz olduğunu söleyemez ama hele türkiyede yaşadığımızı düşünürsek tehlike bizim yaşam biçimimiz
tabi ki küçük cc veya büyük cc farketmez tehlike her zaman mevcut(yanlış anlama büyük ccde riskler artıo)
riske girip girmeme kararı senin kararın sen karar vereceksin
-
21 Aralık 2006, 03:25
#53
Denildiği üzere motosiklet tehlikeli bir araçtır,ama tehlikeli diye de motosiklet sevdasını kestirip atmak olmaz...
Race motorların içinde bir şeytan var diye düşünüyorum.Anında insanın aklını çelebiliyor.Bu görebiliyorum.Race motorum yok ama binince,depoya yatınca neler olabileceğini az da olsa hissedebiliyorum.Kazaların çok az bir kısmı teknik sorunlardan çıkıyor.Gerisi sürücülerden.Hız en büyük sebep.Kontrol edilmesinden öte bu hızın nerede yapıldığı önemli.Diyarbakırda denyonun teki moped motoruyla kask falan hiç bi halt yok,çıkıyoooo ve arabanın önüne geliyor.Sonra diyolar akıllara zarar bi kaza.Suçlu kim???Araba şöförü mü?
Bazı beyinsiz adamlar bardan çıkıp biner yarış motoruna,sonra adli tıpdan sonuç.Bilmem şu kadar alkol bulundu kanında.Bu adamlar motor kazası yaptıkça aileler de sizleri onlardan biri zannedecek.Bilinç parayla satılmıyor.Ha adam almış hayabusasını bi kere bile ciddi kazası olmamıştır.Şans değil bu.Motorcu dediğin adam tehlikeyi görecek ki yoluna devam etsin."Ordan araba önüme çıktı!!!" çıkacağını hesap edeceksin."Adam,ben dururken geldi vurdu!!!"viteste bekle baktın geliyor bas gaza."Durup dururken sağda bekliyodum geldi vurdu" arabanın seni göremeyeceğini hesaplayacaksın.(araba uçarak tepene geliyorsa o da şans artık)Bunları sinirle yazdım yapacaksın edeceksin diye,çünkü burası TÜRKİYE. İnsan canı ucuz.Sen kıymetini bilmezsen kendinin,kimse senin canının kıymetini bilmez.
Motosiklet sitelerine üye olan kişiler bana kalırsa bu işin kültürünü almış,bilinçli kişilerdir.Ehliyeti olan,kask ve korulamalarını takan kişilerdir.Ehliyet motor kullanmaz tabi ama ehliyet sahibi olmak sorumlu olmak demektir.
Saygılar hepinize.Kendinizi riske atmayın canınızın kıymetini bilin.
Arkadaşlar MSN de geçen rumuzum olduğundan "
duyulmaz" nickini kullanıcam bundan sonra.Teşekkürler
Ahmet Tataroğlu
-
güncel tutalım barıııı....yenı arkadaslarımızda görsun....ıcımde nasıl bı ss makına vardı....bunları okuyunca korktum a.g..
-
basamakları ğır ağır çıkacaksın dostum. Birden zx6r a binersen sonuç kötü olabilir. Ben 150cc lik Mondial le başladım direksıyon hakımıyetını kazandım 9000 km sonra. cc küçülttüm Honda xlr125 e bınıyorum. Vites olayınıda kavrayınca ya transalp yada monster inşallah. Olay bu yanii
Dört duvar arası kapanmazki sendeki özgür ruh. Ölünce parçalanmazki bendeki özgür ruh. Sevişe sevişe azalmazki tendeki özgür ruh. Kopyalayarak çoğalmazki gendeki özgür ruh... BABAZULA
-
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
bıçak da tehlikelidir mutfakda çok işe yarar
anlayana....
-
Sencer85 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bende aynen senin durumundayım.Bir motor sevdasıdır ki sorma.Benimde ailem ikna olmak üzere.O haber sırasında biz masada yemek yiyorduk.Allahtan kumanda benim yanımdaydı.Kanalı nasıl değiştirdim.Ben bile bilmiyorum.Herhalde saniyenin onda biri mertebesinde bir hızla değiştirdim.Bizimkilerde çakmadılar tabiki
arkadaşlar valla aynı kaderı paylasıyoruz T.V herhangi bir kaza olayında kapatıyorum hemen. ehliyetim yoktu onu bıle gızlı aldım hala haberlerı yok ve onlardan habersiz şimdi bir motor almayı planlıyorum arabada dahı benı mahvedıyolar motosiklete binsem kimnbilir ne olur. Şimdi ilk hedefim cbr 125 ikinci el temiz bide bizimkilerin karşı olması yetmezmıs gibi 2 arkadasımı motosiklet kazasında kaybettım fakat ben hala bu AŞKtan vaz gecmedım gecememde ayrıca bana kalırsa BİR KIZA AŞIK OLMAKTAN DAHA BÜYÜK BİR ZEVK tabii ki onların yeri ayrı ama motosiklet daha büyük aşk "EN AZINDAN HATUNLAR GİBİ TRİB ATMAZLAR"
-
gercekten guzel konu olmus buyuk abılerımın bılgılerıne emeklerıne yazılarına saglık dıyorum...ben 6 senedır elıme gecen her turlu motoru kullandım ama bundan 3 sene once yamaha bw's100 um vardı ne zorluklarla aldırmıstım anlatamam ama kotuyusylede cok guzel ve özel gunlerdı....2 senede 25.000km yapmıstım motorumla ve sattım buyuk bır motor alırım hevesıyle ama olmadı maddı ımkanlar uymadı bırazda babamın benı kandırmasıyla oldu tabı:D derken bır kartal aldım 2 ay kullandım sattım civic aldım ona aşıkım aldıgım ılk gunde aşşıktım şımdıde daha cok aşıgım satmaya karar verdım 2 gun once ılan yazdım müsterisi çıktı hazır aşık oldugum ve özenle yaptıgım arabam gidiyor..cbr600rr almayı dusunuorum ...şımdı...butun yazıları okudum bıraz ürktüm biraz da insanin kendınde bitiyor olay dedım kendı kendıme...şimdi ben o scooter aldıgım yıılarda ılk yamaha bws ıle basladım sonra honda tıtanla vitesli motor kullanmayı ogrendım sonra yamaha xt kullandım ondan sonra adını unuttugum(hysong muydu neydı:p ) onun enduro tarzı gene bı motorunu kullandım daha sonra trıumph chopper tarzı thunderstorm900 sonlara geldıgımızde ıse 2003 r6 ve 99 nınja...baska bır deneyımım olmadı yamurlu havada bws den dusmutum kendı kendıme:D:D baska da basıma bırsey gelmedı hıcbırınde...ama kendıme guvenıyorum demek ıstemıyorum yanı kendıme ok ben artık hazırım demek ıstemıyorum daha ogrenecek cok sey var...eksık oldugmu bılmek herzaman bendde ok demekten ıyıdır...kendı zayıf oldugum yerlerı bılıorum veonda gore yogunlasıyorum butun eksıklerımı zamanla kapatırım ınsalla alalh uzun omur verırse ölmezsek...bence ınsan kendısını tanımalı..ne istedigini bilmeli mantıklı dusunmelı..... daha dun aksam 2005 r6 kullandım 1-2 saat ve dun aksam kesın olarak kararımı verdım arabamı satılık a cıkardım ..motor alıcam kısmetse....herkese kazasız belasız bol sürüşler...kazasız belasız bol km ler hatta
[B]The Power Of Dreams[/B]
-
Prometheus adlı üyeden alıntı
Üzerindeki deli ve cahil olduktan sonra tüm motorlar tehlikelidir. Bugün 90-100 km/s hız yapan YBR 125 ile bir duvara çarpsan yine ölürsün (motosiklette düştüğün zaman ölmezsin ancak düştükten sonra bir yere çarparsan ölürsün)
Pro bu mesajı yazdığın tarih olan 18.12.2006 Türkçe'nin anlamına vurulan kara bir leke olarak tarih sayfalarında yerini alacaktır...
Motosikletten düşünce ölmezsin ama düşünce sonuç her halükarda bi yerlere çarpmak değil mi zaten?Ya yere çarparsın,ya ağaca,duvara ya da başka araca.O da olmadı başka bir nesneye...Bunun sonucunda da ya yaralanırsın ya da ölürsün.O ne biçim cümle öyle bea?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler