Yarı otomatik şanzımanlı motor kullandınızmı?
Reklamlar
-
08 Temmuz 2008, 14:52
#21
ben kullanmadım ama artçı olarak binmiştim motorun kalkışları seri ancak 90 dan fazla gitmiyor kısa yol motoru şehir içinde veya dağ bayır demeden gider yeterki kalite bişey olsun ancak titreşim var bu tip motorlarda scooter gibi değil tek bildiğim scootere göre daha kıvrak olmaları
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
Reklamlar
-
08 Temmuz 2008, 15:28
#22
su motoru bunlar =)..bizim burada sucular arkasına römork takıyorlar su dağıtıyorlar..hele bir de arkasında römork varken gaza yüklendi mi ön tekerleğini yerden kesiyor...
-
08 Temmuz 2008, 15:52
#23
-
08 Temmuz 2008, 17:54
#24
izzet222 adlı üyeden alıntı
Kullandım hala kullanıyorum ilk olarak başladığınızda çok zor geliyor elinizi gazdan çektinmi yığılma yapıyor..
Vites değiştirince çok zorlanıyorsunuz hele ayağınız küçükse vites küçültmek zor..
Son olarak vites düşürdüğünüzde arka teker kilitliyor..
Artı yoönlerinide yazarsan daha faydalı olacağına inanıyorum abi
İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor
-
08 Temmuz 2008, 18:42
#25
bildiğim tek bişey var bunlardan asya motorun yaptığı cup un silindiri moda o kaar elverişliki 50 cc rahat rahat oluyor :D
-
08 Temmuz 2008, 18:50
#26
kalipso adlı üyeden alıntı
bu motorlar çok güzel rahatlık konusuna gelınce bu motorlar şehir içi motoru şehir dışına çıkarsanız yorucu olur bu motorla 100km yol gıdersın yorulursun 600cclık motorla 1000 km yol gıdersın yorulursun nıhayetınde motor bu goldwıng yok altında bence gereğinin çok fazlasını yapıo
Beklentilere bağlı.Yol yapmaktan zevk alırsan 100 de 1000 km de gider.
Ben Kanuni Tigrina ile çok iyi bir cup modeli olmamasına rağmen 8-9 saat
500-600 km yol yaptığım oldu.Ve 600 km yi 15 lt benzinle otobüsten ucuza gidebileceğin başka bir motosiklet de bulamazsın.
-
08 Temmuz 2008, 18:50
#27
ben ilk motosiklet kullanmayı yamaha crypton ile öğrendim.o da yarı otomatik.ben hiç zorlanmamıştım çok güzel bence.arkadaşların dediği gibi gazdan çekince bi yığılma oluyodu ama yine de güzeldi
-
08 Temmuz 2008, 18:55
#28
okayyorukcuoglu adlı üyeden alıntı
ben kullanmadım ama artçı olarak binmiştim motorun kalkışları seri ancak 90 dan fazla gitmiyor kısa yol motoru şehir içinde veya dağ bayır demeden gider yeterki kalite bişey olsun ancak titreşim var bu tip motorlarda scooter gibi değil tek bildiğim scootere göre daha kıvrak olmaları
96 kilo sürücü ile modifiyesiz 100 cc bir cup la max 125 i gördüm sabaha karşı FSM köprüsünden çıkışından Okmeydanına doğru sallnırken.
Düz yolda rüzgarsız havada 100-110 rahat yapar.
Güvenli sürüş hızı max 70-80 km dir sonrası çok yorar.
-
08 Temmuz 2008, 18:59
#29
Ben düz yolda izmir bergama arasında 100 yaptım ve motor zorlanmadı daha da yapabilirdi belki ancak ben korktuğum için çektim gazdan çok da güven vermiyo bunlar o hızlarda.yani asıl amacı zaten ksıa mesafede en verimli şekilde yol almaktır.küçük hafif ve kıvrak motorlar bunlar.bence ilk başlayanlar vitesliye geçmeden kesinlikle kullanmalı.viteslide sorun yaşamazlar diye düşünüyorum
-
08 Temmuz 2008, 19:02
#30
celıl ybr adlı üyeden alıntı
Artı yoönlerinide yazarsan daha faydalı olacağına inanıyorum abi
Çok düşük devirlerde yüksek tork üretebilir kendi çapında bu yüzden iki kişi İstanbulun en dik ramplarında 250 lik scooterları tokatlar.
Hafif olduğu için yolun bittiği yerde kaldrıp istediğiniz engeli aşırtabilirsiniz.30cm lik kaldırma motor üstünde inmeden çıkmışlığın olmuştur.
Sakin kullanırsanız 3.5 lt ile 160 km yol yaparsınız.Bu da km de 80 kurusa
doya doya gezebilir siniz demek.
Dünyada en çok üretilen motosiklet modelidir.Honda nı ilk 50 cc liklerinden beridir 50 yılı aşkın süredir üretilmekte.
-
08 Temmuz 2008, 19:33
#31
pampi adlı üyeden alıntı
96 kilo sürücü ile modifiyesiz 100 cc bir cup la max 125 i gördüm sabaha karşı FSM köprüsünden çıkışından Okmeydanına doğru sallnırken.
Düz yolda rüzgarsız havada 100-110 rahat yapar.
Güvenli sürüş hızı max 70-80 km dir sonrası çok yorar.
kızma kardeş doğrudur benim bindiğim makina yeniydi rodajda olduğu için gitmemiştir motora göre değişir ama arkadaşın yüzü pek gülmedi o motorlardan kitlemiş motoru 600 ytl yakın para yedirmiş ustalara sonra kelepir fiyata verdi bir başkasına o motordan çok zarar etmişti
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar. :bounce:
-
08 Temmuz 2008, 20:01
#32
bu modellerin kimsenin bahsetmediği büyük bir yönü var .Hadi bakalım kim bulabilcek .Bulana büyük ödül var
Dünyada en çok üretilen motosiklet modelidir.Honda nı ilk 50 cc liklerinden beridir 50 yılı aşkın süredir üretilmekte.
hatta o honda 50 dünyanın en iyi 10 motosikleti arasında , discovery channle'da izlemiştim , motora manyak işkenceler yapıolar ama motor bozulmuyo .Sonra 5 katlı bi apartmandan aşağı salıyolar .motorcağız yere vurduktan sonra 3 defa daha havaya zıpladı (siz tahmin edin darbeyi). kontrağı açtılar ve Boş ışığı bile yanıyo hala.marşa bastılar ve tek marş yaptı makina .üzerine bindiler gitmek için,cantı yamuk olmasına rağmen gitmeye çalışıyodu
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
08 Temmuz 2008, 20:54
#33
SmirnouF adlı üyeden alıntı
bu modellerin kimsenin bahsetmediği büyük bir yönü var .Hadi bakalım kim bulabilcek .Bulana büyük ödül var
hatta o honda 50 dünyanın en iyi 10 motosikleti arasında , discovery channle'da izlemiştim , motora manyak işkenceler yapıolar ama motor bozulmuyo .Sonra 5 katlı bi apartmandan aşağı salıyolar .motorcağız yere vurduktan sonra 3 defa daha havaya zıpladı (siz tahmin edin darbeyi). kontrağı açtılar ve Boş ışığı bile yanıyo hala.marşa bastılar ve tek marş yaptı makina .üzerine bindiler gitmek için,cantı yamuk olmasına rağmen gitmeye çalışıyodu
O dediğin testteki makina, Honda Innova, Yüzyılın motoru seçildi
-
08 Temmuz 2008, 20:55
#34
19.000 km oldu olucak MAAŞALLAH
Hiçte düşmedim motordanda çok memnunum
Eger HErsey HaLa KOntroLündeYse YAVAS GidYoRRsUn
-
08 Temmuz 2008, 20:56
#35
Cup alacaksanız Honda Innova diyorum 5 YTL ile 70-80 km yapıyorum
-
08 Temmuz 2008, 21:06
#36
pampi adlı üyeden alıntı
Beklentilere bağlı.Yol yapmaktan zevk alırsan 100 de 1000 km de gider.
Ben Kanuni Tigrina ile çok iyi bir cup modeli olmamasına rağmen 8-9 saat
500-600 km yol yaptığım oldu.Ve 600 km yi 15 lt benzinle otobüsten ucuza gidebileceğin başka bir motosiklet de bulamazsın.
sen o zaman sınırları zorlamışşın bence şehir içi motoru
-
09 Temmuz 2008, 01:58
#37
yukarda gözden kaçan eksi bi yönü var , bulabilcekmisiniz bakalım dedim ama kimse ilgilenmek istememiş galiba neyse o zaman ben yazayım bari
bu modellerde silindir dikey pozisyonda değil yatay pozisyondadır .Anlaycağınız piston dikey pozisyonda değil yatay pozisyonda git-gel yapmaktadır .işte olayda burda .piston yatay olarak görev yaptığı için zamanla bir tek alt kısmını aşındırır ve silindirinde içine sadece alt kısımdan zarar verir .aşınmadan dolayıda pistonun üst kısmında ufak bi boşluk oluşur ve ordan yağı içeri almaya başlar ve ömrünü bitirir .bu yüzden bu makinaların çok nazik kullanılması lazım yoksa biraz zorlamada (bahsedilen made in china cuplar ise durum biraz daha ciddi) motoru kucağımıza alırız
Saygılar ...
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
09 Temmuz 2008, 02:05
#38
bu dediğin honda cub ve innova motorları için geçerli değil.. iyice araştır.. youtube da arama bölümüne "honda c90" yaz gerçekleri gör
-
09 Temmuz 2008, 02:17
#39
Mikuni adlı üyeden alıntı
bu dediğin honda cub ve innova motorları için geçerli değil.. iyice araştır.. youtube da arama bölümüne "honda c90" yaz gerçekleri gör
biliyorum , o modeli kenara ayırmak lazım.bu modelin silindir yapısında aşınma yapamıyo ama diğer modellerde durum bu .Hero Honda o kadar sağlam makinadır ama bu modelde bile çıkan silindiri elime alıp incelediğimde hep alttan aşındırdığını gördüm
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler