MOTOMAX Distribütör Firmasından Gördüğüm Muamele Haksızlık **sonuca bağlanmıştır**
Reklamlar
-
22-03-2006 tarihinde Keeway-Focus125 marka motor aldım ve
12-11-2006 tarihinde garanti kapsamında gösterge panali su aldığından
motorumun garanti süresi bitmediğinden yenisi ile değiştirilmişti.
Ancak aradan bir ay gibi kısa süre geçmesinin ardında değişen gösterge
panali, tekrar aynı arızayı vermesinin ve daha fazla su almasıyla servisin
yolunu tuttum (içinde öyle bi su varki balık atsan yaşar) servisteki arkadaşlarında görüp onaylamasıyla tekrar bir garanti tutanağı tutulup
MOTOMAX distribütör firmasına fax gönderilmişti.
ertesi gün servise ulaşan tutanak kağıdının üzerine garanti kapsamı dışı
damgası vurulup aynı fax ı servise göndermeleri bende iyi izlenim bırakmadı
bende internet sitelerinden müşteri şikayet kısmına yazılı sözlü tutanak istedim
gelirmi bilmem. neden bana yazılı sözlü neden sonuç ilişkisi kurarak bir garanti kapsam dışıdır kağıdı göndermediler.
Ben bu motora yamurda yağmurda binemeyeceksem, yıkayıp temizleyemiyceksem neden aldım
Motomax firması bu sorunu çözemiyorsa neden distribütör ?
Arkadaşlar burdan sizlere özürdilemek istediğim birşey var
ben sizlere yeni başlamayı düşünen arkadaşlara ve diğer arkadaşlara
motomax distribütör firması altında Gilera-Keeway... sattığı motorları
önererek çok güzel firmalar garanti işinde sıkılar 3 günde elinize parçası ulaşır gibi sözlerde bulunmuştum burda hepinizden özür diliyorum
benimde güvendiğim dağlara karlar yağmış arkadaşlar
bu firmanın bu tavrından motorlarımı satıyorum siz en ufak bi su alma sorununu
çözemediyseniz olsun
arkadaşlar ben bu firmayı şikayet edicem bana internet ortamından nerelere şikayet ederim bileniniz varmı ve tüketici koruma dernekleri sadece İstanbul da,ankara damı telefonlarını bilen varsa cevap yazabilirmisiniz ACİL
NOT: ben servisinden gayet memnunum onlarda benm haklı olduğumu savunuyoorlar. sadece Motomax distribütör firma
bir gösterge panalini fiyatı 85 ytl dir benm motorumun garanti kapsamı içindeyse neden garanti kapsamından garantili gelen bir parça tekrar garantiye girmez bilemiyorum
Oh içimi döktüm rahatladım yahuu amma yazmışım monütöre bakınca gördüm
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
Reklamlar
-
net üzerinden www.sikayetvar.com adresi işine yarayacaktır...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
Tüketici haklarını korumak devletin görevi ve her şehirde hakem heyeti var. Kaymakamlık yada valilikte oluyorlar. Doğrudan şikayetini onlara ilet. Motomax sana parçanın neden garanti dışı olduğunu açıklamak zorunda. Değiştirilen yedek parçanında motorun garantisi haricinde garantisi vardır. Motorun garantisi bitse bile yedek parçanın garantisi devam eder. Sen aynı arızayı iki kere yaşamışsın. Verdikleri parçanın garantisi olmalı servistekiler iyi adamlar demişsin sende faturası yoksa onlardan al ve şikayetini yap.
-
yazık ya, arkadaşlar sessiz kalmayalım
LAZKOPAT /'Asla bir Türk'ü kılıcını çekecek noktaya değin kızdırmayın' Napolyon
"Az kaşardan Tost, Çok Kaşardan Dost olmaz"
-
Süper Moderatör (BBRR)
Üyenin şikayeti motomaxa maille bildirilmiştir. gelen cevabi yazı yine burda yayınlanacaktır.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
İnşallah en kısa sürede cevap verirler. Sonucunu merakla bekliyoruz.
-
arkadaşlar çok saolun desteğiniz için
karagün dostu olduğunuzu gösterdiniz saolun
tek problem hakkımı kimselere yaretmem ararım
çünkü ben bu motorla dalgıçlık eğitimi almadım
yağmurda bindim ve 1 kova suyla yıkadım temizledim eğer bu yağmurda binip, yıkayıp temizlemem sürücü-benim hatamsa kimse yağmurda binip motorunu yıkamasın
garantiliyse aynı şeyi kaç defa tekrarlarsa bir parça değiştirilmelidir sorun çözülene kadar
motomax ın sattığı getirdiği bütün motorlarından soğudum ama
beni motor sevdam dan soğutamadılar soğutamazlar
arkadaşlar internet ortamında şikayet edilebilecek her yere şikayet etmiş bulunmaktayım bir tek tüketici haklarını koruma derneği kaldı orayada şikayet edicem bakalım ne olucak
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
Aga bu nasıl durumm Olmaz ki böylee!
Sen şikayetlere dewam et bende şimdi başlıyorum şikayet etmeyee !!!
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
vallahi bende üzüldüm.. tepki göstermeli o servise..
-
14 Aralık 2006, 17:28
#10
bulunduğun yerdeki kaymakamlıkta tüketici hakları masası ya da bürosuna yazılı olarak başvur ve şikayetini dile getir. belki sonuç alırsın.
-
14 Aralık 2006, 17:50
#11
Tüketici koruma yasasi denen birsey var...Ne demek oyle bi yerlerinin keyfine gore, sebep gostermeden reddetmek???
Hatta aynı ariza 3. kere gerceklestigi zaman ürünün komple iade edilmesiyle ilgili bor madde de olmalı diye biliyorum bu tüketici koruma yasasinda...Arastirip bakılabilir...Simdi aciktan gazel okumus gibi de olmayayim...Neleri kapsadigini tam bilmiyorum.
[B]Dance[/B] first [B]think[/B] later...It's the natural order...:wiinkk:
-
14 Aralık 2006, 17:55
#12
Arkadaşlar motomax firmasından beni telefonla yetkili bir arkadaş arayıp gayet olumlu konuşup mütavaka varılmıştır. Burdan yardımların dan dolayı @BBRR Moderatör Barış Beye teşekkür etmek istiyorum gerçekten super moderatörmüş iyiki motosiklet.net var.
bu konuyu açıp dile getirmeseydim belkide beni aramıycaklardı
distribütör-servis-müşteri iletişim eksikliği olmuş yanlış anlaşılmalar ben burdan bu kanıya varıyorum sorun çözülmüştür
motomax firması gerçek distribütör firma olduğunu gösterdi ama nasıl burda konuyu dile getirmemle ve birkaç internet şikayet sitelerine şikayet etmemlemi
orasına siz kara verin bana destek olan arkadaşlara teşekkür ediyorum
birde gösterge paneli bakalım nezaman elimize ulaşıcak burdan sizlerede söylerim bekliyorum bakalım
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
15 Aralık 2006, 14:01
#13
Boşweer sıkıştılar arıyolar.. Haydi hepberaber Motomax ı rezil edelim.. Tüm sitelere yazıyorum şimdi bu rezilliği
Bu arada sorunun cözülmüş ama ya bidaha olursaa akıllansınlar
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
15 Aralık 2006, 14:24
#14
arkadaşım,
kaymakamlıkta hakem heyeti var. oraya başvur halledersin. daha önce ben yaptım. hem de bir oyuncak için. bana kapalı bir zarf verdiler ve onunla aynı mağazaya gittim. ne yapacaklarını şaşırdılar. burada önemli olan ytl değil bakış açısı. ben de haksızlıklara gelemiyorum. arabama çarptılar beni suçlu gösterdiler. hemen dava açtım ve haklı olduğumu kanıtladım. iki yıl geçti ama olsun. insanlar iyi şeylere layıktır. kimse kimsenin hakkını yiyemez. slm.
-
15 Aralık 2006, 14:24
#15
Bugün bi tane Cbf 150 gördüm. daha sele naylonlarını çıkarmamış adam. ancak gidip gösterge panelinin üzerini naylonla kapatmış...
Yuhh dedim içimden .....
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
-
15 Aralık 2006, 14:52
#16
Süper Moderatör (BBRR)
motomax "ın cevabi maili
Sn. Barış ŞUŞUT,
Müşterimizin, 14-12-2006 tarihinde tarafımıza göndermiş olduğu şikayet maili, aynı gün cevaplandırılmış
ve müşterimizin mağdur olduğunu belirttiği konu hakkında görüşülmüş ve çözüme ulaşılmıştır.
Distribütör-servis-müşteri üçgeni içerisinde ortaya çıkan iletişim eksikliği ve yanlış ifade nedeni ile,
müşterimizin mağdur kaldığı görülmüş ve gerekli çözüm sağlanmıştır.
Değerli Motomax müşterilerinin, her türlü soru ve görüşlerini, info@motomax.com.tr adresine bildirmelerini rica ederiz.
Motosiklet.net yönetimine konuya karşı duyarlılığından dolayı teşekkür ederiz.
Motomax Motorlu Araçlar A.Ş.
benim mailim
Sayın Firma Yetkilisi;
Türkiye'nin en çok okunan motosiklet portalı olan www.motosiklet.net sitesi olarak üyelerimizlerden gelen firma ve ürün şikayetlerini değerlendirmekteyiz. Üyelerimizden gelen firma ve kurumlara yönelik ürün , servis , yedek parça , müşteri ilişkileri vb. konularda çeşitli şikayetler almaktayız... Bu şikayetleri Motosiklet.net olarak muhattap olan firmadan gerekli mercilere iletmekteyiz...Konunun muhatabı olduğunuz için sizinde cevap hakkınızı kullanmanız, hem asılsız karalamaya yönelik ithamları durduracak hemde potansiyel müşterileriniz için bir referans olacaktır.
Şikayetleri sitemizde yayınlamamızın maksadı firma ve kurumları zor duruma düşürmek değil, ürünlerinin müşteri ve son kullanıcılar tarafından nasıl algılandığı konusunda onlara geri besleme vererek ülkemizde kalite anlayışının gelişmesine katkıda bulunmaktadır.
Aşağıda konu ile ilgili yazı üye tarafından foruma yazılmıştır.Cevabi yazınız hem bizleri hemde potansiyel müşterilerinizi aydınlatacaktır.Cevabi yazınız aynen yayınlanacaktır bundan şüpheniz olmasın.İlginize şimdiden çok teşekkür ederim
Saygılar
H. Barış ŞUŞUT
MT Site Yönetimi
baris@motosiklet.net
Şikayet başlıklı yazıya bu linkten ulaşabilirsiniz
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=25903
22-03-2006 tarihinde Keeway-Focus125 marka motor aldım ve
12-11-2006 tarihinde garanti kapsamında gösterge panali su aldığından
motorumun garanti süresi bitmediğinden yenisi ile değiştirilmişti.
Ancak aradan bir ay gibi kısa süre geçmesinin ardında değişen gösterge
panali, tekrar aynı arızayı vermesinin ve daha fazla su almasıyla servisin
yolunu tuttum (içinde öyle bi su varki balık atsan yaşar) servisteki arkadaşlarında görüp onaylamasıyla tekrar bir garanti tutanağı tutulup
MOTOMAX distribütör firmasına fax gönderilmişti.
ertesi gün servise ulaşan tutanak kağıdının üzerine garanti kapsamı dışı
damgası vurulup aynı fax ı servise göndermeleri bende iyi izlenim bırakmadı
bende internet sitelerinden müşteri şikayet kısmına yazılı sözlü tutanak istedim
gelirmi bilmem. neden bana yazılı sözlü neden sonuç ilişkisi kurarak bir garanti kapsam dışıdır kağıdı göndermediler.
Ben bu motora yamurda yağmurda binemeyeceksem, yıkayıp temizleyemeyeceksem neden aldım
Motomax firması bu sorunu çözemiyorsa neden distribütör ?
Arkadaşlar burdan sizlere özürdilemek istediğim birşey var
ben sizlere yeni başlamayı düşünen arkadaşlara ve diğer arkadaşlara
motomax distribütör firması altında Gilera-Keeway... sattığı motorları
önererek çok güzel firmalar garanti işinde sıkılar 3 günde elinize parçası ulaşır gibi sözlerde bulunmuştum burda hepinizden özürdiliyorum
benimde güvendiğim dağlara karlar yağmış arkadaşlar
bu firmanın bu tavrından motorlarımı satıyorum siz en ufak bi su alma sorununu
çözemediyseniz ey motomax garantinize sizin olsun
arkadaşlar ben bu firmayı şikayet edicem bana internet ortamından nerelere şikayet ederim bileniniz varmı ve tüketici koruma dernekleri sadece İstanbul da,ankara damı telefonlarını bilen varsa cevap yazabilirmisiniz ACİL
NOT: ben servisinden gayet memnunum onlarda benm haklı olduğumu savunuyoorlar. sadece Motomax distribütör firma dandikmiş
bir gösterge panalini fiyatı 85 ytl dir benm motorumun garanti kapsamı içindeyse neden garanti kapsamından garantili gelen bir parça tekrar garantiye girmez bilemiyorum
Oh içimi döktüm rahatladım yahuu amma yazmışım monütöre bakınca gördüm
Motomax a hem olayı müşteri lehine sonuçlandırdığı hemde mailimize cevap verdiği için teşekkür ederiz ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
15 Aralık 2006, 15:10
#17
cakalaz adlı üyeden alıntı
Boşweer sıkıştılar arıyolar.. Haydi hepberaber Motomax ı rezil edelim.. Tüm sitelere yazıyorum şimdi bu rezilliği
Bu arada sorunun cözülmüş ama ya bidaha olursaa akıllansınlar
hatta motomaxı katrana batırıp tüye bulayalım. daha iyi olmaz mı?
hayret japon motor lobisi başlığı istila edip " kardeşim japon niye almadın sana demediler mi vs vs" yazmamışlar
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
15 Aralık 2006, 15:18
#18
Süper Moderatör (BBRR)
Müşteri şikayetlerini firmalara maillerle attığımdan daha öncede bahsetmiştim 2-3 firma dışında bu maillere cevap dahi verilmedi ..Kaldıki firma sorunu benim mailimden önce çözmüş..benim mailimi sonra görmüşler ..her ne olursa olsun mallarının arkasında durarak işi olumlu yönde bağlamışlar bu gibi sorumlu yöneticilerin ve şirketlerin sayısı arttıkça motorcu olan bizlerin sorunlarına çok daha ivedi çözümler bulma ihtimalimiz artacaktır..çözülmüş bir olayın üstüne gidip sıkıştılar, kıvırıyolar gibi amiyane tavırlarla şirketleri küçümsemek her şeyden önce üzüm yemekten vazgeçip bağcıyı dövmeye çalışmaktır..Firma MT yönetimine ayrıyeten durumu yönetici bazında telefonla arayarak açıklama inceliğinide göstermiştir.. haddini aşan yorumlarda firmanın kanuni haklarını aramasının gayet normal olduğu üyeler tarafından bilinmesi ayrıca önemli bir husustur..
Motomax yönetimine sorumlu yöneticilik anlayışlarından dolayı teşekkür eder , başarılar dilerim ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
15 Aralık 2006, 15:27
#19
Bana bu konu yüsünden mii uyarı Geldi..
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
15 Aralık 2006, 15:27
#20
BBRR
Süper Moderatör Barış beye birkez daha teşekkürlerimi iletiyorum.
şimdi tek sorun parça kaç günde bana ulaşıcak daha önce 3 günde elimize ulaşmıştı aynı duyarlılık gösterilecekmi tereddütlüyüm
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler