todayın sınıf arkadaşı Cbr125r ın korkulu rüyası
Reklamlar
-
11 Aralık 2006, 20:45
#41
şöyle bir mesaj yazmışım:
tigermbz adlı üyeden alıntı
tip olarak güzel makina ama 120mph hızı ancak abisi rs125 yapabiliyor, bu motorun görebileceği maximum sürat 90-100 kmh dir(60-65 mph). bir nevi çocuk veya bayan motoru diye tanımlayabiliriz.
her sprocu eşofman giyer ama her eşofman giyen sporcu olmaz.
şöyle bir cevap gelmiş:
bathu adlı üyeden alıntı
arkadaşım bilmeden atmayalım lütfen
rs125 o abisi dediğin 600cc makinalara kafa tutuyor dostum bilgilendireyim
son süratide 160-170km Aprllia-RS 125 in birde 2 zamanlı motordur kendisi
gelmiş geçmiş en iyi en hızlı 125cc motordur
50cc kardeşi gayet doğal 120km hıza ulaşır
lütfen yanlış bilgilendirilmeyelim
babababa bilen adama bak sen. biraz irdeleyeyim kendisini
buyrun cenaze namazına:
bathu adlı üyeden alıntı
rs125 o abisi dediğin 600cc makinalara kafa tutuyor dostum bilgilendireyim
125cc lik 2 zamanlı 26 ila 30 bg güç arası güç üreten (model yılına göre farklılık gösteriyor bu güç) aprilia rs125 600 cc lik 90 ila 130 bg arası güç üretip 14000 ila 18000 arası devir çeviren motorlara kafa tutuyor çünkü 170-180 kmh (birazcık ta ıkınaraktan) sürat yapıyor. 600cc liklerde de 250 ila 300 kmh sürat görebiliyoruz ki pek fark yok arada aslında değilmi (ki bu hızlara çok çabuk ulaşabiliyorlar ) sen büyüksün yarabbim.
peki ben ne demişim bakalım aprilia rs 125 hakkında:
120
mph hızı ancak abisi rs125 yapabiliyor
aaa orda mph yazıyormuş (1 mil= 1,6 küsur km) bu da benim aprilia rs125 için 190 kmh gibi iddialı bir sürat yapabildiğini söylediğim anlamına geliyor; sorun nerde.
bathu adlı üyeden alıntı
Aprllia-RS 125 in birde 2 zamanlı motordur kendisi gelmiş geçmiş en iyi en hızlı 125cc motordur
eminim senin motor sürmüşlüğün kadar benim 125 cc 2 zamanlı race'ler hakkında araştırmışlığım vardır (bu araştırmalarım neticesinde Türkiye şartlarında alınabilir motor olmadıkları kanaatine vardım), sana piyasadaki 125 cc lik 2 zamanlıların en güçlüsü cagiva mito (34bg) dur dersem ne cevap vereceksin bana.
haa aprilia gibi bir efsaneye dil uzattığımı sanmayın. zamanında çok peşinden koşmuşluğum hatta 125 cc aprilia af1 futura almaktan dönmüşlüğüm vardır(ki exup sistemli ve 240 ibre ye sahip bir motor dur kendileri).
elbette ki bilmeden sallamamak icap eder değil mi bathu
Reklamlar
-
11 Aralık 2006, 20:49
#42
onur1 adlı üyeden alıntı
junior gp ortalama yaş 16-28 bu arada Yamaha Aprilia dan piskopat haberiniz olsun ve bana arkadaşlarımdan gelen mesaja gore aprilia en son 110 gormuşler durust olmak gerekirse fazlada ilerleme şansı yokmuşş ama 50cc de 110 km piskopat bi rakam ama bize yetmez
http://www.aprilia.com/juniorgp/pilo...?pagina=piloti
sürücülerin fotograflarina bakarsan 16-28 yaş arasi mi yoksa 13-16 yaş arasimi anlayabilirsin saniyorum.
ordan çikaramazsak da http://www.aprilia.com/juniorgp/rego...na=regolamento
sayfasindan bi miktar da italyanca sözlük yardimi ile, 13-16 yaş arasi ve 1993, 1992, 1991, 1990 doğumlu olanlarin başvurma hakki oldugunu yazan başvuru şartlari dökümanina erişebilirsin.
junior gp böyle birşey bu motor da bu şekil kullanimlar için dizayn edilmiş çok şık bir başlangiç pist yarişi motoru.
-
11 Aralık 2006, 21:44
#43
yanlışım varsa affola bu arada rs50 nin orda yazan 120mph son vites hızı raitoo diyo dikkat yani teknikten anlıyanlar anlar bunun için zaman devir yol gibi onun bi hasaplama sistemi var bilmiyorum acıkcası son hızı 110 ama dağa fazla yapmazmışş
Lütfen kask yazın bile eldiven ve gündüzleride farlarınız açınız ve sağlamayınız vede unutmayınız papaz pilavı 2 kere yemez Herkese saygılar
-
12 Aralık 2006, 16:13
#44
tigermbz adlı üyeden alıntı
şöyle bir mesaj yazmışım:
şöyle bir cevap gelmiş:
babababa bilen adama bak sen. biraz irdeleyeyim kendisini
buyrun cenaze namazına:
125cc lik 2 zamanlı 26 ila 30 bg güç arası güç üreten (model yılına göre farklılık gösteriyor bu güç) aprilia rs125 600 cc lik 90 ila 130 bg arası güç üretip 14000 ila 18000 arası devir çeviren motorlara kafa tutuyor çünkü 170-180 kmh (birazcık ta ıkınaraktan) sürat yapıyor. 600cc liklerde de 250 ila 300 kmh sürat görebiliyoruz ki pek fark yok arada aslında değilmi (ki bu hızlara çok çabuk ulaşabiliyorlar ) sen büyüksün yarabbim.
peki ben ne demişim bakalım aprilia rs 125 hakkında:
aaa orda mph yazıyormuş (1 mil= 1,6 küsur km) bu da benim aprilia rs125 için 190 kmh gibi iddialı bir sürat yapabildiğini söylediğim anlamına geliyor; sorun nerde.
eminim senin motor sürmüşlüğün kadar benim 125 cc 2 zamanlı race'ler hakkında araştırmışlığım vardır (bu araştırmalarım neticesinde Türkiye şartlarında alınabilir motor olmadıkları kanaatine vardım), sana piyasadaki 125 cc lik 2 zamanlıların en güçlüsü cagiva mito (34bg) dur dersem ne cevap vereceksin bana.
haa aprilia gibi bir efsaneye dil uzattığımı sanmayın. zamanında çok peşinden koşmuşluğum hatta 125 cc aprilia af1 futura almaktan dönmüşlüğüm vardır(ki exup sistemli ve 240 ibre ye sahip bir motor dur kendileri).
elbette ki bilmeden sallamamak icap eder değil mi bathu
çok güzel cenazemi kılmışsın tebrikederim super
evet gözümden kaçmış şimdi farkettim 120mph özürlerimi bir borç sayınız
biryerde de eksik yazmışım kafa tutuyor evet kafatutuyor kalkışta kafa tutuyor 2. vitesten 3. vitese geçerken geçiliyor okee ben gözümle gördüğüme yaşanmışlara inanırım sen internette gezinedur öğren
evet biyerde hak verdim size
eminim senin motor sürmüşlüğün kadar benim 125 cc 2 zamanlı race'ler hakkında araştırmışlığım vardır
çok doğru söylüyorsun sen araştıra dururken ben motoru karşıma alarak kafaları çekmişliğimizin yanında binmişliğim vardır
ama yinede senden özürdiliyorum 120mph konusunda haklısın amacım polimik yaratmak değildi yanlış okumuşum sen 125cc cagiva mito bilmem ne marka motorları araştıra dur hocam benden bilgili olduğun kesin
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
12 Aralık 2006, 17:06
#45
arkadaşlar bu motorun daha öncede konusu geçmişti... 50cc lik bir motor fazla zormaya gelmez diye düşünüyorum. türkiyedeki kullanıcılara verilmemesi geren fakat bayanların kullanmasında bir zarar görmediğim motor.. bayanlar alınmasın. fakat race kullanmak isteyen bayanlar için mükemmel bir motor. ben bu motorun üzerine binip 100km hız yapsam motor aşırı zorlamadan dolayı ileriki zamanlarda teknik problemler çıkartır. ve türkiyede de çok mükemmel aprilia tamircisi bulmak ve parça temin etmek bence çok zor olabilir. o yüzden şiddetle bayanlara tavsiye ederim fakat erkeklere tavsiye etmem..
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
-
12 Aralık 2006, 17:08
#46
-
12 Aralık 2006, 17:16
#47
T_uruncu adlı üyeden alıntı
50 cc de biraz minik ötesi değil mi...
biraz minik, belkide ötesi ama işlevi önemli...
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
-
12 Aralık 2006, 17:20
#48
işlewi yeter li bence boyutuna göree !
-
12 Aralık 2006, 17:28
#49
Sonuç olarak 2 zamanlı race motor almak bir çeşit tarz dır. Bu tarzın oluşabilmesi için öncelike maddiyatın iyi olması gerekmektedir. Çünkü bu tip motorları ülkemizde ucuz fiyata bulmak zordur. Rs 125 , mito , derby gibi markaların türkiye distirbitörlerinin saygın firmalar olduğu gözönüne alınırsa , buzdolabi satarken hadi motor satalım diyip bu işe girenlerden çok daha iyi hizmet verecekleri aşikardır.
Tabi ki bu hizmetin bedeli olarak buzdolapçıdan daha fazla ücret talep edeceklerdir.
Maddi imkanların elveriyorsa hiç düşünmeden al. çünkü bu makinaların periyodik bakımları öyle buzdolapçı motorları için zırt pırt değil. elinde anahtarla motorun etrafını tavaf etmezsin gevşemiş yeri var mı diye.
Servis vakti geldi mi de öyle ucuza kurtulamazsın. Ancak adam gibi servis alırsın , 15 yaşındaki çocukların eline vermezler motorunu....kaliteli parçalar ve düzgün işçilik verdiğin parayı sonuna kadar hak eder.....
Her zaman ufuktaki hayalimdir bir mito , rs veya derby.( tabi ikinci makine olarak ..... )
FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......
-
12 Aralık 2006, 17:53
#50
bathu bu kadar sert bir üslup kullanmamın sebebi yersiz ve anlamsız eleştirilerin di. farklı bir dil(mesela alaycılıktan daha uzak) kullansaydın cevabım: "yazdıklarımı yanlış görmüşsün bir daha oku istersen" olurdu.
emin ol bu tür 2 zamanlı motorlarla çok ilgilendim zamanında, hatta kesinlikle alacağım diyordum(kendi motorum vardı aynı zamanda, 2. motor olarak düşünüyordum). bulduğum aprilia af1 futura nın bazı eksiklikleri vardı ve sahibinin ilgisiz tavırları canımı sıktı, ayrıca dezavantajları da gözönüne alınca 4 zamanlı kaliteli bir sport motor almayı tercih ettim. kullandığım kadarıyla da kalkışta biraz cılız fakat 6000 devirden sonra exupun devreye girmesiyle delirip sağlam bir hızlanma elde ediyordu; fakat bu haliyle bile 600 lük race lere yakın performans sunma gibi bir özellikten oldukça uzak göründü bana(zaten böyle bir beklentim yoktu, bütçeme uygun olması ve hatırı sayılır sürati yüzünden ilgilenmiştim).
düşük motor hacminde olup ta 600 cc süpersportlara kafa tutabilen bildiğim bir motor var: o da rs125 in abisi rs 250 dir.(ayrı bir yeri vardır gönlümde)
250 cc 2 silindir 2 zamanlı 72,5 bg lik bir motor. maalesef 2002 den bu yana üretilmedi ve ülkemizde nadiren bulunuyor. tahminen yüksek cc eski bir araba kadar da yakıt tüketiyordur.
bunun dışında bahsi geçen 50 cc lik aprilia nın son hızına açıklık getirelim.
50 cc nin ne yapabileceğini bilen biriyim. kendim kullanmamış olsam da burada mobiletlerin modifiye ile sınırları zorladığına çok kereler şahit oldum. çoğu insanın inanmayacağı hızlara çıkabildiklerini gördüm; ama 50 cc için yapılabilecek hız bellidir ben 100kmh(60-65mph) diyordum bazı arkadaşlar bu motorun 110 kmh yaptığını söylediler(67 mph). olabilir....
bir kez daha tekrarlıyorum 120 mph değil 2 zamanlı bir 50 cc için, 2 zamanlı bir 100 cc için bile nerdeyse imkansız bir sürattir, hele bu kadar kalıplıysa ve seri üretim modifiyesiz bir motorsa.
bu motorlar avrupada belli bir yaşa kadar sadece belli hacimlerde motor sürmesine izin verilen çocukların, arkadaşlarına hava atmak ve/veya gerçek race motorlara alışmak maksatlı kullandıkları sport görünümlü, modifiyeli pejo performanslı motorlardır. sport görünümlü motorlara hevesli bayanların da tercih edebileceği türlerdir ayrıca. abartılacak bir tarafları yok.
yaşını başını almış bir erkek için -acemi bile olsa- sokakta elinde lolipop şekerle dolaşmak gibidir bunları kullanmak.
-
12 Aralık 2006, 18:35
#51
Arkadaşlar, Aprilia' nın Türkiyedeki temsilcisi hangi firma bilen varmı. Ben motoru çok beyendim. Nezaman geleceğini öğrenmek istiyorum.
-
12 Aralık 2006, 18:49
#52
cakalaz adlı üyeden alıntı
işlewi yeter li bence boyutuna göree !
katılıyor um sana ..olumlu yönden bakmıştım..
[B][COLOR="DarkOrange"]CBF 150 ADANA[/COLOR][/B]
-
12 Aralık 2006, 18:57
#53
ne işlevi neyin işlevi. hani motor ufak olsa küçük ama marifeti büyük denirdi de. süpersport kalıplarında ve tipinde 100-110 kmh hızı zar zor yapan aletin işlevinden ne olur.
deseniz ki harika tipi var hem de çok sağlam alettir tamam katılırım ama bu motor çocuk motoru beyler.
-
12 Aralık 2006, 20:54
#54
hakpek adlı üyeden alıntı
katılıyor
um sana ..olumlu yönden bakmıştım..
Ben de sana katılıyo rum o zaman
-
12 Aralık 2006, 21:39
#55
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Af-1 ne motordu ama Tiger
Pistten fırlamış gibi
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
12 Aralık 2006, 21:47
#56
deşme yaramı ertuğrul
125 cc alette 240 ibre mi olurdu be
-
12 Aralık 2006, 21:57
#57
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bunu bırakıp Hıyor marka motoru aldın ya
Düştün gözümden.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
12 Aralık 2006, 22:26
#58
Bundn nerde bulurus
-
12 Aralık 2006, 23:05
#59
onur1 adlı üyeden alıntı
junior gp ortalama yaş 16-28 bu arada Yamaha Aprilia dan piskopat haberiniz olsun ve bana arkadaşlarımdan gelen mesaja gore aprilia en son 110 gormuşler durust olmak gerekirse fazlada ilerleme şansı yokmuşş ama 50cc de 110 km piskopat bi rakam ama bize yetmez
110 km hiçde psikopat bir rakam değil. Ben CBR125'te 150 gördüm fakat motorun en ama en son limitiydi. Artık devir kesiciye takılmak üzereydi. Bu demek değildirki CBR125'in son hızı 150 ! Bu bahsettiğimiz motor düz yolda duble gaz normal bir oturuş pozisyonunda en fazla 80 yapar. Ve ben 80 yapan 50cc'lik 89kg ağırlığındaki 2 zamanlı bir motora 6-7 ve hatta 8 milyar vermem 100 kişidende en fazla 5 kişisi verir. Türkiyede bu motoru alan olmaz. Ama avrupada ilk sene 50cc engeli varsa veririm. Çünkü orda bu para ufak kalır.
Bu arada ne alırsın derseniz www.sahibinden.com 'da sürüsüne bereket 600cc daha 10,000 20,000 km'lerde 600f'ler dolu bu fiyata gider onlardan alırım.
-
13 Aralık 2006, 09:28
#60
Ya ucuz olursaaaa
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler