Çetin Emeç Bulvarı Üzerindeki Alt Geçit (ANKARA)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
bu son derece faydalı bir bilgi
daha öncede söylemiştim yine söylüyorum özellikle metropollere yönelik tehlikeli yol koşullarına ilişkin herkesin gördüğü tehlikeli yerleri böyle açıklayıcı, ciddi bir şekilde belirtebileceği bir anabaşlık olmalı
teşekkürler
-
yapildigindan beri her sabah geciyorum, saolsun i. melih ataturk bulvarini da kapatti herkes eskisehir yoluna buradan geciyor...
motorlar icin sakat olay da bu resimdeki en sagdaki arkasi gorunune renault arabanin orda tek seridini ciziktirmisler boyuna tirmiklamislar gibi yani , ilk gecerken orada biraz dikkat kesilmistim yazin, baska bi gun de ayni yerde yanimdan touring li bi abi disli lastikleriyle kasila kasila gecmisti rahatca
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
ciziktirilen yer diger alt geçitin çetin emeç tarafından gelirken girişinde. ben de ordan çok dikkatli geçiyorum hep. tekerlerin yola tutunması çok azalıyor. direk kayıyor.
kaza olan altgeçitte de motorlar açısından sorun olmasa da önünüzdeki araç her an kaza yapabilir. o yüzden takip mesafesini iyi ayarlamak lazım. bu aralar kazalar azalsa gene de risk fazla.
-
brody adlı üyeden alıntı
ciziktirilen yer diger alt geçitin çetin emeç tarafından gelirken girişinde.
Evet, tam orda. Önce tek taraflıydı, sonra çift taraflı yapıldı. Lastik araya girince yalpalıyor motor Aman dikkat...
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
Zaten adı bir garip....70 gün alt geçidi.....70 günde yapılan geçit bu kadar olur alelacele düşünülmeden yapılmış bir yapı.....
Viraja başladığınızda 4 veya beş kez direksiyon hareketi yapmak zorunda kalıyorsunuz arabayla...Motorla 70 km ile en dıştan girip en içe sonra en dışa çıkmassan alamassın...En iyisi yavaş yavaş gidip araçlara dikkat etmek bence...
Fizik kanunlarına aykırı yapılmış yapılar ankaranın her yerinde mevcut...Daha fazla dikkat......
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
dogru ya bu arada fotolar karismis :p bana bir mimar demisti "yol tunelderinde belli bir acidan fazla viraj yapilmasi yasak yurtdisinda kural bu" diye ama ne kadar dogru konu ile alakali insanlar yazsin.
Bize bakiyorum da masallah 8 cizen tunellerimiz var
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
Burada bir çok arkadaş 70 gün alt geçidiyle ilgili eleştirilerde bulunmuş. Her ne kadar şu anda Konya da yaşıyor olsamda o altgeçit yapılmadan önce, yapılırken ve yapıldıktan sonra 100. yılda oturuyordum. Her sabah işe gidip gelirken bu geçidi kullandım. Hem yaz koşullarında hemde kış koşullarında geçtim. Şahsi tecrübelerime dayanarak söyleyebilşeceğim şudur:
- Trafik kurallarına uyan hiçbir araç o geçitte savrulmaz.
Soruyorum size Şehir içi hız limiti kaç?
50 km/saat
Çetin Emeç bulvarında trafik hangi hızda akıyor?
100-120 km/saat
Bu kavşağa giren araçlar 50 değil 60-70 km/saat hızda bile olsalar savrulmazlar. Kavşaktaki belkide söylenebilecek tek kusur başında ve sonunda yokuş olması ve arabaların geçide girerken hızlanma eğiliminde olmalarıdır. Bunu engellemek için yol tırtıklı hale getirildi ama insanlar hala Çetin Emeçten hızla gelip altgeçide giriyolar.
Bu arada Çetin Emeç bulvarında da hız limiti yine 50 km/saattir.
Trafik sıkışıklığını engellmek için trafik akışı alt-üst geçitlerle hızlandırılıyor sonuçta da böyle olaylar olabiliyor. Ancak kazaya karışan araçlara bakın bu araçların 50 km/saat hızda gitseler bu kazaları yapma ihtimali var mı?
-
valla dikkat allahtan boluda boyle yerler yok :D
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
11 Aralık 2006, 13:04
#10
yucika adlı üyeden alıntı
Burada bir çok arkadaş 70 gün alt geçidiyle ilgili eleştirilerde bulunmuş. Her ne kadar şu anda Konya da yaşıyor olsamda o altgeçit yapılmadan önce, yapılırken ve yapıldıktan sonra 100. yılda oturuyordum. Her sabah işe gidip gelirken bu geçidi kullandım. Hem yaz koşullarında hemde kış koşullarında geçtim. Şahsi tecrübelerime dayanarak söyleyebilşeceğim şudur:
- Trafik kurallarına uyan hiçbir araç o geçitte savrulmaz.
Soruyorum size Şehir içi hız limiti kaç?
50 km/saat
Çetin Emeç bulvarında trafik hangi hızda akıyor?
100-120 km/saat
Bu kavşağa giren araçlar 50 değil 60-70 km/saat hızda bile olsalar savrulmazlar. Kavşaktaki belkide söylenebilecek tek kusur başında ve sonunda yokuş olması ve arabaların geçide girerken hızlanma eğiliminde olmalarıdır. Bunu engellemek için yol tırtıklı hale getirildi ama insanlar hala Çetin Emeçten hızla gelip altgeçide giriyolar.
Bu arada Çetin Emeç bulvarında da hız limiti yine 50 km/saattir.
Trafik sıkışıklığını engellmek için trafik akışı alt-üst geçitlerle hızlandırılıyor sonuçta da böyle olaylar olabiliyor. Ancak kazaya karışan araçlara bakın bu araçların 50 km/saat hızda gitseler bu kazaları yapma ihtimali var mı?
Senin deddiğin bütün Türkiye için geçerli..Her yerde hız sınırlaması var...Uyulsa kaza olurmu ?...Belki olur ama can kaybı en aza iner....
Bunlar gözönüne alınarak yapılmalıydı...Alel acele kavşak yapmak kolay....Belki trafiği rahatlattı ama çok canlar yaktı hala da yakmaya devam edecek gibi....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
11 Aralık 2006, 13:06
#11
-
11 Aralık 2006, 13:18
#12
@ Alp_tunay
Dostum dediğin gibi hız sınırlamasına uyulsa kazalar hem azalır hemde yaralanma can kaybı azalır. Fkat trafik böyle hızlı akmaya devam ederse insanların işi zor valla. Acemi sürücüler napacak yacaş gitmek isteyenlerde trafiğe uymak zorunda kalıyolar ve böyle sonuçlar doğuyor. Hızlı trafik herkesin her aracın altından kalkabileceği bir durum değil. Birileri bunu önüne geçmeli bence. Yurtdışında uygulanan kameralı sabit radar uygulaması böyle yerlerde çok işe yarayabilir.
-
11 Aralık 2006, 13:23
#13
yucika, Melih Gökçek'in bu işi TMMOB'dan daha iyi bildiğini sanmıyorum. Köprü ve kavşak düzenlemesi, mühendislik çalışması isteyen bir iştir ve TMMOB'un olumsuz raporu var.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
11 Aralık 2006, 13:33
#14
Prometheus adlı üyeden alıntı
yucika, Melih Gökçek'in bu işi TMMOB'dan daha iyi bildiğini sanmıyorum. Köprü ve kavşak düzenlemesi, mühendislik çalışması isteyen bir iştir ve TMMOB'un olumsuz raporu var.
Sitelerde 2 köprülü kavşak, aydınlık kavşağı aynı zaman da yapılmış aceleye getirilmiş bir yapı....hiç birisinin olumlu raporu yok...Sadece göz boyama...
İnsanlarımız kendilerini fazla kaptırıp viraja giriyor ama içerde ya duvarla buluşuyor yada başka araca yaslanıyor....Hergün 2 şer kaza meydana geliyor alt dönüşlerde....
Bence köprü girişlerine hız kesiciler koyulmalı....Belki trafik yavaşlar ama kimsenin canı yanmaz....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
11 Aralık 2006, 14:20
#15
Selamlar, Uyduruk alt geçitlere bir yenisi eklendi, geçtinizmi bilmiyorum. TOBB Üniversitesinin yanından Hipodrum istikametine doğru giden yolda henüz inşaatı bitmemiş fakat trafiğe açık bir altgeçit hizmete girdi. İşyerim Macunköy'de olduğu için bazen bu güzergahı kullanıyorum. İlk defa akşam eve dönerken geçtiğimde, altgeçitten çıktım karşımdan arabalar geliyor, içimden ...lara bak benim şeridimden geliyorlar dedim. Meğerse Temel'in hesap ben karşı şeride geçmişim. Hemen farkettim kendi şeridime geçtim. Hiçbir uyarı yok, levha yok. Allah korusun kafa kafaya girersin yani. Dün tekrar geçtik hala hiçbir uayrı vs. yok aynen devam alt geçit tehlike saçmaya devam ediyor. Bu yararlı Konuya el attığın için teşekürler Prometheus.
-
11 Aralık 2006, 23:21
#16
hiz limitine uyulsa zaten kaza olmaz ki memleketimde...
yunanistandan gelmedigine, insaatlari da benim paramla yaptigina gore e bir zahmet otur secim icin sekil yapmayi bi kenara koy ve bilim adamlarina danisip zaman ayirip etut calismasi yapip duzgununu yap...
ps: yavas gitsen de farketmez fotolarda orta refujden karsi seride gecen arabalari gormediniz galiba...
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
12 Aralık 2006, 00:55
#17
Hız limitine uysanız eve kaç saatte gidersin düşündünüz mü hiç? "Hız limitine uyulmalı" diyen arkadaşların kaç tanesi uyuyor acaba? Ankara'da E5'e bağlanan 4-5 şeritli İstanbul yolunda bile hız limiti 50. Ancak gördüğüm hiçbir araç 50 ile gitmiyor ve bence çok da iyi yapıyorlar. İyi yapıyorlar derken bundan kastım kalkıp da 120 130 ile gitsinler değil tabi ancak 90 bence o ve benzeri yollar için ideal hız.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
12 Aralık 2006, 01:05
#18
alt geçitlerin girişinde hız sınırı 30km. yazıyor. o altgeçitlerden 30 la geçilecekse trilyonlar döküp altgeçit yapmanın ne mantığı var? senkronize ışık koyulursa 1 kere ışık bekledikten sonra 50yle giderseniz diğerlerine yakalanmadan geçebilirsiniz. altgeçite gerek kalmaz. hem trafiği hızlandırcak şekilde altgeçitler yapıp sonra da insanlar niye burda hızlı gidiyor demek aptalca olur.
şehiriçi arabaların gelip geçeceği bi otoban değildir ki. çetin emeçte yaya olarak öveçlerin oralarda karşıdan karşıya geçmeye çalıştınız mı hiç? sanki şehirlerarası yol. yayalar hiç düşünülmemiş. şehircilik mantığından tamamen uzak şeyler.
-
12 Aralık 2006, 01:26
#19
Her gün geçtiğim yer gerçekten burada bir mühendislik hatası var..
PEUGEOT 103 SPORT>HONDA CBF 500>YAMAHA FAZER 600>HONDA CBF 1000>YAMAHA YBR125>SUZUKİ DL 650>HONDA VFR 800X>HONDA MSX125>YAMAHA MT07 & HONDA PCX 150
-
12 Aralık 2006, 02:23
#20
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler