Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar.Arama yaptım bulamadım. Hemen herkezin bir fikri vede kullanmışlığı var gibi önceki forumlara baktığımda.Hiç sıkıntısı olmayan bir motor topiği olmadığından anlaşılır diyesim geldi.Herkezin sahip olmasa dahi anı ve fikirlerini görelim lütfen.Aslında çok kalabalık bir kitlede olabilir kimbilir.Selamlar herkezlere...
İngilizce kullanım kitapçığı linki:
onur83 adlı üyeden alıntı
Teknik özellikler:
Boy: 1,982mm
genişlik: 744mm
Yükseklik: 1,067mm
Dingil mesafesi: 1,297
sele yüksekliği: 781
Ağırlık(boş): 114kg
Kapasite:
Motor yağı: 1,1lt (boşaltıldıktan sonra 0,8lt)
Yakıt deposu: 12lt
Yakıt rezervi: 2lt
ön amortisör yağı: 75,5cc
Azami yük: 155kg
Motor:
Tip:4zamanlı hava soğutmalı, OHV, 15' eğimli tek silindir
sıkıştırma oranı: 9,5x1mm
motor hacmi: 125cc
Azami güç: 12,3 hp (9,2kw). 8,250rpm
Azami tork: 1,00kgfm 7,500rpm
standart buji: NGK DPR8EA-9
subap açıklığı(em-eg): 0,8mm
Ön lastik: 2,75-18 42P
Arka lastik: 90/90-18 57P
Ön fren: 240mm disk
Arka fren: 130mm tambur
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
Reklamlar
-
Hayırlı olsun ne diyelim..
-
?
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
Bu ne yaa....Öldükte haberimiz mi yok...Adımıza dernek kurulmuş....Titancıları yaşatma derneği...
Titanlar ölmez......İlk göz ağrılarımız onlar...Şimdiki motorculuğun temellerini onlar atmıştır...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
titanlar ölmez vatan bölünmez
-
Çocukluğum da konuşurlarken dinlerdim hep; jawalarla mz leri kıyaslardı abilrim.Jawa hantal ama uzun yolda uzar; Mz seri şehir içinde kaçar vs. vs. diye.Forumları gezerken çok yerde ybr-titan karşılaşması gördüm.Herkesin kendince bir fikri ve favorisi vardı.
Çok kişinin de titanlarla ilgili hatıraları vardı(eskilere dayanan bir model olduğundan heralde)
Ybr nin kendi kullanıcı topiği var ve titanında olmalı diye düşündüm.
Tartışıp konuşalım hemde herkezle....Saygılar...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
titan modeli turkiyeye 96 da girdi sanirim.tabii motoru bi cok kasada kendini gosterdi.babam 99 model (o zaman kampanya vardi ve o seri hondalar daha koyu kirmizi cikti) titanaldi sifir.tabii o zaman yasim 14 ve yavas yavas motor katliamlari yapmaya baslamisim.yeni kurbanimim titan olacagini dusunuyodum ama ben onu hor kullandikca ,bana kicini yirtsan ben kolay kolay ariza yapmam diyodu ve hakkatten oyle oldu.2003 te babamla bi tartisma sonucu motorunu satti ve motor ilk gunku gibi temiz ve orjinaldi.ahh be simdi o motoru bulsam 1 saniye dusunmem geri alirim.cok hatiram var onla.ilk saglam kazam,ilk tek teker deneyimlerim,ilk kiz arkadasimla o motorda gezmistik. ahhh ahhh nerde eski gunler,nerde o eski titanim
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
bende yarıdan itibaren bir titan sahibi olacağım bir aksilik olmazsa
yarın zaten olmuş sabah demeliydim
"inandığın gibi yaşamazsan, yaşadığın gibi inanırsın"
NE MUTLU, TÜRKÜM DİYENE
-
Bence siboblu motorun kralı honda titandır.Çok kaliteli çok iyi bi motor ve çokta iyi tutuldu.Ama şu günlerde duman atan honda titan bile gördüm.Başka yerlede nasıldır bilmem ama Alanya da titanların egzosunu açmak nerdeyse modaydı ve egzos açıp aragaz çekmekten motorları nerdeyse hallettiler.Ama hala süren bi çok arkadaşım var.Genelde bizim bölge dışındaki Titanları pek modifiye etmemişler.Alan sade bi şekilde kullanmış.
-
12 Aralık 2006, 02:24
#10
sezginmax adlı üyeden alıntı
Bence siboblu motorun kralı honda titandır.Çok kaliteli çok iyi bi motor ve çokta iyi tutuldu.Ama şu günlerde duman atan honda titan bile gördüm.Başka yerlede nasıldır bilmem ama Alanya da titanların egzosunu açmak nerdeyse modaydı ve egzos açıp aragaz çekmekten motorları nerdeyse hallettiler.Ama hala süren bi çok arkadaşım var.Genelde bizim bölge dışındaki Titanları pek modifiye etmemişler.Alan sade bi şekilde kullanmış.
Modifiye etmeye gerek kalmıyor ki...İsteneni zaten veriyor...Ama dediklerim 2001 modele kadar......
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
14 Aralık 2006, 12:19
#11
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Modifiye etmeye gerek kalmıyor ki...İsteneni zaten veriyor...Ama dediklerim 2001 modele kadar......
cok dogru.zaten titanin modifiyeye ihtiyaci yok.2001 modelden sonralarinin fabrikalari degisti.ve duyduguma gore titan es tayvan maliymis.
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
14 Aralık 2006, 23:14
#12
SmirnouF adlı üyeden alıntı
cok dogru.zaten titanin modifiyeye ihtiyaci yok.2001 modelden sonralarinin fabrikalari degisti.ve duyduguma gore titan es tayvan maliymis.
Dikkat çekmek isterim motorumun her aksamında HONDA AMAZON yani Brezilya grup yazıyor bilgilerinize...
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
15 Aralık 2006, 17:48
#13
demekki duydugum dogru degilmis
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
15 Aralık 2006, 18:00
#14
o hondaların keşke aynısı üretilse
-
15 Aralık 2006, 19:35
#15
autonomous adlı üyeden alıntı
bende yarıdan itibaren bir titan sahibi olacağım bir aksilik olmazsa
yarın zaten olmuş sabah demeliydim
Nerelerdesin yahu alamadın titanı heralde yada aldın geziyon..Bekliyoz bizde paylaşım yapsak diye..
Titanın faydaları:
1-az yakıtlı kurye motoru
2-sağlamlığıyla balıkçı (yarı enduro olarak kullandım) motoru
3-sorunsuz yol motoru(dayanabilirseniz ben molasız Bursadan Tekirdağa gittim geldim)
4-iyi huylu başlangıç motoru(herkesin bi hikayesi olduğu dikkatimi çekti diğer forumlarda)
5-yarıyolda komaz hemen her ilde servis
zararları:fiyatı kastı beni ybr daha ucuzdu yahu(üstelik yanında cep tlfn. hediyesi vardıı.:( )
NOT:reklamsal bir amacım yoktur.konu başlığına sadık kaldığımı düşünüyorum..
ESENKALIN....
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
-
18 Aralık 2006, 17:40
#16
abi hala varmı honda titan yoksa yanlışmı duydum yani 0 km satılıyor haaaaa:!!!!!!!!!!!
-
18 Aralık 2006, 18:16
#17
Evet ben de ne motorla başlasam diye düşünürken bizim kurye YBRye göre daha sesli ve sarsıcı dedi bende almaktan vazgeçtim. ilk motor kullanmayı titanlarda öğrendik yazın. Gidonu falan iyiydi ilk slalomu onda öğrendim ama benim motorum olsun mu yok olmasın Hatta hocalardan biri al 2. el titan kullanmayı öğren sonra istediğin motoru al dedi elenden çıkartması da kolay olur dedi. Milano fuarında tanıştığım Honda yetkilisi Brezilya ve Türkiyede yapılıp satılıyor demişti. Başka yerde yok yani anca bizim gibi az gelişmiş ülkelerde kullanılıyor ve değer buluyor.
İYİ ŞANSIMIZ BOL OLSUN MOTOSİKLET KARDEŞLİĞİ:rendeer:
-
19 Aralık 2006, 00:37
#18
İlk titan cg ler japondur....2000 yılında kore daha sonra zaten s ve delüx modelleri brezilyada üretildi....
Zaten hala sağlam olanlar japon olanlar....Delüx hala satışta ama fiyatları bayağı tuzlu....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
19 Aralık 2006, 00:40
#19
"Honda TİTAN Kullanıcılarını Koruma ve Yaşatma Derneği"
Başlığa bak yaa, hiç bişey yazmayacaktım ama başlığın güzelliğine koptum. Koruma va yaşatma derneği , harika yaa.
Herşeyin Derneği var da güzel memleketimde neden Titancıların olmasın ki, di mi ama?
Süper başlık olmuş.
-
19 Aralık 2006, 01:19
#20
alp_tunay adlı üyeden alıntı
İlk titan cg ler japondur....2000 yılında kore daha sonra zaten s ve delüx modelleri brezilyada üretildi....
Zaten hala sağlam olanlar japon olanlar....Delüx hala satışta ama fiyatları bayağı tuzlu....
Delux hala satışta mı? Satışta olan titan s değil mi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler