Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Varmısınız çalışmaya!!!!

    REKLAM ALANI
  1. #1
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Seçimlere 1 yıldan az zaman kaldı.
    Bölgelerimizde ciddi çalışma yaparak,şu an ki vekillere ve vekil adaylarına yönelik çalışma başlatalım.
    Şehir merkezlerinde itfaiye ,polis ve ambulans araçlarının,bisiklet ve motosikletlerin haricindeki araçların seyahatlerinin sınırlanması ve hatta belli saatlerde yasaklanması hakkında bir karar alınması gerekirse kanunlaştırılması hakkında bir baskı grubu oluşturalım.(sakın yönetim çıkıp,bu siyasi bir konu sitemiz de konuşmayalım demesin)biz motorcular konuşmadıkça bizim yerimize kimse konuşmaz,konuşsada kendi çıkarına konuşur.
    Halkımızın motor ve bisiklet kısacası 2 teker kullanımına yönlendirilmesi ve bu güne kadar savunduğumuz değerlerin ön planda canlı bir şekilde tutulmasının zamanı gelmedimi sizce?
    Sizlerin düşünce ve katkıları nelerdir.E-mail grupları oluşturup camiamızın ön planda olması sağlanabilirmi.
    Kışın gelmiş olması bizlerin uyumasına neden olmamalı değilmi.

    Örneğin A2 ehliyet harç ve giderleri kaldırılıp,herkes A2 ehliyet sahibi olmaya davet edilebilir ne dersiniz?
    Yerli motor ve bisiklet ürünlerini alan ve satanlardan kdv-ötv benzeri vergiler kaldırılabilir veya düşürülebilir.
    İstanbul vb mega kentlerin ulaşım sorunlarına geçici de olsa çözüm olabilecek 2 teker kullanımının teşvik edilmesine dair kararlar alınmalı hatta aldırılmalıdır.

    Varmısınız tartışmaya ve üretmeye yeni fikir ve önerileri.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    GÖKTAX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara/Akvaryum
    Motosikleti
    250 MCT
    Motorsiklet ve bisikletin özendirilmesine katılıyorum ama binek arçlar asla yasaklanmamalı.
    Düşünsenize trafikte çocuğuyla motora binen aileleri?

  3. #3
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı GÖKTAX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorsiklet ve bisikletin özendirilmesine katılıyorum ama binek arçlar asla yasaklanmamalı.
    Düşünsenize trafikte çocuğuyla motora binen aileleri?

    İyide ben anlamadım nerden çıkardın bunu...?

    İhtiyar bişeyler yapılabilir ama adayları bilmiyoruz ki...Son ana kadar saklanıyorlar....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  4. #4

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    zekeriyaköy / Sarıyer / İstanbul
    Motosikleti
    Aeon 180 cc ATV - 125 cc Dorado Scooter
    ithal edilen bir kısım motorlardan alınan antidamping vergilerinin ekonomiye kazandırılması gerekir. risk sermayesi kullanımı ile.
    örnek vermek gerekirse avrupa birliği fonları gibi bir fon sistemi oluşturulur ve bu fondan kullanılan sermayenin kuralları dışında kullanılmaması sağlanır. mevcut bir kaç motor üreticisi olduğunu iddia edip çinden direk ithal motor getiren üreticilerin yerli yatırıma teşvik edilmesi ile olabilir fakat neremiz doğru diyip vaz geçersek hiç bir yere varamayız.
    Cumhuriyeti kuranlar eğer vazgeçmiş olsa idi şimdi konuşacak bir dilimiz, yaşayacak toprağımız olmazdı
    --
    ek olarak bir motor alırken 1 ay düşünüyoruz bir oy verip hayatımızı etkileyen konu hakkında kaç dakika düşünüyoruz?

  5. #5
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı GÖKTAX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorsiklet ve bisikletin özendirilmesine katılıyorum ama binek arçlar asla yasaklanmamalı.
    Düşünsenize trafikte çocuğuyla motora binen aileleri?
    Tabi ki ince eleyip sık dokumalı,bölgeler masa başında değil yerel halkın katılımıyla şartları oluşturulmalı.

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyide ben anlamadım nerden çıkardın bunu...?

    İhtiyar bişeyler yapılabilir ama adayları bilmiyoruz ki...Son ana kadar saklanıyorlar....
    Haklısın adaylar saklanıyorsa,o zaman bizler ön plana çıkıp onların bizi bulmasını sağlamalı,malum oy için 40 takla atıyorlar

    Alıntı BlackMoon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ithal edilen bir kısım motorlardan alınan antidamping vergilerinin ekonomiye kazandırılması gerekir. risk sermayesi kullanımı ile.
    örnek vermek gerekirse avrupa birliği fonları gibi bir fon sistemi oluşturulur ve bu fondan kullanılan sermayenin kuralları dışında kullanılmaması sağlanır. mevcut bir kaç motor üreticisi olduğunu iddia edip çinden direk ithal motor getiren üreticilerin yerli yatırıma teşvik edilmesi ile olabilir fakat neremiz doğru diyip vaz geçersek hiç bir yere varamayız.
    Cumhuriyeti kuranlar eğer vazgeçmiş olsa idi şimdi konuşacak bir dilimiz, yaşayacak toprağımız olmazdı
    --
    ek olarak bir motor alırken 1 ay düşünüyoruz bir oy verip hayatımızı etkileyen konu hakkında kaç dakika düşünüyoruz?
    İşte ne güzel lehimize ayrıntılar canlanıyor.
    Bu iş satıcısıyla servisiyle binicisiyle tüm camiamızı bağlıyor.
    Şimdiden işi sıkı tutarsak önümüzdeki sezon yani seçim öncesi büyük faydalar sağlayabiliriz.
    Eeeee nede olsa çıkar dünyası,ortak paydamızsa motor.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  6. #6
    silverdiver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    İSTANBUL-sarıyer
    Motosikleti
    foresight-- beat
    ben ce biz hariçten gazel okuyoruz,
    neden mi
    büyük motosiklet üreticileri ve ithalatçıları neden böyle bir organizasyona ön ayak olmuyolar,anlaşılan onların keyfi yerinde,biz kullanıcıların da pek fazla bişey yapabileceğini sanmıyorum,geçen fuarın ikinci günü ötv ikiye katlandı
    niçin birtanesi bile çıkıp adam gibi sert bi demeç weremedi....düşündürücüd& #252;r bu,bir başka düşünülmesi gereken de niçin kasım dan beri birtane bile çin malı motor trafikte göremiyorum,parasını neredeyse çöpe atar gibi çin malı motor alanlar,(paramız anca buna yetti neyapalım yane...!! demesin)
    yarın birgün motorcular gövde gösterisi yapmaya kalkışsa kaç tanesi buna katılabilir,kendi aramızda ve üreticiler niçin organize diiliz,niçin yamaha-honda-kawasaki-suziki-harley-aprilla-ducati gibi markalar bu siteye reklam wermez
    <%)))))))))))><<< ::pcgum:: ***ReBeL***::pcgum::

  7. #7
    gupilya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Truva 250 TR
    İhtiyar;
    kesinlikle doğru bir karar ve hepsini destekliyorum.
    sesini çıkarmazsan seneye vergileri daha da arttırır siyasetçiler. tepki gördüklerini bilmeliler. her platformda fazla vergi almalarının özellikle alım satımda gereksiz vergilendirmenin sokaktaki vatandaşı nasıl rahatsız ettiğini bilmeleri gerekir.
    motoru sıfır alıyorsun vergi ödüyorsun. ikinic el satıyorsun hadi bir daha 350 YTL öde ne bu. ilk satın aldığında bir vergi verdin. her yıl taşıt vergisi verdin. benzin aldın yarısından fazlası vergi. motor değiştirecen ikinci el motor al hadi bir daha.

  8. #8

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    Alıntı silverdiver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben ce biz hariçten gazel okuyoruz,
    neden mi
    büyük motosiklet üreticileri ve ithalatçıları neden böyle bir organizasyona ön ayak olmuyolar,anlaşılan onların keyfi yerinde,biz kullanıcıların da pek fazla bişey yapabileceğini sanmıyorum,geçen fuarın ikinci günü ötv ikiye katlandı
    niçin birtanesi bile çıkıp adam gibi sert bi demeç weremedi....düşündürücüdür bu,bir başka düşünülmesi gereken de niçin kasım dan beri birtane bile çin malı motor trafikte göremiyorum,parasını neredeyse çöpe atar gibi çin malı motor alanlar,(paramız anca buna yetti neyapalım yane...!! demesin)
    yarın birgün motorcular gövde gösterisi yapmaya kalkışsa kaç tanesi buna katılabilir,kendi aramızda ve üreticiler niçin organize diiliz,niçin yamaha-honda-kawasaki-suziki-harley-aprilla-ducati gibi markalar bu siteye reklam wermez
    büyük ithalatçının reklam vermesine ne gerek var bizzat kendimiz onların reklamlarını yapıyoruz daha ürünleri gelmeden mesela bakınız honca cbf 150, yamaha ybr 250 konuları
    yerli üretici gayet rahat zaten çinden getirmiş olduğu parçayı yerli üretim gibi piyasaya sürüyor. hem pahalı hemde anti damping vergisi vermeden. diğer tali ithalatçılar ise sağolsunlar getirdikleri belirli bi kalite standardına uymayan motorları ile çin malı motor kullanıcıları canlarından bezdirmiş durumdalar. aynı zamanda çıkarılan anti damping vergileri ve iki büyük firmanın kampanyaları nedeni ile o iki büyük firmanın çin üretimi motorları kampanyalı fiyat adı altında satışa sunulmuş durumda. honda örneği vermek gerekirse cg 125 eski teknoloji ve aynı zamanda düşük güçlü bir model cbf 150 yeni teknoloji daha güçlü bir motor. cg 125 cbf 150 den daha pahalı. demek oluyorki bu fiyata cbf 150 satılabiliyorsa cg 125 satılırken insanlardan güzel kar elde edilmiştir. çin malı satışının bir tek iyi noktası bu olmuştur.
    sonuç olarak teknolojiyi bir şekilde üretmek durumundayız. devlet yerli üretici ile konuşup ya yapman gereken işi yani üretimi yapacaksın ya da sen zaten üretim yapmıyorsun o zaman vergi ile korunmaya ihtiyacın yok ben bu koruma vergilerini kaldırıyorum demesi gerekir. yerli üreticinin korunması adına alınan vergi yerli üretici olmadığı için varolma nedenini kaybetmiştir.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  9. #9
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    bu konuda bildigim tek şey %100 türk malı motosikletler yapılmalı. devlet bir konsey kurum bu işi bilen mühendisleri yöneticileri vs.. bir araya getirip % 100 türk malı motosiklet yapmalı. özel sektörden birşey olacagı yok. arkadaşların dedigi gibi senelerdir yerli üreticiler desteklenmesine ragmen hala % 100 türk malı bir araba veya motosiklet üreticisi yok hepsi bir şekilde ihtalediyor. devleti yerli motosiklet üretmeye zorlamak lazım. yoksa yok efendim ithal motosikletlerden alınan vergi oranı düşülsün vs. gibi öneriler ancak geçici çözümdür. ilerde yine vergiler daha yüklü bir şekilde bindirilicektir. % 100 türk malı bir motosiklet olmadıktan sonra ne yaparasak yapalım bu işi bir çözüme kavuşturamayız diye düşünüyorum
    saygılar...

  10. #10

    Üyelik
    15 Kasım 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    hyosung 250r orange thema
    arkadaşlar bu konuya katılıyorum ben avrupada kaldığım yıllrda özel bisiklte yolları vardı londrada oranın yolları bizimkiler kadar genişte değil üstelik fakat toplu ulaşım harika böyle bi silahları var şehir merkezine her araç giremiyor falan aslında çok iyi olur ama içimizdeki kariyer sahibi arkadaşlar bizim desteğimizle bu işe ön ayak olurlarsa en azından büyük şehirlerde birşey yapılabilir de bizi sıkıştıran motor lan o durur diyen öküzlerden biraz kurtuluruz

    bu arada konu neyddi neye gelmiş biz burada çini ithali türkü tartışmayalım bu işi sonuca vardırabilirmiyiz ona bakalım

  11. #11

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    şimdi aklıma geldi bir devlet forumu olsa diye düşündüm. bir takım projeler için insanlarında fikirlerini sunabileceği ve bu fikirler etrafında beyin fırtınası yapılabilecek bir forum. mesela proje bizimle alakalı olan yerli motor üretimi olsun. bu proje kapsamında nasıl bir motor beklentisi olduğu ve bu motorun muhtemel kullanıcıları olarak bir şeyler ekleyebileceğimiz bir forum olabilir. ya da konulmuş olan bir kanunun uygulanması sırasında sahada olan kişiler olarak görülen aksaklıkların bildirilebileceği bir forum olabilir. insanlar kendi fikirleri sorulup düzenlemelerin genel insan yaşamının faydasına olanların yapılmasından mutlu olurlar. mesela ben bir firmanın ithal etmiş olduğu ürünün Türkiye satışının neredeyse iki katı olduğunu tespit etmiş ve o firmanın web sitesi aracılığı ile satışını yapmış oldukları konusunda bir mesaj göndermiştim. bana sorduklarında nerede daha az olduğu konusundaki maile verdiğim cevaptan sonra firma tekel konumunda olduğu bu üründe yurtdışı satışa yakın bir fiyata indirmiş oldu. yaptığım kötümü? bence hayır eğer yurt dışında son kullanıcıya satılan fiyatın iki katına mahkum kalmaktansa bu konu hakkında fikrimi söyleyip düzelmesini sağladığım için benden başka diğer insanlarında bundan faydalanmalarını bilmek benim için güzel oldu.
    tek yapmamız gereken tepkimizi ve fikirlerimizi insanlara ifade edebilmekten geçiyor düşüncesindeyim
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  12. #12
    yasin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    üsküdar, zeynepkamil
    Motosikleti
    peugeot satelıs 250
    benimde bu düşümcem vardı daha önceden ama devletin dinliyeceğini sanmıyorum,dinleseler bile sözünde durmazlar.çünkü seçimden önce verilen sözlerin hiç birini tutmadılar, bakınız asgari ücrete 380 ytl. insan nasıl geçinsin yukardakiler aşağıdakinin hali anlamaz
    [url]http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23339[/url] :rendeer: artvin borçka

  13. #13
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Arkadaşlar o parti bu parti meselesi değil.İçimizde her renk insan var.
    Asıl sorun bizim net projelerle talep etmiyor olmamız.
    Sağa dönüşlerde önce yayaya sonra bisikletliye yol verilmesi gerekirken(kanun böyle diyor) uygulanmıyor,neden?çünkü insanlar bunu talep etmiyor,yasal hakları olduğu halde.
    Bizler talep etmezsek şehir dışı ve otobanlar da 70 km hız sınırına daha çoook mahkum oluruz.
    Bizler takipçisi olmadığımız için kanuni hakkımız olan 2 yıllık fenni muayene süresini 2 sene sonra uygulamaya başladılar,takii bizler takipçisi olunca.
    Bilmem anlatabiliyormuyum.
    İşte tam bu nokta da (tamyeritamzamanı ) gelmişken biz proje ve fikir ortaya getirip anlatmazsak 4 teker makam araçlarında ki bürokrat ve vekiller hiiiiiiiiiiiç uğraşmazlar bizim için.
    3-5 sene öncesine kadar mtv ödemiyorduk şimdi o da girdi (cebimize ).

    Haydi hareket bereket getirir.
    Hemen herkesin bir siyasi tanıdığı vardır,rengi mühim değil onları da motorcu yapalım,içimize çekelim.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  14. #14
    ozturk_sertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    O parti yada bu parti konu bu değil zaten değil mi...
    Ama benim düşünceme göre hiç bir şekilde araçlara kısıtlama getirilemez. Bu bir çözüm olamaz... Yarın öbür gün sokaklarda çok kap kaç oluyor sokağa çıkma yasağı koyalım bak nasıl azalıyorda denir belki.... Kısacası... Hakkımızı savunmaya varım...
    SERTAC OZTURK
    BMW F 650 GS/2006 *B Rh (+)*

  15. #15
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    siyasi bu konu

    konu çok güzel ama işallah sulanmadan gider
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  16. #16
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var

    Konu dağılmış.

    Arkadaşlar her ne kadar Türkiye'de yaşamıyor olsam da ülkemde güzel şeyler olduğunu görmekten mutluluk duyarım.
    İhtiyar'ın önerisini destekliyorum.
    Bazı arkadaşlarımız bu öneriyi yerli malı motosiklet üretimine kadar getirmişler yani konu dağılmış.
    Gerçekten yapabileceğimiz şeylerle uğraşmak bence daha çok verim almamızı sağlayacaktır
    fakat arkadaşların yazdıkları konular da doğrudur. Aynen katıldığımı söylemek isterim.
    Türkiye'de motosiklet kullanıcılarının ciddiye alınmadığı bir gerçektir.
    Bunun yanında motosiklet kullanıcılarının motosiklet kullanmayı ciddiye almadıkları da bir gerçektir.
    Siz kendi gerçekleştirdiğiniz eylemi ciddiye almadıkça siyasilerin yada başkalarının sizleri ciddiye almasını beklememelisiniz.
    Türkiye'de motosiklet kullanıcıları kurallara uygun motosiklet kullanırlar,plaka ruhsat gibi işlemleri ciddiye alırlar,
    kaskları,eldivenleri,montları ile tarfikte ciddi bir motosiklet kullanıcısı olduklarını herkese gösterirlerse, motosikletlileri ciddiye alan insan sayısı da artacaktır.

  17. #17
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    heryere yaziorum buraya da yazayim:
    onlarin yerine otv karsiti buyuk bir kampanya yapsak
    su yeni 2007 kasalarin yuzu suyu hörmetine
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]

  18. #18
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    Alıntı gupilya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İhtiyar;
    kesinlikle doğru bir karar ve hepsini destekliyorum.
    sesini çıkarmazsan seneye vergileri daha da arttırır siyasetçiler. tepki gördüklerini bilmeliler. her platformda fazla vergi almalarının özellikle alım satımda gereksiz vergilendirmenin sokaktaki vatandaşı nasıl rahatsız ettiğini bilmeleri gerekir.
    motoru sıfır alıyorsun vergi ödüyorsun. ikinic el satıyorsun hadi bir daha 350 YTL öde ne bu. ilk satın aldığında bir vergi verdin. her yıl taşıt vergisi verdin. benzin aldın yarısından fazlası vergi. motor değiştirecen ikinci el motor al hadi bir daha.



    IHTİYAR ve bu arkadasın fikirleri harika, pardon deyistiriyorum:

    hepinizin fikri harika
    bu deyisik fikirleri anket yapip secmeli ve hangisi kasandıysa, ki hepsi isimize yarayan fikirler, destekleyelim.


    all you need is love

  19. #19

    Üyelik
    19 Şubat 2005
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Yamaha YBR125
    İHTİYAR arkadaşım sana katılıyorum ama şu otoların trafiğe çıkışını yasaklama konusu biraz abartı olur.Yani birşeyleri yasaklamak pekte demokratik olmuyor.Ama bazı şeylere insanları (iki tekerlekli araçlara)özendirmek ,insanların bu araçları daha rahat elde etmeleri için çaba sarfetmek bu araçlar üzerinden alınan fon,vergi,har(a)ç'ları düşürerek veya trafik yasalarında iki tekerlekli araçların üstünlüğü ön plana çıkarılarak sürücü sayısı artırılabilir.
    Ama bunların da olabilmesi için bizim siyasilerimize baskı yapabilecek bir topluluğun ses getirmesi gerekli evet haklısın oy için herşeyi yapabilecek siyasilerimiz var neden olmasınki...

  20. #20

    Üyelik
    25 Kasım 2006
    Size kesinlikle katılıyorum arkadaşlar, motosikletlerin hakları için taleplerde bulunmanın zamanı geldi. Motosiklet teşvik edilmesi gerekirken cezalandırılıyor. Diğerlerinin dikkatsizliği yüzünden her an ölümle de burun buruna geliyoruz. ya motosiklete binmeyi bırakalım ya da şu şartları düzeltsinler.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler