bak 250 cc cruiser motorlarla neler yapılabiliyor
1-
http://www.motosiklet.net/forum/etki...da-424-km.html
2-
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ruise-var.html
3-
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-var-2-a.html
bak 250 cc cruiser motorlarla neler yapılabiliyor
1-
http://www.motosiklet.net/forum/etki...da-424-km.html
2-
http://www.motosiklet.net/forum/etki...ruise-var.html
3-
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-var-2-a.html
hmm peki keeway 150cc superlight 1-2 günde 300-400 km lik yollara dayanabilir mi?
yolda iflas eder mi?
gerçi ben sizler gibi aralıksız saatlerce kullanmak yerine, yarım saatte bir durmayı o bölgeyi gezmeyi keşfetmeyi gerekirse kamp kurmayı düşünürüm, yani motoru aralıksız kullanıp fazla kastırmam anlamında. ama 150 cc dayanır mı acaba?
Çok sevdiğim bir abim var,
Yunus Polisi Kendisi,
Kapalı alanda benzinlikte rica ettim küçük bir tur için kırmadı saolsun.
(ehliyet+tecrübe son nokta..)
Böyle rahat sele, böyle az titreşim, böyle yol tutuş, bukadar konforlu amartisöre sahip motor daha kullanmadım, ki bir çok tip motor kullandım...
(cup, scoo, racer, süpersport, commutter, chopper)
Ama gerçekten bambaşka birşey bu Yunuslardaki BMW.
Racer-SüperSuport-Cross karışımı.
Bir tek Scooter yok karışımda
ilerleyemeyeceği yol yok, ilerleyemeyeceği çok az offroad var
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
ilk kez motor alıcam. 250 fazla gelebilir diye düşünüyorum, kavramak manevra ağırlık filan. Öğrenmek için ne kadar küçük ve ucuz olursa daha iyi değil mi?
tabi bir taraftan da hem öğrenip hem geliştirip gezmek te istiyorum.
Ben de kararsızım bakalım birkaç ay sonra iyice netleşir kafam.
Ankara da Redline'da Regal Raptor'lar 4.900 sıfırı. Keeway Landcruiser 5.500
bu fiyatları görünce herkesin hemfikir olduğu Raptor da düşünülebilir ilk motor olarak.
Enduro konusu dönüp dolaşıp nerelere gelmiş...
Başlangıç için 150'ydi, 250'ydi konusunun o kadar büyütülecek bir yanının olmadığına değinerek, asıl söylemek istediğim konuya gelirim ki; superlight için günde 300-400 km gayet mümkündür. Gün içinde çok daha uzun mesafeleri gitmek de, arada sadece bir tost-ayran molası içererek ~500km'nin bir defada geçilmesi de denenmiştir.
1-3-8........................................138
FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA
Neden enduro?
Çünkü gidemediğin yer senin değildir
Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
Her şeyin Aslı Güzeldir!
Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...
bu güne kadar nerdeyse her cins motoru kullandım hepsinin yeri zevki ayrı tüm hayat bir tip motorla geçmez bana göre ara ara değişiyor bu yüzden tarz meselesi
Enduro bir Kara Murat'tır.Gözü karadır,gitmediği yer yoktur.
bu yazının tek katılmadığım yanı enduroların çirkin oluşu. transalpin neresi çirkin yada DL nin. kesinlikle katılmıyorum. yada benimki sadece bakış farkı.
Atlamışım bu başlığı..
Mükemmel bir ilk mesaj..
Neden Enduro?
Çünkü aşağıdaki gibi bir dere geçişini başka bir motosiklet sınıfıyla yapamazsınız da ondan..
Benim ne işim var orada yahu diyenlerdenseniz zaten enduro size değil, siz enduroya uygun değilsinizdir..
hayatımın aşkı chopper dan bu kadar çabuk soğuyup enduro ile yanıp tutşacağım aklıma gelmezdi.
i lav transalp.
What goes around, Comes back arround...
Asfalt ve arazi kullanımını birleştirmeyi başaran tek motor tipidir. Crosa yakın sert-dağ-taş yollarda kullanım için küçük hacimliler daha performans gösterir. Honda XL200-Xl185 gibi.
Endurocu olun dedinizde olmadık mı? -10bin bütçeyle güzel bir enduro varda biz mi almadık?
::gleam::Allah kuru iftiradan saklasın...:bounce:
Yav bi an racing'den kopup enduroya bağlanır gibi oldum ama bi anlıktı işte klavyene sağlık :D
Enduro görüntü olarak ilk başta baktığımda sanki sadece dağ tepe için tasarlanmış yapısı var, yüksekliği, dişli tekerler, ince uzun bir sele, sanki uzun yol için uygun değil gibi izlenim bıraktı bende, tabi bu büyük cc lerde touringe yakın bir çizgiye geliyordur, daha küçük cc li motorlar tam cross tarzı görünüyor. ]
Sele ve lastik tipi motorun karakteriyle ilgili, hacmi ile degil. 187 boyum ve 98 kiloyum, gecen gun 700cc lik bir KTM ye oturdum heryerim agridi. Adamlar onu galeride ustune oturulsun diye yapmamislar cunku. Eger duzgun egitimler alirsan 600cc ile de baslayabilirsin. Enduro yipratmaz adami. Ama 125cc olsun diye israr ediyorsan o zaman Derbi Terra ya bi bak. Cok guzel bi motor. Gercegini hic gormedim gerci.
Bir de su alinti isini beceremedim bir turlu kusura bakmayin
ENDURO
TRANSALP.GR.COM
asfaltta diğer sınıflardaki motorların gittiği yere TIR da gidiyor(kimse alınmaca yapmasın)
ama cross yada enduro tarzı bir motorda asfalt, dağ, taş, dere, tepe vs. hiç birşey yolunuzu kesmeye engel değildir. ve herkesin gelemediği yerlerde dolaşabilmek çokçok daha fazla ve farklı yerler keşfedebilmek, bukadar fazla gezilebilecek yer seçeneğinde, tertemiz doğanın içinde kamp yapmak harikadır ve bir ayrıcalıktır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)