Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
16. sayfa BirinciBirinci ... 61415161718 ... SonuncuSonuncu

Neden Enduro?

    REKLAM ALANI
  1. #301
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Koskoca boyutları, tipsiz görüntüleri, kocaman lastikleri... Buna binen nasıl biniyor ya? Ne anlıyorlar hiç bilmiyorum" derken birden kendimi enduro-sever buldum Sonra bu yazıyı yazmak istedim "enduroyu hiç düşünmeyen" diğer insanlara da katkım olsun diye. Umarım sizlerin de aklına "enduro mu alsam ki?" gibisinden bir soru yerleştirebilirim.


    - Abi dağda taşta ne işim var neden enduro alayım?
    --> Dağ, taş, tepe vs. tek başlarına ele alındıklarında cross'u tanımlıyor aslında. Endurolar düz yolda da gitmek üzere tasarlanmıştır. Gireceği arazi de sert ve taşlı arazi olarak düşünülmüş değildir, toprak ve hafif engebeli arazi için uygundur. Amacı hem aslfaltta, hem bozuk yolda, hem de köy yollarında vs. konforlu bir şekilde gidebilmektir. Hatta bu yüzden isimleri yavaş yavaş "funduro" olarak değişiyor. Enduronun dar ve engebeli yoldaki avantajı, manevra kabiliyetinden de geliyor. Ülkemiz yol şartları göze alındığında otoban hariç (ki kısmen bazı kesimlerde o da dahil) çoğu yolumuz yamalı bohça gibi olduğundan ne zaman karşımıza ne çukur çıkacak önceden kestiremiyoruz. Gittiğimiz yolun %90 ı asfalt olsa bile geriye kalan kısımda karşılaşabileceğimiz arazi problemlerinin aşabilir olması hiç kimsenin hayatında görmediği manzararları görmemizi sağlayabilir.

    - Abi bu endurolar kocaman ya şehir içinde ne yapacağız?
    --> Yüksek cc'li endurolar biraz daha touring'e yanaştıkları için bu söylem doğru ancak 650cc'lik bir enduronun ön çatal açısının dik olması motorun manevra kabiliyetini artırıyor ve dar yollarda daha az sorun çıkarıyor.

    - Endurolar çok yüksek abi...
    --> Sele yükseklikleri endurolar ile diğer motorlar arasında 3 ila 5 cm civarı oynar. Endurolar cross'a yaklaştıkça bu yükseklik daha da artar. Endurolar standart motorlardan arazi özelliğinden dolayı yüksek olmak zorundalar... Ancak üreticiler ağırlık merkezlerini çok daha aşağılara çekerek dengeli motorlar üretiyorlar (F650'nin deposunun sele altında olması bu nedenledir). Bu yükseklik bir handikap gibi görünsede süspansiyon yapısı nedeniyle (çok esnek) arazide ve yolda diğer motorlardan çok daha dengelidir. Sele yükseklikleri diğer motorlarla aynıdır ve hatta en alçak seleli motor yine bir endurodur (F650GS)... Sele yüksekliği R6 dan daha alçaktır.

    - Enduroların oturuş pozisyonları da çok dik ama..
    --> En rahat oturuş pozisyonu budur. Sadece rüzgarı daha fazla aldığınız için bir dezavantajı vardır, ancak saatte 120-140 km süratleri arası yorulmadan, rahatlıkla yol alabilirsiniz. Aksine yumuşak seleli oldukları için poponuz ile motorunuz büyük bir uyum içindedir.

    - Endurolar genelde tek silindir ya da iki silindir, bunun da titreşime neden olduğu söyleniyor.
    --> Düşük devirlerde tek silindir enduroların bir titreşim verdiği doğru ancak bunu size yolu işkenceye çevirecek diye düşünmenize gerek yok. Aksine tek silindirin bakım kolaylığı gibi bir avantajı vardır. Hatta kendi bakımınızı kendiniz bile yapabilirsiniz.

    - Neden dört silindirli değiller?
    --> Dört silindir motorlar düşük süratlerde hararet yaparlar ve bu yüzden 90-100 km hızla seyreden grup sürüşünde, önceden gidip sizi ilerdeki benzinlikte beklemek zorunda kalırlar. Ancak hiç sıkılmazlar çünkü benzin almakla meşguldurler.

    - Biz sürekli otoban ya da güzel asfaltı olan yerleri seçiyoruz gezmek için. Neden enduro alayım ki?
    --> Bu sorunun cevabı kısmen ilk cevapta verilmiş olmasına rağmen birkaç noktaya daha değinmek istiyorum. Güzel gezi yapacaksınız, eşyalarınızı nereye koyacaksınız? Artçınızın sırtına mı takacaksınız? Yoksa bir fileyle selenin arkasına mı sabitleyeceksiniz? Tabi yol boyunca durmadan, "lan noldu bizim çanta düştü mü acaba?" diye düşünerek yol zevkinden mahrum mu kalacaksınız? Peki diğer yandan endurocular gideceğiniz yere bir depo benzinle giderken, siz tekrar benzin almak zorunda kalacak mısınız?

    - Ön kısımları çok çirkin be bu enduroların.

    --> Bunun sebebi yumuşak amortisörlerdir. Amortisörlerin yumuşak olması, bozuk yollarda motorun zıplayıp yol tutuşunun azalmasını engellemektir. Bazen çirkinlik motoru devirip canınızı acıtmanızdan daha önemlidir.

    - Alaşım jantlar daha çekici değil mi?
    --> Yüksek cc'li endurolarda da yavaştan bu jantlar kullanılmaya başlandı. Alaşım jantların enduroda kullanılmamalarının sebeplerinden birisi, bu jantlar kırıldıklarında yapacak bir şey kalmıyor.

    - Sahi motoru devirirsek ne olacak?
    --> Hiçbir şey (altında kalmadıysanız tabi). Motor koruma demiri, elcik koruma, karter koruma... Özetle her tarafı korunuyor. Yine bunlara rağmen başka bir sorun çıktığında parçası çok daha ucuzdur. Bir de full grenaj bir spor motosikletle düştüğünüzü düşünsenize Üstelik enduroların tip gibi bir kaygıları olmadığı için (yani modern deyimle "şekilci" olmadıkları için) kırılan sinyal yerine Çin malı bir motosiklet sinyali bile takabilirsiniz. Uysa da taktık, uymasa da..

    - Nasıl yani şekilci?
    --> Endurocu adam, "lan bu dizlikler de çok sırıttı, çıkartayım en iyisi", "kaskı şöyle janjanlı bir şey alayım", "dur motoru biraz öne koyayım da görülsün", "len daha 10 dakika oldu yıkatalı kuş pislemiş bak" tarzı şeyler düşünmez. Hatta onun tek şekili bulandığı çamurdur. Öyle ki temizlerken bile keyif alır bu çamuru, çünkü her çamura bir kahkaha saplanmıştır.

    - Otobanda gazlayamayacak mıyız bu endurolarla?
    --> 650cc bir enduro 140 km hızla konforlu olarak götürebilir sizi. Sürat yükseldikçe bu konfor tek silindirin titreşimine yenik düşüyor ve çok rüzgar yemeye başlıyorsunuz. Zaten izin verilen hız limitleri belli. E5'te 90'la radara giren biri olarak iyi ki daha yüksek değildi süratim diye düşünüyorum. Üstelik kötü haber, yakın zamanda otoban polisi uygulaması başlayacak.


    - Bu enduronun bir felsefesi var mıdır?
    --> Enduroların felsefesi, motosikletin felsefesi ile aynıdır. "Motosiklet özgürlüktür", "Enduro da özgürlüktür, yolun hiç bitmemesidir". Enduro, "bir yere gidilecekse, bir gezi yapılacaksa yol durumunu düşünmemektir, lastiğim biter mi acaba dememektir, bu kadar eşyayı neremize sokacağız diye küfür etmemektir, grenaj çizilirse kaç paradır araştırmamaktır, yol kapalıyken ya da park etmek için kaldırımdan aşmak gerekirse altı sürtecek mi diye kafayı uzatıp bakmamaktır".

    - Endurocuların muhabbetleri nasıldır?
    --> Endurocular çok muhabbet adamlardır Bu insanlar sadece trafikte ya da otobanda gitmedikleri için, değişik yerler görebiliteleri fazladır. Oturduklarında "şurda 200 bastım, 20 derece kadar yattım, 30 metre tek teker gittim, 20 litre benzin yaktım, lastikleri değişeli 10 gün oluyor" muhabbetlerinin değişen tek yanı rakamlar değildir. Hatta bu muhabbetleri neredeyse hiç yapmamaktadırlar. Onlar için çadırda kalınan bir gece, yakılan kamp ateşi, dağ başında yenen öğle yemeği çok daha önemlidir. Üstelik yeni muhabbetler de burada türemektedir. Zaten dikkat ederseniz en kalabalık motorcu grupları genelde enduro-touring gruplarıdır.


    Ve son olarak birkaç foto (belki de ilk olarak )





    Dinime küfreden mislüman olsa diye bir laf var...Pro nun olayıda o hesap...70 yıl Hrsitiyan yaşayıp birden müslümanlığı keşfetmesi gibi bişey bu enduro fanatizmi...cbr125 ve hyo gt 250 R dan sonra Müslüman oldu...evet bence bu fanatizm...motosiklet sürmek her zaman tad vermiştir...yarında vesile olur bir SS e oturur...SS Hayat Onda diye aynı coşku sel olur akar gider...

    Bırakın bu FB GS diyalogları gibi enduroculuk SS cilik kavramlarını...kategorize olmayın...ENDURO demek sürüş kabiliyeti daha fazla olan motosiklet demek...ama Otobanda tırt hepsi...yani her motosikletin ÇOK İYİ olduğu yerler var...ENDUROYU bu kadar abartmak diğer motor sürücülerine bizlere hakaret gibi...yani siz mükemmelliği yakaladınız biz o zevke mantığa felsefeye ulaşamadık öylemi...tek takıldığınız ve konuşabildiğiniz şey TA ve Vstrom...

    bu iki makina sizde heyecan yaratıyor...oysaki bu makinalar gerçek enduro değil...gerçek endurolara asla binmezsiniz ve bu yapılan nameler nedense bu canavarlar için geçerli olmaz...

    işte gerçek toprak makinaları...sizinkilerin giremeyeceği yerlere bunlar girer...


    http://www.moto123.com/common_moto/i...ll/crf250r.jpg
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    mete_han, azcık motordan anlasan bir şey demiyecem de, CRF250r'ı gösterip de enduro demenden ötürü şaşkınlığımı gizleyemeyeceğim

    Diğer yandan, karakteri olan bir motoru, belirli ve mevcut amaçlar doğrultusunda kullanmakla gurur duyuyoruz. Super Sport alıp da piste çıkmayanlar gibi değiliz biz ya da enduro alıp da pastaneden çıkmayanlar gibi de değiliz. Hakkını veriyoruz aletlerin, vermeye de devam edeceğiz. Bu bazılarınızı kıskandırsa bile...

    Beni tanıyanlar bilir (tanımayanlar da çok konuşur boş boş) ilk iki motorumu kullanırken bile "enduro enduro" diye tutturmuştum. Hatta bu enduro yazısının yazıldığı tarihte bile bir endurom yoktu benim ve hayalini kuruyordum (demek ki neymiş, senin uydurduğun gibi motor aldıktan sonra anlamamışım tadını, zorunluluktan SS binen bir endurocuymuşum ki bunu hep imzama yazardım). Şu an Enduro-Touring bir makinem var ve gayet de mutluyum kendisiyle. Kısmetse bir tane de bahara doğru alacağım. Gezeceğim, yeni yerler göreceğim ve yayınlayacağım siteden. Asla boş boş konuşup mesajlar göndermeyeceğim. Sadece beni tanımayanların değil, tanıyanların da sevdiği biri olacağım (bu cümlede herhangi bir anlam yanlışı yoktur!).

    Bundan sonra söyleyeceğim şeyin konuyla alakası yok sadece nacizane bir tavsiye. Bana kalırsa insanlar üzerinden prim yapmaya çalışma, kişiye özel başlıklar açarak insanlara saldırma ya da mevcut başlıklar altında 1 beygirlik motosiklet bilginle aşık atmaya çalışma. Her şeyden önemlisi sen emek vermesen bile verilen emeklere saygı göster.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  3. #303
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    sen üzerinden prim yapılacak bir kişi değilsin...senle anca geyik yaparım makara kukara yaparım...bilgi konusunda tecrübenin internet üzerinden teorik olduğunu cümle alem biliyor...

    HARDURO nickli kişi gerçek bir motorcudur gözümde...yada KROSCU1...onların topiklerini iyi incele..motorunu o yollara sokamayacağına yemin edebilirim...tamam zamanında olmayabilir şudur budur onada saygı duyarım...ama ENDUROCU kimliğin yok...bize neyi aşılamaya çalışıyorsun...

    sen şeher çocuğusun bana ENDURO dan bahsediyorsun...bi kerem ikiliemler içindesin...ne saldırcam ulen sana şaban...ben Mete Han...forumların ilelebet kralıyım..

    sadece hormonlu bir patdis gibi kendini olduğundan daha tecrübeli daha bilirkişi sanmana uyuz oluyorum...arkadaşım daha dünkü motorcusun buna emin ol...daha endurocu olamadın...böyle bir iddian olmadığını yazmazsın inşallah...yav hayatına 3 tane motor girmiş(bildiğimiz bu tabi fazlası varsa sözlerimi geri alırım)..

    logo çalışmaların vs geçen yaz bi numaranı göemedik...bu yaz bakalım faaliyetlerin ne olacak bu bağlamda...EVERESTE çıksan umrumda değilki...bizle paylaşta numaralarının LOGO çalışmalarındsan öte gidebileceğini anlayabilelim..

    hadi uzatmayalım tarışma aramızda kalsın...kimse karışmasın kalp kırarım...husumetimiz kişiseldir...pm den olması gerekirdi...ama PRO yu site önünde rezil etmek en hoşuma gideni...ben rezil bi herifim zaten bana koymaz...nedenn...çünküm mesaj kaygım tribün kaygım yok işte bundan rahatım...PRO seviyeyi düşeremiyo benim gibi...bu arada seviyeyide ben belirlerim...

    he motordanda anlamam orsıda doğru...anladığım gaderiynan...PRO senin kulaklarını çınlatan ayar olan kişileri zaten tanımıyorsun artık siteye yazmıyorlar...2008 e sana kitleyerek girdim kusura bakma...artık 2008de böle devam eder...bi punduna getirip atmazsan tabi..
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #304
    biker_boyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    XR 600 R
    işte kapaklık bir foto
    üssü var,üstü yok

  5. #305
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dinime küfreden mislüman olsa diye bir laf var...Pro nun olayıda o hesap...70 yıl Hrsitiyan yaşayıp birden müslümanlığı keşfetmesi gibi bişey bu enduro fanatizmi...cbr125 ve hyo gt 250 R dan sonra Müslüman oldu...evet bence bu fanatizm...motosiklet sürmek her zaman tad vermiştir...yarında vesile olur bir SS e oturur...SS Hayat Onda diye aynı coşku sel olur akar gider...

    Bırakın bu FB GS diyalogları gibi enduroculuk SS cilik kavramlarını...kategorize olmayın...ENDURO demek sürüş kabiliyeti daha fazla olan motosiklet demek...ama Otobanda tırt hepsi...yani her motosikletin ÇOK İYİ olduğu yerler var...ENDUROYU bu kadar abartmak diğer motor sürücülerine bizlere hakaret gibi...yani siz mükemmelliği yakaladınız biz o zevke mantığa felsefeye ulaşamadık öylemi...tek takıldığınız ve konuşabildiğiniz şey TA ve Vstrom...

    bu iki makina sizde heyecan yaratıyor...oysaki bu makinalar gerçek enduro değil...gerçek endurolara asla binmezsiniz ve bu yapılan nameler nedense bu canavarlar için geçerli olmaz...

    işte gerçek toprak makinaları...sizinkilerin giremeyeceği yerlere bunlar girer...


    http://www.moto123.com/common_moto/i...ll/crf250r.jpg
    Ortada bişey yokken Onur'a sataşma sebebini çözemedim abi.. Her ne kadar ben de cbr125 ve gt250r kullanma sebebini anlayamasam da Onur ben tanıdım tanıyalı enduro delisi bi arkadaşımızdır.. Motosikletin ne olursa olsun, ruhunda enduro varsa, sen endurocusun demektir.. Söz konusu ettiğin Nezih abimiz de aynı fikirdedir eminim..
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  6. #306
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    Kankilerim neoluya yaf kafga etmeyin en büyük endurocu benim DR800 BİG markası bilem big düverim valla.Zıkıyorsa edin tek teker yaparım diğerinide elime alırım(arka lastiği) üstünüze sürerim motırı sizleri çok seviyem
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  7. #307
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ortada bişey yokken Onur'a sataşma sebebini çözemedim abi.. Her ne kadar ben de cbr125 ve gt250r kullanma sebebini anlayamasam da Onur ben tanıdım tanıyalı enduro delisi bi arkadaşımızdır.. Motosikletin ne olursa olsun, ruhunda enduro varsa, sen endurocusun demektir.. Söz konusu ettiğin Nezih abimiz de aynı fikirdedir eminim..
    tubişcim sen olduğun gibisin...ne eksik ne fazla...tek derdin pembiş bir transalp dimi...seni severim ...kendine iyi davran..

    motör abi too...

    konumuz ENDERO
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #308
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    amanın burada silahlar kuşanılmış, forum eski kovboy filmlerine dönen der

  9. #309

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    bende enduro istiyorum!
    yada süpermoto!!

    Ama şu üzerinde Atatürk'ün resimlerinin bulunduğu kağıt parçalarından bolca biriktirmeliyim. Bu hızla biriktirmeye devam edersem 10 seneye kalma bi KLE500 alırım!
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  10. #310
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende enduro istiyorum!
    yada süpermoto!!

    Ama şu üzerinde Atatürk'ün resimlerinin bulunduğu kağıt parçalarından bolca biriktirmeliyim. Bu hızla biriktirmeye devam edersem 10 seneye kalma bi KLE500 alırım!
    Şans oyunlarına devam
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  11. #311
    biker_boyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    XR 600 R
    Durmak yok gazlamaya devam

    üssü var,üstü yok

  12. #312

    Üyelik
    15 Haziran 2007
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dinime küfreden mislüman olsa diye bir laf var...Pro nun olayıda o hesap...70 yıl Hrsitiyan yaşayıp birden müslümanlığı keşfetmesi gibi bişey bu enduro fanatizmi...cbr125 ve hyo gt 250 R dan sonra Müslüman oldu...evet bence bu fanatizm...motosiklet sürmek her zaman tad vermiştir...yarında vesile olur bir SS e oturur...SS Hayat Onda diye aynı coşku sel olur akar gider...

    Bırakın bu FB GS diyalogları gibi enduroculuk SS cilik kavramlarını...kategorize olmayın...ENDURO demek sürüş kabiliyeti daha fazla olan motosiklet demek...ama Otobanda tırt hepsi...yani her motosikletin ÇOK İYİ olduğu yerler var...ENDUROYU bu kadar abartmak diğer motor sürücülerine bizlere hakaret gibi...yani siz mükemmelliği yakaladınız biz o zevke mantığa felsefeye ulaşamadık öylemi...tek takıldığınız ve konuşabildiğiniz şey TA ve Vstrom...

    bu iki makina sizde heyecan yaratıyor...oysaki bu makinalar gerçek enduro değil...gerçek endurolara asla binmezsiniz ve bu yapılan nameler nedense bu canavarlar için geçerli olmaz...

    işte gerçek toprak makinaları...sizinkilerin giremeyeceği yerlere bunlar girer...


    http://www.moto123.com/common_moto/i...ll/crf250r.jpg
    İlk defa enduroyu doğru tanımlayan birisini gördüm burada. Artık ölsemde gam yemem. Bide Harduroya gerçek bi Croscu dedinya, gülmekten karnıma ağrılar girdi.

  13. #313
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  14. #314
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Felaket sakat bişey yaa. 100 yılda cross/enduro sürsem yine bunu yapmam heralde. Büyük konuşmayalım bellide olmaz hani
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  15. #315
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Teşekkürler Gültekin
    Bana o motor gibi 10 tanesini verseler yapmam o hareketi.
    Birde buraya bak
    http://www.motosiklet.net/forum/vide...rik-sizce.html
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  16. #316

    Üyelik
    22 Kasım 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Hyosung rx125-Yamaha YZ400F
    Alıntı biker_boyz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte kapaklık bir foto
    arkadaş bu bu yolculuktan sonra 15 level birden atlamıştır kesin

    Alıntı yolcu07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk defa enduroyu doğru tanımlayan birisini gördüm burada. Artık ölsemde gam yemem. Bide Harduroya gerçek bi Croscu dedinya, gülmekten karnıma ağrılar girdi.
    abi keşke haftasonu gelseydin..çok şey kaçırdın..

  17. #317
    biker_boyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    XR 600 R
    Longinus,level değil direk perfect leri kaptı
    üssü var,üstü yok

  18. #318
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    , 20 derece kadar yattım, 30 metre tek teker gittim
    biz yapıorz böle muhabbetler nolacak şimdi
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  19. #319
    cezerye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Melbourne, AU
    Motosikleti
    Hyosung gt250 (vardi)
    enduro cunku ruhu ruhuma - huyu huyuma...
    Wanna see my Bannnnnnnkai?!?!!!

  20. #320

    Üyelik
    22 Kasım 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Hyosung rx125-Yamaha YZ400F
    Alıntı biker_boyz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Longinus,level değil direk perfect leri kaptı
    ya böle foto mu olur..
    bu duvarda poster olsa..sabah kalkıp ofis yerine dağa sürerim..
    tehlikeli..ayıp foto bu..


16. sayfa BirinciBirinci ... 61415161718 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler