Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Neden Enduro?

    REKLAM ALANI
  1. #261
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Ben transalpten vazgeçmem.
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262

    Üyelik
    15 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    Zongshen GY_A200
    Cross ile enduro'ya başlamak daha akıllıca, tavsiye ederim...
    "Motosiklet Özgürlüktür."

  3. #263
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    E yani küçük cc enduro yok çünkü Nx4 dışında. Varadero var 125 cc o da hayallerimiz de yaşıyor.
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  4. #264
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Enduroda küçük cc dediğiniz 650cc oluyor zaten. Aklı başında birisi gayet rahat idare edebilir tek silindir 650cc bir enduroyu.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  5. #265
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    arkadaşlar dl 650 v-storm ile TA arasında cebelleşiyorum bana yardımcı olun
    TA karbüratörlü dl enjeksiyonlu bu kafamı çok kurcalıyor uzun yolda rahatlıkları,dl nin yedek parçası sıkıntısı gibi vs vs nedenler var siz olsanız hangisini tercih ederdiniz...
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  6. #266
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    TA enduro, DL touring. Bu sebepten süspansiyonları daha sert, TA daha konforlu bir makine.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  7. #267
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Neden Enduro çünkü enduroları seviyorum.

    Ancak her cc sınıfında bir enduro yok yazık.Sanki hondaya,yamaha ve diyer kaliteli marklara enduro diyince 650 cc aşağı model getirme diyoruz.Bence 250 cc enduro getirse ve 6000 ytl civarı olsa nasıl tutulur artık benim görüşüm.Bizi çinliye mahkum ediyorlar.

  8. #268
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Alıntı redrose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cross ile enduro'ya başlamak daha akıllıca, tavsiye ederim...
    Kesinlikle katılıyorum. Zira bu yüzden ilk motorumu 200cc Ramzey seçtim. Sadece 130kg.bir motor. Yüksek hızlarda veya hızlı ve kuvvetli denge kaybetmelerde ne olur bilemem ama şimdiye dek atlattığım iki kayma olayında ayagımı kuvvetlice yere vurarak dengemi toparlayabildim. Üstelik arkamda da artcı vardı her ikisinde de. Transalp ile bunun mümkün olma ihtimali ağırlığından ötürü biraz daha zor olacaktı. He dikkat ettikten sonra TA ile de başlarsın belki ama bilemezsinki adı üstünde, Acemilik
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  9. #269

    Üyelik
    18 Mayıs 2007
    Şehir
    AmisoS
    Motosikleti
    yamaha x-max ''06''
    Ülkemizdeki yolların tuzaklarla dolu olduğu ve her an sürprizlerle karşılaşma
    ihtimalimiz nedeniyle tabii ki endurolar,son dönem ülkemizin popüler araç
    ları olan SUV lar gibiler.Eğer mevsimlere bağlı kalmadan ve yılın büyük bir bölümünde 2 teker keyfini sürmek istiyorsanız enduro dan başka bir seçe
    nak aramak saflık olur.
    Genellikle ağırlıklı olarak araziye takılanlar içinse büyük ebatlı ve motor hacimli olanları seçmek yerine 400-450 cc bu disiplin için son derece yeterlidir.Eğer
    eşli arkadaşlı ve ağır yükle uzun soluklu gezilere çıkıyorsanız tabii ki 1000cc ve üzeri sizin için en keyfilisidr.
    binbasi nayman x-max ''06
    Yamaha Touching Your Heart.
    Safety First,then RIDE..!

  10. #270

    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Şehir
    Bakırköy/İST.
    Motosikleti
    FZ6 Fazer

    Ben Yeni Katilimciyim

    Ilk Defa Motor Sahibi Olmak Istiyorum.. Ama Mutlaka Enduro Olsun Diyorum.. Kullanabilir Miyim Acaba şöyle Güzel Bir F650 Gs.. Ne Dersiniz.

  11. #271
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Bugünkü fuarda vstrom, transalp ve f650 yi denedim, f650gs in selesi tam bana göre çok iyi. Ama transalp ve vstrom u da kullanabileceğime inanıyorum. Kawasaki standı olmadığı için deyemedim. Artık marta inş.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #272
    jeansatar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2005
    Şehir
    ist. / TURKEY
    Motosikleti
    kocaoglan
    NEDEN ENDURO

    Motosiklet sürüş teknikleri eğitmeni hocamız sayın Rahmi BARUTÇU der ki :

    Cross’u, Chopper’ı, Sportsbike’ı, Touring’i ve Enduro’su. Hepsi motosiklet diye sınıflandırılsa da hepsinde bir diğerinde olmayan özellikler var.Cross, çamurda, kumda, toprakta kolaylıkla yol alıp, 10-15 mt. Yükseldikten sonra olanca hızıyla yere inip yoluna devam edebilirken, Chopper’larla çok keyifli relaxed, nostaljik saatler yaşanabiliyor. Sportsbike’larla (cadde diye bilinen asfalta bağımlı motorlar) yaşanan ivmeyi ise yeryüzünde sadece birkaç vasıtada yaşayabiliyorsunuz. Bir Touring’le de hiç yorulmadan yüzlerce kilometre yol alınabiliyor. Bunlar tabiki türlerin sadece birkaç özelliği. Bütün bu çeşitler, zaman içinde kullanıcıların değişen ve gelişen isteklerini karşılamak için tasarlanmış ve üretilmiş.

    Enduro da bu çeşit yelpazesinde çok değişik bir konuma sahip. Çünkü Enduro bütün türlerin bazı özelliklerini bünyesinde taşıyan özel bir karışım, lezzetli bir kokteyl.

    Enduro, her türlü yol koşulunda, rahat ve güvenli yol alabilen bir motosiklettir. Uzun amortisörleri ve geniş tekerlek çapı sayesinde çukurlardan çok az etkilenir. Gidonu yüksektir ve tutulduğunda kolların arası açıktır. Böylece motora daha kolay hakim olunmaktadır. Şanzıman dişli tahvil oranları sayesinde torque yüksektir ve tırmanma kolaydır. Genelde tek ya da iki silindirlidirler. Dolayısıyla 4 silindirli, 4 karbüratörlü, 4 bujili ve 16 sübaplı bir motordan daha az arıza yaparlar, yapsa da müdahalesi kolaydır. Zaten bu motorlar Paris-Dakar gibi zorlu yarışlarda edinilen deneyimlerin ışığında üretilmektedirler. En zor doğa şartlarında en uzun yolculuğu bir Enduro ile yapabilirsiniz. Çünkü vücudun oturuş açısı insanı en az yoracak şekilde dizayn edilmiştir.

    Ayrıca Carpal Tüneli Rahatsızlığı Enduro sürücülerinde görülmemektedir. Otomobil ve diğer vasıtalarla gidilemeyecek bir yere Enduro ile gidilebilir, tatillerde de fazla yük taşıma kapasitesi ile en kullanışlı sınıfta yer almaktadır. Çıkılan tatillerde asfalta bağlı kalmayıp hemen her türlü zeminde, dağ yollarında kullanılabilir, nehir yataklarından geçilebilir, doğanın en bakir köşelerine girip doğa ile tam anlamıyla bütünleşilebilir. Önemli bir konu da Enduro ile yapılan kazaların diğerlerine oranla azlığı, ölümlü kazaların hiç duyulmamış olması. (1994 yazında İstanbul’daki 7 ölümlü kazanın altısı Süpersport, biri streetbike ile yapıldı)

    Bilinçsiz tüketici cenneti olan Türkiye’de çoğunluk için en önemli özellik alacağı şeyin fiyaka katsayısı ve dış görüntüsüdür. Enduro’ların sahiplerine verdiği mutluluğun ve huzurun çok açık ve sarih bir ispatı, piyasada 2. el satılık Enduro’ların diğerlerine oranla yok denecek kadar az olmasıdır.......


    not:bu metin diğer motosiklet sitelerinden bilgilendirme amaçlı alıntıdır!
    “Bir memlekette; namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur”
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  13. #273
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    güzel yazıymış

    yaşasın enduro
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  14. #274

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    cbf150 ve hyo gt250 den sonra (kendi motorlarım)
    ist. dan kandıra ya kadar yaklaşık 100 km kuzenimin f650gs sini kullandım
    bence de enduro
    şimdi hedefte versys & v.strom var.tabiki abs li versiyon

  15. #275
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Motosiklet = Enduro = Transalp
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  16. #276
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    Alıntı tubis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet = Enduro = Transalp
    tubi yawaş yawaş hondadan prim aldığını düşünür oldum benzinin 3ytl yi geçtiği türkiyemizde ta yı kullanmaz biraz kalın cüzdan ister ta dan soğudum benya. . .beygir düşük tork düşük benzin çok yakıyor birtek rahat
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  17. #277

    Üyelik
    22 Kasım 2007
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Hyosung rx125-Yamaha YZ400F
    enduro da enduro..
    kürkçü dükkanı gibi,
    dönüp dolaşıp alacağım motor..

  18. #278
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Tek gerçek = Enduro
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  19. #279

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    Kozyatağı,İstanbul
    Motosikleti
    Dl-1000 Vstrom Midnight Blue, Kanuni Motorun 150
    Alıntı BeYfa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tubi yawaş yawaş hondadan prim aldığını düşünür oldum benzinin 3ytl yi geçtiği türkiyemizde ta yı kullanmaz biraz kalın cüzdan ister ta dan soğudum benya. . .beygir düşük tork düşük benzin çok yakıyor birtek rahat
    Eski teknolojili ama kolay sorun çıkarmayan, çıkarsa da tamiri basit bir makina TA. Kullanıcılarını yakıtı dışında memnun eden bir makina. Ama eski teknoloji olması kimine göre de dezavantaj. Ben Dl'yi seçtim çünkü modern, injeksiyonlu,sorunsuz bir makina. Bakımlarını yap, benzinini koy bin git. Geçen İntruder'u olan bir arkadaşımla motorları değiştik ve daha önce chopper kullanmama rağmen, enduronun manevra rahatlığına alıştıktan sonra, resmen cebelleştim İntruder'la virajlarda. Motorunuzu tüm mevsimlerde, her türlü yol şartında kullanmak, gerektiğinde yüklü ve uzun km yapıp yorulmadan bir yerlere ulaşmak istiyorsanız kesinlikle makinanız enduro-touring olmalı.
    GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.

  20. #280

    Üyelik
    02 Aralık 2007
    Şehir
    K.K.T.C.
    Motosikleti
    Yamaha BWS 100
    ozamn enduro = guzel motor
    Don't Drink & Drift! :bounce:


14. sayfa BirinciBirinci ... 41213141516 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler