Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motor Almayi Düşünenler Mutlaka Okusun

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    mkirdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Altunizade / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA NC700D
    Alıntı newbee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir laf vardır :ağzı olan konuşuyor. Her konuşan da kendini zeki sanıyor.
    Aynen öyle. Senin şimdi yaptığın gibi. Savunma içgüdüsüyle ağzından köpükler saçıyorsun. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş. Bu kafadakilere bu çin motorları fazla bile.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    chocolateman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2004
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    XT 660X
    Alıntı mkirdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle. Senin şimdi yaptığın gibi. Savunma içgüdüsüyle ağzından köpükler saçıyorsun. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş. Bu kafadakilere bu çin motorları fazla bile.
    Kimsenin ciğere mundar dediği yok canım. Olsa bende kullanırım r6 neyim
    Bu arada henüz kullandığı motosikletin kaç silindir, kaç zamanlı olduğunu bilmeyipte, dört zamanlı tek silindir motosikleti için servise 4 buji parası ödeyip, sonra da benim motosikletim 4 silindirli diye ortalıkta dolaşan kullanıcıları göz ardı etmemek gerekir :D Kazıklana kazıklana, kazıklanmamayı öğreneceğiz.

    Zamanında fahiş fiyatlara motosiklet satıp, sonra alternatifleri çıkınca fiyatları geri çeken firmaları da unutmayalım.

    Saygılar.
    Free Motorcycle Team

  3. #43
    entellektüel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial Zat 150 Yakında Yamaha 1200 cc Chopper
    Ben sizin söylediklerinizi okudum. Ancak bende Mondial Zat 150 aldım. Çünkü imkanlarım buna elverdi. Bence motor sonderece sağlıklı ama sadece servisleri ve satış sonrası hizmetleri zayıf. Bizler gibi sitelere giremeyen interneti kullanamayan yada zamanı olmayanlar için bir program tasarladım ve uygulamasına Adana Akdeniz tv de başlıyorum. Aslında bu televizyon programını ulusal kanallar için tasarladım.Motosiklet Günlüğü adlı motosiklet kültür ve magazin programını desteklediğimiz zaman, Sesimiz soluğumuz olabilecek kendimizi ifade edebileceğimiz daha geniş kitlelere sesimizi duyuracağımız bir program olacak. Tabii ki desteklersek ben bu program için hemen hemen tüm motosiklet ithalatçılarına distribitörlere programla ilgili evrakları faksladım. sonuş kocaman bir sıfır. Yani insanların bilinçlenmesi itahalatçının distribitörün işine gelmiyor. Çünkü onlar mallarını satıp tatlı tatlı karlarını kasalarına istiflemekle meşgul. Bizler duyarsız olursak bir birimize sahip çıkmazsak daha çok yollarda ölür yaralanır sakat kalırız. Motosikletlerimiz servislerde sürünür. Maalesef bu böyle... Gelin bu televizyon programı çerçevesinde birleşip bir şeyler yapalım. O zaman insanlar motosiklet tutkunlarının sesini duyacaktır. İthalatçılar yaratılan kamu oyu sayesinde kendilerine çeki düzen vermek zorunda kalacaktır. Motosiklet siteleri daha çok üye kaydedecektir. Bu programla birlikte türkiye motosiklet turizminin de temelleri atılacaktır. Avrupada ki amerika daki gibi motosiklet vakıfları oluşacaktır. Türkiye için insan sevgisi için motosiklet sevgisi için bir şey yapmalı!!!
    [B][I][COLOR="Red"]Yanlışlarıyla Mutlu olanları, Doğrularınızla Rahatsız etmeyiniz...[/COLOR][/I][/B]

  4. #44

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Alıntı newbee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Eğer AB ye girebilirsen çarık çürük mal getirip satan firmalara hayat hakkı kalkmayacak. Bunu anlamak için çok zeki olmaya gerek yok. "

    Bir laf vardır :ağzı olan konuşuyor. Her konuşan da kendini zeki sanıyor. O yüzden bence şuraya iki laf yazan herkes zekadan bahsetmemeli. Çin mallları hem amerikada hem da avrupada tahmininizin çok üzerinde satılıyor. Çok değil, kısa bir süre sonra çin malı, diğer uzakdoğu mallarından farklı olmayacak. Eğer Almanyada oturuyorsan gidip çin malı almazsın tabiki ama Türkiyede isen durum başka.Şu anda bir marka yada model için bir memnuniyetsizlik varsa biz de gidip herşeye rağmen çin malı al demiyoruz. Bu kadar forum var. Okuyup bilgilenebilirsin. Ama fiyat ve kaliteye baktığında alınabilir diyoruz. Her 100km de bir vida sıkma iddasını abartılı ve söylediklerini haklı çıkarma çabası olarak görüyorum. her 1000 km de bir zinciri yağlıyorsan, her iki-üç haftada bir motoru yıkıyorsan, motora gönül verdim v.s. diyip konuşuyorsan, parama göre motor aldım diyorsan, gerekiyorsa eline tamir takımını alıp iki vida da sıkarsın. Çin malı denen motorlar 1,5-4 milyar arasında değişiyor. Eğer Sl150 ye 4 milyar istiyorlarsa ben de gidip al demem ama 2,5 ise alınabilir.Hele sağlam bir ikinci ali 1,8'e satılıyorsa onu al derim. Burada çin malını savunan insanlar da en az 14 milyarlık motorabinenler kadar zeka ve muhakeme yeteneğine sahiptirler ancak motora verecek 14 milyara sahip olmadıkları için ve zevkleri honda today'e elvermediği için diğer yoları deniyorlar. Bir kere daha soruyorum: Lütfen çin mallarının donanımdan dolayı daha çok kaza yaptığını gösteren bilgiyi birisi verebilir mi?

    Bu sırada avrupa birliği bir yerlerde tartışılıyormu bilemem ama bildiğim bir şey var: AB ye girmek için verilen ödünlerin bu ülkeye maliyeti, çin mallarından dolayı ödediklerimizden karşılaştırılmayacak kadar fazladır. [IMG]c:\images[1].jpg[/IMG]
    ya neden bu kadar asabilesdin anlamadım. biz cin motorlarını alanlara sunu diyoruz. cin motoru alacaklarına japon ya da italyan almalarını. ama sen olayı baska yerlere tasıyorsun. elbette biz de parayı kolay kazanmıyoruz. maddi durumumuza gore motor seciyoruz. ama cin motorlarını da bedavaya satmıyorlar kimse kusura bakmasın. bugun 150zat 3000 ytl asagı yukarı. ona verilecek bir para daha kaliteli bir motora verilebilir bunu diyoruz. bir de cin malı motorun mekanik aksamındaki arıza yuzunden kaza yapan arkadasım var. zaten motorun uzerinde belirli bir riski goze alıyoruz neden o riski daha fazla arttırıyoruz. ve de sadece bunları yeni motor alacaklara bir uyarı niteliginde yazıyorum. not:eger istatistik istiyorsan mondial servislerine gitmeni oneririm. adamların 2 dakika bos vakitleri yok motor arızalarından...

  5. #45

    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Motosikleti
    Keeway SL150
    Alıntı mkirdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle. Senin şimdi yaptığın gibi. Savunma içgüdüsüyle ağzından köpükler saçıyorsun. Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş. Bu kafadakilere bu çin motorları fazla bile.
    Arkadaşım, olayı kişisel tartışma haline getirme. Zekadan dem vuran sendin, ben de cevap verdim. Biri de gelip bende hayabusha var deyip seni aşağılayabilir. Konu bu değil. Söyle bakalım hangi arkadaşın çin malı motorla donanım arızasından dolayı kaza yapmış. Son zamanlarda gelen ciddi kaza haberleri donanımla alakalı olmuyor. Bence bırak ağzını bozmayıda buna cevap ver. Ben de biliyorum cebimde 14 milyar varsa gidip honda almayı. Kimse parası varsa gidip honda civic yerine reno12 almaz. Ama iki nedenle bu yapılır. 1.Acemisindir, atana kadar alırsın, 2.paran yoktur. Ben 1. nedenle çin malını tercih ettim. Şu ana kadar 70km üzerine çıkmadım. hayatımın ilk 500KMsini gittim. 1 yılda en fazla gideceğim 2-3bin km olacaktır. Bence bu şartlarda gidip 14milyarlık motor almama gerek yok. Bu motorun yeni ÖTV+kur farkı bile benim aldığım motor kadar. Eğer uzun süreli kullanım için bir şey alırsam o zaman elbette suzuki-honda falan alırım. Aslında amaç aynı ama sen zeka meka dersen olay değişir. Önce oku bakalım ne diyoruz. Ben çinli motor bayisi değilim. bana ne kim ne satmış. Ben verdiğim paraya bakarım. Bir çok insanda buna bakıyor.

    Alıntı machp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya neden bu kadar asabilesdin anlamadım. biz cin motorlarını alanlara sunu diyoruz. cin motoru alacaklarına japon ya da italyan almalarını. ama sen olayı baska yerlere tasıyorsun. elbette biz de parayı kolay kazanmıyoruz. maddi durumumuza gore motor seciyoruz. ama cin motorlarını da bedavaya satmıyorlar kimse kusura bakmasın. bugun 150zat 3000 ytl asagı yukarı. ona verilecek bir para daha kaliteli bir motora verilebilir bunu diyoruz. bir de cin malı motorun mekanik aksamındaki arıza yuzunden kaza yapan arkadasım var. zaten motorun uzerinde belirli bir riski goze alıyoruz neden o riski daha fazla arttırıyoruz. ve de sadece bunları yeni motor alacaklara bir uyarı niteliginde yazıyorum. not:eger istatistik istiyorsan mondial servislerine gitmeni oneririm. adamların 2 dakika bos vakitleri yok motor arızalarından...
    Yaa haklısın tabiki. Ama kimse ortaya çıkıp honda kullanıyor diye tek motor oymuş gibi konuşup cevap verenin zekasını tartışma hakkına sahip değil. O kadar soru soruyoruz. Lütfen birileri niye çin malı motorların kazaya neden olduğunu açıklasın diyoruz, tıss yok. Neyseki sen örnek vermişsin. Teşekkür ederim. Bu örnekler artsın ki insanlar öğrensin. Böylece belki ithalatçılar da bu nedenle talep olmadığını anlar da ona göre ürün getirirler. Neticede çin malınında kalitelisi(yada daha iyisi) var.

  6. #46

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    mersinde
    Motosikleti
    yamaha R1 ve honda cbf150
    valla arkadaşım bende sen gibi düşündüm ve hiiç yaklaşmadım ilk önce yamaha ybr 125 kullanıcısıydım ve sonrada onu takasa vererek yamaha R6 aldım bu motor saatte 240 km hıza çıktıgında bile bana güven veriyor ölüm sebebim olsa bile hiç olmasa kayda deger bir sey yuzunden olacak bu ölüm küçük bir vida yada ne bilim basit bir parca yuzunden değil
    benim motora bir çift lastiği 950 ytl paraya aldım ve bu lastikler bile bazen yolu tutamadıgı anlar olabiliyor yinede hızı severim ama mantıklı oldugu sürece hesaplı oldugu sürece kara düzen hız ölüm getirir ve ben hep sunu söylerim motor surmek bir tutku bir inanç bir yaşam tarzı ve ben ruzgarı yuzumde hissetmedikçe ne anlamı var yasamanın :D

  7. #47
    mkirdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Altunizade / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA NC700D
    Alıntı newbee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım, olayı kişisel tartışma haline getirme. Zekadan dem vuran sendin, ben de cevap verdim. Biri de gelip bende hayabusha var deyip seni aşağılayabilir. Konu bu değil. Söyle bakalım hangi arkadaşın çin malı motorla donanım arızasından dolayı kaza yapmış. Son zamanlarda gelen ciddi kaza haberleri donanımla alakalı olmuyor. Bence bırak ağzını bozmayıda buna cevap ver. Ben de biliyorum cebimde 14 milyar varsa gidip honda almayı. Kimse parası varsa gidip honda civic yerine reno12 almaz. Ama iki nedenle bu yapılır. 1.Acemisindir, atana kadar alırsın, 2.paran yoktur. Ben 1. nedenle çin malını tercih ettim. Şu ana kadar 70km üzerine çıkmadım. hayatımın ilk 500KMsini gittim. 1 yılda en fazla gideceğim 2-3bin km olacaktır. Bence bu şartlarda gidip 14milyarlık motor almama gerek yok. Bu motorun yeni ÖTV+kur farkı bile benim aldığım motor kadar. Eğer uzun süreli kullanım için bir şey alırsam o zaman elbette suzuki-honda falan alırım. Aslında amaç aynı ama sen zeka meka dersen olay değişir. Önce oku bakalım ne diyoruz. Ben çinli motor bayisi değilim. bana ne kim ne satmış. Ben verdiğim paraya bakarım. Bir çok insanda buna bakıyor.
    Öncelikle ben ağzımı bozmadım, senin yazdığın tarzda cevap yazdım. Bak sen zaten yukarıda yazdıklarınla doğruyu bulmuşsun ama kendinle de çelişkiye düşmüşsün. Daha önce Çin mallarına laf söylemeyin memnunum diyordun, şimdi öğrenmek için bunu aldım, 1 sene sonra satar uzun süreli kullanım için suzuki-honda alırım diyorsun. Zaten bende aynı şeyi yaptım. 1 sene mondial 125 mt ve asya motor 150 t-1 kullandım daha sonra Honda aldım. Ama çin motoru kullanırken de senin gibi bu motorlar iyidir laf söylemeyin demedim. Tam tersi forumlarda çıkan arızaları ve servislerin ilgisizliği ve bilgisizliğini yazdım (Asya Motor topiğinde birçok şikayetim vardı ancak şu an baktım hepsi silinmiş. Hatta Asya Motorun çindeki motorları yapan fabrikasına bile ulaştım. Burdaki ilgisizliği anlattım. Adamlar cevap yazdılar, ilgileneceklerini söylediler. Bütün bunlar topikte paylaşıldı ancak hepsi silinmiş). Çünkü 2005 senesinde bu motorlar ilk geldiğinde kimse bilgi sahibi değildi ve bu yüzden yapılan reklamlara ve web sitelerine kandık. Ama aldıktan sonra olayın hiçte öyle olmadığı ortaya çıktı.

    Bu yüzden ucuz çin motorlarını sahip olsak ta savunmayalım. Hiçbirşey canımızdan daha kıymetli değil.

    İyi sürüşler

  8. #48
    scarface - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    genelde çinlilere karşı olan arkadaşların fikri şu;

    0 çinli alacağına iyi bir markanın 3-5 yaşında 2. elini al....

    evet doğru, 2 yaşındaki yamaha, honda, vespa vs. 0 çinliden iyidir.

    ben hiçbir zaman çinli almayı düşünmedim ama iyi markaların 2. el fiyatlarını aşağı çektikleri için ÇİNLİLERE TEŞEKKÜRÜ BİR BORÇ BİLİYORUM...

    forumda çinlilere sövenlerin çoğunun da elindeki motoru satamayanlar olduğuna inanıyorum...
    dünya ve içindeki tüm motorlar senindir...

  9. #49

    Üyelik
    30 Mart 2006
    Arkadaşlar internetimde bi problem olduğu için yazılanlara ancak şimdi bakabilme fırsatım oldu.

    Müsadenizle bazı hatırlatmalar ve açıklamalarda bulunmak istiyorum

  10. #50

    Üyelik
    13 Haziran 2006
    Motosikleti
    Keeway SL150
    Alıntı mkirdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kafayla hiçbirzaman AB ye giremeyeceğiz. Kalitesiz malı, geçersiz garantiyi, bilgisiz ve görgüsüz ayrıca da küstah servisleri sırf ucuz mal alıcaz diye kabul mü edicez yani... Kimse tamirci olmak zorunda değil. Herkes layık olduğu şekilde yönetilir. Bu kafayla bu motorlara ve servislere katlanmaktan başka çareniz yok o zaman .
    mkirdal, yukarıdaki alıtıyı okursan ilk kimin ağzını bozduğunu görürsün. Kimse senden neye layık olduğunu öğrenmeyecek. Eğer mala hakaret edeceksen et ama kişilere değil. Ayrıca asabiyetine ilk cevap veren de ben değilim. Forumun başını tekrar oku istersen. Bana niye çin motorunu savunayım. Bayi değilim ya. Ama çin motorunun da tercih edilebilir olduğu durumlar var. Ben bunu söyledim. Motorum şöyle iyi böyle iyi demedim ya. Mal ortada zaten.
    Çin malı almayı düşünenlere tavsiyem, ilgili forumları mutlaka okumaları ve soru sormaları. Orada bir çok kullanıcı var ve bir kısmı değişik motorlar kullanmış kişiler. Çok faydalı oluyor. Ama kesinlikle çin malı almayın diye kestirip atmayın. Özellikle yeni kullanıcılar acemiliklerini daha rahat atabilirler. Ama bulunduğunuz yerde servis yok yada kötü ise (çevredeki kullanıcıların tecrübelerine göre) o zaman tercih etmeyin. Bakımını yapın/yaptırın. Her çin motoru kaza yapacak değil. honda 150 gidiyorsa siz 80-90 ile gidin.v.s. v.s.

  11. #51
    mkirdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Altunizade / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA INTEGRA NC700D
    Alıntı newbee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama çin motorunun da tercih edilebilir olduğu durumlar var. Ben bunu söyledim. Motorum şöyle iyi böyle iyi demedim ya. Mal ortada zaten.
    Evet Mal ortada

    İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Sizin düştüğünüz hataya onlar da düşmesin. Sonuç şu : UCUZ ÇİN MALI MOTOSİKLET ALMAYIN. SONRA PİŞMAN OLURSUNUZ.

  12. #52

    Üyelik
    30 Mart 2006
    Alıntı Keane adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin Mallarınıda küçümsemeyin arkadaşım birazda sorun sende sadece bakıma götürmekle motor sahibi olunmuyor Honda da sökülebilir o vidalar suzuki de de motor farketmez sen sadece aha bu honda bunda bişey olmaz diyorsan yanılıyorsun haftada 20dk nı harcayım motorun vidaları ile uğrsaşsan ne o vidalar düşer nede canına bişey olur motor kullanmak motorcuyum demek değildirbunu unutmayın
    Keane kardeşim , diğer arkadaşların da dedikleri sıfır aldığın veya 2. el bir aracın haftada bir vidalırının sıkılması gerektiğini pek mantıklı bulmuyorum.

    Kaldı ki arkadaşlar dediğim vidalara ulaşabilmek için nekadar çok parçanın sökülmesi gerektiğini bir bilseniz.

    Dediğim vidalar öyle açıktan görülebilecek vidalar değil.Aynadır,eksoz üstündeki krom parçadır bunun gibi açıktakilere zaten müdahale edebilirsiniz.

    Ancak manifolttan düşen vidaya,içeri uzanan amortisör kollarının vidalarına nasıl ulaşacaksınız,nasıl göreceksiniz.
    Amortisör kollarının şaseye bağlandığı vidanın düşmesi demek her an ölümle burun burunasınız demektir.

  13. #53

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Alıntı newbee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mkirdal, yukarıdaki alıtıyı okursan ilk kimin ağzını bozduğunu görürsün. Kimse senden neye layık olduğunu öğrenmeyecek. Eğer mala hakaret edeceksen et ama kişilere değil. Ayrıca asabiyetine ilk cevap veren de ben değilim. Forumun başını tekrar oku istersen. Bana niye çin motorunu savunayım. Bayi değilim ya. Ama çin motorunun da tercih edilebilir olduğu durumlar var. Ben bunu söyledim. Motorum şöyle iyi böyle iyi demedim ya. Mal ortada zaten.
    Çin malı almayı düşünenlere tavsiyem, ilgili forumları mutlaka okumaları ve soru sormaları. Orada bir çok kullanıcı var ve bir kısmı değişik motorlar kullanmış kişiler. Çok faydalı oluyor. Ama kesinlikle çin malı almayın diye kestirip atmayın. Özellikle yeni kullanıcılar acemiliklerini daha rahat atabilirler. Ama bulunduğunuz yerde servis yok yada kötü ise (çevredeki kullanıcıların tecrübelerine göre) o zaman tercih etmeyin. Bakımını yapın/yaptırın. Her çin motoru kaza yapacak değil. honda 150 gidiyorsa siz 80-90 ile gidin.v.s. v.s.
    newbee ve mkirdar arkadasim, bence birbirnizi kırmaya gerek olmayan bir konu ikinizin de yazdıklarını okuyorum. aslında buyutecek bir sey yok. sadece cin malı motorları alanlar bastan belli olasılıkları goze alıyorlar. ve adam diyor ki sanane kardesim para benim yolda kalacak benim ustune ustelik yolda rezillik yasayacak da benim. buna eywalla. zaten o motoru alan adamında en azından buyuk kısmının belli bi sure tecrube yapmak icin alıyor. sonra ya satıp buyugunu alıyorlar ya da motor olayı buraya kadarmıs diyor. ama yine de bizler yani turk milletinden bahsediyorum. insan hayatına onem veren musteriyi sadece motoru satana kadar deil ondan sonra da yalnız bırakmayan firmaların mallarını alarak onları desteklemeliyiz. ancak bu sekilde digerleri rekabet acısından kendilerine ceki duzen verirler diye dusunuyorum. ben avrupa yasamını bilen biri olarak kaliteyi savunuyorum. kalite insana zarar getirmez...not: yine maddi olanaklardan bahsedeni vurarım

  14. #54

    Üyelik
    30 Mart 2006
    Arkadaşlar sizlere yemin ederim , tahsil durumumun makina mühendisliği olduğunu hatırlatarak şunu diyorum.KULLANMA KILAVUZUNU İKİ DEFA OKUDUM MOTORU ALIR ALMAZ.
    Benim için çok faydalı oldu.
    Belirtilen rodaj kurallarını aynen yerine getirdim.Tüm bakımlarını zamanında ve servisinde yaptırdım.Daha ne diyeyim 1000km bakımından sonra her 1500km motora ucuzundan değil kalitelisinde yağ koydurdum.İddia edebilirimki hiçbir ZAT kullanıcısı motora beni kadar bakım yaptırmamıştır.
    BALIKESİRDE bulunan ERGÜNLER MOTOR ve TEKNİK MOTOR daki servis yetkililerinden 34 plaka ZAT sahibi hakkında nilgi alabilirsiniz.

  15. #55

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Alıntı arifarabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sizlere yemin ederim , tahsil durumumun makina mühendisliği olduğunu hatırlatarak şunu diyorum.KULLANMA KILAVUZUNU İKİ DEFA OKUDUM MOTORU ALIR ALMAZ.
    Benim için çok faydalı oldu.
    Belirtilen rodaj kurallarını aynen yerine getirdim.Tüm bakımlarını zamanında ve servisinde yaptırdım.Daha ne diyeyim 1000km bakımından sonra her 1500km motora ucuzundan değil kalitelisinde yağ koydurdum.İddia edebilirimki hiçbir ZAT kullanıcısı motora beni kadar bakım yaptırmamıştır.
    BALIKESİRDE bulunan ERGÜNLER MOTOR ve TEKNİK MOTOR daki servis yetkililerinden 34 plaka ZAT sahibi hakkında nilgi alabilirsiniz.
    bu arada ben de makine muhendisiyim de bu yazında bunun ne onemi var anlamadım pek..

  16. #56

    Üyelik
    30 Mart 2006
    Ben buraya motosiklette meydana gelen sorunları teker teker yazmak istemiyorum.Bunları yazmak yerine sizlere bir site öneriyorum
    www.sikayetvar.com
    Buradaki şikayetleri okursanız hem ÇİN gerçeğini öğrenirsiniz hemde CAN GÜVENLİĞİNİZİN OLMADIĞINI çok iyi anlarsınız.

    Alıntı machp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada ben de makine muhendisiyim de bu yazında bunun ne onemi var anlamadım pek..
    Machp kardeş ülkemizde malesef kullanma kılavuzu okuma alışkanlığı pek yok.Zaten ülkemde okuma alışkanlığı hiç yok zaatende.
    Motora bakım yapmanın önemine sanırım bir makine mühendisi daha duyarlı yaklaşır.
    Mesela motora servisin nasıl bir yağ koyması gerktiği,motora yaz ve kış ayarlarının ve bakımlarının nasıl yapılması gerektiğini ben kılavuzdan öğrendim.

  17. #57

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Alıntı arifarabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben buraya motosiklette meydana gelen sorunları teker teker yazmak istemiyorum.Bunları yazmak yerine sizlere bir site öneriyorum
    www.sikayetvar.com
    Buradaki şikayetleri okursanız hem ÇİN gerçeğini öğrenirsiniz hemde CAN GÜVENLİĞİNİZİN OLMADIĞINI çok iyi anlarsınız.



    Machp kardeş ülkemizde malesef kullanma kılavuzu okuma alışkanlığı pek yok.Zaten ülkemde okuma alışkanlığı hiç yok zaatende.
    Motora bakım yapmanın önemine sanırım bir makine mühendisi daha duyarlı yaklaşır.
    Mesela motora servisin nasıl bir yağ koyması gerktiği,motora yaz ve kış ayarlarının ve bakımlarının nasıl yapılması gerektiğini ben kılavuzdan öğrendim.
    ben ulkemizdeki makine muhendislerini de bilirim ya hadi neyse konumuz diil. kumpas kullanmasını bilmeyen makine muhendisleri insalla motor bakımı yapmanın onemini biliyorlardır not: sozum meclisden dısarı

  18. #58

    Üyelik
    02 Kasım 2006
    Merhaba, siteye yeni kayıt oldum... Ve bir Yamaha YBR almak istiyorum düşünceniz nedir...

  19. #59

    Üyelik
    30 Mart 2006
    Alıntı machp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece cin malı motorları alanlar bastan belli olasılıkları goze alıyorlar. ve adam diyor ki sanane kardesim para benim yolda kalacak benim ustune ustelik yolda rezillik yasayacak da benim. buna eywalla.
    Eğitim süresince öğrendiğim birşey vardı.STANDARDİZASYON.
    Kendi iç dünyamda yaptığım muhasebede şu sonuca varıyordum hep.

    Çok kalitesizde olsa neticede ÇİNden gelen motosikletler belli standartlarda üretiliyor.Kullanıcılar bu standartları zorlamadığı sürece bu motosikletlere güvenle binilebilir.

    Yukarıda yazdıklarımı konu başlığından aldım.Ben motorun kullanma kılavuzunda maksimum hızın 85 yazdığını okuduktan sonra bu süratin üzerine hiç çıkmamaya çalıştım.Motoru ilk harekitinde tam gaz kullanmadım....

    Ben ülkemi yöneten insanların bu malları yurda sokarken belli standartları taşıyıp taşımadığını kontol ederek aldığını düşündüm buna güvendim.

    (keane kardeş,,zat 150 de aynı sorunları yaşadım.. burgman aldım.. hiçbir sorun görmedim..yani demem o ki, suzuki de vidalar gevşemiyor kardeşş) diyen vedatarpacı kardeş STANDARDİZASYONun nedemek olduğunu yaşayarak öğrenmiş benim gibi

    Alıntı mkirdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Mal ortada

    İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Sizin düştüğünüz hataya onlar da düşmesin. Sonuç şu : UCUZ ÇİN MALI MOTOSİKLET ALMAYIN. SONRA PİŞMAN OLURSUNUZ.
    mkirdal kardeş bizim bu haykırışımızı malesef herkes duyamıyor.Şuanda benim MONDİAL ile olan sorunum mahkemede.
    İnşallah mahkeme lehime sonuçlanır sonuçlanmaz Medya ; Basın Yayın organları aracılığı ile bir kampanya başlatmayı düşünüyorum

  20. #60
    motocycleboyreigns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2006
    Motosikleti
    BMW R26-MZ 251-SRAD 750
    arifarabul dostum yanlış yerde yazıyorsun.Burada Çin malı ve Honda Cbr sevmeyenleri döverler valla
    Kolpa Adamları


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler