bisikletin motor kullanmada avantaji
Reklamlar
-
morriss adlı üyeden alıntı
IRON_GAtE bişey sormak istiyorum.kafama takıldı çünkü.
virajlarda daha fazla yavaşlamak demişsiniz. Bunun nedeni motorun
bisiklete oranla daha fazla yatış yapıp yol tutuşunu kaybetmeye başlaması anlamına mı gelmekte ,yoksa bisikletin hafifliğinden sonra motorun ağırlığı altınızdan kayıp gideceği hissinimi doğurmakta (kaymayacak olsa bile).
daha önceki mesajımı 100 km lik motosiklet tecrübemle yazmıştım...
tespitlerim sanırım başlangıç aşaması için geçerli... "motosikletin altından kayacağı hissi vermesi" ilk 100 km de vardı ama şimdi 350 km deyim ve
daha rahatım..
İskenderun, Adana
A Rh(+)
Reklamlar
-
Dostlar, sevgili DD.nin yazdıklarını bir kere daha gözden geçirin bence; viraja girileceği zaman motoru mümkün olabilecek en az şekilde yatacağı hıza inin diyor. Yanlış hatırlamıyorsam, viraj olduğunda yavaşlanacak mümkün olduğunca...
Ben 550 km.yi devirdim
Sevgiler...
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
merhaba arkadaşlar,abiler ve ablalar ben motosiklet almayı düşünüyorum çok istiyorum ve alacağımda .scootere param yetecek gibi görünüyor ama 2. el alacağım.1.5 milyara kadar alacağım ama ne kadar 1 milyara yakın olursa o kadar iyi olur.Ne alabilirim bi tavsiye istiyorum.Ayrıca ehliyet fiyatları hakkında bilgisi olan var mı?İnşallah bende bi motor alırımda aranıza girerim.
-
02 Haziran 2005, 02:42
#24
-
10 Haziran 2005, 16:02
#25
Amerika'da bisiklet ve araba kullanmasını bilmeyeni motorsiklet eğitimine bile almıyorlar. Bilginize.
-
26 Temmuz 2011, 16:12
#26
Bisikleti öğrenen insanın genelde bir yardımcısı olur ve o kişi bisikleti seleden dengede tutarak hafif tempo koşu modunda olur Yalpalayıp duran bisiklet sürücüsü ile birlikte zaman zaman komik görüntüler oluştururlar.
Bu durumda, hiç bisiklete binmemiş birine motosikleti nasıl öğretiyorlar, gerçekten merak konusu.
-
26 Temmuz 2011, 16:38
#27
bende bisiklet kullanıyorum , fren konusunda her 2 sindede yapıları gereği ve fizik kurallarından dolayı ön ve arka frenin duruşa etkisi yaklaşık ön %70 arka %30 civarındadır. bisiklet çok daha hafif olduğundan dolayı özellikle rampa inişlerde ağırlık merkezi öne gelir ve ön fren gereğinden falz sıkılırsa takla atma riski doğar. oysa aşşağı inişlerde popo arkaya kaydırılsa ağırlık merkezi arkaya çekilse fren kilitlenmediği sürece bu risk ortadan kalkar.
bisiklet ile pedallayarak çıkılabilecek - sürdürülecek ortalama hız 20km civarındadır ( rüz yol, rüzgar önden esmediği sürece) oysa motosiklette bu hız ufak bir bilek hareketi ile geçilir. o nedenle etrafı görme , risk belirlemede bisikletli refleksleri motosiklette yetersiz olabilmektedir. bunun yanında denge yetisinin gelişmiş olması, iyi bir eğitim ile çok kolay adaptasyon sağlamanıza yardımcı olacaktır.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
26 Temmuz 2011, 19:24
#28
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler