suzuki gn250ler çok hoşuma gidiyor. fakat her baktığım ilanda 50bin km üzerinde ikinci eller var. ne gibi masraflar çıkarır başıma? böyle bir alet almak başıma iş almak mıdır? bakarken dikkat edilecek noktalar nelerdir?
suzuki gn250ler çok hoşuma gidiyor. fakat her baktığım ilanda 50bin km üzerinde ikinci eller var. ne gibi masraflar çıkarır başıma? böyle bir alet almak başıma iş almak mıdır? bakarken dikkat edilecek noktalar nelerdir?
motoruna göre değişir
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
Ümmet abi senin motor kaçıncı 'rektefiyeyi' yedi.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
valla demekki bu motorların omru 20 bın km.. bi 11.000 km sonra yıne ıster.. kaça yaptırdın ummet abı rektıfıyeyı?
ne diyeyim aynı motor benimde çok hoşuma gidiyor ama yinede ikinci elini almaya cesaret edemedim çünki sorunu olan motor insanı motordan tiksindiriyor
50.000km yapmış bi motorda ne sorun çıkmaz diye sormak lazım aslında ama markaya göre de değişiyor olay benimki 4.000km de çıkardığı sorunları ne sen sor ne ben söyleyeyim
motosikletlerin motor ömürleri nekadar oluyo?
Su soğutmalı bir motorda ve maximum devride 10500rpm olan bir motor desek daha yolun 4 te 1 kısmını geçti demektir. Su soğutmalı motorlarda ömür çok daha uzun. Hava soğutma daha yüksek ısıda çalıştığı için yıpranma ve aşınma oldukça fazla oluyor. Hele devride yüksek bir motorsa ömür daha da kısalıyor. Ama 63000kmde 2. rektifiye bana göre çok erken bir rakam. Çoğu hava soğutmalı marka motorlarda 80000km den sonra genelde ağır bakıma girer. Tabi kullanıcı faktörüde çok önemli. Ama su soğutmalı bir motorsunuz varsa motor ömrü konusunda aklınızda soru olmasın düşündüğünüzden de uzun ömürlüdür. Yeterki bakımını yaptırın.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
aslında bu soruya göreceli olarak cevap verebiliriz motoru kullananın motora nazik davranıp davranmadığı bakımlarının düzenli yapılıp yapılmadığı bakımlarının yapıldığı servisin kaliteli işçiliği gibi unsurların yanı sıra motorun tipide önem arzeder örneğin yüksek devirlerde kullanılan race diye tabir edilen motosikletlerin aşınma zamanı daha kısa sürede olur
Fakat ben genede yüksek km. de ve 90 modelli motosikletlerde mümkünse yakın çevreden bilinen bir motosiklet alınmasını tavsiye ediyorum aksi halde alınacak motosiklet kapalı kutu olup ilerde motosikletten soğumana sebep olabilir kendim bizzat geçmişde bu bahsettiğim sorunu yaşadım
65.000 daha rektefiye yapılmadı...Şu anda da ihtiyacı yok..Gayet sağlıklı.İşallah daha uzun sürede yaptırmam.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
kaliteli bir su soğutmalı motor uygun devirde kullanılırsa 50bin kmde birşey olmaz. fakat açıkcası başkasının kullandığı 2.el bir motoru alırken 50bin km ye güvenmem.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
hava soğutmalı motorun onarılması daha ucuza mal olur.. su soğutmalı başını çok ağrıtabilir.. Ustan iyiyse hava soğutmalı motordan korkma....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
gn 250 mondial kt 125 i andırıyor goruntü olarak ama kat kat saglamdır tabii bence çok büyük bi sorun açmaz başına süzuki nede olsa
ayrica motorun tipine gorede degisir. racing motorlar enduro lardan daha cabuk yipranir...eger yanlis bilmiyorsam...mesela 50 bin de bi racing pek saglikli olmaz...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)