Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Türkiye'de Enduro Bitiriliyor mu?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı tata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sattığım kişi kaza yapıp bir motor kiralama firmasına satmış. Orada da kazalar devam etmiş, perte çıkarmışlar sonunda. Satmamış olsam, eminim hala güzelce binerdim. Bodrum'da görüyorum, 2 beyaz DT125 hala dolaşıyor. Birini bir hanım kullanıyor.

    Nostalji


    Benim motorda tahminen Antalyada rent a carda her önüne gelenin kiralayıp bindiği bir motor artık...bunların pembe olanlarına gıcık olurdum...Pembe bayaz olanı...


    kıvanckaplan 10.000 ytl olsa güzel motorlar var...Mesela 2.el temiz Transalpler bulabiliriz tahminen...bulabilmek önemli olan...

    mesela...

    http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...1&AdId=2955951
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    kivanckaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL650V Transalp '00
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..kıvanckaplan 10.000 ytl olsa güzel motorlar var...Mesela 2.el temiz Transalpler bulabiliriz tahminen...bulabilmek önemli olan...
    Metecim olay ikinci el değil. Çoğu modelin sıfırı gelmiyor artık. Sıfır enduro modeli bitiriliyor. Bahsettiğim konu bu. Enduro şu zaman itibariyle üzülerek söylüyorum ki, ikincielin yedek parçası ve servisi üzerinde ilerleyen bir klansman oldu..KLR nerede, NXler nerede, dr650ler 800ler nerede, xl200ler nerede,tt600ler nerde, daha bir sürü süper enduroları sayarım artık gelmeyen..
    Honda 00' XL650V Transalp, Honda 05' Nx4 Falcon, Honda 04' XL 200 - Satıldı

  3. #43
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı kivanckaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metecim olay ikinci el değil. Çoğu modelin sıfırı gelmiyor artık. Sıfır enduro modeli bitiriliyor. Bahsettiğim konu bu. Enduro şu zaman itibariyle üzülerek söylüyorum ki, ikincielin yedek parçası ve servisi üzerinde ilerleyen bir klansman oldu..KLR nerede, NXler nerede, dr650ler 800ler nerede, xl200ler nerede,tt600ler nerde, daha bir sürü süper enduroları sayarım artık gelmeyen..
    baba sana sonuna kadar hak vermekten başka bişeyler yapsak ne dersin...


    Mesela büfe team ve Motordelisini sen organize et MT.netide ben...buluşalım...her hafta bir distrübütörü randevuyla ziyarete gidelim...3 tane var zaten...Honda yamaha suzuki...Beldeyama Yamaha satış müdürü Halil bey zaten az kankam olur...o kolay...ona el enseyi çekerim..samimi yazıyorum abi varmısınız...şikayetlerimizi anlatalım...inceden fırçayı basalım..ne dersin...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #44
    kivanckaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda XL650V Transalp '00
    Metecim güzel girişim olur..Beldeyama'ya bağlı ben daha önce çalıştığım için sorun olmaz benim açımdan. Yalnız bu ziyaretlerde röportaj için organize etmeye gerek yok, yaparım diyenlerin son saniyede nasıl yan çizdiklerini sen daha iyi bilirsin..Sorulacak sorular belirlenir, kayıt alınır vs. Yalnız benim işten güçten hiç vaktim yok..Nasıl olacak bu iş

    Öneri harika..
    Honda 00' XL650V Transalp, Honda 05' Nx4 Falcon, Honda 04' XL 200 - Satıldı

  5. #45
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı kivanckaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metecim güzel girişim olur..Beldeyama'ya bağlı ben daha önce çalıştığım için sorun olmaz benim açımdan. Yalnız bu ziyaretlerde röportaj için organize etmeye gerek yok, yaparım diyenlerin son saniyede nasıl yan çizdiklerini sen daha iyi bilirsin..Sorulacak sorular belirlenir, kayıt alınır vs. Yalnız benim işten güçten hiç vaktim yok..Nasıl olacak bu iş

    Öneri harika..

    Şimdi fazla gürültüyede gerek yok...Fırsat bulduğumda yolumun üstü İstinye ise Halil beye sık uğrarım..en son Fuarda kaynaştık...Tabi şimdi randevu alınca bana biraz tuhaf olucak...heheh...iş resmiyete binecek...Ama Honda ve Suzukıyı bilmem....Suzuki satış sorumlusu bir ara Murat Güzel'di...Şimdi oda İstinye de Vespada...ABC plazada...Aramızda bozuk...Bağdat Caddesi Korlasla alakalı bir mesele oldu...son görüşmemiz biraz agresif oldu...Adam iyilik yaptı ben biraz kalbini kırdım Murat abimin...Suzukıyle randevu ayarla diyeceğim şimdi işin düştü öyle arıyosun diye fırçayı basacak...Honda...Suzukıyı siz ayarlayın Beldeyamayı bana bırakın...Çok kalabalığada gerek yok...5-6 kişi ağır abi modunda gider sıkıntımızı anlatırız iki de foto çektikmi yeter...


    Beni mesai öğlen 12 de başlar...sabah 09.30 gibi yaparız ne dersin...uygun görülen bir zamanda tabi...size uyarmı bilemem...


    bir hafta içi beldeyama...bir hafta içide suzukı ve honda...ok..
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #46
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    hondanın kros enduro modelleri çok pahalı olduğundan gelmiyor. bayilerde transalp satılıyor sadece. diğer modellleri pahalı olduğundan getirmiyorlarmış. fakat nx4 falconu neden bitirdiler ben de anlamadım. sanırım 2004 de geldi ve bitti.

    hondanın CRF 70 F krosunu gördüm. 10 yaşındaki bir çocuk için üretilmiş gibiydi. 3175 fiyatıyla 70cc 4,9 beygirlik motoru satmaya kalkarlarsa enduro off road bitmeye başlar tabi.

    yani Türkiye'ye uygun fiyatlı 125-400cc arası kros ve enduroların gelmesi gerekir. endurocuların başlangıç motorları genelde çin malları oluyor.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  7. #47
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondanın CRF 70 F krosunu gördüm. 10 yaşındaki bir çocuk için üretilmiş gibiydi. 3175 fiyatıyla 70cc 4,9 beygirlik motoru satmaya kalkarlarsa enduro off road bitmeye başlar tabi.

    yılmazcım bu dediğin satış işlemini...bir veledin


    "babaaaaa nolurrr bunu alalımm nolur....bak karnemde 3 var....bu sene çok başarılıyım okulda hakkımm..."


    deme diyaloğu belirler...ve satın alınır için rahat olsun...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #48
    HAYALBUYSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2005
    Motosikleti
    YZF - R6
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondanın kros enduro modelleri çok pahalı olduğundan gelmiyor. bayilerde transalp satılıyor sadece. diğer modellleri pahalı olduğundan getirmiyorlarmış. fakat nx4 falconu neden bitirdiler ben de anlamadım. sanırım 2004 de geldi ve bitti.

    hondanın CRF 70 F krosunu gördüm. 10 yaşındaki bir çocuk için üretilmiş gibiydi. 3175 fiyatıyla 70cc 4,9 beygirlik motoru satmaya kalkarlarsa enduro off road bitmeye başlar tabi.

    yani Türkiye'ye uygun fiyatlı 125-400cc arası kros ve enduroların gelmesi gerekir. endurocuların başlangıç motorları genelde çin malları oluyor.
    Yanlış bir model üzerinde genelleme yapıyorsunuz. CRF serisi tamamen profesyonel kros için üretilmiş bir model olup , modeli dikkatli incelerseniz sadece parkurlarda kullanılmak amacı ile üretilmiş aletlerdir. profesyonel kullanıma haiz oldukları için öellikleri farklı ve fiyatlarıda normal kullanım endurolara göre yüksektir.

    Crf 70 3.175 Ytl , Crf 250 12.775 Ytl , Crf 450 13.950 Ytl lik fiyatlar ile satışa sunulmuştur.

    Honda nın Profesyonel enduro sınıfının dışında , normal enduro olarak sadece Xr 650 R modeli vardır . Onunda fiyatı 11.238 ytl dir.

    Yani Xr 650 R ın fiyatı Crf 250 den bile ucuzdur. Bunun nedeni de Crf serisinde kullanılan malzeme kalitesinin ve teknolojisinin daha iyi olmasıdır. ( süspansiyon sistemi gibi )

    Crf lerin yanında normal enduro sınıfında olan 125 ve 250 cc lik endurolarında ülkemize gelmesini bekliyorum ....
    FAZER FZ-1 OLACAK YAKINDA......

  9. #49
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .Aprilla ,BMW gibi yüksek teknoloji sahibi avrupalılar bile yavaş yavaş çekoslavakya ,macaristan gibi ülkelere parça yaptırmaya başladılar..
    size bir sır vereyim mi ;) bu yazın stajımı İZMİR CEVHER DÖKÜM AŞ de yaptım ve şoke oldum.. varoşlardan gelen işçiler KTM evet yanlış duymadınız KTM nin motor sağ ve sol kapaklarını BMW (boxer motor) serilerinin de üst kapaklarını üretiyolardı ve o üretilen parçalar made in australia şeklinde damgalanarak ihraç ediliyordu (ama parçanın içinde cevher dökümün amblemi vardı ) hem de yan sanayi değil direk fabrikaya montaja gitmek üzere paketleniyordu ahh ahh bu ülkede ne işler olur da bürokrasi denen illet olmasa ......
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  10. #50
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Türkiyede motosiklet alanların %90 ı bunu hava için alıyor. Bu yüzden cruiser ve racer lar daha çok tercih ediliyor. Bunları ilk motoru olarak tercih edenlerin çoğu bilinçsiz kullanıcı. Talep konusunda gelince enduroların çok da talep edildiğini düşünmüyorum ve bunu pek de anlayamıyorum aslında. Türkiye yollarında daha uygun hangi tip motor olabilir ki endurodan başka..
    Talep olmadığını kendim bile kanıtlayabilirim. Daha önce buradan ve diğer sitelerden Regal Raptorum için ilan verdiğimde birçok kişi beni aradı ve 1 hafta içinde motorumu sattım. Kaldı ki 4300 YTL e aldığım motosikletimi 4000 YTl ye sattım. Şu an Yamaha XT 125 R motorumu satıyorum ciddi alıcı çıkmadı bile. Ha diyeceksiniz ki pahalıya satıyosun demekki , sıfırı 6150 YTl olan motorun 2005 model 5000 km deki tertemiz halini 3800 e veriyorum soran yok desem doğru olur. Bunun sebebi motorumun kötü olması mı ? Böyle düşünenlere sadece gülerim ve bir kez denemelerini tavsiye ederim. Bunun tek nedeni bizim insanımızın gösteriş ve saçma şeylere olan tutkusu.
    Buraya yazan herkesin umduğu gibi ben de kaliteli ve motor hacmi konusunda çok çeşitli enduro modellerin Türkiyede satışa sunulmasını umuyorum.

  11. #51
    tata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Satıldı
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondanın kros enduro modelleri çok pahalı olduğundan gelmiyor. bayilerde transalp satılıyor sadece. diğer modellleri pahalı olduğundan getirmiyorlarmış. fakat nx4 falconu neden bitirdiler ben de anlamadım. sanırım 2004 de geldi ve bitti.
    NX4 Falcon'un emisyon değerleri AB'ye uymuyormuş. Biz çok (!) Avrupalıyız ya! Honda TR bu yüzden getirmiyormuş. Konu ile ilgili Yeniköy-İst bayisinin verdiği bilgiyi ekteki mesajımda görebilirsiniz.

    http://www.motosiklet.net/forum/show...7&postcount=39

  12. #52
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiyede motosiklet alanların %90 ı bunu hava için alıyor. Bu yüzden cruiser ve racer lar daha çok tercih ediliyor. Bunları ilk motoru olarak tercih edenlerin çoğu bilinçsiz kullanıcı. Talep konusunda gelince enduroların çok da talep edildiğini düşünmüyorum ve bunu pek de anlayamıyorum aslında. Türkiye yollarında daha uygun hangi tip motor olabilir ki endurodan başka..
    Talep olmadığını kendim bile kanıtlayabilirim. Daha önce buradan ve diğer sitelerden Regal Raptorum için ilan verdiğimde birçok kişi beni aradı ve 1 hafta içinde motorumu sattım. Kaldı ki 4300 YTL e aldığım motosikletimi 4000 YTl ye sattım. Şu an Yamaha XT 125 R motorumu satıyorum ciddi alıcı çıkmadı bile. Ha diyeceksiniz ki pahalıya satıyosun demekki , sıfırı 6150 YTl olan motorun 2005 model 5000 km deki tertemiz halini 3800 e veriyorum soran yok desem doğru olur. Bunun sebebi motorumun kötü olması mı ? Böyle düşünenlere sadece gülerim ve bir kez denemelerini tavsiye ederim. Bunun tek nedeni bizim insanımızın gösteriş ve saçma şeylere olan tutkusu.
    Buraya yazan herkesin umduğu gibi ben de kaliteli ve motor hacmi konusunda çok çeşitli enduro modellerin Türkiyede satışa sunulmasını umuyorum.
    Kış içinde aldırmayı düşündüğüm ve aradığım motorlardan bir tanesi xt125r...İnşallah bulabilirim...Babama da aldırabilirim..Ama ne varki işte sıfır fiyatları çok yüksek ama ikinci elde alıcısı yok.cbr gibi bir motorun bile 4000ytl ye ikinci elde alıcısı çıkarken bu güzel meretin 3800e bile alanı yok.cbr olsaydı şimdiye kadar çoktan elinden çıkarmıştın.Bilinçsiz motosiklet kulllanıcıları artışta...Hava için motosiklet kullanmak yaygın.Az sayıda gerçek motorcular var ve yeniler yetişiyor...
    AKIN FİDAN

  13. #53
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı tata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NX4 Falcon'un emisyon değerleri AB'ye uymuyormuş. Biz çok (!) Avrupalıyız ya! Honda TR bu yüzden getirmiyormuş. Konu ile ilgili Yeniköy-İst bayisinin verdiği bilgiyi ekteki mesajımda görebilirsiniz.

    http://www.motosiklet.net/forum/show...7&postcount=39

    Bir hafta kadar önce İstanbul'daydım ve Yeniköy Honda'ya uğradım. Enduro seçeneklerine, daha doğrusu seçeneğine baktım, çünkü yalnızca tek seçenek var. Falcon'a en yakın alternatif durumundaki Transalp V650, 191 kg ağırlığında ve fiyatı 15 milyarın üzerinde. Ben 67 kg olarak bu kadar ağır bir motoru hiçbir zaman tercih etmem. Transalp uzun yol motoru, kaç kere uzun yola çıkacağım ki? Motorumu daha çok şehir içinde kullanacağım.

    Yetkili kişi çok nazik ve bilgirendiriciydi. Kendisine teşekkürler. Falcon'un hikayesini şöyle izah etti:

    NX4-Falcon Brezilya'da kendi iç pazarı için üretiliyor. Egzos emisyonu, Avrupa normlarına uymadığı için AB'ye ithal edilmiyor. Ve Brezilya Honda'nın AB normlarına uyumluluk konusunda bir çalışması yok. Biz (Honda TR) henüz AB'li olmadığımız halde ithal ettiğimiz ürünlerin AB normlarında olmasını tercih ediyoruz. NX4'ün satış rakamları ülkemizde düşük. Eğer 3000 ya da 4000 satış söz konusu olabilirse ARGE için TR Honda gerekli kaynağı ayırıp, Brezilya Honda'ya AB normlarında ürün siparişi verebilir.


    Evet, işin özü bu. NX4 Falcon alıcısı 3000 kişi var mıdır? Var ise bunlara ulaşabilir miyiz? Beni sayabilirsiniz. @crackm arkadaşı da sayalım. Kaldı 2998 kişi.

    Saygı ve sevgiler.



    .................................................. ........................



    kaldı 2997 kişi...

    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiyede motosiklet alanların %90 ı bunu hava için alıyor. Bu yüzden cruiser ve racer lar daha çok tercih ediliyor. Bunları ilk motoru olarak tercih edenlerin çoğu bilinçsiz kullanıcı. Talep konusunda gelince enduroların çok da talep edildiğini düşünmüyorum ve bunu pek de anlayamıyorum aslında. Türkiye yollarında daha uygun hangi tip motor olabilir ki endurodan başka..
    Talep olmadığını kendim bile kanıtlayabilirim. Daha önce buradan ve diğer sitelerden Regal Raptorum için ilan verdiğimde birçok kişi beni aradı ve 1 hafta içinde motorumu sattım. Kaldı ki 4300 YTL e aldığım motosikletimi 4000 YTl ye sattım. Şu an Yamaha XT 125 R motorumu satıyorum ciddi alıcı çıkmadı bile. Ha diyeceksiniz ki pahalıya satıyosun demekki , sıfırı 6150 YTl olan motorun 2005 model 5000 km deki tertemiz halini 3800 e veriyorum soran yok desem doğru olur. Bunun sebebi motorumun kötü olması mı ? Böyle düşünenlere sadece gülerim ve bir kez denemelerini tavsiye ederim. Bunun tek nedeni bizim insanımızın gösteriş ve saçma şeylere olan tutkusu.
    Buraya yazan herkesin umduğu gibi ben de kaliteli ve motor hacmi konusunda çok çeşitli enduro modellerin Türkiyede satışa sunulmasını umuyorum.

    hocam yanlış anlama motoruna dil uzatmak gibi bir niyetim yok ama 125 lik enduro tipli bir motoru Yamaha bile olsa kim ne yapsın...sürekli vites isteyen durumuyla bence itici...aynı şey ybr ve cbf 150 için geçerli...belkide ben scootercı olduğum için bana antipatik geliyor önyargılıda olabilirim...selamlar...

    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kış içinde aldırmayı düşündüğüm ve aradığım motorlardan bir tanesi xt125r...İnşallah bulabilirim...Babama da aldırabilirim..Ama ne varki işte sıfır fiyatları çok yüksek ama ikinci elde alıcısı yok.cbr gibi bir motorun bile 4000ytl ye ikinci elde alıcısı çıkarken bu güzel meretin 3800e bile alanı yok.cbr olsaydı şimdiye kadar çoktan elinden çıkarmıştın.Bilinçsiz motosiklet kulllanıcıları artışta...Hava için motosiklet kullanmak yaygın.Az sayıda gerçek motorcular var ve yeniler yetişiyor...
    hacı sen ne yazsan +1 diyesim var bugün ya...sanki benim düşüncelerimi aynen yazıyorsun kelime kelime...hayret ...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  14. #54
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Valla cidden sen scootercısın anlaşılan.. Motor hacmiyle vites değiştirmenin alakasını pek kavrayamadım. Eğer bunu anlayıp da bana da anlatan bir arkadaş varsa sevinirim. Demek ki senin dediğine göre 250 cc bir motorda daha az vites değiştireceksin :-)
    Valla Falcon listesine kendini de yazmışsın ama aldıktan sonra vites değiştirmek zor gelmesin sakın, hayal kırıklığına uğrayabilirsin :-)

    Ayrıca 190 kiloluk Transalp'in senin kilolarındaki biri için ağır olduğunu söylemişsin ya işte benim motorum gibi 105 kiloluk bir motor hem senin kilondakiler için hem de şehiriçi kullanımda daha kıvrak ve seri kullanım için uygun.
    Ama bunlara rağmen şehir dışı için daha büyük motor hacimli bir enduro seçeneğinin Türkiyede satışta olmasını isterdim.

  15. #55
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    hocam yapma allah aşkına burada şimdi torktan şu devirde şu viteste olacağındanmı bahsedeyim...92 model Yamaha dt 125 im vardı fi tarihte...yani küçük hacim hangi motor olursa olsun scooter içinde geçerli tad vermez...yani hemen devir istiyor vites atmak zorunda kalıyorsun daha 50-60 dayken...650 lik yüksek torklu bir makinayla 125 i kıyaslayamayız ama...düşük hacim demek hamallık demek sende çok iyi biliyorsun bunu...Asla tatmin etmiyo asla huzurlu mutlu olmuyorsun...Şöyle İstanbul dışına çıkmak istersin eziyet verir sana...hangi sınıf olursa olsun....küçük hacimin tadı yok...


    yani demek istiyorum ki Varadero gelecek...125 hacimli...tad verirmi sence...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #56
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam yapma allah aşkına burada şimdi torktan şu devirde şu viteste olacağındanmı bahsedeyim...92 model Yamaha dt 125 im vardı fi tarihte...yani küçük hacim hangi motor olursa olsun scooter içinde geçerli tad vermez...yani hemen devir istiyor vites atmak zorunda kalıyorsun daha 50-60 dayken...650 lik yüksek torklu bir makinayla 125 i kıyaslayamayız ama...düşük hacim demek hamallık demek sende çok iyi biliyorsun bunu...Asla tatmin etmiyo asla huzurlu mutlu olmuyorsun...Şöyle İstanbul dışına çıkmak istersin eziyet verir sana...hangi sınıf olursa olsun....küçük hacimin tadı yok...


    yani demek istiyorum ki Varadero gelecek...125 hacimli...tad verirmi sence...
    Güzel abim mete abim.... Yeni motora başlıcak olanlar için 125likler şöle en az bi 10000km yapsınlar die 125likle...Daha büyük cc ile başlanmaz mı tabii ki başlanır.Sen 15 ten fazla senedir motorcusun sana kimse ybr al demiyor ki?Yeni başlayanlar ne yapsın?Alıp 190kg motorları sora ilk ani frende virajda önüne bir araç çıktığında yatırsın motor...Motorlarla içli dışlı olmak isteyen yeniler için 125 likler sen aldırma.Al bi tane yamaha xt660r bak ya ya f650gs çık git taaaaaaaaa evereste...
    Ama şahsen dediğim gibi arz talep meselesi tamamen Türkiye de getirilip satılması..çatır çatır satılan cbr lar varken ki yarı yarıya kar etmiyrsa Türkiye Honda bende hiç bişe bilmiyorum..nx falconları getirip ellerinde mi patlatsınlar.Olsun elinde xl200 nx400 olanların malları değerli oluyor bölelik le..
    AKIN FİDAN

  17. #57
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Hangi motor tipi olursa olsun Türkiye'de motosiket inanılmaz pahalıdır. Diyeceksiniz ki diğer ülkelerde de pahalı. Zamanında Danimarka'ya iş nedeniyle gittiğimde cbr 125 in fiyatının Türkiye'dekinden yaklaşık 500 ytl daha fazla olduğunu gördüm. Ama bizde ucuz diye sevinemedim doğrusu. Fabrikadada forklift şoförünün 4000 eur para kazandığı ve verdiğin her kuruş verginin hizmet olduğu bir ülkede kırmızı ışıkta motoru kaça aldın diye soran adama 5000 eur dediğin zaman Allah akıl fikir versin demiyor nedense.

    Orta hacimli motor meselesine gelince; Suzuki Bandit 400 ü gördüğümde tek kelimeyle aşık oldum ama Ülkemize hiç gelmediğini öğrendim. Spor motosikletlerde bu durum anlaşılabilir. genelde yüksek teknolojisi ve malzeme kalitesi kullanıldığı için 4 silindirli bu motoru bir kere yaptığınızda biraz daha fazla honladığınızda 600 cc olur. Yani maliyetleri ve satış fiyatları hemen hemen aynıdır. O yüzden 250-400 cc yerine 600 cc nin tercih edileceği aşikardır.

    Ama endurolar konusunda işler inadına ters işliyor. Enduroların Türkiyedeki göz bebeği olan efsane sayılan Honda Transalp ile şiddeti vasatın altında kalan Dacia loganı bir karşılaştıralım.

    Nedir bu motosikleti bir otomobille neredeyse aynı fiyat yapan? Teknoloji?

    Nerede Daciadaki klima, abs, çok noktadan enjeksiyon, yol bilgisayarı, bir kamyon elektronik zamazingo, vs...

    Nerede Transalpteki teknolojinin yıllardır yanından geçmediği motor, karbüratörlü yakıt sistemi, abs.. hak getire, yol bilgisayarı.. hani?,

    Birisi 150.000 km yapar başımıza efsane olur, diğerine ilaç mümessili eşşek niyetine binip 250.000 km yapar kimsenin sesi çıkmaz.

    Birisi bu konuda beni aydınlatabilir mi? Madem endurolar spor motoskletler gibi sosyal statü göstergesi değiller, Transalpin ve diğer enduroların (spesiyal makinaları saymazsak) neresine bu kadar para veriyoruz?
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  18. #58
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi motor tipi olursa olsun Türkiye'de motosiket inanılmaz pahalıdır. Diyeceksiniz ki diğer ülkelerde de pahalı. Zamanında Danimarka'ya iş nedeniyle gittiğimde cbr 125 in fiyatının Türkiye'dekinden yaklaşık 500 ytl daha fazla olduğunu gördüm. Ama bizde ucuz diye sevinemedim doğrusu. Fabrikadada forklift şoförünün 4000 eur para kazandığı ve verdiğin her kuruş verginin hizmet olduğu bir ülkede kırmızı ışıkta motoru kaça aldın diye soran adama 5000 eur dediğin zaman Allah akıl fikir versin demiyor nedense.

    Orta hacimli motor meselesine gelince; Suzuki Bandit 400 ü gördüğümde tek kelimeyle aşık oldum ama Ülkemize hiç gelmediğini öğrendim. Spor motosikletlerde bu durum anlaşılabilir. genelde yüksek teknolojisi ve malzeme kalitesi kullanıldığı için 4 silindirli bu motoru bir kere yaptığınızda biraz daha fazla honladığınızda 600 cc olur. Yani maliyetleri ve satış fiyatları hemen hemen aynıdır. O yüzden 250-400 cc yerine 600 cc nin tercih edileceği aşikardır.

    Ama endurolar konusunda işler inadına ters işliyor. Enduroların Türkiyedeki göz bebeği olan efsane sayılan Honda Transalp ile şiddeti vasatın altında kalan Dacia loganı bir karşılaştıralım.

    Nedir bu motosikleti bir otomobille neredeyse aynı fiyat yapan? Teknoloji?

    Nerede Daciadaki klima, abs, çok noktadan enjeksiyon, yol bilgisayarı, bir kamyon elektronik zamazingo, vs...

    Nerede Transalpteki teknolojinin yıllardır yanından geçmediği motor, karbüratörlü yakıt sistemi, abs.. hak getire, yol bilgisayarı.. hani?,

    Birisi 150.000 km yapar başımıza efsane olur, diğerine ilaç mümessili eşşek niyetine binip 250.000 km yapar kimsenin sesi çıkmaz.

    Birisi bu konuda beni aydınlatabilir mi? Madem endurolar spor motoskletler gibi sosyal statü göstergesi değiller, Transalpin ve diğer enduroların (spesiyal makinaları saymazsak) neresine bu kadar para veriyoruz?
    zevkine...Sosyal statü göstergesi olsun die motosiklet üstüne binenleri gerçek motorcu statüsüne koymuyorsak pek de önemi yok.verdiğin parayı sonuna kadar hakeder..Ama şahsi görüşüm ne kadar çok zengin olursam olayım bir motora 10000üstü vermek pek akıllıca deil...İllaki sosyal statü gereği alıp temiz kullananların altından 15000lik motoru 10000liraya alabilirsin yeri geldiği zaman.Ne kadar zengin olursan ol para kolay kazanılmıyor.
    AKIN FİDAN

  19. #59
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel abim mete abim.... Yeni motora başlıcak olanlar için 125likler şöle en az bi 10000km yapsınlar die 125likle...Daha büyük cc ile başlanmaz mı tabii ki başlanır.Sen 15 ten fazla senedir motorcusun sana kimse ybr al demiyor ki?Yeni başlayanlar ne yapsın?Alıp 190kg motorları sora ilk ani frende virajda önüne bir araç çıktığında yatırsın motor...Motorlarla içli dışlı olmak isteyen yeniler için 125 likler sen aldırma.Al bi tane yamaha xt660r bak ya ya f650gs çık git taaaaaaaaa evereste...
    Ama şahsen dediğim gibi arz talep meselesi tamamen Türkiye de getirilip satılması..çatır çatır satılan cbr lar varken ki yarı yarıya kar etmiyrsa Türkiye Honda bende hiç bişe bilmiyorum..nx falconları getirip ellerinde mi patlatsınlar.Olsun elinde xl200 nx400 olanların malları değerli oluyor bölelik le..

    dostum yıllar önce dt 125 e binerek o günlerden geçip Savaş Abinin Transalpiyle TEM otoyolunda fink atmaya başlayınca ister istemez küçük hacimleri kötülemeye başlıyoruz...askerlik gibi...sen yapmışsın...gideceklere aman askere gitme bak tukaka orası demek gibi mantıksız tabi...herkesin yaşayacağı bir kader ve taşlı topraklı bal kaymak asfaltlı yaşayacağı bir hayat var...



    ama xt125i de almamak beni şaşırttı...3800 e o motor anında satılması gerekir...sonuçta Yamaha...

    Alıntı ultraukala adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ne kadar zengin olursan ol para kolay kazanılmıyor.

    yok abi sen bugün valla benim nickden yazıyosun...sen benmiyim...ben senmisin...


    ahh o parayı nelere veren var bir bilsen kanka...Bir digital makine ayarlayıp sana Eczacıbaşı Kanyonda Harvey Nıcholson mağazasında ki 15.000-16.000 ytl fiyatlı İtalyan bayan kıyafetlerinin etiketlerini göstereceğim...yakında...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #60
    ultraukala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR600RR06
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum yıllar önce dt 125 e binerek o günlerden geçip Savaş Abinin Transalpiyle TEM otoyolunda fink atmaya başlayınca ister istemez küçük hacimleri kötülemeye başlıyoruz...askerlik gibi...sen yapmışsın...gideceklere aman askere gitme bak tukaka orası demek gibi mantıksız tabi...herkesin yaşayacağı bir kader ve taşlı topraklı bal kaymak asfaltlı yaşayacağı bir hayat var...



    ama xt125i de almamak beni şaşırttı...3800 e o motor anında satılması gerekir...sonuçta Yamaha...




    yok abi sen bugün valla benim nickden yazıyosun...sen benmiyim...ben senmisin...


    ahh o parayı nelere veren var bir bilsen kanka...Bir digital makine ayarlayıp sana Eczacıbaşı Kanyonda Harvey Nıcholson mağazasında ki 15.000-16.000 ytl fiyatlı İtalyan bayan kıyafetlerinin etiketlerini göstereceğim...yakında...
    Anasının gözü diyorum sadece onlar para kazanmıyorlardır tabiiki hazır para yiyicilerden.Onları kışın dondurucu soğuğunda yamur altında tarlada ekin toplattırcan bak bi daha kolay kolay para harcayabiliyorlar mı?Veya cafenin birinde garsonluk yaptıracaksın ozaman gör sen.Millet abartmıyorum o parayla 2sene den fazla yaşayanlar var ya..Bizim kiracılarımızdan bir tanesi karı koca askeri ücretle çalışıyorlar o şekilde geçiniyorlar ya helal olsun diyorum sadece.Allah onlara yardım etsin.2tane de çocukları var...16000ytl bir kıyafete vermek ne demek ya?hayret bişe yane.İnsan utanır o etiketi üstüne koyarken.
    AKIN FİDAN


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler