Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Trafikte Motorcunun Göze Batma Nedenleri Teori ve Tespitlerim..Neden Taciz Ediliyoruz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Teorim budur...Ne kadar dikkatlide olsan bir dangalak seni mutlaka bulur ve çarpar...yandan arkadan vs...


    Arkadaşlar bazı arkadaşların başına trafikte olur olmaz işler geliyor...Neden mi...Açıklayayım...Mantıklı tezler sunacağım ve hak vereceğinizi umarım...Hacimli veya hacimsizde olsa motorunuz trafikde gereksiz ve problem çıkaran kategoriye her an girebilir...


    Bunun nedeni...

    DÜŞÜK HIZ......Eğer dikkatli motor kullanıyorsan belli bir hızı korumaya çalışıyorsan...sakin sakin çevrene bakınarak(aynı dikkatle) rüzgar almak için bir yerlere ulaşmak için herne sebeple olsun kontrollü kullanıyorsun arabanın direksiyonundaki şashsın gözüne batmaya başlarsın ve senin arka plakanda bitiverir...Önünden çıkmanı ister...Ona rahatsızlık veriyosundur...Belkide kıskançlık...Belkide o anki motor üstündeki şartları anlamayan birisi olabilir arabada...

    Önünden çekilirsen Hidayete erecektir...Dünyada barış sağlanacaktır...Savaşlar bitecektir...Adam avukattır..Mali müşavirdir...polisdir...futbolcudur...işcid ir çoluğu çocuğu vardır...iyi düzgiün bir insandır...nobel almıştır ama o direksiyonda bir canavar rahatlıkla olabilir...ve seni anlayabilmesi için motora binmesi gerekir...

    Seni taciz edecektir...Düştüğünde öleceğini düşünmez bile...Seninde bir anne kuzusu olduğunu asla bilmez anlamak istemez...Seninde sevenlerin olduğunu bekleyenlerin olduğunu(kendisi gibi) Ama kendisi takla attığında emniyet kemeri takılıysa büyük ihtimalle kurtulur...Buna güvenir...Sana ufak bir dokunmasıyla kaderin o anki elemanın frene dokunması veya dokunmamasıdır senin kaderini çizecek...


    Hiç binmemiş veya binmeyeceğinden seni anlamayan insan sayısı nfusun %90 ıdır...Sen o ayrıcalıklı %10 da olduğun için şanslısın ve bu forumdasın...


    Babam bana diyo ki akşama kadar ne yazıyon o forumda...asla bilemeyeceği ve bir Mercedes S 500 kullandığı için arabada kendini hep güvenli hisseder ama ben bir gün motor sürdüğüm için mutlaka gebereceğim düşüncesini taşır...Mekem şoförüdür peder bey...


    Arkadaşlar ben iki tarafdayım...Hem motosever hemde otoseverim...


    İki ucu sülfirik asitli değnek diyelim buna...


    Ben motoseverim ama arabada giderken beni rahatsız edebilen o kadar moto sürücü oluyor ki...Gel de isyan etme...Sizce bayanlar neden bu kadar tepki alır araç sürerken...Aşırı dikkat paranoyasında olduklarından hata yapmazlar ama hata yaptırma eğilimine girerler...


    E motor sürücüsü bayan fazla yok ama aynı dikkati göstermek zorunda olan tüm moto sürücüleri insanları paniğe ve sinir harbine doğru götürebiliyorlar...zik zak çizenleri boşver yolunda şeridinde giden bir motor bile bazen sıkıştırılıyor...Nedeni bu bilinc oluşmamış...Motor aradan geçen zikzak çzienlerin kulllandığı bir araç geliyor insanlara...Sen istediğin kadar nizami ol veya şeridinde kurallara gitsen bile o araç için yoksun...olmayacaksın...Sadece kayıtlı bir plakan var...Bu kadar...Ki şeridinde giden zikzak yapmayan kaç tane motorcu var aramızda...Bu ayrıcalığı ve şansı avantajı kullanmayan kaç motorcu vardır...

    Ne kadar kurallara uyduğumuzu söylesekde ...Aslında işimize geldiğinde diğer sürücüler gibi bizde bildiğimizi okuruz...Bildiğimizi yaparız...Ama en küçük bir haksızlıkda feryat figan ederiz...

    Trafikte 2 tarafdada bulunuyorum ve motorun durma (fren)yeteneği bence yok gibi bişey...Arabaların yaptığı hatalar şehiriçi trafiğinde bir ön veya arka tampon ezikliği olurken bizler kafamızı kolumu hatta canımızı orada bırakıyoruz...Adaletsiz olan bu...Bu ayrıcalığın zevkin bedelini canımızla sağlığımızla ödüyoruz...Aldığımız risklerin anlamının farkındamıyız acaba...


    Geçenlerde kızıma sigorta yaptırdım...Bana bişey olursa 10 yıl boyunca toplam 50.000 euro alacak sigortadan...Poliçede maddelerde ne yazıyor biliyormusunuz ...Sigorta Irak ve Afganistanda geçerli değildir...Ayrıca motosiklet arkasındaki olduğunuz kazalardan dolayıda sigortadan para alamazsınız...Ha prim artışı olursa motosiklet kazaları dahil edilir risk grubuna deniyor...Aldığımız riski siz düşünün artık...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Bu da benim teorim: Trafikte kuvvetli motor kuvvetsiz olandan daha güvenlidir.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  3. #3
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    mete abi yazı için tşk ederim
    güzel güzel yazıyon çiziyon bazen ÇİZİLİYON uzaklaşıyon olsun beah güzel şeyler bunlar yazmaya devam et ben okudukça kah gülüyom kah düşünüyom
    bak yarın bayram öyle bayram üstü takışma kimseyle
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  4. #4
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu da benim teorim: Trafikte kuvvetli motor kuvvetsiz olandan daha güvenlidir.


    evet baba....çünkü senin ıkınarak çıktığın 80-90-100 km hızlar arabanın normal seyir hızıdır...Burada Heryerde bu hızlara çıkılır...Otoban şehir için trafik yoğun değilse herif basıyor...bende doğal olarak...Önümde motor olunca kenara çekilmesini istemek en doğal hakkım...Bende geriliyorum bazen...Kıyamıyorum ama önümde olmasında nerede olursa olsun...Hızlıysan bas git...Değilsen kenara çekil...

    Alıntı bur-k@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mete abi yazı için tşk ederim
    güzel güzel yazıyon çiziyon bazen ÇİZİLİYON uzaklaşıyon olsun beah güzel şeyler bunlar yazmaya devam et ben okudukça kah gülüyom kah düşünüyom
    bak yarın bayram öyle bayram üstü takışma kimseyle

    Bu bilooo denen arkadaş problemli biri...Biraz komşum olur...Kucağımda büyüdü...giydirdim diye coşuyo biliyom...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #5
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    ne zaman trafikte yavaş gitsem (motorda bir sorun varsa yavaş giderim) arabalarla sıkıntı yaşıyorum.
    son süratı çok olmasa da gazı açtığında topuklayıp gidecek bir motor olacak altında. trafikteki diğer sürücülere saygılı olmalı ama arabalara boyun büktürmeli.

  6. #6
    watergun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2005
    Şehir
    Kırıkkale
    Motosikleti
    yamaha ybr 125
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu da benim teorim: Trafikte kuvvetli motor kuvvetsiz olandan daha güvenlidir.
    Kesinlikle doğru bir teori

  7. #7
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu da benim teorim: Trafikte kuvvetli motor kuvvetsiz olandan daha güvenlidir.

    +1 bencede....
    CBR 600F Honda,

  8. #8

    Üyelik
    22 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 & Honda CBF 150
    her trafik sıkışıklığında arabaların arasından sıyrılarak geçen kuryeler, 4 tekerli pilotlarda motorun her daim sıvışan, kenardan geçen, trafikte kenardan hatta kaldırımdan gitmesi gereken bir alet olduğu izlenimi uyandırıyor bence. Şöyle oturaklı ve geniş, şeridi hacmiyle dolduran bir motor, arkadaki şoföre biraz egsoz koklaması gerektiğini hatırlatacaktır. Herşey sürücü psikolojisinde bitiyor sonuçta
    [CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]

  9. #9
    Dartmaul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM GTS-250 Simsiyahh...
    Alıntı watergun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle doğru bir teori
    O yüzden kuvvetli bir motor alacağım. Aslında İstanbul için en iyi araç 50-100 cc arası bir makine, çünkü trafik öyle bir hale geldiki kimi zaman bisikletle bile yol alamıyorsunuz, ama yerleşim birimlerinde hız limitinin 50 olduğu memleketimizde arabaların ara sokaklarda bile 70-80 e çıktığını düşünürsek ödlerini patlatacak ses çıkadan bir makineye ihtiyaç var ne yazıkki.
    Think Darkside

  10. #10
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Dartmaul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O yüzden kuvvetli bir motor alacağım. Aslında İstanbul için en iyi araç 50-100 cc arası bir makine, çünkü trafik öyle bir hale geldiki kimi zaman bisikletle bile yol alamıyorsunuz, ama yerleşim birimlerinde hız limitinin 50 olduğu memleketimizde arabaların ara sokaklarda bile 70-80 e çıktığını düşünürsek ödlerini patlatacak ses çıkadan bir makineye ihtiyaç var ne yazıkki.

    Dostum ben profesyonel bir şoförüm...Kendime o kadar çok güveniyordum ki...Geçen sene Megane 2 yi gümlettim...Temde aşırıı süratden önümdeki araçları geç farkettim ve zor durdum...Ama birileri arkadan bindirdi...Başkada kazam yoktur...Yani TEM ve E 5 dediğimiz otobanlarda motor o kadar tehlikeli ki...Kamyonların bile 130-140 a çıkabildiği yollar var...Tırların 180-200 lere rahat çıkabildiğini bilirmiydin mesela...Çünkü yolun hep sağ şeridinde olacaksın...motorun güçlü olursa belli bir tempo yakalarsın kimse rahatsız etmez...Artık yavaş araç yok...Şehiriçindede şehirler arasındada...Mesela taksiciler minübüsler potansiyel tehlike motorlar için...Güçlü motor alman inan senin lehinedir...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #11
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Geçen 220 falan gidiyom temde...Arkamdan taksici selektör yapıp duruyo....Meğersem motor düşmüş yokuş aşşağı belediyeden gidiyomuşum
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  12. #12
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    bu taciz meselesi birazda bizim kuruntumuz değilmi ..sen kırmızıda geç kaldırımlarda motoru sür ..trafikte tek teker yap..sorada neden bize saygı duyulmuyo..şahsen bir çok yerde araçların bana yol verdiğine şahit oldum sıkıştıran hiç çıkmadı bu güne kadar..ama çıkar bi gün arabaları sıkıştıran zor duruma sokan çok sözde motorcu gördüm ama..ben arabada kullanıyorum motorda ...her iki aracıda elinden geldiği kadar sakin kullanmaya gayret ediyorum sadece araçlara değil yayalarada saygılı kullanıyorum ..şu arabalar neden bizi sıkıştırıyo geyiği yapanların %90 ınının trafikte şerit ihlali , sinyalle dönme alışkanlığı, kırmızıda durma alışkanlığı, uygun süratle seyretme alışkanlığı ..... olduğunu hiç zannetmiyorum hele senin mete trafikte seni hiç görmedim ama bir cellat edasıyla dolaşma ihtimalini çok yüksek buluyorum ..sen adam gibi kullanırsan kimse seni sıkıştıramaz zaten
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  13. #13
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    bunlar benim problemim değil.
    atlıyorum mondiale, 180-200, ALLAH ne verdiyse kapatıyorum...
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  14. #14
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ben profesyonel bir şoförüm...Kendime o kadar çok güveniyordum ki...Geçen sene Megane 2 yi gümlettim...Temde aşırıı süratden önümdeki araçları geç farkettim ve zor durdum...Ama birileri arkadan bindirdi...Başkada kazam yoktur...Yani TEM ve E 5 dediğimiz otobanlarda motor o kadar tehlikeli ki...Kamyonların bile 130-140 a çıkabildiği yollar var...Tırların 180-200 lere rahat çıkabildiğini bilirmiydin mesela...Çünkü yolun hep sağ şeridinde olacaksın...motorun güçlü olursa belli bir tempo yakalarsın kimse rahatsız etmez...Artık yavaş araç yok...Şehiriçindede şehirler arasındada...Mesela taksiciler minübüsler potansiyel tehlike motorlar için...Güçlü motor alman inan senin lehinedir...
    İlginç. Teorim destek bulmuş Mete abi. Ben" Olurmu lem büyük motora binme düşer ölürsün" diye karşı çıkılacak zannediyordum

    Ne yazık ki benim motorun yaptığı hız doğan görünümlü şahinlerden pek te fazla değil, Yeni nesil panelvanları hiç karıştırmıyorum bile.

    Ayrıca trafikte kullanılacak en sakat motor tipi cruiserler. Basarsın gitmez, düzgün yatıramazsın, yeterince kıvrak değildir, frenler ayrı bir mesele

    En uygununa gelince süpermotolar. Hem oturuş pozisyonu sayesinde trafiğe tepeden bakma şansı, hem atak yapı ve kıvraklığı trafikte inanılmaz yol almasını sağlıyor. Bu motorların ataklığı oldukça tatminkar olsa da son hızları uzun yolda problem yaratabilir.

    Benim kişisel tercihim her ne kadar şehir içi trafiğe uygun olmasa da sürekli uzun yolda kullandığım için sport touringlerden yana.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  15. #15
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu taciz meselesi birazda bizim kuruntumuz değilmi ..sen kırmızıda geç kaldırımlarda motoru sür ..trafikte tek teker yap..sorada neden bize saygı duyulmuyo..şahsen bir çok yerde araçların bana yol verdiğine şahit oldum sıkıştıran hiç çıkmadı bu güne kadar..ama çıkar bi gün arabaları sıkıştıran zor duruma sokan çok sözde motorcu gördüm ama..ben arabada kullanıyorum motorda ...her iki aracıda elinden geldiği kadar sakin kullanmaya gayret ediyorum sadece araçlara değil yayalarada saygılı kullanıyorum ..şu arabalar neden bizi sıkıştırıyo geyiği yapanların %90 ınının trafikte şerit ihlali , sinyalle dönme alışkanlığı, kırmızıda durma alışkanlığı, uygun süratle seyretme alışkanlığı ..... olduğunu hiç zannetmiyorum hele senin mete trafikte seni hiç görmedim ama bir cellat edasıyla dolaşma ihtimalini çok yüksek buluyorum ..sen adam gibi kullanırsan kimse seni sıkıştıramaz zaten

    Abi yanlış anlamada Marmariste tabiki düzgün kullanacaksın o motoru...Orada kaç tana ana cadde var...kaç tane ara sokak var ki...Kaç tane meydan var ki...Bir yanlışta gümlersin...Polis ensene biner...Hatta oradaki görevli trafikçileri bile tanıyorsundur...Yani yazın biraz karmaşa olur en fazla...Turist var diye herkes Bay Mükemmel Vatandaş oluverir oralarda...Aman yanlış olmasın ha Tursitler bize medeni desin ambiansı...Kışın ise gerçek canavarlar çıkar...Ev ile işyeri uzaklığı nedir abi...En fazl kaç kilometre olabilir ...Yani biz bunları yazıyoruz ama İstabulun şartları yolları insanları elden ayrı...


    Buralar Mega Köy babiş...Kuralları kendin koyuyorsun...Ben araba sürerken dikkatliyim...yanda şirket logosu var diye...


    ama motor sürerken plakam okunamayack durumdaır ve kafama göre takılırım...Kural dediğin tek dişi kalmış canavar abi...


    Ama kendimi asla sıkıştırtmam...Ters köşeye yatmam...Dikiz aynalarının ölü noktalarına girmem...İnsanları taciz etmem...120 yi zor gören motorum varsa en sol şeritte ne işim olsun ki...sağda da uyanık olurum...Gözüm sürekli sağ sol aynalardadır...Her türlü dengesizliklere karşı paranoya yapıp ne olabileceğini hep sezmeye çalışırım...Marmariste bence bunları düşünme...Tursit hatunlara bakmaktan bunlarımı düşünebilirsin...Yazı yazmadan önce coğrafik yanılgılarıda düşünmek lazım...Benim derdimi sen hiç yaşamazsın...BNizim derdimizi yani...Büyükşehir stresinin 10/1 inni görmezsin...Evine 1-2 kilometre ötedeki

    işine gidersin ne dert ne tasa kalır...Sonra bu evden işe işten eve gidiş gelişlerle 100.000 km yapmış motorcu ünvanı alırsın...



    Senin derdin dertmidir benim derdin yanında diye biir şarkı duydun mu hiç...

    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginç. Teorim destek bulmuş Mete abi. Ben" Olurmu lem büyük motora binme düşer ölürsün" diye karşı çıkılacak zannediyordum

    Ne yazık ki benim motorun yaptığı hız doğan görünümlü şahinlerden pek te fazla değil, Yeni nesil panelvanları hiç karıştırmıyorum bile.

    Ayrıca trafikte kullanılacak en sakat motor tipi cruiserler. Basarsın gitmez, düzgün yatıramazsın, yeterince kıvrak değildir, frenler ayrı bir mesele

    En uygununa gelince süpermotolar. Hem oturuş pozisyonu sayesinde trafiğe tepeden bakma şansı, hem atak yapı ve kıvraklığı trafikte inanılmaz yol almasını sağlıyor. Bu motorların ataklığı oldukça tatminkar olsa da son hızları uzun yolda problem yaratabilir.

    Benim kişisel tercihim her ne kadar şehir içi trafiğe uygun olmasa da sürekli uzun yolda kullandığım için sport touringlerden yana.


    evet kanka aynen öyle küçük hacimler Trafikte serseri mayın gibidir...Her an herşey olabilir...Mesela Güldiken arkadaşım 200 lük motoru trafiğe çıkmamalı...tehlikeli yani...motorla giderken parçalar vibrasyondan düşebilir ve diğer motorlar için sakatlık çıkar...Eğer bir toplu sürüşde Güldiken varsa kaçınız... En azından arkasında durmayınız...Parçaslardan biri yere düşüp sizide düşürebilir...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #16
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    mete ben senin gibi 1 yıl önce tanışmadım motorla her yıl uzun yolda yaparım büyük şehirlerdede kullanırım ..sistem değişmez sen adam gibi kullanırsan kimse seni sıkıştıramaz merak etme ..

    Ama cc si büyük motor daha çok dikkate alınır arabalar tarafından de buna katılırım ..hele hele eksozunu deldirdiysen ve motordan bir kamyon sesi alabilmeyi başardı isen hatta ve hatta bununlada yetinmeyip bide havalı korna taktıysan ..önünde duracak arabanın vay haline ...

    bu iş öle yazıp çizmeyle kitap okumayla olmuyo ...bende zamanında senin gibiydim ..40 km lik dağ yolunda tek arabayı bulur ondan kaçim derken devirirdim motoru..uğraşsan yapamazsın
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  17. #17
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Mesela Güldiken arkadaşım 200 lük motoru trafiğe çıkmamalı...tehlikeli yani...motorla giderken parçalar vibrasyondan düşebilir ve diğer motorlar için sakatlık çıkar...Eğer bir toplu sürüşde Güldiken varsa kaçınız... En azından arkasında durmayınız...Parçaslardan biri yere düşüp sizide düşürebilir...
    peşimden ayrılma, dökülenleri at sepete.
    3 ayda bedavadan motor toplarsın

    ama ortaya çıkan motor seni taşımaz.
    işe hergün koşarak git gel. m2, hacim, ve tonajını azalt biraz.

    küçüklerini sev, büyüklerini say.
    terliyken su içme. fanilanı sık sık değiştir.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  18. #18
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mete ben senin gibi 1 yıl önce tanışmadım motorla her yıl uzun yolda yaparım büyük şehirlerdede kullanırım ..sistem değişmez sen adam gibi kullanırsan kimse seni sıkıştıramaz merak etme ..

    Ama cc si büyük motor daha çok dikkate alınır arabalar tarafından de buna katılırım ..hele hele eksozunu deldirdiysen ve motordan bir kamyon sesi alabilmeyi başardı isen hatta ve hatta bununlada yetinmeyip bide havalı korna taktıysan ..önünde duracak arabanın vay haline ...

    bu iş öle yazıp çizmeyle kitap okumayla olmuyo ...bende zamanında senin gibiydim ..40 km lik dağ yolunda tek arabayı bulur ondan kaçim derken devirirdim motoru..uğraşsan yapamazsın

    abicim herhalde site üyeliğimle motor tecrübemi birbirine karıştırdın...


    İlk motora 86 yıllarında jawaya binerek başladım..Uşak Karahallı Kırkyaren köyünde oturan enişte Şengül Kalaycı'ya ait motordu...Ve o zamanlarda bugünkü gibi insan irisiydim...O motoru zaptedip sürerdim...Çıkardığı egsoz sesini ise...(pata pata pata sesi...Vuuuuu gibi komik oldu...) hiç unutmam...


    Abi yanlış anlamada senin ilk motor aldığın dönemlerde ben 1992 model Yamaha DT 125 e biniyordum...34 H 2488...Yani sidik yarıştırmak gibi olmasın ama yaş farkıyla alakalı bir tecrübe var bence aramızda...Mesela kapıcı kardeşim Eyongn tecrübeside kurye iken 150.000 km idi...

    Yani bir senin gibi işten eve evden işe gidilen 100.000 kmler var...

    1 yıl üzerinde motor üzerinde yapılan 100.000 km ler var...

    Birde 16 yıllık düzenli bir motor sürmüşlük var...

    Omm Momm Eğitim günleri bilmem...Alaylıyım...Ha eğitime gidenlerede saygı duyarım...Önemli olan kendi pratiğimdir...Adam gibi sürerim...3 yılda mobilete bindim gururla söylerim...


    Ben herşeyi biliyorum diyen hata yapar oda ayrı mesele...Ama 1 yıllık motorla tanışma dersen kırılırım...Keşke benim bu siteye ilk yazdığım ilk mesajı silmeseydiniz veya şu an müsaitsen bir çıkarsana...ilk topiğim abicim...Çin malları ile alakalı olanı...Ben Türkiyeyi motordelisi ve mt.net üzerinden uyarmış biriyim...en ağır şekilde...yapmayın etmeyin diye...Yani biraz ego tatmin ederiz ama misyonumuzda bellidir...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  19. #19
    007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Şehir
    Etiler
    Motosikleti
    Burgman AN 650 Executive
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu iş öle yazıp çizmeyle kitap okumayla olmuyo ...bende zamanında senin gibiydim ..40 km lik dağ yolunda tek arabayı bulur ondan kaçim derken devirirdim motoru..uğraşsan yapamazsın
    Yetenek mi? Eğitim mi? Yolsa ikisi mi?
    Cüneyt Eralp

  20. #20
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peşimden ayrılma, dökülenleri at sepete.
    3 ayda bedavadan motor toplarsın

    ama ortaya çıkan motor seni taşımaz.
    işe hergün koşarak git gel. m2, hacim, ve tonajını azalt biraz.

    küçüklerini sev, büyüklerini say.
    terliyken su içme. fanilanı sık sık değiştir.

    bu gerçektende komikti ya...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler