Honda' nın müşteri forumu hikayemi?
Reklamlar
-
Hondanın sitesine girdim bize ulaşın bölümünü doldurdum..
Sorum şuydu kinetixin yedek parçalarını nerde bulabilirim ve servisleri nerelerde istanbul da? cvp gelmedi..
Bisana da atmıştım zamanın da cvp gelmemişti sayıp sövdüğüm bir maile cvp gelmişti..
Niye malı satmasını biliyoruz da?
Reklamlar
-
hondanın sitesinde bayii ağı diye bir bölüm var oradan baksaydın mail atmana gerek kalmazdı ayrıca bu kadar da sinirlenmezdin!
-
http://www.honda.com.tr/motosiklet/p...age=bizeulasin
neden yapmışlar bu bölümü ? 50 tane bayimi arayacam.
he unuttum kinetix için yazdım motor yeni olsa bayilere bakarım da her ayi bakmıyor..
-
Süper Moderatör (BBRR)
Honda sadece türkiye değil ..avrupa ve kendi stelerinde bile gelen maillere cevap vermiyor ...sen tırmalamaya devam et ben bu güne kadar 4-5 mail attım henüz cevap yok...inceliyo olabilirler günahlarını almayayım
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
kinetixin yedek parçalarının nerede olduğunu hondanın müşteri hizmetleri nasıl bilecek?
bayilere verilen bütün yedek parçaların hangisinin satılıp satılmadığının çetelesinimi tutacaklar bide?
o dediğin bölüm senin sorun için gereksiz bence..böyle bir soruyu yanıtlamaları için büyük bir veri tabanı gerekir.senin sorununun tek çözümü tek tek arayıp soracaksın bayilere..
-
-
Ben Globale(Hyosung distribütörü) bir tek mail attım ayrıntılı yanıtladılar sonra gittim motomax bir mail attım yanıt gelmedi ürün hakkında bilgi istemiştim...Birden Keeway gözümde bitti...Gerçi son attığım maile hyodan yanıt gelmedi ama sağlık olsun halloldu...İşin özü önceden Hyosung çok yaygın değildi şimdi yaygınşlaştı bir çok mail alıyorlar günde yada telefon Honda malum çok satan güçlü bir firma sırf servis gücü nedeniyle bir dahaki tercihim olacak sanıyorum ...
Tüm bunlara rağmen müşteri ciddiye alınmak istiyor talepleri gözönüne alınmazsa çok satanda olsa kalitelide olsa eksi puan hanesine kaydediliyor buda tercihi çok etkiliyor...Ben artık en çok müşteri memnuniyeti ve satış sonrası destekle ilgileniyorum kendi adıma...
Bu arada Mondial arkadaşımın arızalı motosikleti için attığım bir mail sayesinde tam 8 kez aradı hallolana dekte takip edip yardımcı oldular onlarda çok satan yaygın bir firma burunları havada değil...
-
[B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)
-
e ben de diyorumki madem halta yaramıyor o bölüm neden var ?
shad onu diyorum alt tarafı bi nescafe için bile yanıt alınırken?
bunu bisan da yaptı yazdım..
-
Süper Moderatör (BBRR)
Bu arada ben maili servisler hakkında bir şikayet için attım ..gayet resmi bir maildi ... Tınmıyolar...ciddi ciddi cbf 250 de bi sorun yaşarsam veya serviste bi sorun olursa ne yapacam diye düşünmüyo değilim...Honda hayat onda ... adı yeter diyen arkadaşlara duyurulur...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Eposta bombardımanına tutalım akılları başlarına gelsin. Yazın bir standart eposta hemen gönderelim.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
Motosiklet almadan önce Yamaha ve Honda arasında karar veremedim. Honda'nın Silverwing modeli için daha detaylı bilgi için bir gün önce mail attım. Ertesi günü saat 10.00 gibi arayıp beni bu konuda yetkili birisine aktardılar. Ve gerekli bilgiyi verdiler. Çok doyurucu bilgi olmasa da en azından aramaları hoşuma gitti. Teşekkür ettim.
-
Ben de sadece bir soru için mail atmıştım honda'ya cumartesi attım pazartesi cep telefonumdan aradılar nasıl yardımcı olabiliriz diye.
[I][B]Öldüğünde beyin yoktu demiyorlar da kask yoktu diyorlar ya işte bu anlayış farkı bizi bu hale getiren..[/B][/I]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler