bekleyelim. inşallah beklediğimize değer motor çıkarırlar
bekleyelim. inşallah beklediğimize değer motor çıkarırlar
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Bence bekleme.. hatta ilgilenme bile...benim başım yandı seninki yanmasın...
Haklı olmaktansa mutlu olmayı tercih ederim...
japon ve italyan markaları yerine yerli bir markanın yerli üretimi yapılan bir modelini almayı her zaman düşünürüm. alma kararımı etkileyen tek şey malzeme kalitesi olur. aynı kalite çin üretimi japon motor yerine yerli bir motor alınır. alınsın ki o zaman dışa bağımlı olmaktan kurtulalım. tabi yerli motor üreticisi olduğunu iddia edenler bu iddialarını ispat etme zahmetinde bulunurarsa. geçen gün kanuni 150 cc atv şasisinde gatey çin malı olduğu yazıyor. kanuni üretim bölümü böyle üretimi Türkiyede yapılabilecek bir motoru buradaki fabrikalarında üretemiyorlarda yazık diyorum.
Yerli üreticiler üretmiyorlarsa bir zahmet anti damping diye ortalığı karıştırmasınlar. işlerini yapmayıp bir de yaygara koparmaları yavuz hırsız ile evsahibi ilişkisine benzemekte. artık bunun herkes farkına varıyor. 1960 lı yıllardaki gibi gözü kapalı değiliz. sadece aşırı bilgiden yanlış bilenler olabiliyor. tabi buna bende dahilim. (aşırı bilgi = enformasyon)
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Adamlar nabsın kardeşim bide şu açıdan bakın, Çinde bir işçi aylık 30 - 50 dolarla çalışır bide cumartesi pazarıda yoktur ve günde sadece 8 saat çalışmaz.
Devlet elektrik, su, vergi almıyor ( sadece gümrükte vergi var oda az ) hammadde ucuz. Madalyonun öbür yüzü Türkiye ( Yanlış anlamayın kanuni açısından bakıyorum ) Burada bir işçi askeri ücretli bile olsa en az 500 ytl maaş ve sigorta var ( Allah askeri ücretliye yardım etsin ) Elektrik öder, hammadde pahalı, Vergiler zaten malum.
Yukarıda saydığım koşullara göre kanuniyi taktir etmemiz bile gerekiyor elbette bu piyasada rekabet edebilmek için dinamo olarak tabir edebileceğimiz çin motorlarınıda satacak rekabet çok çetin çin motorlarını satmassa kendi üretim yapacak finans sıkıntısına girer.
Kanuninin burada 2.000. ytl ye mal ettiği motoru çinde fevkalade 1.000. ytl ve hatta altına bile mal edebilir.
Aslında şu anda satılan en pahalı çinlinin çin satışları 600 $ civarıdır saygılar.
Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.
walla kardeşim ne diiim
kanuni zaten ucuzdu
eger senin dediğin gibi parcaalar o kadar ucuzsa demekii çinden daha kotu yere yaptırıodur
çünkü aynı parcayı çinde daha ucuza mal eder
ben zannetmiyorum kanuninin burda yaptıracagına adam salakmıda daha ucuzu warken turkiye de imal etmeye kalksın
sordugun soruyada gelince benim ilk motorum kanuniydi ve cok boqtandı
markayı kotuluyorum cunku o kotulenmeyi hak etti
motorun her tarafı dagılıodu yaww
yolda kasis ve ya cukur var bi giriom patt catt!!!! sagı solu catlıo
allahtan sattıkta kurtulduk
ben tavsiye etmem kanuniyi
[CENTER][B][COLOR="Red"]*** THE WEBMASTER[/COLOR] BY_KANUNSUZ[COLOR="Red"] ***[/COLOR][/B]
::evil::[/CENTER]
arkadaşlar kanuniden benim başım yandı sizinde yanmasın.
türk malı falan hikaye adamlar. seni düşünmüyorlar kendi ceplerini düşünüyorlar.
adamlarda garanti diye birşey yok. sakın olaki böyle bir hatay düşmeyin.
benden söylemesi.
Şahsen bedava verseler almam.
Kazasız sürüşler dilerim.
okanogur sana katılıom
[CENTER][B][COLOR="Red"]*** THE WEBMASTER[/COLOR] BY_KANUNSUZ[COLOR="Red"] ***[/COLOR][/B]
::evil::[/CENTER]
hiç bir şey üretmetelim herşeyi dışarıdan üretmeden tüketelim. en son kendimizi tüketene kadar.
honda ve yamaha üretim yapıp dışar açıldıklarında tel maşa değilmiydi. şirket olarak kurumsallaşıp müşteri odaklı çalışmaya başladıklarında başarıya ulaşmadılar mı?
peki neden yerli markalar bunu yapamazlar. tabiki yapamazlar birincisi doğulu tacir kurnazlığı yaparız. ikincisi kalitede belirli bir standartı yakalayamayız. bunların olmasını istiyorum. olumlu düşünüyorum. lakin kanuni ya da başka bir motor üreticisi olduğunu iddia eden yüksek mevkide olup bizim gibi halk ile ilgilenmeyen sistemleri olduğu sürece de onlar ile alışveriş yapmayı düşünmüyorum. gayet çin malı alıp yalnız başıma kalmayı tercih ediyorum.
yerli üretici olduğunu söyleyen firmalar kusura bakmasınlar ama onların bu bir günlük düşünmeleri yüzünden çok şeyler kaybediyoruz.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
2007 YENİ MODEL KANUNİLER...
KANUNİ CARACAL 200 güçlendirilmiş motor çelik jant çift egzoz el ve ayak marşı rahat kullanım ergonomik sele geniş ayaklık sisy bar.
ENDURO 200 ön ve arka güçlü disk frenler rahat kullanım güçlü ve esnek amortisörler arka bagaj demiri.
ATV 300 dijital gösterge güçlü motor nikelajlı jantlar soğutucu fan senkonize fren sistemi 4 ileri 1 geri vites.
STORM 150 arka çift amortisör katalitik konvektörlü egzoz arka bagaj demiri geniş ve rahat sele ön disk fren şık gösterge paneli gizli kontak aerodinamik ön siperlik.
ROKKO 150 geniş torpido güçlü motor tubeless lastik dörtlü ikaz lambası kask askısı ön disk fren.
CROSS 250 güçlendirilmiş motor yüksek tork dijital gösterge ön arka disk fren off road lastikler.
BRETON 125 güçlü motor mükemmel aydınlatma arka bagaj demiri direksiyon kilidi ekonomik yakıt tüketimi.
www.lideroto.com.tr
[B]Lider Otomotiv Ltd.Şti
Kanuni Motosikletleri Bölge Bayi
[url]www.lideroto.com.tr[/url][/B]
Evet arkadaşlar ENDURO 200 modelini sitesinde gördüm iyi bir motora benziyor gören kullanan burada deneyimlerini paylaşır umarım.
www.lideroto.com.tr sayfa görüntülenemiyor...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
zongshen 200 al kanuni falan hikaye daha fabrikayı yeni kurdu o üretime geçecekte motorlar saglam olacakta bunlar hikaye arkadaşlar bence kanuni alıpta böyle yapmayın
200 enduro çok hafif ve ön arka disk fren.fiyatınında cok ucuz olacağını umuyorum aralarında en ideal enduro geldi bana sizce?
yapsınlar Türk malı motor alalım ama en ucuzu ve sağlamı şimdilik çin ürün gamı geniş
valla bu kanuni bu işi yapamayacak... İlk zamanlardan kalma kanuni markası ama şimdi tamamen cin bi ramzey bi asya motor gibi... Fabrika açıyo adamlar ama cinden gelen motorların üstüne kanuni markasını vurabilmek için açıyolar... Kanuni artık bir türk motosiklet üreten bir firma değildir...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
zaman içinde göreceğiz umarım kanuni MZ i satın aldığından buyana en büyük atılımını yapar. eğer çin malı motorlara yerli isim basmak için bir fabrika olursa kusura bakmasın yerli malı takliti yapan bir çinlidense gayet çin malı çinli bir motor almayı tercih ederim.
benim kanuni markasının üreticisi kuralkan firmasından beklentim yapabilecek bir teknoloji ve altyapı varken dışarıdan ucuz işgücü olduğu için üretimin dışarıda yaptırılmasının sonucu gelecekte bisiklet dahi üretemeyecek duruma gelmemize zemin hazırlayacağı için, yerli üretimi yapılan motoru dışarıda üretilen motora her zaman tercih edeceğimdir. kanuni marka motor alırken ilk olarak motorun yerli üretim olup olmamasına özellikle dikkat edip. çin markalarının üzerine yerli marka basılmış motoru kesinlikle desteklememek için satın almayacağım özetle en kötü yerli motor en iyi çinliden uzun vadede iyidir
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Nolmuş olacak motoru kendi mi üretmiş olacak..Tamamen yerlimi olacakmış...Pek sıcak bakmıyorum....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Hayırlısı olsun inşallahhh
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Kanuni Eğer Dediği Gibi Yapiyorsa Ikinci Motorum Kanuni Olur Hemide 150 C Alirim Vallah
Bir çok arkadaşımız demişki;
"Kanuni parçaları yurt-dışından alıyor, Türkiye'de montaj yapıyor. Bu nedenle yerli malı değildir".
Bu şekilde düşünen arkadaşlar o zaman Fiat (Tofaş), Renault, Hyundai türü araçları da yerli üretim olarak görmüyor. Zira bu araçlar da malzemeleri yurt-dışından geliyor, Türkiye'de montajı yapılıyor. Hatta geçen gün gördüm, Renault'un bir yetkilisi "Artık Türkiye'de ürettiğimiz araçlar da %40 (Orandan kesin emin değilim) Türkiye'de üretilmiş ürün kullanacağız" diyordu. Peki Fiat'ın, Renault'un parçaları hangi ülkelerden geliyor? Büyük parçalar Avrupa'dan, ufaklıklar nereden hadi tahmin edin? Bir servise girerseniz çıkmış olan parçalarınızın üzerine bir bakın "Made in" neresiymiş?
Ben de bir Türk firması çıksın, a'dan z'ye her şeyi ile motorsiklet tasarlasın ve üretsin isterim. Ama daha önce de bahsedildiği üzere Türkiye'de işçi çalıştırmak zor, para kazanmak daha da zor. Sen 3 lira kazanırsan 1,5 YTL'yi devlet alıyor.
Sonuçta bence olaya şu şekilde bakmak lazım; "Kanuni Türk Ekonomisine bir şekilde katkı sağlıyor mu? Fabrikası aracılığı ile en azından x kişiye ekmek kapısı olmuş mu?" bence önemli olan budur.
Kanuni ile yaşanan problemlerin "bence" en önemli kısımını servisler oluşturuyor. Eğer kişinin kullandığı servis iyi ise problem yaşanmıyor. Yok eğer servis Fiat servisleri gibi çalışıyorsa ("şurada problem var diyince problemi çözmek yerine ilgili tüm parçaları değiştiriyorlarsa") başınız belada. Tabi bir de kişinin motosiklete nasıl davrandığı da önemli bir etken.
Kolay gelsin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)