arkadaşlar hatırlıyor musunuz ilk motorunuzu alma fikrini kafanıza sokan neydi, bir film, bir fotoğraf, bir motor, bir insan....
arkadaşlar hatırlıyor musunuz ilk motorunuzu alma fikrini kafanıza sokan neydi, bir film, bir fotoğraf, bir motor, bir insan....
Bir daha hangi ana doğurur bizi?
walla benmki babam ..ilk scooter keyfini tattım babam vfr alıncada bu hastalk iiye arttı onu kullanana kdr da durulmick ama bildigim teksey bu guzel hissin kalıcı oldugu....
Dıtttttttt! Cevap veriyorum, hiçbiri.
Ucuz Çinliler bana motor almayı düşündürdü, halen düşünüyorum.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
benimki biraz ilginç, tazmanya canavarı çizgi dizisinin bir bölümünde taz motosiklet aşkına tutulmuş motor alabilmek için yapmadığı iş kalmıyor, biz de o yaşlarda taz'ı kendimize örnek alıp bir mobilet hayali kurmaya başladık ve hayaller hayalleri kovaladı işte...
Bir daha hangi ana doğurur bizi?
taş yirmi beş
Bir daha hangi ana doğurur bizi?
Motorsiklet bence tamamen bir yaşam tarzıdır,,amaçlar için araç olarakta kullanılır...Babam rahmetlinin ceze motoru ve motor aşkı..Ben bikere makinanın sesine hastayım..6.000 devirden sonra insana dünyanın en güzel zevkini yaşatan sesine....(CBR 600F)..Kaza yaptıktan sonra ilk işim kalkıp YBR ye bişi oldumu telaşı..Acıları sonra hissettim...
bense sorunlardan kaçmak ve kendimi gerçek anlamda özgür hissedebilmek için motorsiklet kullanıyorum,babam 50 yaşında ama o da eski motorculardan (planet'çi) şuan bile benim motoruma biniyor. bilmiyorum ama gecenin geç saatlerinde bomboş yollara çıkıp rüzgara karşı yol almak beni acaip sakinleştiriyor.motorsiklet su gibi,hava gibi bişiy sanırım...
motosikletle ilgili özgürlük, rüzgar hissetmek gibi duygularım yok ama insanın bazen tehlikeli şeyler yapmaya ihtiyacı oluyor; bu açlığımı bastırıyor, bunun yanında sağa sola gitmeye gayet elverişli bir alet, minibüs derdinden kurtarıyor insanı.
kanıma ne zaman girdiği konusunda hiçbir fikrim yok ama çocukken büyük bir at sevgim vardı onun şekil değişmiş hali olabilir. ortaokul yıllarında yarış motoru tasarlardım kendimce, o zamanları iyi hatırlıyorum: yatar kalkar motor düşünürdüm.
Kesinlikle zevk için, ivmelenmenin (hızlanma) yarattığı zevk için. Yoksa benim için pratik bir ulaşım aracı değil. Arka tekerlekteki 2 zinciri sök, ön tekerlekteki disk kilidini aç, direksiyon kilidini aç, kontağı çevir, kask task, dizlik tak, eldiven giy ve mont giy! Halbuki arabamda kapıyı aç ve kontağı çevir. Arabada bir tek park yeri sorun oluyor. Işıklarda kalktım mı aynadan tüm arabalar 3-4 sn sonra toplu iğne başı kadar oluyor. İşte bunun için.
Beni en çok sıralı 4 silindirin sesi bei cezbetti. Ama hala tek silindirdeyiz :( Ayrıca ilk R1'e binişim gezerken tüm gözlerin birden sana çevrilmesi ve en önemliside Racing motorların asil vahşi duruşu...
Okan ACAR
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
neden motosiklet?
Engulazların güzel bi sözü var ..
Why not ??
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
nasıl neden ya gaz verince gidiyor motor.hiç güç harcamadan,kendiliğinden.bisikleti çok seviyorsanız ve çok sürüyorsanız bunun ne demek olduğunu anlarsınız
[FONT="Arial Black"]Acı çekmeyenler,başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getiremezler[/FONT]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)