ilk motor: piaggio x9 aldım ama ?
Reklamlar
-
Selamlar
Uzun araştırmalar sonucunda CBF 250 ye karar vermişken galeride piaggio x9 250 evo ve cbf e bindim.
Açıkcası cbf altımda küçük durdu ve uzun süre düşündüm, sonunda hiç trafik tecrübem olmaması ve vites değiştirmekle uğraşırken deneyimsizliğim nedeniyle trafiğe yeterince dikkat etmeyebileceğimi düşünerek bir Piaggio x9 250 aldım.
Ayrıca honda'nın düşük bir modelini tercih etmektense piaggionun en iyi modellerinden birisini tercih etmeyi uygun gördüm. yol servisi hizmetleri de hoşuma gitti. (yolda kalırsanız ücretsiz çekiyorlar)
Neyse motor 3.000 km de 6 aylık temiz süper cillop :p bir alet. Ama 2 kişi (70+95 kilo) giderken özellikle kalkışlarda yolda hafif bir eğim varsa motorun arkasından ses geliyor.
bugün ferco nun servisine götürdüm, bu ses genelde oluyor ama perşembe getir bir bakalım dediler.
Debriaj balatasıymış sanırım sorun. Dediğine göre değiştirirsek ses gidermiş ama kısa süre sonra terkrarlarmış.
ayrıca kalkışlarda yavaş olduğunu düşünüyorum.
Bir arkadaşım da vespa lx150 aldı. O motor bile aynı yük üzerindeyken hiç garip ses çıkartmıyor. tamam şişkoyuz ama kocaman motor da söyleniyorsa naapmalı yaw? haksızlık !
böylece aranıza katılmış oldum
Reklamlar
-
motorun hayırlı olsn.. ve tekrardan hoşgeldn...
-
hayırlı olsun arkadasim
[COLOR="Red"]DREAM OF POWER HONDA [/COLOR]
-
hayırlı olsun kalkışta yavaş olmasının sebebi maxi scooter olup 250 cc motor kullanmaları bence kasa büyük ve ağır ama bi çinliyle kıyaslarsan hepsinden çok daha hızlıdır
-
Motorun hayırlı olsun, servis çözer sorununu bide maxsi scooter lar ilk kalkışları biraz ağırdır ama sonradan iyi açılırlar.
-
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. Bende 15 gün kadar önce X9 250 aldım. Benimde ilk sorum bu ses oldu, bakınız http://www.motosiklet.net/forum/show...t=5499&page=16
Bana da söylenen bu senin normal olduğu. Bir süre sonra alışıyorsun, dert etme derim. Yavaşlık konusuna gelince, otomatik vites olduğu için kalkışlarda vitesliler kadar seri değil, gazı goreceli olarak daha fazla açman gerekiyor. Bende ilk günlerde garipsemiştim ama gaza alışınca yavaş falan gelmiyor artık, sadece sonra bir vitesliye binersen dikkat et Kalkıştan sonra oldukça hızlı, yol tutuşu ve dengesi çok iyi.
Kazasız belasız kullan
-
-
-
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
Hayırlısı olsun,kazasız belasız inşallah,resim de isteriz yanlız söyliyeyim...
-
nautilus adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun,kazasız belasız inşallah,resim de isteriz yanlız söyliyeyim...
yaa foto makinem arkdasimda kaldi o yuzden biraz bekleyecegiz :(
-
piaggio x9 ların kronik problem i var sanırım !
Selam millet,
Sorunumu daha önec yazdım ama bana atılan mesajlardan bunun kronik bir sorun olabileceği sonucunu çıkarttım. Bu sorunu yaşamış başka arkadaşlar da yazarsa tanıya varabiliriz.
Bildiginiz gibi 3.000 km de 2006 model bir piaggio x9 250 motorum var. yeni aldım.
özellikle hafif rampada çıkarken motoru hızlı başlatırsanız arka tekerin oradan garoararaç gibi bir ses geliyor.
Servise götürdüm, normal gibi ama getir bir tam bakım yapalım dedi. Bugün götürecektim fırsatım olmadı götüremedim.
Servis bunun debriyaj balatasından olabileceğini ve değiştirseler bile kısa süre sonra tekrarlanacağını, boşuna masraf olacağını söyledi.
Siz ne diyorsunuz?
-
bende oyle bi sorun yok..
ama kronik dersen gordugum x9 ların cogunun sol aynası kırık
cok kullanissiz ve dayaniksız yapmıslar.
bi de asıl kronik sorun yagmur yagdiginda far sinyal bagaj acma dugmeleri gibi butonlarin ici oksitleniyomus ve calismiyomus.. servisten solediler bana da
-
Süper Moderatör (BBRR)
3000 de 2006 model motor garantidedir..
neden masraf çıkacak onu anlamadım ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
bahsettiğin ses bence normal. kayışlı, cvt şanzımanlarda bu tip seslerin çıkması normal. kayışa yük binince ses yapıyor doğal olarak. problem olduğunu sanmıyorum.
-
piaggio x9 -kaliteli parça mı! ? aynam dokununca kırıldı -300 ytl
Selamlar,
Dün çok ilginç ve üzücü bir olay geldi başıma. Dışarı çıktığımda hayvan gibi fırtına çıktı, zaten sırılsıklam oldum şimdi hasta olmamak için dinleniyorum.
Neyse olay şu ki, aynam sol önümdeki kamyonet fren yapınca çok çok hafifçe kamyonun arkasına dokundu ve pot diye aşağı düştü. İçinde kablo aksanı olduğu için tamamen düşmedi tabii. Ama ne kadar hafif dokunduğunu buradan size anlatamam, anlatsam da inanmazsınız. Hani şu nokia telefonlar açılrıken bir adamın parmağı bebeğin parmağıan değiyor "connecting people" diyor ya, işte o narinlikte bir dokunuştu
Şimdi servise verdim, çok çok şaşırdım. Piaggio hani, inanılmaz kaliteli dediğimiz motor. Resmen ön aynaya sadece hafifçe dokundular. O hafiflikte ben bile elimi değdirebilirim yanlışlıkla. Açıkcası büyük hayal kırıklığıuna uğradım parça kalitesi bakımından.
Kırılaın parçaya baktığımda daha da şaşırdım. Koskoca altlı - üstlü ayna aksanını içerisinde çapı 3mm bile olmayan 2 cm uzunluğğuında 2 parça aynayı tutuyor. Kırılmaması mucizeymiş zaten. Ve o parça %90 değiştirilebilir bir parça olmasına rağmen piaggio tüm ayna düzeneğini beraber satıyor.
Yani aynanın dışında, sinal lambası bölümünte, motor bağlanan alt bölümünde hiçbir yerinde bir hasar yok, sadece içindeki o küçücük bir plastik kırılınca 110€+kdv parça parası veriyorsunuz. 250-300 küsür ytl arasında değişiyor.
Açıkcası dediğim gibi büyük hayal kırıklığıydı. Yeni parça aldırmaktansa o bölümü yapıştırtıyorum yerine. Aynaların birazcık katlanabilme özelliği var - ki hiç kullanmıyorum - o özellik yapıştırılınca olmuyor tabii ama, yine de 300 ytl vermekten iyidir.
Piaggio x9 alacak arkadaşların bu konuya dikkat etmelerini tavsiye ediyorum. x8 lerin aynası böyle değil.
bakın şu aşağıya resmini koyuyorum. Kırmızıyla çevrelediğim bölümün içerisndeki küçücük parça kırıldı (değiştirilebilri birşey olmalı) ama beyazla çevrelediğim tüm aynayı her şeyiyle değiştirmek gerekiyor. Böyle saçma bir iş görmedim.
-
Çok gecmişolsun.. Bence de değiştirtme.. Yapıştır gitsin.. ama malesef motosiklet parcları çok pahalı gercekten.. Ornegin CBR 125 in farı 1200 ytl gibi birşey.. yani 3 fara bir motor alabiliyorsunuz..
Eralp TEREM
motogiyim.com
motoregitim.com
-
-
eralpt adlı üyeden alıntı
Çok gecmişolsun.. Bence de değiştirtme.. Yapıştır gitsin.. ama malesef motosiklet parcları çok pahalı gercekten.. Ornegin CBR 125 in farı 1200 ytl gibi birşey.. yani 3 fara bir motor alabiliyorsunuz..
saĞol.
Ben parça kalitesine takmış durumdayım.
-
bence de guclu bir yapıstırıcıyla cözülebilir.
gecmis olsun canımcım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler