Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kaza yaptım serviste motoru yaptırsam hasar kaydı yazılır mı

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Aralık 2024
    Geçen haftalarda virajda giderken kaydım motoru yatırdım sol taraftaki grenajlar tamamen gitti stop lambasının camı kırıldı motorum 2024 kasa honda cb125f yeni kasaların yan sanayi parçasını bulamadım serviste orjinall yaptırırsam hasar kaydı işlenir mi işlenirse satarken cok sorun yaşar mıyım?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Sigortayı kullanırsanız işlenir tabii. Cebinizden karşılarsanız işlenmez.

    Bizim memlekette de enteresan bir durumdur bu hasar kaydı meselesi. Araba komple çizik olsun, her yeri yamuk yumuk olsun ama hasar kaydı görünmesin. Kapı ezilir, değiştirmez, öyle biner. Niye? Değişmiş demesinler... anlamsız anlamsız işler. Adam sigorta yaptırır, sonra tramer kaydı görünecek diye gider sanayide cebinden yaptırır aracı, sonra satarken tramer yok falan. Matah bir şeymiş gibi. En sinir olduğum şeylerden biridir.

    Ahlaklı kimse kalmadığı için oluyor bu işler. Ettiğimizi buluyoruz işte...
    Birkannn, maktama, Cenk Ayvaz ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #3
    sampsonte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2024
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    CFMOTO 250SR, HONDA Dio
    serviste yaptırırsan kayıda düşer satacağın zaman alacak kişi servise götürüp motorun geçmişini görebilir
    HasanOlca35 bunu beğendi.

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Stop lambası değişir, kolay ama karenajlarınız onarılamayacak durumda mı?

  5. #5
    Macabre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    İster cebinden yaptır ister kaskoyla yaptır, her şekilde servis kayıtlarına geçer o durum. Kasko yaptırırsan plaka sorgulamada gözükür, cebinden verirsen plaka sorgulamada gözükmez ama servis kayıtlarında yine gözükür. Pazarbaşı Honda hiç acımadı mesela, sticker üstündekileri hasar olarak kaydetti. Bildiğin ufak tefek çizik, bir de gidon açısı sola ufak döndü (yamulma falan vesaire yok), 5 dakika sürmedi, amortisör tarafından somunları gevşetip düzelttiler (amortisörlerde zerre eğilme, ezilme bükülme vs yok bu arada). Bakım kağıdına "kafada hasar vardır, falan filan yapılıp düzeltilmiştir" diye not eklemişler. Şok olmuştum baya bir tartışmıştım orada o Yeşim denen kadınla. Satarken açık açık söylersen fiyatı da uygun yaparsan, motordan anlayan adam takılmaz böyle şeylere. Arkadaşın da dediği gibi bu durum bizim gibi ülkelerde çok önemli sadece. Maalesef.
    HasanOlca35 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    sırf bu yüzden arabanın kapısında koca çizik ve göçükle dolaşıyorum. gerçi üşengeçlik de var işin içinde ama eminim yaptırsam ve yarın öbür gün satmak istesem, kapıda boya var kim bilir tır mı çarptı arabaya diye düşünecek bir sürü vatandaşımız var.

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bunlar hep Lgbt trans birey oto galericilerin mok yemeleri. Arabayı alırken fiyatını kırmak için uydurdukları herzeler. Ben tramerli araç alırım, yeter ki yetkili serviste orijinal parçalarla değişim yapılmış olsun, lakin merdiven altı ustalarda uydur kaydır toplanan araç bence daha riskli.

  8. #8

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlar hep Lgbt trans birey oto galericilerin mok yemeleri. Arabayı alırken fiyatını kırmak için uydurdukları herzeler. Ben tramerli araç alırım, yeter ki yetkili serviste orijinal parçalarla değişim yapılmış olsun, lakin merdiven altı ustalarda uydur kaydır toplanan araç bence daha riskli.
    Abi ben arabamı alırken hiç kimseye göstermeden aldım geldim, araba 35 yaşında Mercedes boyalımı boyalı fakat ben aracın önemli yerlerine baktığımda ne bir darbe nede her hangi bir çürük vardı (çürük olmayan W124 bulmak artık samanlıkta iğne aramak gibidir). Fabrikanın üretim hattında koyduğu kağıtları aracın onarımlarını yaparken buluyorum, problemleri var mı elbette var mesela, şanzıman yağını, şanzıman filtresini ve şanzıman köselesini değiştirmem gerek, KE-Jetronic denen gudubet bir sistem var onu revize etmem gerek (ustasını bulmak dert, şükür olsun onuda çözdüm ). Şanzımanı bakımı yaparken şanzıman vakum modulatörünü ayarlamamda gerek yoksa vitesler sert geçiyor . Kimi şeylerde sağlam alsanızda bozuluyor, mesela ben aldığımda Jetronic sağlamdı bende patladı, kalorifer motoru arızalandı fakat çözümleride basit tabi, Jetronic parçası imal ettim (daha takamdım) ve kalorifer fan motorunu sökerek kontrollerini sağladım ve fan motoru meğersem 35 senedir orijinal motor duruyormuş, bende söküp eve getirdim 12 volt verdim motora ve motor çalışmadı ardından kömürlerini ve kömürün sargıdaki temas ettiği yüzeyi zımparaladım işi garantiye almak içinde mıknatısların üstündeki kirler gövdesinden dökülsün diye sertçe vurdum ve sonuç çalıştı. 12 Volt vermeden öncede avometredeki buzzer kademesinde ölçüm yaptım ve ötmedi (ötmezse çalışmaz ve elektrik iletimi yok demek) temizledikten sonra aynı işi yaptım ve öttü , motorun sağlam olduğunu görünce 1 kutu balata spreyi ile güzelce temizledim ve 75 TL ile 5000 TL'lik parçayı kurtarmış oldum, daha öncesinde arabanın içindeki fan level tuşundan şüpheleniyordum onunda 4. kademesi pek çalışmıyordu dümenden onlarıda tamir ettim ve konfor tertibatları artık kusursuz sayılır . Benim gibi ruh hastasından araba bulunursa kaçırmayın, ben yaptığım işleri fabrika çıktısına göre yaparım yoksada yapmam . Fakat ne yalan söyleyim bir şey yeni yapılmışsa almaktan çekinmiyor değilim, çünkü nasıl yapıldığını bilmiyorum, fakat kendim yapınca bir o kadar rahatım.
    tommygun bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    29 Mart 2024
    Şehir
    Manisa/Yunusemre
    Alıntı HasanOlca35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen haftalarda virajda giderken kaydım motoru yatırdım sol taraftaki grenajlar tamamen gitti stop lambasının camı kırıldı motorum 2024 kasa honda cb125f yeni kasaların yan sanayi parçasını bulamadım serviste orjinall yaptırırsam hasar kaydı işlenir mi işlenirse satarken cok sorun yaşar mıyım?
    İster kaskoya yaptır ister kendi cebinden yaptır , alan kişi serviste eksper yaptırmak isterse orda değişen parçalar gözükür ama anlamadığım şey şu hasar kayıtsız ama pert bir motor hasar kayıtlı bir motordan daha mı iyi anlamış değilim :D

  10. #10
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ben arabamı alırken hiç kimseye göstermeden aldım geldim, araba 35 yaşında Mercedes boyalımı boyalı fakat ben aracın önemli yerlerine baktığımda ne bir darbe nede her hangi bir çürük vardı (çürük olmayan W124 bulmak artık samanlıkta iğne aramak gibidir). Fabrikanın üretim hattında koyduğu kağıtları aracın onarımlarını yaparken buluyorum, problemleri var mı elbette var mesela, şanzıman yağını, şanzıman filtresini ve şanzıman köselesini değiştirmem gerek, KE-Jetronic denen gudubet bir sistem var onu revize etmem gerek (ustasını bulmak dert, şükür olsun onuda çözdüm ). Şanzımanı bakımı yaparken şanzıman vakum modulatörünü ayarlamamda gerek yoksa vitesler sert geçiyor . Kimi şeylerde sağlam alsanızda bozuluyor, mesela ben aldığımda Jetronic sağlamdı bende patladı, kalorifer motoru arızalandı fakat çözümleride basit tabi, Jetronic parçası imal ettim (daha takamdım) ve kalorifer fan motorunu sökerek kontrollerini sağladım ve fan motoru meğersem 35 senedir orijinal motor duruyormuş, bende söküp eve getirdim 12 volt verdim motora ve motor çalışmadı ardından kömürlerini ve kömürün sargıdaki temas ettiği yüzeyi zımparaladım işi garantiye almak içinde mıknatısların üstündeki kirler gövdesinden dökülsün diye sertçe vurdum ve sonuç çalıştı. 12 Volt vermeden öncede avometredeki buzzer kademesinde ölçüm yaptım ve ötmedi (ötmezse çalışmaz ve elektrik iletimi yok demek) temizledikten sonra aynı işi yaptım ve öttü , motorun sağlam olduğunu görünce 1 kutu balata spreyi ile güzelce temizledim ve 75 TL ile 5000 TL'lik parçayı kurtarmış oldum, daha öncesinde arabanın içindeki fan level tuşundan şüpheleniyordum onunda 4. kademesi pek çalışmıyordu dümenden onlarıda tamir ettim ve konfor tertibatları artık kusursuz sayılır . Benim gibi ruh hastasından araba bulunursa kaçırmayın, ben yaptığım işleri fabrika çıktısına göre yaparım yoksada yapmam . Fakat ne yalan söyleyim bir şey yeni yapılmışsa almaktan çekinmiyor değilim, çünkü nasıl yapıldığını bilmiyorum, fakat kendim yapınca bir o kadar rahatım.
    Ehh be mübarek dediklerinden bir şey anladıysam savaş esnasında vatanından kaçıp burada nargile keyfi yapan, Türkiye Cumhuriyeti devleti destekli yaşam süren Suriyeli bir gundi olayım. Ke-Jetronic ne? şanzıman köselesi ne? şanzıman vakum modülatörü ne?
    uurrdmrr ve Motoseverrr bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ehh be mübarek dediklerinden bir şey anladıysam savaş esnasında vatanından kaçıp burada nargile keyfi yapan, Türkiye Cumhuriyeti devleti destekli yaşam süren Suriyeli bir gundi olayım. Ke-Jetronic ne? şanzıman köselesi ne? şanzıman vakum modülatörü ne?
    Abi ben çok kaptırmışım kusuruma bakma, KE-Jetronic dediğimiz parça gudubet bir enjeksiyon sistemidir ülkemizde pek yaygın olmadığı içinde parça konusunda mıhlatır adamı , kendiside fotoğraftadır. Hiç böyle enjeksiyon sistemi gördünüz mü?



    4 delikli olan parça yakıt dağıtıcısı eğer onun içindeki parçalar giderse araç sapıtıyor, tekliyor ve öksürüyor. Sağda görünen sarımsı yuvarlak metalde hava akış plakası, oda bu sisteme uygun olmayan lpg takılarak mekanizme içinde en ufak ateşleme kaçağında patlatma yapıyor ve plakanın ayağını kırarak aracın benzinde çalışmasını engelliyor. En üst soldaki parçada eha valfidir oda dağıtıcının içindeki basıncı ve arabadan ayağımızı gazı kestiğimizde yakıt yollamayı keser. Sağ alttaki tüpte arabanın yakıt basıncını sabit tutan benzin regülatörü bittimi bitmedi , fotoğrafta en yukarıda hortumun takılı olduğu yerdede mikro filtre var normalde sarı olur oda yakıt dağıtıcına gitmeden benzini temizlemeye yarar (Yakıt dağıtıcının içindede toplam 5 adet filtre var, 4 tanesi enjektör çıkışlarında 1 tanesi mekanizmanın ortasında, filtre sayımızda bitmedi , 1 tane depo çıkışında 1 tanede benzin pompasından sonra var, var oğlu var), fotoğrafta olmayan birde cold start valve var oda soğukken arabanın hızlı çalışması için benzin yolluyor . Eha valfinin, yakıt dağıtıcısının ve sarı plakanın hassas ayarları varda oralara girersek çıkamayız ki daha tps den bile bahsetmedim .

    Sıra geldi şanzıman köselesine .



    Bu takozdan 1 adet şanzıman çıkışında 1 adette diferansiyel girişinde bulunur, bu parça aşındığında vites geçişlerinde vuruntular veya gaz tepkimelerinde vuruntu yaptırabilir ayrı yeten arabanın şaftına bağlı olduğundan dolayı boşluktan ötürü şafttan balans yapmasına buda yüksek hızlarda arabada titreşim hissedilmesine sebep verir, kopma derecesine gelecek aşınırsa çok ciddi masraflar açabilir.

    Son olarak vakum modulatörü.



    Vakum modulatörü dediğim zımbırtıda budur abi , bu parça emme manifoldundan aldığı negatif basınç ile şanzıman viteslerini geçmesine sağlar, eğer vakum ayarı düzgün değilse şanzımanın vitesleri geçmez veya vuruntulu atmasına sebep verir. Arızalarında biride iç diyafram yırtılması, bunun içindeki diyafram yırtıldığı zaman şanzıman yağını tutamaz ve emme manifoldunda bağlı olduğu vakum hattından emme manifolduna giderek aracın şanzıman yağı yakmasına sebebiyet verir, W124 lerde 722.4 kodlu otomatik şanzıman bulunur ve yağ seviyelerinde hassasiyet gösterilmezse düzgün vites geçişleri sağlanmaz, şanzıman yağı değişirken tork konvertöründeki yağda boşaltılmazsa yapılan değişim hiç bir işe yaramaz, yağ seviyesini ölçmek içinde araç çalışır vaziyette vites P konumundayken bakılmalı ve motor çalışma sıcaklığındayken düz konumda ölçülmelidir.

    Son olarak bu kasalarda fren hidroliği değişirken hidrolik haznesine taşacak kadar hidrolik doldurun, aksi halde max seviyesi kısımlarda tutarsanız arka fren merkezlerinden asla hidrolik gelmeyecektir, bunun sebebi hidrolik haznesinde arka freni ve ön freni ayıran gizli bir göz var eğer arka frenlerinizin hortumu delinirse ön frenlerle devam edebilirsiniz.

    Kafa yorduysam afola .
    tommygun bunu beğendi.

  12. #12
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ben çok kaptırmışım kusuruma bakma, KE-Jetronic dediğimiz parça gudubet bir enjeksiyon sistemidir ülkemizde pek yaygın olmadığı içinde parça konusunda mıhlatır adamı , kendiside fotoğraftadır. Hiç böyle enjeksiyon sistemi gördünüz mü?

    https://i.hizliresim.com/6de8o6j.jpg

    4 delikli olan parça yakıt dağıtıcısı eğer onun içindeki parçalar giderse araç sapıtıyor, tekliyor ve öksürüyor. Sağda görünen sarımsı yuvarlak metalde hava akış plakası, oda bu sisteme uygun olmayan lpg takılarak mekanizme içinde en ufak ateşleme kaçağında patlatma yapıyor ve plakanın ayağını kırarak aracın benzinde çalışmasını engelliyor. En üst soldaki parçada eha valfidir oda dağıtıcının içindeki basıncı ve arabadan ayağımızı gazı kestiğimizde yakıt yollamayı keser. Sağ alttaki tüpte arabanın yakıt basıncını sabit tutan benzin regülatörü bittimi bitmedi , fotoğrafta en yukarıda hortumun takılı olduğu yerdede mikro filtre var normalde sarı olur oda yakıt dağıtıcına gitmeden benzini temizlemeye yarar (Yakıt dağıtıcının içindede toplam 5 adet filtre var, 4 tanesi enjektör çıkışlarında 1 tanesi mekanizmanın ortasında, filtre sayımızda bitmedi , 1 tane depo çıkışında 1 tanede benzin pompasından sonra var, var oğlu var), fotoğrafta olmayan birde cold start valve var oda soğukken arabanın hızlı çalışması için benzin yolluyor . Eha valfinin, yakıt dağıtıcısının ve sarı plakanın hassas ayarları varda oralara girersek çıkamayız ki daha tps den bile bahsetmedim .

    Sıra geldi şanzıman köselesine .

    https://i.hizliresim.com/sc1bo4e.jpg

    Bu takozdan 1 adet şanzıman çıkışında 1 adette diferansiyel girişinde bulunur, bu parça aşındığında vites geçişlerinde vuruntular veya gaz tepkimelerinde vuruntu yaptırabilir ayrı yeten arabanın şaftına bağlı olduğundan dolayı boşluktan ötürü şafttan balans yapmasına buda yüksek hızlarda arabada titreşim hissedilmesine sebep verir, kopma derecesine gelecek aşınırsa çok ciddi masraflar açabilir.

    Son olarak vakum modulatörü.

    https://i.hizliresim.com/qu8b7e0.jpg

    Vakum modulatörü dediğim zımbırtıda budur abi , bu parça emme manifoldundan aldığı negatif basınç ile şanzıman viteslerini geçmesine sağlar, eğer vakum ayarı düzgün değilse şanzımanın vitesleri geçmez veya vuruntulu atmasına sebep verir. Arızalarında biride iç diyafram yırtılması, bunun içindeki diyafram yırtıldığı zaman şanzıman yağını tutamaz ve emme manifoldunda bağlı olduğu vakum hattından emme manifolduna giderek aracın şanzıman yağı yakmasına sebebiyet verir, W124 lerde 722.4 kodlu otomatik şanzıman bulunur ve yağ seviyelerinde hassasiyet gösterilmezse düzgün vites geçişleri sağlanmaz, şanzıman yağı değişirken tork konvertöründeki yağda boşaltılmazsa yapılan değişim hiç bir işe yaramaz, yağ seviyesini ölçmek içinde araç çalışır vaziyette vites P konumundayken bakılmalı ve motor çalışma sıcaklığındayken düz konumda ölçülmelidir.

    Son olarak bu kasalarda fren hidroliği değişirken hidrolik haznesine taşacak kadar hidrolik doldurun, aksi halde max seviyesi kısımlarda tutarsanız arka fren merkezlerinden asla hidrolik gelmeyecektir, bunun sebebi hidrolik haznesinde arka freni ve ön freni ayıran gizli bir göz var eğer arka frenlerinizin hortumu delinirse ön frenlerle devam edebilirsiniz.

    Kafa yorduysam afola .
    Kendimi bir an kendisini saksı gibi hisseden rahmetli Erol Büyükburç gibi gördüm.
    uurrdmrr, Motoseverrr ve espresso bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    15 Aralık 2024
    onarılcak durumda bi abim tamirciye gitsen plastik kaynağı vs yapıp halleder demişti ama izmirde aradım grenaj tamiri yapan biryer bulamadım elimde kırılan parçaların çoğu duruyo yapboz gibi birleştirince tek parça oluyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:08 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stop lambası değişir, kolay ama karenajlarınız onarılamayacak durumda mı?
    onarılcak durumda bi abim tamirciye gitsen plastik kaynağı vs yapıp halleder demişti ama izmirde aradım grenaj tamiri yapan biryer bulamadım elimde kırılan parçaların çoğu duruyo yapboz gibi birleştirince tek parça oluyor

  14. #14
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı HasanOlca35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onarılcak durumda bi abim tamirciye gitsen plastik kaynağı vs yapıp halleder demişti ama izmirde aradım grenaj tamiri yapan biryer bulamadım elimde kırılan parçaların çoğu duruyo yapboz gibi birleştirince tek parça oluyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:08 ----------



    onarılcak durumda bi abim tamirciye gitsen plastik kaynağı vs yapıp halleder demişti ama izmirde aradım grenaj tamiri yapan biryer bulamadım elimde kırılan parçaların çoğu duruyo yapboz gibi birleştirince tek parça oluyor
    Balçova'da Çağlar Motor Camı diye tur camı üreten bir firma var, onlar karenaj tamiri yapıyor diye biliyorum. Adamları bir aramanı meramını anlatmanı tavsiye ederim.
    mertowski ve espresso bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    21 Şubat 2021
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    Yok.
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sigortayı kullanırsanız işlenir tabii. Cebinizden karşılarsanız işlenmez.

    Bizim memlekette de enteresan bir durumdur bu hasar kaydı meselesi. Araba komple çizik olsun, her yeri yamuk yumuk olsun ama hasar kaydı görünmesin. Kapı ezilir, değiştirmez, öyle biner. Niye? Değişmiş demesinler... anlamsız anlamsız işler. Adam sigorta yaptırır, sonra tramer kaydı görünecek diye gider sanayide cebinden yaptırır aracı, sonra satarken tramer yok falan. Matah bir şeymiş gibi. En sinir olduğum şeylerden biridir.

    Ahlaklı kimse kalmadığı için oluyor bu işler. Ettiğimizi buluyoruz işte...
    Kesinlikle size katiliyorum. Gecen MErcedes formunda görmüstüm. Adam sifir GLC almis. Acik renk döseme ile siparis vermis. Aracin ici de gayet güzel. Sorusu ne? Bu arabaya hangi kiliflardan alayim. Koltuklar icin. MAdem öyle bir endisen var neden acik renk koltuk ile siparis verdin. Kullan doya doya iste arabani.

    TR deyken olasi bir kaza ya da cizik oldugunda hasarsizligini umursamadan sigortadan yaptirmistim. Elalem hasarsiz degismemis arabaya binecek o kadar para verdigim kasko bozulmasin diye kacak köcek yerlerde yaptirmadim. Temiz temiz bindim. Ha yok hhasari ve degiseni var diye sizlanan alicilara da arabalarimdan hic birini satmadim
    espresso ve Punctum bunu beğendiler.

  16. #16
    Punctum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2023
    Şehir
    Giritli
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
    Alıntı Cenk Ayvaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle size katiliyorum. Gecen MErcedes formunda görmüstüm. Adam sifir GLC almis. Acik renk döseme ile siparis vermis. Aracin ici de gayet güzel. Sorusu ne? Bu arabaya hangi kiliflardan alayim. Koltuklar icin. MAdem öyle bir endisen var neden acik renk koltuk ile siparis verdin. Kullan doya doya iste arabani.

    TR deyken olasi bir kaza ya da cizik oldugunda hasarsizligini umursamadan sigortadan yaptirmistim. Elalem hasarsiz degismemis arabaya binecek o kadar para verdigim kasko bozulmasin diye kacak köcek yerlerde yaptirmadim. Temiz temiz bindim. Ha yok hhasari ve degiseni var diye sizlanan alicilara da arabalarimdan hic birini satmadim
    Hep söylüyorum, tekrar edeyim...

    Bu ülkede insanlar kendileri için değil, sonraki sahipleri için araç alıyorlar
    uurrdmrr ve Cenk Ayvaz bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    29 Mart 2024
    Şehir
    Manisa/Yunusemre
    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hep söylüyorum, tekrar edeyim...

    Bu ülkede insanlar kendileri için değil, sonraki sahipleri için araç alıyorlar
    Maalesef öyle A2'ye geçince CBR500R almak istiyorum diyince direkt R25 al piyasası daha hızlı diye bir cevap alıyorum. Ben bu motosikleti 2 yıl kullanıcam zaten 1 yıl önceden ilana atabilirim o sürede illa ki satılır.
    espresso bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    15 Aralık 2024
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balçova'da Çağlar Motor Camı diye tur camı üreten bir firma var, onlar karenaj tamiri yapıyor diye biliyorum. Adamları bir aramanı meramını anlatmanı tavsiye ederim.
    bende balcovadayım ilk defa duydum sagol bugün gideyim dükkanlarına

  19. #19
    mertowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balçova'da Çağlar Motor Camı diye tur camı üreten bir firma var, onlar karenaj tamiri yapıyor diye biliyorum. Adamları bir aramanı meramını anlatmanı tavsiye ederim.
    Hüseyin Abi'ye zamanında ön cam yaptırmıştım. Fiyat olarak biraz yüksek çalışıyordu. Plastik kaynak, boya, karenaj tamiri yapılacaksa Gaziemir Ulaştırma'nın orada Onur Çetinkaya var ondan da fiyat alınabilir. Instagram adresi "onr.moto.boya"
    tommygun bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)