Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Keramet acaba lastikte mi ?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Acaba biz mi yanlış biliyoruz. Böyle kullananı videolar dan çok gördük ama yağmurda en kral kış lastiği için bile fazla sınırları zorlamayın derler iken bu lastik nasıl bu kadar suda kaymıyor ? Biz bir şeyleri yanlış biliyoruz. Eğer Markası belli ise gidip o lastiği alalım.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    29 Mart 2024
    Şehir
    Manisa/Yunusemre
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaba biz mi yanlış biliyoruz. Böyle kullananı videolar dan çok gördük ama yağmurda en kral kış lastiği için bile fazla sınırları zorlamayın derler iken bu lastik nasıl bu kadar suda kaymıyor ? Biz bir şeyleri yanlış biliyoruz. Eğer Markası belli ise gidip o lastiği alalım.

    https://www.youtube.com/watch?v=iYOAnW139zM
    Bunlar capon abi her şeyi yapabilirler Asya'lı arkadaşlarımızdan ben biraz korkuyorum şahsen :D . Keramet lastik , sürücü ve yoldan dolayı olabilir

  3. #3

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    asfalt güzzel,yerler çok temiz kum yok,lastik su kanallı touring lastigi,surucunun gaz ayarı traction kontrol çok iyi.hepsi olumlu olunca kaymaması normal

  4. #4
    sampsonte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2024
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    CFMOTO 250SR, HONDA Dio
    Alıntı uurrdmrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlar capon abi her şeyi yapabilirler Asya'lı arkadaşlarımızdan ben biraz korkuyorum şahsen :D . Keramet lastik , sürücü ve yoldan dolayı olabilir
    aynen öyle katılıyorum bunlar capon zeki adamlar yaparlar :D ama ben biraz da şans olduğunu düşünüyorum belki 9 kere düşmez ama 1 kere düşer
    uurrdmrr bunu beğendi.

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Asfalt ve lastik durumu önemli ama asıl etken antrenmandır , o adamlar kimbilir kaç gün yada hafta bu slalomun antrenmanını yapmıştır , ilk günler kimbilir kaç defa yere yapıştılar o anlar pek paylaşılmaz nedense mesela teker yapan tayfa sizce hooop ilk denemesinde yüzlerce metre gidebiliyor muydu ? kimbilir ne badireler atlattıktan aylar sonra video paylaşmaya başlamışlardır ;)
    Mr.wind ve espresso bunu beğendiler.

  6. #6
    sampsonte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2024
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    CFMOTO 250SR, HONDA Dio
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asfalt ve lastik durumu önemli ama asıl etken antrenmandır , o adamlar kimbilir kaç gün yada hafta bu slalomun antrenmanını yapmıştır , ilk günler kimbilir kaç defa yere yapıştılar o anlar pek paylaşılmaz nedense mesela teker yapan tayfa sizce hooop ilk denemesinde yüzlerce metre gidebiliyor muydu ? kimbilir ne badireler atlattıktan aylar sonra video paylaşmaya başlamışlardır ;)
    teker yapan roccoyu hepimiz biliyoruz kaç motor pert etti bi bilsek :D

  7. #7
    Beto87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2018
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Honda CB 650F
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acaba biz mi yanlış biliyoruz. Böyle kullananı videolar dan çok gördük ama yağmurda en kral kış lastiği için bile fazla sınırları zorlamayın derler iken bu lastik nasıl bu kadar suda kaymıyor ? Biz bir şeyleri yanlış biliyoruz. Eğer Markası belli ise gidip o lastiği alalım.

    https://www.youtube.com/watch?v=iYOAnW139zM
    Herif şiir gibi kullanıyor arkadaş.

    Keramet asfalt kalitesi de olabilir bu arada. Sonuçta kuru zemine kıyasla daha az da olsa hala temas var asfalt ile.

  8. #8
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Lastik havaları inik, kumsuz tozsuz asfalt, tam ıslanmış zemin, süratleri düşük...
    Lastik havası nasıl inik derseniz (öncelikle moto gp nin yarıştaki) lastik hava basınçlarını araştırın...

  9. #9

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Kuru zemindeki tutuş ile ıslak zemindeki tutuş arasında aslında dağlar kadar fark yok.
    İki noktadan biz bunu deneyimleyemiyoruz.
    Birincisi asfaltın kalitesi. Türkiye akıl almaz şekilde Dünya'da en kalitesiz yolları yapan ülkelerden biri maalesef. Zeminde "diş" oluşturacak kısımlarda sağlam mineraller/malzemeler kullanmak yerine kireç taşı kullanıyoruz, çok kısa sürede eriyor. O yüzden "güzel asfalt var" dediğimiz yerlere hemen yumuluyoruz, zira bir iki sene içinde kaymaya başlayacak orası da.
    İkincisi de asfaltın temizliği. Bizde temiz görünen yollarda bile tozu kiri pisliği çok yüksek seviyede olduğu için tutuş gerçekleşmiyor.

  10. #10
    sallami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
    Keramet parasal ve parçasal yeterlilikte. Bu eğitimleri yaparken adamlar hasarlarını karşılayabilecek para ve 2. el parçalara sahipler. Bizim gibi 2 ay parça beklemiyor, bizim verdiğimiz paraları vermiyorlar. Bu eğitimi veren yerlere de sahipler. Fakiriz biz.
    uurrdmrr bunu beğendi.
    ''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man

  11. #11

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Videoda hangi lastik vardır bilmiyorum ama michelin pilot road4-5-6 ile biraz antrenmanla şunları çok rahat güvenle yapabilirsiniz.

    Edit: videodaki lastik dunlop roadsmart4müş, motorda traction ve abs yokmuş.

  12. #12
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videoda hangi lastik vardır bilmiyorum ama michelin pilot road4-5-6 ile biraz antrenmanla şunları çok rahat güvenle yapabilirsiniz.

    Edit: videodaki lastik dunlop roadsmart4müş, motorda traction ve abs yokmuş.
    Merakım dan soruyorum. road 6 ile bu teknolojilerden yoksun bu suda bu kadar silindir sayısına sahip bir motor ile bu manevraları yapabilir miyiz ? Soruyorum çünkü bu videonun kuru havada bu manevraları yaparken arkayı ya da önü kaydırıp düşen adam videoları da hayli var

  13. #13

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Road 6 için yapabileceğinizi söyleyebilirim, fakat teknolojilerden yoksun olarak bu hareketleri yapabilmek tamamen sürücünün sürüş ve bi tık akrobasi yeteneğiyle alakalı. Düşen de olması, daha da tehlikeli hareketler yapılabilecek olması çok normal.

    Edit: Ayrıyeten şöyle bişey söyleyeyim, yağmurdan korkulması gereken ilk zaman, yağmaya başladığı zamandır. Yoldaki bütün toz çamur haline gelir ve buza yakın bi kayganlık oluşturur. Fakat yağmaya devam edip yollar iyice ıslandıktan sonra ıslak performansı iyi bir lastikle beraber tutuş yağış başladığı zamana göre çok daha iyi olacaktır(hava derecesinin + olacağını varsayarak söylüyorum).

  14. #14
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Road 6 için yapabileceğinizi söyleyebilirim, fakat teknolojilerden yoksun olarak bu hareketleri yapabilmek tamamen sürücünün sürüş ve bi tık akrobasi yeteneğiyle alakalı. Düşen de olması, daha da tehlikeli hareketler yapılabilecek olması çok normal.

    Edit: Ayrıyeten şöyle bişey söyleyeyim, yağmurdan korkulması gereken ilk zaman, yağmaya başladığı zamandır. Yoldaki bütün toz çamur haline gelir ve buza yakın bi kayganlık oluşturur. Fakat yağmaya devam edip yollar iyice ıslandıktan sonra ıslak performansı iyi bir lastikle beraber tutuş yağış başladığı zamana göre çok daha iyi olacaktır(hava derecesinin + olacağını varsayarak söylüyorum).
    Şimdi yorumları okudum bazı İngilizler ve bir tane eski yarışçı da lastiklerin nasıl tutuş sağladığına akıl erdiremiyor

    sürücü 60 yaşında imiş

    @Sakuta I just want to say how impressed I am with your riding and your passion for still doing this at 60 years old. I really enjoyed the video. I have raced at British championship level and raced on full wets, raced motocross and I have even found myself on slicks with half of the track raining and wet but I have never seen anything like this. I cannot understand how you are generating the grip to achieve such lean angles and accelerating whilst leant over. Even looking at the shape of the tyre the inflation pressures do not look too low and considering the tyres do not have many grooves, it is amazing how they are evacuating the water from the contact patch so efficiently. I have a lot of experience at riding to the limit when the tyres start sliding and on my ZX10R, I still do it regularly but in the wet, I would be sliding way before you are in the video, so congratulations Sakuta this is incredible. �� I need to go away and practice more!

  15. #15
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    doğru düzgün lastik ile böyle su birikintilerinde bu hareketleri yapmak zor olabilir yani asfaltta su birikiyorsa arabıyı bile kontrolden çıkarabiliyor fakat yağmur yağıyor su birikmiyorsa o zaman bir sıkıntı olmaz road 4 kullandım gerçekten yağışlı havalarda tedirgin etmiyordu tenere 660 da mişlen siraç kullandım oda aynı lastik cross kadar dişli silica tabir edilen gibi de düz olmazsa sıkıntı olmuyor

  16. #16

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi yorumları okudum bazı İngilizler ve bir tane eski yarışçı da lastiklerin nasıl tutuş sağladığına akıl erdiremiyor

    sürücü 60 yaşında imiş

    @Sakuta I just want to say how impressed I am with your riding and your passion for still doing this at 60 years old. I really enjoyed the video. I have raced at British championship level and raced on full wets, raced motocross and I have even found myself on slicks with half of the track raining and wet but I have never seen anything like this. I cannot understand how you are generating the grip to achieve such lean angles and accelerating whilst leant over. Even looking at the shape of the tyre the inflation pressures do not look too low and considering the tyres do not have many grooves, it is amazing how they are evacuating the water from the contact patch so efficiently. I have a lot of experience at riding to the limit when the tyres start sliding and on my ZX10R, I still do it regularly but in the wet, I would be sliding way before you are in the video, so congratulations Sakuta this is incredible. �� I need to go away and practice more!
    Motocross yarışçısıymış araziye yağmur yağdığındaki zeminle asfalta yağması aynı değil ki, aslında bu yorumu yapan adam bu hareketleri biraz pratikle çok kolay yapabilir ki kendi de gidip daha çok pratik yapmam lazım demiş. Ben bu hareketleri yapabilir miyim? Şuan yapamam, bikaç ay çalışmam lazım. Ama sonuçta yapılabilir mi? Bence evet yapılabilir.

  17. #17

    Üyelik
    29 Mart 2024
    Şehir
    Manisa/Yunusemre
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motocross yarışçısıymış araziye yağmur yağdığındaki zeminle asfalta yağması aynı değil ki, aslında bu yorumu yapan adam bu hareketleri biraz pratikle çok kolay yapabilir ki kendi de gidip daha çok pratik yapmam lazım demiş. Ben bu hareketleri yapabilir miyim? Şuan yapamam, bikaç ay çalışmam lazım. Ama sonuçta yapılabilir mi? Bence evet yapılabilir.
    Yapılabilir bunun için zaman ve maddi durumunuz yeterli olması yeterli olur.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)