Keramet acaba lastikte mi ?
Reklamlar
-
Acaba biz mi yanlış biliyoruz. Böyle kullananı videolar dan çok gördük ama yağmurda en kral kış lastiği için bile fazla sınırları zorlamayın derler iken bu lastik nasıl bu kadar suda kaymıyor ? Biz bir şeyleri yanlış biliyoruz. Eğer Markası belli ise gidip o lastiği alalım.
Reklamlar
-
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
Acaba biz mi yanlış biliyoruz. Böyle kullananı videolar dan çok gördük ama yağmurda en kral kış lastiği için bile fazla sınırları zorlamayın derler iken bu lastik nasıl bu kadar suda kaymıyor ? Biz bir şeyleri yanlış biliyoruz. Eğer Markası belli ise gidip o lastiği alalım.
https://www.youtube.com/watch?v=iYOAnW139zM
Bunlar capon abi her şeyi yapabilirler Asya'lı arkadaşlarımızdan ben biraz korkuyorum şahsen :D . Keramet lastik , sürücü ve yoldan dolayı olabilir
-
asfalt güzzel,yerler çok temiz kum yok,lastik su kanallı touring lastigi,surucunun gaz ayarı traction kontrol çok iyi.hepsi olumlu olunca kaymaması normal
-
uurrdmrr adlı üyeden alıntı
Bunlar capon abi her şeyi yapabilirler Asya'lı arkadaşlarımızdan ben biraz korkuyorum şahsen :D . Keramet lastik , sürücü ve yoldan dolayı olabilir
aynen öyle katılıyorum bunlar capon zeki adamlar yaparlar :D ama ben biraz da şans olduğunu düşünüyorum belki 9 kere düşmez ama 1 kere düşer
-
Asfalt ve lastik durumu önemli ama asıl etken antrenmandır , o adamlar kimbilir kaç gün yada hafta bu slalomun antrenmanını yapmıştır , ilk günler kimbilir kaç defa yere yapıştılar o anlar pek paylaşılmaz nedense mesela teker yapan tayfa sizce hooop ilk denemesinde yüzlerce metre gidebiliyor muydu ? kimbilir ne badireler atlattıktan aylar sonra video paylaşmaya başlamışlardır ;)
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Asfalt ve lastik durumu önemli ama asıl etken antrenmandır , o adamlar kimbilir kaç gün yada hafta bu slalomun antrenmanını yapmıştır , ilk günler kimbilir kaç defa yere yapıştılar o anlar pek paylaşılmaz nedense
mesela teker yapan tayfa sizce hooop ilk denemesinde yüzlerce metre gidebiliyor muydu ? kimbilir ne badireler atlattıktan aylar sonra video paylaşmaya başlamışlardır ;)
teker yapan roccoyu hepimiz biliyoruz kaç motor pert etti bi bilsek :D
-
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
Acaba biz mi yanlış biliyoruz. Böyle kullananı videolar dan çok gördük ama yağmurda en kral kış lastiği için bile fazla sınırları zorlamayın derler iken bu lastik nasıl bu kadar suda kaymıyor ? Biz bir şeyleri yanlış biliyoruz. Eğer Markası belli ise gidip o lastiği alalım.
https://www.youtube.com/watch?v=iYOAnW139zM
Herif şiir gibi kullanıyor arkadaş.
Keramet asfalt kalitesi de olabilir bu arada. Sonuçta kuru zemine kıyasla daha az da olsa hala temas var asfalt ile.
-
Lastik havaları inik, kumsuz tozsuz asfalt, tam ıslanmış zemin, süratleri düşük...
Lastik havası nasıl inik derseniz (öncelikle moto gp nin yarıştaki) lastik hava basınçlarını araştırın...
-
Kuru zemindeki tutuş ile ıslak zemindeki tutuş arasında aslında dağlar kadar fark yok.
İki noktadan biz bunu deneyimleyemiyoruz.
Birincisi asfaltın kalitesi. Türkiye akıl almaz şekilde Dünya'da en kalitesiz yolları yapan ülkelerden biri maalesef. Zeminde "diş" oluşturacak kısımlarda sağlam mineraller/malzemeler kullanmak yerine kireç taşı kullanıyoruz, çok kısa sürede eriyor. O yüzden "güzel asfalt var" dediğimiz yerlere hemen yumuluyoruz, zira bir iki sene içinde kaymaya başlayacak orası da.
İkincisi de asfaltın temizliği. Bizde temiz görünen yollarda bile tozu kiri pisliği çok yüksek seviyede olduğu için tutuş gerçekleşmiyor.
-
16 Aralık 2024, 10:33
#10
Keramet parasal ve parçasal yeterlilikte. Bu eğitimleri yaparken adamlar hasarlarını karşılayabilecek para ve 2. el parçalara sahipler. Bizim gibi 2 ay parça beklemiyor, bizim verdiğimiz paraları vermiyorlar. Bu eğitimi veren yerlere de sahipler. Fakiriz biz.
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
18 Aralık 2024, 12:37
#11
Videoda hangi lastik vardır bilmiyorum ama michelin pilot road4-5-6 ile biraz antrenmanla şunları çok rahat güvenle yapabilirsiniz.
Edit: videodaki lastik dunlop roadsmart4müş, motorda traction ve abs yokmuş.
-
18 Aralık 2024, 13:53
#12
impetum adlı üyeden alıntı
Videoda hangi lastik vardır bilmiyorum ama michelin pilot road4-5-6 ile biraz antrenmanla şunları çok rahat güvenle yapabilirsiniz.
Edit: videodaki lastik dunlop roadsmart4müş, motorda traction ve abs yokmuş.
Merakım dan soruyorum. road 6 ile bu teknolojilerden yoksun bu suda bu kadar silindir sayısına sahip bir motor ile bu manevraları yapabilir miyiz ? Soruyorum çünkü bu videonun kuru havada bu manevraları yaparken arkayı ya da önü kaydırıp düşen adam videoları da hayli var
-
18 Aralık 2024, 15:46
#13
Road 6 için yapabileceğinizi söyleyebilirim, fakat teknolojilerden yoksun olarak bu hareketleri yapabilmek tamamen sürücünün sürüş ve bi tık akrobasi yeteneğiyle alakalı. Düşen de olması, daha da tehlikeli hareketler yapılabilecek olması çok normal.
Edit: Ayrıyeten şöyle bişey söyleyeyim, yağmurdan korkulması gereken ilk zaman, yağmaya başladığı zamandır. Yoldaki bütün toz çamur haline gelir ve buza yakın bi kayganlık oluşturur. Fakat yağmaya devam edip yollar iyice ıslandıktan sonra ıslak performansı iyi bir lastikle beraber tutuş yağış başladığı zamana göre çok daha iyi olacaktır(hava derecesinin + olacağını varsayarak söylüyorum).
-
18 Aralık 2024, 18:31
#14
impetum adlı üyeden alıntı
Road 6 için yapabileceğinizi söyleyebilirim, fakat teknolojilerden yoksun olarak bu hareketleri yapabilmek tamamen sürücünün sürüş ve bi tık akrobasi yeteneğiyle alakalı. Düşen de olması, daha da tehlikeli hareketler yapılabilecek olması çok normal.
Edit: Ayrıyeten şöyle bişey söyleyeyim, yağmurdan korkulması gereken ilk zaman, yağmaya başladığı zamandır. Yoldaki bütün toz çamur haline gelir ve buza yakın bi kayganlık oluşturur. Fakat yağmaya devam edip yollar iyice ıslandıktan sonra ıslak performansı iyi bir lastikle beraber tutuş yağış başladığı zamana göre çok daha iyi olacaktır(hava derecesinin + olacağını varsayarak söylüyorum).
Şimdi yorumları okudum bazı İngilizler ve bir tane eski yarışçı da lastiklerin nasıl tutuş sağladığına akıl erdiremiyor
sürücü 60 yaşında imiş
@Sakuta I just want to say how impressed I am with your riding and your passion for still doing this at 60 years old. I really enjoyed the video. I have raced at British championship level and raced on full wets, raced motocross and I have even found myself on slicks with half of the track raining and wet but I have never seen anything like this. I cannot understand how you are generating the grip to achieve such lean angles and accelerating whilst leant over. Even looking at the shape of the tyre the inflation pressures do not look too low and considering the tyres do not have many grooves, it is amazing how they are evacuating the water from the contact patch so efficiently. I have a lot of experience at riding to the limit when the tyres start sliding and on my ZX10R, I still do it regularly but in the wet, I would be sliding way before you are in the video, so congratulations Sakuta this is incredible. �� I need to go away and practice more!
-
18 Aralık 2024, 22:51
#15
doğru düzgün lastik ile böyle su birikintilerinde bu hareketleri yapmak zor olabilir yani asfaltta su birikiyorsa arabıyı bile kontrolden çıkarabiliyor fakat yağmur yağıyor su birikmiyorsa o zaman bir sıkıntı olmaz road 4 kullandım gerçekten yağışlı havalarda tedirgin etmiyordu tenere 660 da mişlen siraç kullandım oda aynı lastik cross kadar dişli silica tabir edilen gibi de düz olmazsa sıkıntı olmuyor
-
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
Şimdi yorumları okudum bazı İngilizler ve bir tane eski yarışçı da lastiklerin nasıl tutuş sağladığına akıl erdiremiyor
sürücü 60 yaşında imiş
@Sakuta I just want to say how impressed I am with your riding and your passion for still doing this at 60 years old. I really enjoyed the video. I have raced at British championship level and raced on full wets, raced motocross and I have even found myself on slicks with half of the track raining and wet but I have never seen anything like this. I cannot understand how you are generating the grip to achieve such lean angles and accelerating whilst leant over. Even looking at the shape of the tyre the inflation pressures do not look too low and considering the tyres do not have many grooves, it is amazing how they are evacuating the water from the contact patch so efficiently. I have a lot of experience at riding to the limit when the tyres start sliding and on my ZX10R, I still do it regularly but in the wet, I would be sliding way before you are in the video, so congratulations Sakuta this is incredible. �� I need to go away and practice more!
Motocross yarışçısıymış araziye yağmur yağdığındaki zeminle asfalta yağması aynı değil ki, aslında bu yorumu yapan adam bu hareketleri biraz pratikle çok kolay yapabilir ki kendi de gidip daha çok pratik yapmam lazım demiş. Ben bu hareketleri yapabilir miyim? Şuan yapamam, bikaç ay çalışmam lazım. Ama sonuçta yapılabilir mi? Bence evet yapılabilir.
-
impetum adlı üyeden alıntı
Motocross yarışçısıymış
araziye yağmur yağdığındaki zeminle asfalta yağması aynı değil ki, aslında bu yorumu yapan adam bu hareketleri biraz pratikle çok kolay yapabilir ki kendi de gidip daha çok pratik yapmam lazım demiş. Ben bu hareketleri yapabilir miyim? Şuan yapamam, bikaç ay çalışmam lazım. Ama sonuçta yapılabilir mi? Bence evet yapılabilir.
Yapılabilir bunun için zaman ve maddi durumunuz yeterli olması yeterli olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)